• Hallo allemaal,

    Sinds een tijdje wil ik weer gaan schrijven. Momenteel ben ik alleen bezit met RPG'en, maar ik wil ook graag weer aan een eigen verhaal beginnen.

    Ik wil graag schrijven over een "gewone" middelbare school in Nederland met talloze verschillende leerlingen, van wie iedereen wel een verhaal heeft. Dit spreekt me aan omdat ik momenteel bezig ben met een lerarenopleiding. Het probleem is dat ik geen talloze verhalen weet te bedenken rondom personages. Nu vroeg ik mij af of jullie mij zouden kunnen helpen? Ik kom zelf uit op de wat meer cliché verhalen (niet negatief bedoeld, maar meer als in de verhalen die al vaker besproken zijn in series, films en boeken). Ik ben op zoek naar ideeën rondom personages die zowel groot als klein kunnen zijn, die draaien in iemands privéleven maar ook op school. Ik zou graag horen wat jullie interessant vinden.

    Tevens zoek ik naar leuke namen voor personages. Ik zoek namen die zowel veelvoorkomend als apart zijn (buitenlandse namen zijn ook zeer welkom).

    Thanks for the help c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je zou cliché personages kunnen gebruiken, maar die vervormen.

    Zo kan een nerderig meisje ontzettende haat in school hebben, maar word ze gepucht door haar ouders en wil ze niet dat haar ouders boos op haar worden.

    Een populair meisje houdt van iets heel onpopulairs (schaken, golfen, bowlen) of is geïnteresseerd in iets vreemds (bomen, eencellige diertjes)

    Een badboy/girl draagt bloemetjes jurken

    Een goodgirl houdt van heavy metal/hard rock

    Een bitch zonder vrienden

    Een queen bee (mean girlss) wil geen queen bee zijn en probeert haar volgers te vermeiden.

    Enn genderswitch helpt ook heel goed!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ehh. Iemand met een chronische ziekte (zou niet direct voor een dodelijke ziekte kiezen tbh) en probeert met dat obstakel toch de middelbare school probeert te halen?


    The truth is out there.