• Hoi!

    Na even gekeken te hebben op Q zag ik dat er nog geen topic over gemaakt was dit jaar en ik vroeg me af of er mensen zijn die meedoen.

    Wat is Write Now?
    Mocht je geen idee hebben waar ik heb over heb: Write Now is een schrijfwedstrijd, georganiseerd door Passionate Bulkboek. Het is toegestaan iedere vorm van poëzie of proza in te sturen door jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Er vinden regionale voorrondes plaats in Nederland en België en uiteindelijk een grote finale. Het doel hiervan is jongeren te enthousiasmeren voor cultuur en de Nederlandse taal. Meer info vindt je via Write Now!.


    Kan ik nog meedoen?
    Helaas. De deadline is ieder jaar op 1 april (dit jaar uitgesteld tot 3 april).


    Boee. Waarom maak je dan nog dit topic?
    Omdat Quizlet een hoop schrijftalent kent waarvan een deel zich vast heeft ingeschreven. Daarbij ben ik benieuwd naar mensen die al eerder hebben meegedaan en hoe hen dat is vergaan, dan zet ik je op de lijst. Dus brandt maar los. :Y)

    Deelnemers 2017
    Amsterdam
    Maester
    Antwerpen
    Goud
    Arnhem
    Skrivbar
    Eindhoven
    -
    Gent
    -
    Groningen
    AnakinSkywalker
    Leuven
    -
    Rotterdam
    -
    Utrecht
    Paddiecakes
    Derks
    Venlo
    -

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 20:26 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    MT, misschien voor volgend jaar :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh ja, ik doe dit jaar weer mee. Ik heb, op vorig jaar na, vanaf mijn 15e meegedaan. Ervaringen? Tja... De prijsuitreiking in Groningen is altijd een beetje een verspilling van mijn tijd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik doe mee dit jaar voor Utrecht c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    Ik doe mee dit jaar voor Utrecht c:


    Oh my god, dan kan ik jou meeten!

    Ik doe ook mee, regio Utrecht :D
    Maar ik ga er niet van uit dat het iets gaat worden, hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Oh my god, dan kan ik jou meeten!

    Ik doe ook mee, regio Utrecht :D
    Maar ik ga er niet van uit dat het iets gaat worden, hahaha

    Haha, ik reken er zelf ook niet op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha, waarom hoor ik altijd over dit soort dingen ná de deadline? Noh.

    Maar het klinkt heel leuk! Veel succes aan iedereen hier die dit jaar meedoet. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is best groot bij ons, maar ik heb helaas de deadline gemist. Het was zo druk. Nou ja, volgend jaar nog een kans!


    Tijd voor koffie.

    Mt! Misschien doe ik wel mee volgend jaar.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik doe dit jaar mee in de voorrondes van Arnhem!

    Ik vind het doodeng eerlijk gezegd, haha.

    Square schreef:
    Haha, waarom hoor ik altijd over dit soort dingen ná de deadline? Noh.

    Maar het klinkt heel leuk! Veel succes aan iedereen hier die dit jaar meedoet. *O*


    That is a perfect copy of reality.

    Square schreef:
    Haha, waarom hoor ik altijd over dit soort dingen ná de deadline? Noh.

    Maar het klinkt heel leuk! Veel succes aan iedereen hier die dit jaar meedoet. *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    MT, misschien dat ik volgend jaar tijd heb


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Square schreef:
    Haha, waarom hoor ik altijd over dit soort dingen ná de deadline? Noh.

    Maar het klinkt heel leuk! Veel succes aan iedereen hier die dit jaar meedoet. *O*


    Haha, ja dat heb ik meestal ook. Ik heb me ook heel lastminute ingeschreven. Je kunt ook meedoen aan de wedstrijd van CJP! Die loopt nog een paar dagen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Haha, ik reken er zelf ook niet op.


    Ga jij meedoen aan die workshop van te voren?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik twijfel al 3 jaar om mee te doen. Maar dan lees ik de shortlist en godverdorie, it's next level.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28