• Er komen de laatste tijd steeds meer afscheidtopics omhoog, mensen die Q misschien voor even, misschien voor altijd zullen verlaten. De een met goede redenen, die worden uitgelegd, de ander zonder iets van een bericht. Dat is geen probleem, zij weten wat het beste voor hen is en dat moeten zij vooral doen.

    Maar ik word er een beetje onzeker van. Ook een beetje treurig. Want ik heb nog wel heel veel zin in Q en wil graag schrijven, quizen, reageren, rpg'en - en nog veel meer. Ik vind jullie allemaal gezellig en allemaal leuk en jullie schrijven ook zo goed!!

    En door de afscheidtopics, maar ook RPGs die stil vallen of niet eens beginnen en nog meer van zulke situaties, krijg ik het idee dat Q straks niet meer actief is - en dat wil ik niet!! Want ik vind jullie leuk en ik wil met jullie kletsen en leuk doen en schrijven!

    Dus vandaar mijn vraag:
    Mag ik blijven en wie blijft er met mij mee?



    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ja mag blijven als jij de huur betaal, fatoe!
    Ja, tuurlijk blijf! Hoe meer mensne hoe meer vreugde.


    Nobody Say It was easy

    Q is ook dood. Bij mij is het een on/off relatie, ik heb d'r niet zoveel zin meer in hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Q is ook dood. Bij mij is het een on/off relatie, ik heb d'r niet zoveel zin meer in hoor.


    † Love? I want to sleep.

    Mirinae schreef:
    Q is ook dood. Bij mij is het een on/off relatie, ik heb d'r niet zoveel zin meer in hoor.


    Iedereen doet hier ook zo onaardig tegen me. Ik ga binnenkort stoppen.


    Nobody Say It was easy

    Jij mag blijven en ik blijf ook altijd hier (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Jij mag blijven en ik blijf ook altijd hier (:


    Jeej!!

    (yeah)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.