• Er komen de laatste tijd steeds meer afscheidtopics omhoog, mensen die Q misschien voor even, misschien voor altijd zullen verlaten. De een met goede redenen, die worden uitgelegd, de ander zonder iets van een bericht. Dat is geen probleem, zij weten wat het beste voor hen is en dat moeten zij vooral doen.

    Maar ik word er een beetje onzeker van. Ook een beetje treurig. Want ik heb nog wel heel veel zin in Q en wil graag schrijven, quizen, reageren, rpg'en - en nog veel meer. Ik vind jullie allemaal gezellig en allemaal leuk en jullie schrijven ook zo goed!!

    En door de afscheidtopics, maar ook RPGs die stil vallen of niet eens beginnen en nog meer van zulke situaties, krijg ik het idee dat Q straks niet meer actief is - en dat wil ik niet!! Want ik vind jullie leuk en ik wil met jullie kletsen en leuk doen en schrijven!

    Dus vandaar mijn vraag:
    Mag ik blijven en wie blijft er met mij mee?



    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    lang erover na te denken hoef ik niet....

    ik blijf zeker weten !!!




    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik blijf ook, ik ben alleen niet zo actief maar lees vaak wel mee *stalk* :P
    Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed die afscheidstopics, al is het misschien omdat ik vooral het gevoel heb dat een groot deel gewoon weer terug komt na een tijdje (weet niet zeker of dat echt zo is hoor).


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Tuena schreef:
    Ik blijf mee :)


    ~My Mind Is Free~

    Hihihi wat een fijne reacties! ! Als ik tijd heb ga ik nog meer gifs zoeken hehehw


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ben juist net terug, dus ik blijf zeker (:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Debbaut schreef:
    Quizlet is my past, present and future!

    Tuurlijk blijf ik hier, de dag dat ik Q verlaat is mijn sterfdag en zelfs dan heb je grote kans dat ik hier blijf rondspoken.(cat)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Laleah schreef:
    Ik blijf meeee!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik blijf ook, maar er is ook totaal geen reactie op mijn nieuwste RPG...

    Ik blijf ook. *O*

    Ik heb wel vaker een pauze gehad, maar ik kom altijd terug. Q hoort nou eenmaal bij m'n leven. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Debbaut schreef:
    Quizlet is my past, present and future!

    Tuurlijk blijf ik hier, de dag dat ik Q verlaat is mijn sterfdag en zelfs dan heb je grote kans dat ik hier blijf rondspoken.(cat)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis



    Ik heb er wel over na zitten denken, maar ga toch gewoon blijven, sommige mensen zijn gewoon te gezellig :)


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik ben na een jaar niet actief zijn opeens ook weer veel actiever. Ik kan deze site maar niet verlaten, haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    @Patholoog o m g hahahhaa


    Super fijn allemaal!! (flower)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik lijm mezelf nog aan mijn stoel vast 😂😘


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.