• Jup, toch als ik enkele schoolgenoten van me mag geloven. Waarom hoor ik jullie vragen? Heel simpel: Ik val op mannen.

    Ik liep naar het lokaal wiskunde en voor mij liepen twee gasten die ik niet ken, zo waren bezig over homoseksualiteit. Ineens draait er eentje zich om en vraagt aan mij (zonder me te kennen) : "Als je homo bent, dan ben je toch de duivel? Of niet?"
    Ik, volledig verbaasd door deze achterlijke en misselijkmakende vraag, antwoordde heel droog en vastberaden: "Ik ben homo." Waarna ik simpel verderloop. Ik zie die gasten hun handen voor hun monden slaan.
    Toen ik het verhaal aan klasgenoten had verteld antwoordde eentje dat ik niet zo openlijk had moeten zijn. Maar zo ben ik helaas niet, ik ben trots op wie, wat en hoe ik ben. Dus ik ga me niet verstoppen voor enkele homofobe eikels. Daarbij los je het probleem niet op door jezelf te schamen.

    Nja, het moest even van me af, was er wel wat van geschrokken.

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Hier past wel een meme van Spongebob.


    oi, suzy

    Lol, die vraag alleen al. Als je zo'n vragen durft stellen, ben je toch vrij naïef naar de werkelijkheid toe.Ik vind eigenlijk de reactie van die klasgenoot erger. De vergelijking met de duivel kun je nog in het belachelijke trekken als je wil, maar ik zie niet echt in waarom je er niet open over mag zijn? Jongens en meisjes staan elkaar toch ook af te lebberen op het midden van de Meir? Ik vind je reactie goed en zou niet weten hoe je anders had moeten reageren.


    Take me to wonderland

    Ze zouden hen op moeten sluiten. Als ik homo (en een jongen...) was, zou ik het wel weten, Jarne. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    Nee serieus, wat een oelewappers. Niks van aantrekken!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Woeps verkeerd topic!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 12:47 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb het altijd al geweten. Lucifer hoogstpersoonlijk!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien dat ze zelf ook op jongens vallen, maar dat ze dat niet willen uiten.
    Ik ben in ieder geval hartstikke trots op je Jarne dat jij je niet verschuilt op welk geslacht je wel en niet valt. Jij bent zoveel steker dan die jongens ooit zullen zijn.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 14:19 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat een bijzondere vraag. Klinkt haast alsof ze uit een heel religieus gezin komen waarin dat echt gelooft wordt, of zo. Wel vreemd dat ze het zomaar aan jou vragen terwijl ze niet weten dat jij homo bent. Of misschien krijgt 1 van hen dat vanuit huis mee en komt daar de discussie van. Ik ben altijd heel benieuwd naar waar dat soort dingen vandaan komen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jesus shit, ik snap echt niet dat mensen dan nog uit hun strot kunnen krijgen dat je er beter niet openlijk over mag zijn! -.- Echt, wauw. Ik ben zelf lesbienne en ik had precies hetzelfde gedaan. Ik schaam me niet voor mijn geaardheid en dat wil ik ook niet. Echt, topactie dit van je!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 15:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    waarom zou jij er niet openlijk over mogen zijn? je eigen flikkin' geaardheid. en mogen hun open over hun homofobe shit praten? bull. goed gedaan hoor! applausje waard, zeker.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Wat een gouden reactie! Je hebt ze mooi even voor paal gezet daar! Net goed (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat vind ik echt een goede reactie van je. Tevens vind ik het jammer dat er nog steeds mensen bestaan met overtuigingen met betrekking tot geaardheid die heel narrow minded zijn. Zeker anno 2017. Iedereen zou zichzelf moeten kunnen zijn, no matter what.


    26 - 02 - '16

    ohhhh lekker rude. gelukkig ben jij nog kalm en droog (gewoon jarne dus) gebleven. ik zou echt heel savage in het rond beginnen meppen.
    maar echt goed voor je dat je zo open was, work it jarne!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 10:27 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wat een belachelijke reactie van die jongens. Misschien wat het advies om niet zo openlijk te zijn goed bedoeld, omdat degenen die jou dat adviseerde liever niet wil dat jij het slachtoffer kunt worden van zinloos geweld. Ik ben het niet met dat advies eens. Jouw eigen reactie was inderdaad het beste dat je kon geven.

    Eventueel zou je op een vechtsport kunnen gaan voor het geval die jongens het niet bij dit soort kutopmerkingen laten.

    Nic schreef:
    Wat een belachelijke reactie van die jongens. Misschien wat het advies om niet zo openlijk te zijn goed bedoeld, omdat degenen die jou dat adviseerde liever niet wil dat jij het slachtoffer kunt worden van zinloos geweld. Ik ben het niet met dat advies eens. Jouw eigen reactie was inderdaad het beste dat je kon geven.

    Eventueel zou je op een vechtsport kunnen gaan voor het geval die jongens het niet bij dit soort kutopmerkingen laten.


    Als ze mij met één vinger aanraken zorg ik er persoonlijk voor dat ze hun schoolrekeningen in het vervolg met een studiebeurs moeten betalen.:W


    Queer zijn is gewoon alles