• Jup, toch als ik enkele schoolgenoten van me mag geloven. Waarom hoor ik jullie vragen? Heel simpel: Ik val op mannen.

    Ik liep naar het lokaal wiskunde en voor mij liepen twee gasten die ik niet ken, zo waren bezig over homoseksualiteit. Ineens draait er eentje zich om en vraagt aan mij (zonder me te kennen) : "Als je homo bent, dan ben je toch de duivel? Of niet?"
    Ik, volledig verbaasd door deze achterlijke en misselijkmakende vraag, antwoordde heel droog en vastberaden: "Ik ben homo." Waarna ik simpel verderloop. Ik zie die gasten hun handen voor hun monden slaan.
    Toen ik het verhaal aan klasgenoten had verteld antwoordde eentje dat ik niet zo openlijk had moeten zijn. Maar zo ben ik helaas niet, ik ben trots op wie, wat en hoe ik ben. Dus ik ga me niet verstoppen voor enkele homofobe eikels. Daarbij los je het probleem niet op door jezelf te schamen.

    Nja, het moest even van me af, was er wel wat van geschrokken.

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat goed en sterk van je! Homofobe mensen kunnen soms echt wreed zijn..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja lalalaaaaa, nuance, nuance, nuance!
    Want elke homo is hetzelfde. (krul)

    Die kerels hebben IK BEN HEEL KORTZICHTIG op hun voorhoofd staan.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 17:08 ]


    oi, suzy

    Waarom had je niet zo open mogen zijn? Belachelijk. Ik vind dat je goed gehandeld hebt. En dat je op mannen valt is even gewoon als wanneer je op vrouwen valt. Niks om je voor te schamen. Zolang jij blij bent met wie je bent, is het goed. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    What the fuck. Het feit dat er nog steeds zoveel mensen zijn die dat soort shit geloven/zeggen vind ik echt dieptriest. Ik bedoel; leven ze onder een steen? Zijn ze zo oblivious naar de wereld om zich heen?
    Verder vind ik het feit dat een klasgenootje dat zegt bijna even erg. In principe zegt die gewoon dat je seksualiteit inderdaad iets is waar je je voor moet schamen of geheimzinnig over moet zijn. Dat soort shit moet je juist bevechten - wat goed dat je dat dan ook doet!
    Ik heb natuurlijk nooit in dezelfde situatie gezeten als jij, dus ik kan me natuurlijk niet voorstellen hoe het is, maar het lijkt me echt verschrikkelijk. Nogmaals, good on you dat je gewoon jezelf bent, terwijl het je zo moeilijk gemaakt wordt.


    Tijd voor koffie.

    Waar slaat dat op? Mag je tegenwoordig niet meer open over jezelf zijn? Bah, die jongens kunnen het zo niet redden in de maatschappij van tegenwoordig.

    Toffe reactie!! Goed zoo


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Go you!


    Mhm?

    Die jongens zijn echt niet helemaal wijs zeg.
    Tof dat je er zo op hebt gereageerd!


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Niks geen minder openlijk zijn. Zeg lekker dat je homo bent. Goed zo.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Tamatoa schreef:
    Go you!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hahaha die reactie is goud :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Held *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    cobblepot schreef:
    Wat goed en sterk van je! Homofobe mensen kunnen soms echt wreed zijn..


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha, thanks guys!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vraag me af wat gekker is: die vraag stellen of zeggen dat je er niet zo open over had moeten zijn. In ieder geval was je antwoord top, kort en toch krachtig.


    ©1998