• Hoi!

    Na even gekeken te hebben op Q zag ik dat er nog geen topic over gemaakt was dit jaar en ik vroeg me af of er mensen zijn die meedoen.

    Wat is Write Now?
    Mocht je geen idee hebben waar ik heb over heb: Write Now is een schrijfwedstrijd, georganiseerd door Passionate Bulkboek. Het is toegestaan iedere vorm van poëzie of proza in te sturen door jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Er vinden regionale voorrondes plaats in Nederland en België en uiteindelijk een grote finale. Het doel hiervan is jongeren te enthousiasmeren voor cultuur en de Nederlandse taal. Meer info vindt je via Write Now!.


    Kan ik nog meedoen?
    Helaas. De deadline is ieder jaar op 1 april (dit jaar uitgesteld tot 3 april).


    Boee. Waarom maak je dan nog dit topic?
    Omdat Quizlet een hoop schrijftalent kent waarvan een deel zich vast heeft ingeschreven. Daarbij ben ik benieuwd naar mensen die al eerder hebben meegedaan en hoe hen dat is vergaan, dan zet ik je op de lijst. Dus brandt maar los. :Y)

    Deelnemers 2017
    Amsterdam
    Maester
    Antwerpen
    Goud
    Arnhem
    Skrivbar
    Eindhoven
    -
    Gent
    -
    Groningen
    AnakinSkywalker
    Leuven
    -
    Rotterdam
    -
    Utrecht
    Paddiecakes
    Derks
    Venlo
    -

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 20:26 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Heeft er al iemand de uitslag gehad?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumblydore schreef:
    Heeft er al iemand de uitslag gehad?


    Oh right, morgen is de uitslag voor mij. Ik ga het alsnog(per ongeluk of expres) vergeten waarschijnlijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    de uitslag van antwerpen is pas 16 mei D;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vanavond is de avond.

    Maar ik verwacht er eigenlijk niet veel van, I mean, ik heb een verhaal over de sokken van m'n aardrijkskunde leraar ingestuurd. De rest heeft sowieso iets veeeeel beters.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben het niet geworden haha, maar ik had ook verwacht dat t niets zou worden

    Toen er eervolle vermeldingen kwamen hoopte ik wel dat het een eervolle vermelding zou worden maar dat was niet zo 😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Same.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumblydore schreef:
    Same.


    Ik vind de winnaar wel echt heel erg terecht.


    Hey, wat vond jij van die man die dat lijstje voor ging lezen? M'n moeder zat continue opmerkingen te maken erover ik kon m'n lach bijna niet inhouden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik vind de winnaar wel echt heel erg terecht.


    Hey, wat vond jij van die man die dat lijstje voor ging lezen? M'n moeder zat continue opmerkingen te maken erover ik kon m'n lach bijna niet inhouden

    Die was wel grappig vond ik haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumblydore schreef:
    (...)
    Die was wel grappig vond ik haha.


    Hij had een hele fijne stem om naar te luisteren maar hij was oersaai.

    Ik vond die zangeres wel echt heeeeeeeeeeeeeeel tof :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik twijfel dus enorm of ik 11 mei naar de uitslagdinges in Arnhem zal gaan.

    Skrivbar schreef:
    Ik twijfel dus enorm of ik 11 mei naar de uitslagdinges in Arnhem zal gaan.


    Gewoon gaan! Het is maar een uurtje (:


    Hoewel ik achteraf voor niets ben geweest, want ik ben ook niet door. Niet dat ik daar wakker van lig, want ik vond het op zich wel een maffe avond. De presentatrice vond zichzelf volgens mij ietsje te leuk en iedereen was de hele tijd net iets te gevat. maar goed. Het was wel gezellig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ahahha jaa ok mijn pa heeft liever niet dat ik op m'n eentje helemaal naar antwerpen reis (ja want antwerpen is ook zoooooo ver) en ik moet babysitten lol dus ik ga niet naar de prijsuitreiking #livingthesadlife


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oeps, raad eens wie er min of meer de prijsuitreiking vergat?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    Gewoon gaan! Het is maar een uurtje (:


    Hoewel ik achteraf voor niets ben geweest, want ik ben ook niet door. Niet dat ik daar wakker van lig, want ik vond het op zich wel een maffe avond. De presentatrice vond zichzelf volgens mij ietsje te leuk en iedereen was de hele tijd net iets te gevat. maar goed. Het was wel gezellig.


    De avond is wel echt hartstikke leuk, vond ik dan. Ik had van te voren al het idee dat ik voor niets zou gaan, dus ik heb maar gewoon genoten van de optredens die er waren


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly