• Het Hamilton Fantopic


    Hamilton is the story of the unlikely Founding Father determined to make his mark on the new nation as hungry and ambitious as he is. From bastard orphan to Washington's right-hand man, rebel to war hero, a loving husband caught in the country's first sex scandal, to the Treasury head who made an untrusting world believe in the American economy. George Washington, Eliza Hamilton, Thomas Jefferson and Hamilton's lifelong friend/foil Aaron Burr all make their mark in this astonishing new musical exploration of a political mastermind.

    HAMFAM

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 17:07 ]


    --

    Rutte schreef:
    Yess. ^.^
    Ik zit nog niet zo lang in het fandom, though. En de bootleg moet ik nog kijken want daar heb ik helaas nog geen tijd voor gehad.


    Ik ken het nu zelf pas 2 maanden dusja
    De musical is zo lang dat is soms wel irritant, maar als ik het kijk is het meestal de ene dag Act 1 en de volgende Act 2, dan is het niet ineens zo'n lange zit.


    --

    Ik luister er meestal naar als ik lang in de trein moet zitten (:


    I am an idiot, I move.

    Ik luister Ham als ik een 'need to get shit done' bui heb :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil in deze hamilsquad (H)


    You dare to gaze upon me?

    Ben wel blij met deze mooie hamilsquad


    --

    Er staat een nieuwe bootleg op Youtube met Javier Muñoz als Hamilton en het is zo geweldig. Ik vind hem echt goed!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Livsnjutare schreef:
    Er staat een nieuwe bootleg op Youtube met Javier Muñoz als Hamilton en het is zo geweldig. Ik vind hem echt goed!


    Ik zag hem ip fb voorbijkomen maar kon nergens link opslaan :(
    Zou je de link kunnen pben? Dan hoop ik dat tie er nog is als ik thuis kom van werk


    --

    Groffsauce schreef:
    (...)

    Ik zag hem ip fb voorbijkomen maar kon nergens link opslaan :(
    Zou je de link kunnen pben? Dan hoop ik dat tie er nog is als ik thuis kom van werk

    Ja hoor!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    hoi dit is belangrijk doei


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Omg geweldig hahaha


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Maheenga XD

    Die is echt geweldig, dat muziekje alleen al is al hilarisch ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik houd van de meme videos van Hamilton Fandom. Legendary


    --

    ClipsofBroadway is bezig met uploaden van Chicago en een Broadway bootleg! (Zijn losse liedjes) en ik vond nog een ander kanaal die ook uploadt maar ben de naam kwijt help


    --

    yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuush
    HAMILTONNNNN (H)(H)(H)(H)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    *stoft topic af*

    Hebben jullie gezien dat Oak in The Great Comet speelt sinds kort??


    --