• gisterenavond, omstreeks 23u.24 om heel precies te zijn, stond ik in de keuken, voor het aanrecht met op het aanrecht een bord met toastjes (nu moet je weten dat praktisch heel het huis al sliep, op, ja, je raadt het nooit, mij na natuurlijk (want voor de duidelijkheid: ik kan niet slaapeten)) ik besef dat ik bijna dagelijks midnightsnacks maak en eet en dat het best vreemd is ik krijg 's nachts altijd veel honger en dan kan ik niet slapen van de honger en nu moet je niet denken dat ik thuis nooit eten krijg maar ik ben altijd hangry hahaha anyhow in plaats van te gaan slapen (zoals ieder normaal mens zou doen) maar aangezien ik niet echt normaal ben en ik me dus niet aan de leefregels moet houden van 'hoe-te-leven-als-een-normaal-doorsnee-mens' doe ik het toch (krul)

    kort verhaal korter: tijdens het verorberen van de beste maaltijd van de dag nacht denk ik altijd na over dingen om over na te denken zoals dit bijvoorbeeld:
    mijn midnightsnacks zijn eigenlijk wel een van mijn guilty pleasures temptation island ook btw want voor de rest heb ik er niet zo heel veel buiten dan dat ik mezelf schrijven noem en dat het dus toegelaten is om irritante mensen rondom mij in mijn hoofd/fantasie te vermoorden op de meest gruwelijke wijze (don't try this at home) mijn andere guilty pleasures zijn instant microgolfeten luiheid heerst disney duhuhuhuhu

    nu ben ik wel eens benieuwd naar wat jullie guilty pleasures zijn :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het Eurovisiesong bekijken. Mijn hele familie haat het voor dood maar ik vind het zo grappiiiiiiig het heeft geen naam dat is echt m'n guilty pleasure.
    En tegen mezelf praten in talen die ik beheers
    like doen alsof ik in situaties zit waar ik nooooooooooit in ga komen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ohhh zo veel, maar ik kan het allemaal niet meer herinneren.

    — Doen alsof ik een beroemde tv-kok ben als ik alleen thuis ben.
    — Dikke musical-show houden in de douche. En dan ook gelijk maar alle stemmen doen, want tja.
    — Nederlandse rap muziek, dingen zoals Lil' Kleine, Broederliefde, etc. Echt erg, maar ik ga er hard op.
    — MTV programma's zoals Catfish, Teen Mom en de oude zoals Made en Cribs en zo.
    — Zoals al veel genoemd, Eurovision. Geweldig. Dat is gelijk dan de hele week feest, haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ~ Million Dollar Listing: New York bingen. Ja.. Ik binge dat.
    ~ Meedoen met Childish Gambino's rap, wat ik overigens niet kan maar goed haha.
    ~ De spoiler tags op Tumblr van shows die ik kijk voordat ik de episode gezien heb zodat ik niet een hartaanval krijg wanneer het gebeurt in de episode.
    ~ Musical liedjes KEIHARD meeschreeuwen.
    ~ Mensen hun Instagrams random stalken??
    ~ Judge Judy.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OMG SHAN JUDGE JUDY HOW COULD I FORGET
    OHJA!! RUPAULSDRAGRACE Ooooook


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    OMG SHAN JUDGE JUDY HOW COULD I FORGET
    OHJA!! RUPAULSDRAGRACE Ooooook

    Judge Judy is my fucking life lol


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Want onduidelijkheid.

    — RuPaul's Drag Race
    — JUDGE JUDY
    — Shane Dawson
    — Conspiracy theories
    — Eurovision
    — Met mezelf ruzie maken en op Snap zetten
    — Meejammen met 90's music.
    — Nostalgisch kijken naar foto's van oude producten.
    — Enge foto's die ik eigenlijk niet wil zien maar lol wat is selfcontrol.
    — CupcakKe
    — Majorlazer

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 20:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    cobblepot schreef:
    (...)
    Judge Judy is my fucking life lol


    ze is te savage cant cope


    Heaven is a place that we all have

    cobblepot schreef:
    ~ Million Dollar Listing: New York bingen. Ja.. Ik binge dat.
    ~ Meedoen met Childish Gambino's rap, wat ik overigens niet kan maar goed haha.
    ~ De spoiler tags op Tumblr van shows die ik kijk voordat ik de episode gezien heb zodat ik niet een hartaanval krijg wanneer het gebeurt in de episode.
    ~ Musical liedjes KEIHARD meeschreeuwen.
    ~ Mensen hun Instagrams random stalken??
    ~ Judge Judy.

    Deze same haha
    En dan kwam ik er superlaat vorige week pas achter dat mensen blijkbaar kunnen zien wie en hoe vaak hun verhaal bekeken wordt en ik was zo van godammit oepsss


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Musical liedjes meebleren is geen guilty pleasure - dat doe ik zelfs gewoon op de fiets en zo :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    En dit natuurlijk:



    Het werkt ook bij dramatische muziek. Dan heb je het gevoel alsof er achter je een enorme explosie is, terwijl je zelf met een zonnebril en epic outfit verderloopt... :')

    (Volgens mij doet zowat iedereen dit, lol)

    -mensen met van die overduidelijke getekende wenkbrauwen keihard uitlachen stiekem
    -komkommer met kaas!!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hannibal_Lecter schreef:
    En dit natuurlijk:



    Het werkt ook bij dramatische muziek. Dan heb je het gevoel alsof er achter je een enorme explosie is, terwijl je zelf met een zonnebril en epic outfit verderloopt... :')

    (Volgens mij doet zowat iedereen dit, lol)


    DIT IS ZO WAAR
    IK MOET HARDOP LACHEN


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Uhm:

    -Eurovison sowieso
    - stiekem hele foute liedjes luistereN EN KEIHARD meezingen (':
    - soms nog hele kinderlijke series kijken/films. Zoals my little pony -Equestria girls (de film, de serie met de pony's vind ik mezelf dan weer te oud voor worden (': ).Die films waren leuk en verslavend (':

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 7:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Haha, zo heb ik ook mijn guilty pleasures

    -MTV, waaronder dingen zoals Ex on the beach
    -Foute muziek rond de tijd 2000
    -Kinky verhalen op het internet lezen Hehe, smut.
    -Alles eerst proeven als ik ga koken
    -Mensen bespieden als ik in de trein zit Ja ik weet het, vet creepy
    -Disney films Haha oops.

    - mezelf in werelden praten en hele verhalen met mezelf als hoofdpersoon houden .
    - chicklits lezen. En fanfics op Q lezen.
    - One Direction en 5 seconds of summer /The Vamps muziek luisteren.
    - Make-up video's nadoen en naar engelse vloggers kijken.
    - disney films kijken. (Voornamelijk Cinderella en Tinkerbell)

    Oh en natuurlijk programma's zoals say yes to the dress en my big fat gipsy wedding.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 10:34 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!