• Jup, toch als ik enkele schoolgenoten van me mag geloven. Waarom hoor ik jullie vragen? Heel simpel: Ik val op mannen.

    Ik liep naar het lokaal wiskunde en voor mij liepen twee gasten die ik niet ken, zo waren bezig over homoseksualiteit. Ineens draait er eentje zich om en vraagt aan mij (zonder me te kennen) : "Als je homo bent, dan ben je toch de duivel? Of niet?"
    Ik, volledig verbaasd door deze achterlijke en misselijkmakende vraag, antwoordde heel droog en vastberaden: "Ik ben homo." Waarna ik simpel verderloop. Ik zie die gasten hun handen voor hun monden slaan.
    Toen ik het verhaal aan klasgenoten had verteld antwoordde eentje dat ik niet zo openlijk had moeten zijn. Maar zo ben ik helaas niet, ik ben trots op wie, wat en hoe ik ben. Dus ik ga me niet verstoppen voor enkele homofobe eikels. Daarbij los je het probleem niet op door jezelf te schamen.

    Nja, het moest even van me af, was er wel wat van geschrokken.

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Jep, als je homoseksueel bent, ben je de duivel. Echt, want dit kan niet hoor. Je zal iemand ook zo kunnen aansteken en dat willen we natuurlijk niet hebben. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Jep, als je homoseksueel bent, ben je de duivel. Echt, want dit kan niet hoor. Je zal iemand ook zo kunnen aansteken en dat willen we natuurlijk niet hebben. (cat)


    True, eigenlijk hoor ik thuis in een kooi in de dierentuin waar niemand bij me kan. (joehoe)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja want stel je toch eens voor dat straks de hele wereld homo is, dat zou echt schandalig zijn, we moeten in opstand komen!(duivel)

    (flower)


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Ja want stel je toch eens voor dat straks de hele wereld homo is, dat zou echt schandalig zijn, we moeten in opstand komen!(duivel)

    (flower)


    Zeker! Stop deze waanzin!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)
    True, eigenlijk hoor ik thuis in een kooi in de dierentuin waar niemand bij me kan. (joehoe)

    Oh, vandaar dat er een kooi in onze schuur staat stof te vangen. Ze willen me gewoon opsluiten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Woooooooh, you go Jarne! (hoera) Laat van je horen! Ik vind het super dapper dat je op dat moment had durven zeggen dat je homo bent. En die jongens reageerden gewoon erg zielig en overdreven. Om eerlijk te zijn vind ik het wel grappig als er mensen bang voor je zijn om geen enkele goede reden. Zie, je kunt dat uitbuiten. De volgende keer als je een van die jongens ziet, geef hem eens een knipoog.
    En die klasgenoten hun reactie was ook niet echt juist, maar op z'n minst niet zo erg als die andere twee jongens. In ieder geval geen leuke situatie om mee te maken vind ik. Maar wees gewoon blij met wie je bent, en trek je niets aan van hen.

    Tbh is het ook niet erg om de duivel te zien, ghehe.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 19:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee Jarne, jij bent een engel.

    Wat een rotvraag van die jongens en aparte reactie van je klasgenoten. Jij bent wie je bent en als ze daar problemen mee hebben, dan kunnen ze hun mening ook voor zich houden.

    Je bent goed zoals je bent en het is toch niet hun zaak op welk geslacht jij valt. Ik vind het altijd zo raar als mensen zo reageren op homoseksuele mensen. Op welk geslacht iemand valt, zal mij een worst wezen.


    Physics is awesome

    Whoa, wat een bizar verhaal. :c Dat klinkt als een nare ervaring, maar je reactie is perfect, dus alsjeblieft niets aantrekken van die weirdo's in de gang of je klasgenoot. Ik vind het erg dapper van je!

    En als er al iets duivels aan je is, dan is het duivels awesome. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    You go Jarne, you go!
    Het is natuurlijk geen fijne situatie dit, maar je kan zeker trots zijn op de manier waarop je hebt gereageerd. Echt heel, heel knap van je. I'm proud. <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Haha, bedankt iedereen!(bloos)
    Gelukkig heeft iedereen hier meer verstand. (Geldt waarschijnlijk ook wel voor 90% van de wereld.


    Queer zijn is gewoon alles

    Jarne, ik hou van je :W
    Dit is oprecht de beste reactie die je had kunnen geven. En als die gasten geschrokken waren van het feit dat jij gay bent, zegt genoeg over dat ze vooral stoer aan het doen waren en het niet hun diepgewortelde geloof is.

    Er is niks mis met homoseksuelen, en het is juist goed dat je zo open bent geweest!
    Ik hoop dat die gasten met een enorme plaat voor hun kop zich enorm schamen na jouw reactie. Geweldig! :')

    Mirinae schreef:
    (...)
    Oh, vandaar dat er een kooi in onze schuur staat stof te vangen. Ze willen me gewoon opsluiten.

    Jup. En ik kom straks in zo'n situatie als in Harry Potter deel 2, met tralies voor m'n raam. Dat is hoe ze de wereld hetero gaan maken.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Patholoog schreef:
    Woooooooh, you go Jarne! (hoera) Laat van je horen! Ik vind het super dapper dat je op dat moment had durven zeggen dat je homo bent. En die jongens reageerden gewoon erg zielig en overdreven. Om eerlijk te zijn vind ik het wel grappig als er mensen bang voor je zijn om geen enkele goede reden. Zie, je kunt dat uitbuiten. De volgende keer als je een van die jongens ziet, geef hem eens een knipoog.
    En die klasgenoten hun reactie was ook niet echt juist, maar op z'n minst niet zo erg als die andere twee jongens. In ieder geval geen leuke situatie om mee te maken vind ik. Maar wees gewoon blij met wie je bent, en trek je niets aan van hen.

    Tbh is het ook niet erg om de duivel te zien, ghehe.


    Omg eigenlijk moet je dan een keer rode lenzen in doen ofzo. Of gewoon random in de gang "WAAGHHHH" en dan zouden ze moeten schrikken want je bent de duivel.

    Omg
    Ik zou me helemaal vekneukelen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.