• gisterenavond, omstreeks 23u.24 om heel precies te zijn, stond ik in de keuken, voor het aanrecht met op het aanrecht een bord met toastjes (nu moet je weten dat praktisch heel het huis al sliep, op, ja, je raadt het nooit, mij na natuurlijk (want voor de duidelijkheid: ik kan niet slaapeten)) ik besef dat ik bijna dagelijks midnightsnacks maak en eet en dat het best vreemd is ik krijg 's nachts altijd veel honger en dan kan ik niet slapen van de honger en nu moet je niet denken dat ik thuis nooit eten krijg maar ik ben altijd hangry hahaha anyhow in plaats van te gaan slapen (zoals ieder normaal mens zou doen) maar aangezien ik niet echt normaal ben en ik me dus niet aan de leefregels moet houden van 'hoe-te-leven-als-een-normaal-doorsnee-mens' doe ik het toch (krul)

    kort verhaal korter: tijdens het verorberen van de beste maaltijd van de dag nacht denk ik altijd na over dingen om over na te denken zoals dit bijvoorbeeld:
    mijn midnightsnacks zijn eigenlijk wel een van mijn guilty pleasures temptation island ook btw want voor de rest heb ik er niet zo heel veel buiten dan dat ik mezelf schrijven noem en dat het dus toegelaten is om irritante mensen rondom mij in mijn hoofd/fantasie te vermoorden op de meest gruwelijke wijze (don't try this at home) mijn andere guilty pleasures zijn instant microgolfeten luiheid heerst disney duhuhuhuhu

    nu ben ik wel eens benieuwd naar wat jullie guilty pleasures zijn :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    *cringe* het vraagteken staat mee in de haakjes in de titel *autism got triggered*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Temptation Island, Are you the one en ofc ex on the beach,

    In bed snoep eten.

    Enn pff als ik op de wc zit neem ik altijd m'n telefoon mee
    en dan moet ik me inhouden geen wcselfies te maken en naar m'n bff te sturen

    Oké ik leer mezelf nu kennen hahaha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oeh, midnight snacks zijn de beste. Ik maak me er helaas ook wel eens schuldig aan.

    Verder zijn er nog:
    - De Sims
    - Oude tv-series als Flodder en Kees&Co
    - Oerfoute nummers als 'Barbie Girl' en 'Cotton Eye Joe'
    - De allerslechtste audities bekijken van xfactor, idols, american idol, enzovoort
    - Vroeger jatte ik de badeendjes van m'n zusje als ik in bad zat en speelde zo de scene uit de Titanic na. 'Jack! Wake up Jack!'
    - Op youtube kijken hoe mensen ten huwelijk worden gevraagd en schaamteloos wegdromen over mijn eigen huwlijksaanzoek
    - Als er niemand thuis is en ik moet eten maken, doe ik net alsof ik m'n eigen kookshow heb. Alleen dan met het stemmentje van Donald Duck.

    Heb er ongetwijfeld nog meer, zal er eens over nadenken :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eurovision is echt een guilty pleasure. Ik kijk ook elke avond trouw GTST, maar hier voel ik me niet heel guilty over.


    Alleen maar tranen van geluk

    Een paar:
    * Door mijn ordners met documenten (voor school etc.) bladeren en genieten van de nette ordening en het werk dat ik eraan heb besteed. Jaren werk gebundeld in een paar mappen, geweldig! :')
    * De geur van een (met pen) volgeschreven blaadje.
    * Gesprekken voeren met mezelf in andere talen (Duits, Engels, Frans).
    * Door het raam kijken wat de mensen buiten aan het doen zijn, terwijl zij me niet kunnen zien. (heck yeah, gordijnen!)
    En vast nog meer...

    Dammit, ik kom er nu achter dat ik echt vet creepy ben... :')

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 14:56 ]

    Oude nummers van One Direction luisteren. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oude (foute) muziek luisteren. Spelletjes als rollercoaster tycoon, diner dash en zoo tycoon spelen. Disney films kijken die ik vroeger te gek vond ;3


    26 - 02 - '16

    oei oke een lijstje:
    - temptation island
    - youtube gamers
    - milka chocolade
    - mcdonalds
    - say yes to the dress (en andere trouwjurk programma's)
    - astrologie posts op tumblr
    - kraantje pappie (maar dat is niet echt guilty......maar ook weer wel)

    er zijn vast nog heel wat dingen die ik vergeet maar....ja

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 15:34 ]

    Ciri schreef:
    Oeh, midnight snacks zijn de beste. Ik maak me er helaas ook wel eens schuldig aan.

    Verder zijn er nog:
    - De Sims
    - Oude tv-series als Flodder en Kees&Co
    - Oerfoute nummers als 'Barbie Girl' en 'Cotton Eye Joe'
    - De allerslechtste audities bekijken van xfactor, idols, american idol, enzovoort
    - Vroeger jatte ik de badeendjes van m'n zusje als ik in bad zat en speelde zo de scene uit de Titanic na. 'Jack! Wake up Jack!'
    - Op youtube kijken hoe mensen ten huwelijk worden gevraagd en schaamteloos wegdromen over mijn eigen huwlijksaanzoek
    - Als er niemand thuis is en ik moet eten maken, doe ik net alsof ik m'n eigen kookshow heb. Alleen dan met het stemmentje van Donald Duck.

    Heb er ongetwijfeld nog meer, zal er eens over nadenken :')



    oh man die is geweldig :'D


    het is echt hilarisch om al jullie dingen te lezen
    het stelt me enerzijds wel gerust (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ehhh
    -Temptation Island (krul)
    -De Sims
    -Lessebroosters en schoolsystemen leren Vraag me niet waarom
    -Milka chocolade
    -Foute glittertruien en alles met unicorns
    -Instagrammm
    -Alles met eten whoops
    -Disneyfilms

    Waarschijnlijk kom ik op nog een heleboel dingen, haha

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 8:13 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    shane dawson conspiracy theories om 3 uur 's nachts oeps


    Heaven is a place that we all have

    Chips en borrelnootjes. Eenmaal bezig gaat alles op, oeps.
    Slapen. Overdag ook gewoon.
    Spangas kijken, hahah.
    Rondsnuffelen op Wish.

    En vast nog wel meer. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ~ 'Reality' tv (Kardashians, Jersey Shore etc.)
    ~ De TLC zender
    ~ Midnight snacks
    ~ Zeer foute nummers

    :Y)


    El Diablo.

    Omg ik weet het.

    Ernst en Bobbie serieus het is nog steeds zo grappig


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    OHJA ruzie maken met mezelf en filmen op snapchat


    Heaven is a place that we all have