• Er komen de laatste tijd steeds meer afscheidtopics omhoog, mensen die Q misschien voor even, misschien voor altijd zullen verlaten. De een met goede redenen, die worden uitgelegd, de ander zonder iets van een bericht. Dat is geen probleem, zij weten wat het beste voor hen is en dat moeten zij vooral doen.

    Maar ik word er een beetje onzeker van. Ook een beetje treurig. Want ik heb nog wel heel veel zin in Q en wil graag schrijven, quizen, reageren, rpg'en - en nog veel meer. Ik vind jullie allemaal gezellig en allemaal leuk en jullie schrijven ook zo goed!!

    En door de afscheidtopics, maar ook RPGs die stil vallen of niet eens beginnen en nog meer van zulke situaties, krijg ik het idee dat Q straks niet meer actief is - en dat wil ik niet!! Want ik vind jullie leuk en ik wil met jullie kletsen en leuk doen en schrijven!

    Dus vandaar mijn vraag:
    Mag ik blijven en wie blijft er met mij mee?



    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yuu schreef:
    Ik blijf, zo gemakkelijk komt Q niet van me af (cat)
    Ik vind het trouwens heel fijn dat er tussen al die berichten van afscheid nog eens een topic als dit komt! *O*


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik blijf ook gewoon. Dit jaar moet ik eindelijk eens een keer mijn jubileum (aantal jaren dat ik op Q zit) vieren en het liefst op de dag zelf.

    Daarnaast wil ik het schrijven weer oppakken dus ik blijf nog even plakken.


    Physics is awesome

    Omg, dit is gewoon het topic dat ik nodig had. Natuurlijk mag je blijven, en de rest van heel Q ook alsjeblieft! Q is awesome en we gaan het samen gewoon gezellig maken. Ik houd van jullie allemaal!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Quizlet is nog lang niet van me af :Y) maar inderdaad een heel leuk topic!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I'm still here. Huaha. Heb al wel eens een hiatus van een jaar gehad maar hoe weinig ik er ook op zit soms ben ik er altijd wel weer. c:


    The truth is out there.

    Wat fijn om te horen!! Super fijn om jullie reacties te lezen! Ik ben heel blij dat er nog zo veek leuke mensen zijn die samen met mij Quizlet gezellig willen houden!!

    Dansjes voor jullie! !
    (yeah) (yeah) (yeah)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    @Perffect

    Vind het fijn dat je dit topic hebt gemaakt.



    Physics is awesome

    Ik blijf ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik blijf ook nog wel een tijdje. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yuu schreef:
    Ik blijf, zo gemakkelijk komt Q niet van me af (cat)
    Ik vind het trouwens heel fijn dat er tussen al die berichten van afscheid nog eens een topic als dit komt! *O*


    16 - 09 - '17

    Ik blijf ik zal blijven op Quizlet en altijd


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Helemaal mee eens! Ik vond het, ondanks dat ik hier nog niet zo lang ronddwaal, ook opvallen dat er steeds meer mensen vertrekken. Erg jammer!
    Je mag dus zeker blijven! En ik blijf met je mee! (Want ja, ik ben hier nog maar net :') )

    Quizlet is my past, present and future!

    Tuurlijk blijf ik hier, de dag dat ik Q verlaat is mijn sterfdag en zelfs dan heb je grote kans dat ik hier blijf rondspoken.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik blijf ook nog wel vooral omdat ik het gevoel heb dat ik A niet klaar ben hier en B. Ik heb anders gewoon amper een plek om nieuwe mensen te leren kennen sinds op bepaalde sites ik ineens alles kwijt ben.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ja, ik blijf zeker!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly