• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Farfalle schreef:
    (...)

    Ja, graag! Dankje. (:


    Heb het net verstuurd, je hoort het van me :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb het net verstuurd, je hoort het van me :3


    Is goed!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik denk dat ik verslaafd ben...

    Zojuist mijn eerste blog aangemaakt haha. Een artikel dat ik voor de schoolkrant heb geschreven, maar wat ook prima op het internet kan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heeft er iemand al een blog dat ik kan volgen? (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Woar schreef:
    Mt, dit lijkt me wel chill.


    El Diablo.

    Aloy schreef:
    Heeft er iemand al een blog dat ik kan volgen? (:


    Pick meee :'D

    https://yoo.rs/useroverview/38372/Jolijn


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    Ik denk dat ik verslaafd ben...

    Zojuist mijn eerste blog aangemaakt haha. Een artikel dat ik voor de schoolkrant heb geschreven, maar wat ook prima op het internet kan.


    Ooeh, linkje?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Aloy schreef:
    Heeft er iemand al een blog dat ik kan volgen? (:


    Ik heb een blog met toetsweektips want ik zit nu zozegmaar in mijn toetsweek

    klikkerdeklik en vanuit daar kun je ook bij mijn profiel ofzo komen en dan kan je volgen :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Farfalle schreef:
    (...)

    Is goed!


    Ik heb je antwoord! =)

    "Deze 10 rechten zijn de jouwe en hiervoor vragen wij een aantal dingen terug:
    De content die jij maakt is van jou en heb je niet zonder toestemming van anderen overgenomen.
    Behandel de andere leden, zoals je zelf behandeld wilt worden.
    Dus geen agressie, beledigende reacties, aansporingen tot geweld of andere ongepaste uitingen.
    Jij bent zelf verantwoordelijk voor het opgeven van je verdiensten aan de belastingdienst.

    https://yoo.rs/henkjan.de-krijger/blog/voorwaarden-yoors-1486993905.html?Ysid=38372"

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 23:17 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb gewoon al 20 cent verdiend joh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb gewoon al 20 cent verdiend joh


    Toch mooi meegenomen hehe :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb ook een account gemaakt ^^
    Zijn er eigenlijk verboden onderwerpen of dingen waar je het niet over mag hebben?

    Ik vind het heel vervelend dat iedereen zich meteen aan je opdringt. Ik snap dat ze views willen, maar vind het niet cool dat ze alleen reageren voor de views.

    Woar schreef:
    Ik heb ook een account gemaakt ^^
    Zijn er eigenlijk verboden onderwerpen of dingen waar je het niet over mag hebben?

    Ik vind het heel vervelend dat iedereen zich meteen aan je opdringt. Ik snap dat ze views willen, maar vind het niet cool dat ze alleen reageren voor de views.


    Haha, ja dat is wel zo maar ik doe 't ook haha oeps.

    Ik vind het wel naar dat mensen alleen maar leuk doen enzo. Ik zou ook wel 'echte' feedback op m'n blogposts enzo willen hebben, en niet alleen maar 5 sterren met 'oh leuk leuk leuk' want ik wil ook wat leren xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Woar schreef:
    Ik heb ook een account gemaakt ^^
    Zijn er eigenlijk verboden onderwerpen of dingen waar je het niet over mag hebben?

    Ik vind het heel vervelend dat iedereen zich meteen aan je opdringt. Ik snap dat ze views willen, maar vind het niet cool dat ze alleen reageren voor de views.


    Alles mag zo'n beetje, maar het moet wel ook kind vriendelijk zijn zeg maar.=3 Dat is het volgens mij wel zo'n beetje. Dus afbeeldingen van penissen ofzo zijn not done.=')

    En klopt dat pageview systeem is vrij nieuw, het word wel rustiger ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    (...)

    Haha, ja dat is wel zo maar ik doe 't ook haha oeps.

    Ik vind het wel naar dat mensen alleen maar leuk doen enzo. Ik zou ook wel 'echte' feedback op m'n blogposts enzo willen hebben, en niet alleen maar 5 sterren met 'oh leuk leuk leuk' want ik wil ook wat leren xD


    Goed om te weten, dan zal ik daar op letten.=3 En ja Yoors is echt een blije vijf sterren strooi site.='D


    You were born original, don't die as a copy.