• Beste users,

    Gisteren zijn er enkele vreemde zaken gebeurt op Quizlet. Rutger heeft samen met de websitehost bijna 15 uur naar de problemen gezocht en hebben de defecten opgelost. De oorzaak zou liggen bij de flauwe humor van de crew.

    En nu even serieus, gisteren was het 1 April en aangezien het een Quizlet traditie is, heeft de crew alles uit de kast gehaald om Q om te toveren tot een plek die je liefst een hele dag vermijdt. We hebben niet alleen alle foto's, pictogrammen en het logo ondersteboven gedraaid. We hebben ook op random plaatsen de klinkers veranderd met een U en van tijd tot tijd deed Rick Astley een dansje voor je. Daarnaast viel het ook op dat veel creaties en topics in leeftijd gestegen zijn.

    Wij hopen dat iedereen het een geslaagde grap vond en dat jullie hebben genoten van alle verrassingen.(fish)

    Groetjes,
    Jullie geliefde crew


    Queer zijn is gewoon alles

    HUhUhU dUt wUs UUn gUUdU grUp


    26 - 02 - '16

    De datums en ondersteboven gekeerde foto's vond ik echt heel leuk, net zoals Rick Astley zodra ik eraan gewend was.
    UllUUn dUU U's wUrUn sUms bUst UrrUtUnt (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Geralt schreef:
    (...)
    Hahhaha, gister stonden die van ons nog recht op en nu zijn ze andersom. Ik denk toch écht dat alleen wij vergeten zijn.
    Huehehuehe, we nemen niemand in de maling heur. XD


    Wij hebben onomstotelijk bewijs dat het niet aan de site noch de grap kan liggen dat jullie foto ondersteboven staat. Er is dus maar een verklaring mogelijk...


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat alles onderste boven stond en dat er schijnbaar nog een of andere Rick uit het niets te voorschijn zou komen, dát vind ik persoonlijk wel leuk en kan ik de humor wel van inzien. Maar de U's, nee dat vond ik nou net een beetje té, dat vond ik werkelijk irritant en zeker omdat het niet alleen op het forum bleef, maar ook bij de stories voorkwam, waardoor je hoofdstukken niet meer fatsoenlijk kon lezen. Maar goed, voor de rest vond ik het wel geslaagd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vond het heel leuk! Zowel de Rickroll als de U's. :Y) Het is maar voor een dag en het werkte erg leuk.


    Tijd voor koffie.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wij hebben onomstotelijk bewijs dat het niet aan de site noch de grap kan liggen dat jullie foto ondersteboven staat. Er is dus maar een verklaring mogelijk...


    En hoe lossen we dit nu op dan? Ik wil wel graag weer mijn afbeelding normaal.
    Ik zal wel een toverspreuk bedenken en dat tegelijk met Elise opzeggen, zodat ze weer normaal worden.

    Geralt schreef:
    (...)
    En hoe lossen we dit nu op dan? Ik wil wel graag weer mijn afbeelding normaal.
    Ik zal wel een toverspreuk bedenken en dat tegelijk met Elise opzeggen, zodat ze weer normaal worden.


    Ik vrees dat dat de enige oplossing is, want dit gaat buiten de crew om.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vrees dat dat de enige oplossing is, want dit gaat buiten de crew om.:p

    Als het niet lukt moeten jullie wel allemaal meehelpen met het uitvoeren van het moeilijke ritueel dat nodig is hiervoor.

    HUhUhU
    Uk vUnd hUt bUst grUppUg
    vUUrUl dUU dUtU :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik kan niet wachten tot april 2018 !!!!!!!

    Good prank :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ucht lUuk gUdUUn! Ul wUrUn dUU U'tje wUl UUn bUUtje lUstUg tU lUzUn :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze grap was in vergelijking met Fishlet :W

    Hmm. Ik moet bekennen dat ik de UUs en Rick Astley behoorlijk vervelend vond. Verder vond ik het wel leuk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vond het erg leuk bedacht! Dit was ook mijn eerste 1 april hier en ik werd gek van alle U's maar verder vond ik het leuk bedacht!

    Die foto's op de kop had ik over het hoofd gezien (haha), nee, even serieus. Het was me een echt niet opgevallen.


    26 - 02 - '16