• Er komen de laatste tijd steeds meer afscheidtopics omhoog, mensen die Q misschien voor even, misschien voor altijd zullen verlaten. De een met goede redenen, die worden uitgelegd, de ander zonder iets van een bericht. Dat is geen probleem, zij weten wat het beste voor hen is en dat moeten zij vooral doen.

    Maar ik word er een beetje onzeker van. Ook een beetje treurig. Want ik heb nog wel heel veel zin in Q en wil graag schrijven, quizen, reageren, rpg'en - en nog veel meer. Ik vind jullie allemaal gezellig en allemaal leuk en jullie schrijven ook zo goed!!

    En door de afscheidtopics, maar ook RPGs die stil vallen of niet eens beginnen en nog meer van zulke situaties, krijg ik het idee dat Q straks niet meer actief is - en dat wil ik niet!! Want ik vind jullie leuk en ik wil met jullie kletsen en leuk doen en schrijven!

    Dus vandaar mijn vraag:
    Mag ik blijven en wie blijft er met mij mee?



    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik blijf mee ^^


    obsessive rage

    Ik blijf, zo gemakkelijk komt Q niet van me af (cat)
    Ik vind het trouwens heel fijn dat er tussen al die berichten van afscheid nog eens een topic als dit komt! *O*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik blijf helaas niet mee, zodra mijn verhalen afgerond zijn, stop ik er ook mee. Ik vind mezelf te oud en voel me hier alles behalve gewenst.

    Bouncing schreef:
    Ik blijf mee ^^


    Jeej!!

    Yuu schreef:
    Ik blijf, zo gemakkelijk komt Q niet van me af (cat)
    Ik vind het trouwens heel fijn dat er tussen al die berichten van afscheid nog eens een topic als dit komt! *O*


    Hahaha, alleen maar fijn!! Ja ik miste zo'n topic een beetje, dus dacht: ik maak er zelf één.(yeah)

    Yrden schreef:
    Ik blijf helaas niet mee, zodra mijn verhalen afgerond zijn, stop ik er ook mee. Ik vind mezelf te oud en voel me hier alles behalve gewenst.


    Jammer!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik blijf met je mee :Y)
    let niet op dat Nederlands

    Yrden schreef:
    Ik blijf helaas niet mee, zodra mijn verhalen afgerond zijn, stop ik er ook mee. Ik vind mezelf te oud en voel me hier alles behalve gewenst.


    Nee, je bent door mij gewenst. Please stay (flower)

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 16:25 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zal eerlijk bekennen dat het idee soms ook door mijn hoofd spookt. Maar voor mij zal het sowieso een pauze zijn en geen permanent afscheid. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wheatley schreef:
    Ik blijf met je mee :Y)
    let niet op dat Nederlands


    Woehoe!!!(yeah)
    (ja het was een soort grapje, ik weet dat het niet klopt haha)

    Ringwraith schreef:
    Ik zal eerlijk bekennen dat het idee soms ook door mijn hoofd spookt. Maar voor mij zal het sowieso een pauze zijn en geen permanent afscheid. (:


    Ah dat is in ieder geval fijn!!


    En ik wil hiermee ook niemand schuldig of stom laten voelen! Maar ik had gewoon behoefte aan wat positiviteit en wat bevestiging. Als het de juiste stap is, dan is dat zo en ik heb daar niets over te zeggen!!

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 16:36 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik blijf mee :)


    Firm believer of all that is magic

    Ik blijf!
    Heb al vaker periodes gehad ik stopte maar kom toch steeds weer terug dusjep


    --

    Ik blijf zeker en jij moet gezellig blijven!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik blijf meeee!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tuurlijk moet je blijven!

    Ik denk eerlijk gezegd dat de hoeveelheid mensen die nu stoppen niet heel veel hoger is dan normaal, maar dat er nu meer topics gemaakt over worden. Laat je vooral niet ontmoedigen, het gaat erom dat jij het leuk hebt. (:


    Tijd voor koffie.

    Ik blijf hier denk ik nog wel heel wat jaar rondhangen :Y)


    Stenenlikker

    Laleah schreef:
    Ik blijf meeee!!



    Dit dus


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik blijf samen met jullie op Quizlet. Daar vind ik Quizlet veel te gezellig voor!