• Hey allemaal!

    Ik doe mee aan een wedstrijd van de UHasselt. We moesten een filmpje maken in het Frans, dat op Youtube plaatsen en vervolgens zoveel mogelijk views zien te krijgen... De video die op 19 april de meeste views heeft, wint tickets om naar de cinema te gaan. Ik zou het heel fijn vinden om met mijn klas samen naar een film te gaan, als herinnering aan ons laatste jaar lijkt die me ook fijn. Makkelijker gezegd dan gedaan, zo views halen... Ik zou het heel fijn vinden als jullie misschien even op mijn linkje willen klikken, misschien liken en heel misschien zelfs delen? Natuurlijk ben ik al heel gelukkig als je me die ene extra view geeft, misschien winnen we wel dankzij jou?

    Als je mijn video hebt gekeken en je hebt iets waarmee ik jou kan helpen, of je wil een follow op Twitter, dan mag je het altijd zeggen. Ik help jullie graag! :)

    Hier is de link: https://www.youtube.com/watch?v=Z_kHI-IxBNw&t=21s

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 19:33 ]

    No offense maar ik vind het best raar dat je enkel en alleen hiervoor een account hebt aangemaakt.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb niet enkel hiervoor een account gemaakt hoor haha
    Het lijkt misschien zo omdat dit mijn eerste post is, maar ik kwam iets over deze site tegen op Yoors, je kent het misschien. Iemand die hier lid is had hier leden gezocht voor die site en daar een blogpost gemaakt hierover en ik kwam een kijkje nemen. Momenteel ben ik alles even aan het uitzoeken hier ook en wat quizzen aan het doen :)

    Knoorske schreef:
    Ik heb niet enkel hiervoor een account gemaakt hoor haha
    Het lijkt misschien zo omdat dit mijn eerste post is, maar ik kwam iets over deze site tegen op Yoors, je kent het misschien. Iemand die hier lid is had hier leden gezocht voor die site en daar een blogpost gemaakt hierover en ik kwam een kijkje nemen. Momenteel ben ik alles even aan het uitzoeken hier ook en wat quizzen aan het doen :)


    Ah zo. In dat geval wil ik je welkom heten. Ik kijk zo dadelijk wel.


    Heaven is a place that we all have

    Volgens mij heb ik jouw filmpje al via Yoors bekeken ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wormjet schreef:
    Volgens mij heb ik jouw filmpje al via Yoors bekeken ^^


    Ahhh, dat kan best :) Wie ben je op Yoors?

    Up! :)

    Up :)

    ^ op Quizlet is het niet toegelaten oude topics weer omhoog te schoppen. je mag enkel in oude topics reageren als de reactie een meerwaarde bevat omtrent het onderwerp (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind het niet echt een oud topic, tbh. Maar iedereen vindt iets anders oud.

    Mwah, topics bumpen is onnodig
    Misschien een keer. Maar na drie keer bumpen, is het misschien een teken dat er geen animo is of zo.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt