• Ik ben deze foto even overal aan het neerzetten want ik ben gewoon stiekem heel blij met mijn cadeaus.=3
    Gisteren was ik dus jarig en heb ik met een handje Quizletters (Sofie, Emma en Aviva) in Maastricht mijn verjaardag gevierd <3 Dat was hartstikke leuk, helemaal nadat het niet meer regende ='D
    Als eerste zijn we nadat we op het station hadden gehugd (en er voor me gezongen was haha), naar de subway gegaan en daar hebben we de vlaai aangesneden die ik had meegenomen. Daarna hebben we gezocht naar garen en stoffenwinkels en uiteindelijk hebben ze allemaal wat gevonden :3
    We zijn ook nog de boekenwinkel domicanen in geweest (altijd leuk <3) en de 'Festen'. Voor de rest hebben we nog Pizza gegeten bij de Italiaan en toen was de dag alweer voorbij D=
    Luckily voor mij hield het plezier daar echter niet op, want thuis kreeg ik weer vlaai (ja ik zat vol xd) en nog meer cadeautjes. :3 Daarnaast heb ik nog super leuke berichtjes en kaartjes gekregen. =3



    Van Emma heb het boek 'De beproevingen van Apollo - het verborgen orakel' gekregen die ik echt al een hele tijd wilde <3
    Aviva heeft me het boek 'Fabeldieren en waar te vinden' gegeven aangezien ze het onmogelijk vond dat ik die nog niet had gelezen hahaha =D
    En van Sofie heb ik een handgemaakt 'Wie is het - Harry Potter stijl' gekregen!=3

    Daarnaast heb ik zelf nog een boek gekocht van verjaardagsgeld van mijn opa en oma "De ijzeren Engel".

    Thuis van mijn ouders heb ik nog 'De Kronieken van bane' gekregen, samen met een Huffelpuff Topje, een Marauders mok die van kleur verandert als er warm water in komt en een set armbandjes. =3

    Kortom: Good food, Good people and Good presents :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ohhh lekker verwent meisje!!! Super gave cadeautjes! Geniet nog van je dag! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah leuk zeg!
    Nog gefeliciteerd!


    Inspiration can hit you any time

    xSunshineee schreef:
    Leuke cadeaus! En nog een late gelukkige verjaardag!


    Dankjewel! =D


    You were born original, don't die as a copy.

    Laleah schreef:
    Ohhh lekker verwent meisje!!! Super gave cadeautjes! Geniet nog van je dag! ^^


    Jaaa, zeker weten hehe :3 Thanks!


    You were born original, don't die as a copy.

    Ruska schreef:
    Ah leuk zeg!
    Nog gefeliciteerd!


    Dankjewel :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, wat leuk! Is dat Apollo-boek van Rick Riordan?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AnakinSkywalker schreef:
    Oh, wat leuk! Is dat Apollo-boek van Rick Riordan?


    Jaaaa! Ik heb zo lang gewacht tot ik dit boek kon lezen :3 Ik hoorde er van toen het nog niet eens geschreven was in het Engels.
    So many years. :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaaa! Ik heb zo lang gewacht tot ik dit boek kon lezen :3 Ik hoorde er van toen het nog niet eens geschreven was in het Engels.
    So many years. :')


    Oh, ik wil het ook zo graag lezen! Laat me weten hoe het was (als je eraan denkt :'P)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AnakinSkywalker schreef:
    (...)

    Oh, ik wil het ook zo graag lezen! Laat me weten hoe het was (als je eraan denkt :'P)


    Als ik er aan denk: dan sowieso!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    JA TOCH?!=3

    en ja ja ja ja, als je van de zomer langs komt doen we die?!:3


    Jajajajajajajajajaja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ben blij dat ik het juiste boek gekocht heb voor je! Dat je er zo blij mee bent.

    Ohhh tof Jol. c:


    The truth is out there.

    Krullie schreef:
    Ben blij dat ik het juiste boek gekocht heb voor je! Dat je er zo blij mee bent.


    Jaaa, dankje Emma <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Morty schreef:
    Ohhh tof Jol. c:


    Jaaa, jij ook nog leuek dingen gehad?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaa, jij ook nog leuek dingen gehad?:3


    Niet zo leuke als jij. Maar een satijnen dekbedovertrek en geld voor sieraden. c:


    The truth is out there.