• Hey, mensen. Deze topic is vooral voor de dames bedoelt. Het gaat namelijk over de HPV-vaccinatie. Of wel de inenting tegen baarmoederslakanker.

    Er zijn schrokkende feiten over de HPV-vaccin, zo hadden paar meisjes in Amerika die ingeënt waren opeens bijwerkingen. Zoals hoofdpijn, pijnklachten, duizeligheid, en verlamming, en andere lichamelijke klachten. Het zelf zo ver dat wel één paar dood waren gegaan. In Europa zijn er ook al duizenden meisjes ingeënt tegen HPV, maar er zitten in het vaccin iets anders in dan in Amerika. Het schijnt zelf dat de HPV niet voldoende is ontwikkeld, en dat er geen bewijs is dat HPV helpt tegen baarmoederhalskanker.

    Ik ben als vrouw daar uit niet ingeënt, maar er zijn jammer genoeg vele dames die wel ingeënt zijn, en sommige van ze hebben zelf de pech dat ze bewerkingen krijgen. Er zijn meisjes die na de HPV-vaccin verlamd zijn, en in een rolstoel zitten.
    Hoe HPV-vaccin een tienermeisje leven verwoest
    andere feiten
    HIERDENAAM
    schrokkende feiten HPV vaccin

    ^Boven zijn de feiten voor de mensen die me niet geloven!^


    Ik wil verder niemand bang maken, maar ik wil dat de meeste het moeten weten om wakker te worden hoe slecht HPV vaccin kan zijn.
    Denk zelf eens even na. Heel lang geleden waren er meisjes die niet ingeënt waren tegen HPV-vaccin, baarmoederhalskanker kwam vroeger ook weinig voor, maar opeens toen de HPV-vaccin is ontstaan is baarmoederhalskanker de halve eeuw enorm gestegen. Opeens kunnen ongeveer 40% van de vrouwen kans hebben voor baarmoederhalskanker, terwijl dat vroeger niet het geval was.

    Hoe het komt, kan waarschijnlijk komen dat er in het vaccin al die virus in zitten. Maar de meeste vaccineren schijnen heel slecht voor de menselijke immuunsysteem te zijn. Bij de informatie WijWordenWakker. Staat groot uitgedrukt. :Dat je beter zoveel mogelijk de vaccinatiespuit vermijden vooral van de HPV. Ps, het is niet om jullie bang te maken.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 19:23 ]


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)
    Dankjewel, dat je de site niet serieus neem.. Ik vraag me dan af wat er zo te lachen valt, en hoe het komt dat je door andere gehersenspoeld bent?

    http://www.ninefornews.nl/ is echt mijn favoriete website vanaf nu. Het gaat niet zozeer om het vaccin, wat ik wel zelf heb genomen, maar voor mij gaat het vooral om die andere artikelen op de site. Heerlijk hoever mensen door kunnen draven in hun fantasieën. Dus, zonder ironie, thanks voor deze link.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sorry, je bronnen vind ik niet erg geloofwaardig.


    Tijd voor koffie.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ze is vast gemanipuleerd door de angst van haar ouders, of haar favoriete tijdschrift ‘CosmoGirl’

    Shh, ik studeer geneeskunde dus ik ben een slaaf van BigPharma


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Maar wel schrokkend inderdaad. (:
    Te snel eten is een relevant probleem.

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 21:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Waits schreef:
    Wel, om eerlijk te zijn zou het me niet heel erg verbazen als er toch iets van waarheid zit in die artikels. De farmaceutische wereld is lang niet zo mooi als de gemiddelde mens denkt. Het enige wat telt, is winst maken, ook al is dat met een medicijn dat misschien niet helemaal gezond is. (Wist je dat een gewone hoestsiroop zelfs schadelijk is en bijna geen effect heeft (behalve dat de siroop zelf verzachtend werkt)? Daar is nu heel erg druk onderzoek naar en daarom stappen veel (jonge) artsen nu ook echt af van de hoestsiroop, tenzij op natuurlijke basis.) Maar ondanks het feit dat er misschien toch schadelijke bijwerkingen kunnen zijn, het is maar voor een heel klein percentage, en het percentage van mensen die anders baarmoederhalskanker zou krijgen is waarschijnlijk groter dan het percentage dat last heeft van de bijwerkingen. Ik ben zelf ook heel erg voor vaccinaties trouwens.


    Ik denk zelf dat de grootste deel van de mensheid blind is over de medische wereld.
    Hoe je het zegt. Ik denk zelf dat de artsen eerder winst maken dan dat ze echt willen dat je volledig genezen wordt. De medische wereld van nu kijkt wat de symptomen zijn om door medicijnen de symptomen te verminderen, in plaats van de oorzaak. Dan vraag ik mezelf af waarom we niet kijken wat de oorzaak zijn, het schijnt dat artsen patiënten meer zien als winst. (Geld niet voor alle artsen) En het klopt wel dat de kans op baarmoederhalskanker groter is dan de bijwerkingen zelf, ook door het feit dat er in de vaccin al de HPV virus met de medicijn toegevoegd zit.


    Nobody Say It was easy

    iwatobi schreef:
    Hmm, als het risico zo hoog zou zijn, zou het niet zo worden aangemoedigd om een vaccinatie te nemen, denk ik dan hahaha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Quintana schreef:
    (...)
    http://www.ninefornews.nl/ is echt mijn favoriete website vanaf nu. Het gaat niet zozeer om het vaccin, wat ik wel zelf heb genomen, maar voor mij gaat het vooral om die andere artikelen op de site. Heerlijk hoever mensen door kunnen draven in hun fantasieën. Dus, zonder ironie, thanks voor deze link.


    En maar denken dat je de links van de site grappig vond. Sommige onderwerpen zijn inderdaad bullshit, maar sommige zijn wel waar.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)
    Daar heb je wel een punt bij. De meeste Vaccin kunnen slecht zijn, het is altijd beter om uit te zoeken wat de bijwerkingen zijn en wat voor gevolgen je kan lopen als je die neemt.
    nee dat is mijn punt niet. Inenting zijn veiligheid (tenzij je een enkele arme zieltje ben dat lichamelijk slecht gesteld is waardoor inentingen negatieve comiplicaties geeft). Mijn punt is twijfel ga naar de bovengenoemde sites. Daar staat duidelijk dat inentingen een positief iets is. Heeft op indivuiduele als maatschapelijk niveau voordeel. Jij krijgt niet de dodelijke mazzelen, RS, mengitis, sepsis, verlamming etc etc. en waarom? Omdat je ingenent ben. Alleen een beetje ziekjes voor een dag en dan klaar. That is it. Ik zeg speciaal check betrouwbare bronnen, want deze zijn gewoon slecht. (Speciale geven door een medisch student)

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 21:11 ]


    Shoganai i ne~

    Ik heb trouwens ook via de officiële sites besloten om het niet te doen. Daar staan namelijk ook genoeg redenen waarom je niet voor het vaccin zou kiezen. Daar hoef je echt geen vage websites voor bij te halen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eh, ik ben niet naïef, dankjewel haha. Met alle respect, hoor.


    soul made of stardust and chaos.

    Floresco schreef:
    Ik heb er bewust voor gekozen om dit vaccin niet te nemen.


    Treat people with kindness

    blackpit schreef:
    (...)
    Waarom vind je de bronnen onbetrouwbaar, er zijn feiten en er wel paar onderzoeken gedaan van die vaccin. En is de vaccin dan wel zo betrouwbaar dan je denk? Heb jij zelf wel eens afgevraagd wat er allemaal in de vaccin kan zitten? Het schijnt dat er HPV-vaccin niet eens getest zijn.
    Baarmoederhalskanker kwam vroeger ook heel weinig voor, maar heb jezelf wel eens afgevraagd hoe meer vrouwen het tegenwoordig kunnen krijgen?

    Wat er zo allemaal in een vaccin kan zitten? Gemiddeld gesproken verzwakte varianten van het virus, waardoor je lichaam antilichamen kan aanmaken. Dit zal hier ook het geval zijn, samen met wat extra additieven zoals aminozuren, fosfaten, sulfaten, zout,... (Link naar het bestand van het Amerikaanse Center for Disease Control). Een vaccin - zéker een dat zo vaak gebruikt wordt - gaat door enkele rigoureuze testfasen, beginnende van tests op ratten/muizen, katten, aapjes en uiteindelijk enkele reeksen op mensen, met verschillende controle groepen. "All three HPV vaccines—Cervarix®, Gardasil®, and Gardasil® 9—went through years of extensive safety testing before they were licensed by FDA. Cervarix® was studied in clinical trials with more than 30,000 females. Gardasil® trials included more than 29,000 females and males, and Gardasil® 9 trials included more than 15,000 females and males. No serious safety concerns were identified in these clinical trials." (Citaat uit FAQ van het CDC)
    De statistieken die ik binnen het half uur vindt (voor America, weliswaar) geven waarden vanaf '60-'70, geven incidenties voor Cervicale kanker aan tussen de 14.8 en 20% voor Americaanse vrouwen, afhangende van het jaar en bron (volgens de SEER statistics reviews was dit 14.8% in het algemeen, (een cijfer dat hoger lag bij de Afro-Americaanse vrouwen, tot 29%) voor 1975 en Popline, (een meer algemeen cijfer voor de inleiding van zijn paper) geeft een incidentie van 20% in 1966. Die cijfers zijn nu, net dánkzij dat HPV-vaccin gedaald tot een incidentie van 6%. Waarom is het absolute aantal besmettingen gestegen? De bevolking is toegenomen, van zo'n 3.7 miljard naar over de 7 miljard. Bovendien is het Humaan papiloma virus seksueel overdraagbaar en kan zo makkelijk doorgegeven worden zonder dat diegene weet dat die iemand anders besmet heeft.
    Je bronnen zijn niet wetenschappelijk en gaan van nieuwssites naar een promopost voor een medisch boeken geschreven door een iemand met kennis van geneeskundige planten, en die promopost die geschreven werd door iemand met een Marketing achtergrond. Dat is zowat hét voorbeeld voor wat voor bronnen níét gebruikt te moeten worden.

    Overigens kan het Humaan Papiloma Virus ook bij mannen kanker veroorzaken, en is dus dit zeker niet vooral een zaak voor vrouwen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 11:18 ]


    Ex astris, sciencia

    This topic is the epitome of: Wake up sheeple!!!!


    Tijd voor koffie.

    hahahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Floresco schreef:
    Ik heb er bewust voor gekozen om dit vaccin niet te nemen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"