• Hey, mensen. Deze topic is vooral voor de dames bedoelt. Het gaat namelijk over de HPV-vaccinatie. Of wel de inenting tegen baarmoederslakanker.

    Er zijn schrokkende feiten over de HPV-vaccin, zo hadden paar meisjes in Amerika die ingeënt waren opeens bijwerkingen. Zoals hoofdpijn, pijnklachten, duizeligheid, en verlamming, en andere lichamelijke klachten. Het zelf zo ver dat wel één paar dood waren gegaan. In Europa zijn er ook al duizenden meisjes ingeënt tegen HPV, maar er zitten in het vaccin iets anders in dan in Amerika. Het schijnt zelf dat de HPV niet voldoende is ontwikkeld, en dat er geen bewijs is dat HPV helpt tegen baarmoederhalskanker.

    Ik ben als vrouw daar uit niet ingeënt, maar er zijn jammer genoeg vele dames die wel ingeënt zijn, en sommige van ze hebben zelf de pech dat ze bewerkingen krijgen. Er zijn meisjes die na de HPV-vaccin verlamd zijn, en in een rolstoel zitten.
    Hoe HPV-vaccin een tienermeisje leven verwoest
    andere feiten
    HIERDENAAM
    schrokkende feiten HPV vaccin

    ^Boven zijn de feiten voor de mensen die me niet geloven!^


    Ik wil verder niemand bang maken, maar ik wil dat de meeste het moeten weten om wakker te worden hoe slecht HPV vaccin kan zijn.
    Denk zelf eens even na. Heel lang geleden waren er meisjes die niet ingeënt waren tegen HPV-vaccin, baarmoederhalskanker kwam vroeger ook weinig voor, maar opeens toen de HPV-vaccin is ontstaan is baarmoederhalskanker de halve eeuw enorm gestegen. Opeens kunnen ongeveer 40% van de vrouwen kans hebben voor baarmoederhalskanker, terwijl dat vroeger niet het geval was.

    Hoe het komt, kan waarschijnlijk komen dat er in het vaccin al die virus in zitten. Maar de meeste vaccineren schijnen heel slecht voor de menselijke immuunsysteem te zijn. Bij de informatie WijWordenWakker. Staat groot uitgedrukt. :Dat je beter zoveel mogelijk de vaccinatiespuit vermijden vooral van de HPV. Ps, het is niet om jullie bang te maken.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 19:23 ]


    Nobody Say It was easy

    I'm sorry maar als je bericht lijkt alsof het even in elkaar is geflanst door alle spelfouten, gepaard gaat met slechte bronnen en in de titel een woord als 'schrokkend' staat, is het Tamatoa's goed recht om je veel minder serieus te nemen.

    Ik wilde eigenlijk niet eens reageren omdat ik een gelijkende mening heb, maar zelf even boos en respectloos reageren op mensen omdat zij een andere mening hebben en toch mensen die hetzelfde doen erop aanspreken, vind ik echt echt echt niet kunnen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    blackpit schreef:
    (...)
    je heb paar spelfouten in zitten, lieveschat!

    Dus jij geloofd mensen niet omdat ze veel fouten maken door dyslexie of taalstoornis?
    Omdat ik fouten maak in zinnen, ben ik volgens jou ongeloofwaardig en niet serieus, omdat ik moeite heb met grammatica?
    Moet me dan zo respectloos! Afraken omdat ik moeite heb met grammatica! Kan ik daar iets aan doen?


    Sorry maar dit is een beetje ironisch :/
    Maar goed eh. Alle injecties die baby's krijgen worden tegenwoordig ook al onder de loep genomen vanwege risico op dingen als adhd en autisme. Die dingen kunnen naar mijn idee niet veroorzaakt worden door vaccins. Je moet ook niet alles geloven wat er op het internet staat I guess.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 19:55 ]


    26 - 02 - '16

    blackpit schreef:
    (...)

    Waarom reageer jij zo boos, jij mag andere met respect behandelen.
    En ik heb zelf niet gezegd dat ik dit een feit vind. En heb je bewijs dat de feiten fout zijn? (:
    Hoe kwam het anders dat door sommige vaccin de immuunsysteem van de menselijke ras verzwakt worden? Het komt waarschijnlijk omdat de meeste mensen de artsen als vertrouwelijke personen zien, maar waarom?
    Zou die artsen ook geloven als ze glashard tegen jou liegen? Laten we een overdrevige definities als voorbeeld nemen.
    Stel dat jouw moeder jou al tijdens geboorten gelogen heeft over jouw vader, of wel de man waarvan je dacht dat het je vader was, maar eigenlijk iemand was waar ze een affaire mee heeft, en nooit vertelt heeft over jou echte vader. Als ze zegt dat die man jouw biologische vader is zou je haar geloven, omdat ze jouw moeder is? En haar ziet als een betrouwbare persoon.

    En nog iets en dat daar was ik eigenlijk vals van me om niet eerder te vertellen. De meeste mensen doen wat de artsen zeggen wat goed voor hun zijn, in plaats zich af te vragen of het ook werkelijk helpt of betrouwbaar is. En als de artsen je wijs maken dat er geen negatieve effecten heeft, verdiep je er eens na. Er bestaan eigenlijk meerdere oorzaken om baarmoederhalskanker te krijgen, het is alleen een kwestie ernaar te verdiepen. De HPV vaccin is alleen tegen de HPV virus, die baarmoederkanker kan veroorzaken, maar door seks roken en een hele leven is ook de kans om het te krijgen. Stel dat een tienermeisje daarmee geënt is, maar flinke pakken sigaretten rookt, heel ongezond een, en met elk jongen in bed gaat. Zou jij dan ook geloven dat ze nooit in haar leven baarmoederhalskanker kan krijgen, omdat ze daarmee ingeënt is?



    Verpleegkundige checking in. HPV wordt overgebracht door (onveilige) seks en kan ook genitale wratten veroorzaken. Roken en ongezond eten hebben hier verder geen invloeden op. Daarnaast bestaan er meerdere varianten van HPV. De vaccinatie beschermt tegen HPV16 en HPV18, de twee meest voorkomende. 70% van alle gevallen van baarmoederhalskanker komen door deze twee.
    Dingen die je een hogere kans geven op baarmoederhalskanker zijn;
    -op jonge leeftijd seksueel actief zijn
    -met veel mensen seksueel actief zijn
    -seks met mannen wiens eerdere partners baarmoederhalskanker hadden
    -roken en immuniteitsproblemen lijken de kans te verhogen (maar is nog een beetje onduidelijkheid over)

    Een van de linken die je in je post heb staan zegt dat het virus vanzelf over gaat. Ik wil graag even benadrukken dat dit absoluut niet het geval is. Als je er vroeg bij bent heb je een grote overlevingskans maar als je er pas in stage 3 achterkomt is de kans dat je komt te overlijden aanzienlijk groter.

    Bron

    Bijwerkingen vallen over het algemeen wel mee, wat ook wordt vermeld in de bronnen die jij stuurde. Vermoeidheid, pijn aan de arm etc zijn dingen waar je bij velen vaccinaties last van kan krijgen. [als je meer wilt weten kan ik hier ook wel over uitbreiden]. Ik betwijfel dat bij het meisje wat in een rolstoel is beland de vaccinatie schuldig is. Sommige mensen kunnen overigens oprecht goed ziek worden, maar dat kan zijn wegens een allergische reactie op iets in het vaccin. Ik ben enorm allergisch voor één vorm van antibiotica; maar het blijft pokkegoed spul.

    Ik snap dat je, aan de hand van de bronnen die je stuurde, schrikt. Maar alsjeblieft, geloof ze niet al te veel.

    Ik wil hier nog wel even aan toevoegen dat je je absoluut niet verplicht moet voelen de vaccinatie te nemen. Ik heb het wel gedaan, voor mijn veiligheid en so far so good :]. Vaccinaties moeten pokkeveel testen ondergaan voordat ze gegeven mogen worden.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oké, mensen, serieus even. Stop eens met op elkaars spelling en grammatica te gaan zeuren, daar gaat dit niet om en het is gewoon heel erg vervelend als je dat ongevraagd begint te doen. We zitten in een topic over vaccinaties, niet in Den Haag voor het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Dankjulliewel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Oké, mensen, serieus even. Stop eens met op elkaars spelling en grammatica te gaan zeuren, daar gaat dit niet om en het is gewoon heel erg vervelend als je dat ongevraagd begint te doen. We zitten in een topic over vaccinaties, niet in Den Haag voor het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Dankjulliewel.


    Mee eens maar het is wel fijn als het nog steeds te begrijpen is ondanks spelfouten/grammaticafouten.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Hm, ik vind het juist belangrijk om hier grappen over te blijven maken.
    Natuurlijk moet het serieus genomen worden (naar mijn idee is 75/80% van dit topic wel een serieuze discussie). Alleen, wanneer iemand mensen probeert over te halen op wetenschappelijk vlak, maar tegelijkertijd deze enorm subjectieve, onbetrouwbare bronnen aanhaalt, vind ik het belangrijk hier luchtig over te zijn. Vooral wanneer mensen zich - zoals aangegeven eerder in dit topic - zich daardoor gerustgesteld voelen. Natuurlijk zit er misschien een kern van waarheid in, maar dit vind ik subjectieve paniekzaaierij.

    Als er een punt is, en ik sluit dat niet uit, vind ik dit topic een beetje gelijk aan zeggen dat planten groen zijn omdat kaboutertjes ze iedere ochtend groen verven. Planten zijn groen, dat klopt. Maar de uitleg klopt niet.
    Misschien heeft dit vaccin in het verleden voor enkele complicaties gezorgd - maar deze bronnen kloppen van geen kanten.

    Het is belangrijk de medische wereld niet klakkeloos te nemen voor wat hij is. Ik geloof zeker ook dat er heel wat nare geurtjes zitten aan dingen die sceptisch moeten ruiken (hehe), maar wanneer er dit soort commotie wordt gemaakt, vind ik het belangrijk het ook licht op te vatten.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben eigenlijk best teleurgesteld in hoe hier wordt gereageerd. De topicmaakster heeft duidelijk haar best gedaan om een goed topic op te stellen en bronnen te vinden. Een beetje respect is toch wel op te brengen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Floresco schreef:
    Ik heb er bewust voor gekozen om dit vaccin niet te nemen.

    Dit.
    Ik zat bij de eersten de het kregen en ik wilde niet omdat er geen informatie gegeven werd toen, er niets over bekend werd gemaakt en het me veel te snel op de markt gebracht werd.

    Verder heb ik niets in dit topic gelezen en weet niet wat er verder allemaal gezegd is.

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 21:23 ]

    Floresco schreef:
    Ik ben eigenlijk best teleurgesteld in hoe hier wordt gereageerd. De topicmaakster heeft duidelijk haar best gedaan om een goed topic op te stellen en bronnen te vinden. Een beetje respect is toch wel op te brengen?


    Bedankt dat je me wel serieus neemt.
    Ik was hier ook heel serieus en heb totaal geen grapjes over gemaakt. Als het een grapje was had ik via Spoiler: 'Fatoe of prank' gezet. Dat ik spelfouten maak kan ik niks aan doen, maar als mensen achterbaks me uitlachen of zeggen dat deskundigen betrouwbare zijn, dan mensen niet foutloos kunnen schrijven vind ik echt heel respectloos en hart.

    Het is hetzelfde als je tegen iemand die dyslexie of taalprobleem zegt: "Je bent onbetrouwbaar, want je kan amper goed correct Nederlands praten. Een deskundige heeft lang gestudeerd en heeft meer ervaring dan iemand die niet eens foutloos kan schrijven." Als voorbeeld.

    Dit is eigenlijk een ander onderwerp, maar hebben sommige van jullie wel eens afgevraagd waarom artsen zoveel mogelijk de medicijnen synthetisch en kunstmatig maken?
    Hoe denken jullie dat er steeds meer mensen k@nker krijgen? Denk jullie dat het uit toeval komt? Of komt het door ons leefgewoonte?
    Bestrijdmiddelen, Restanten van pesticiden, kunstmest en de vele bewerkingen van voedsel.
    Toevoegingen zoals geur-, kleur- en smaakstoffen, stabilisatoren, E-nummers, antioxidanten, houdbaarheidsverlengende middelen, stoffen die de bereiding versnellen, smaakversterkers, enzovoorts. Ook alle verpakkingen en met name plastics lekker chemicaliën in de voeding, luchtvervuiling, Medicijnen, chloor en fluoride die in drinkwater zit, stralingen, roken, andere gifstoffen, enz.
    Volgens Andreas Moritz komt het door de giftcrisis die ontstaat.

    Voor de mensen die blind weg alleen de arts vertrouwt in plaats van de natuur, ga zo door! Leef vooral met je ogen dicht, zonder vragen te stellen, dan zullen sommige van jullie nog de gevolgen zien.
    Ik heb topic gemaakt voor de mensen die dit wel serieus nemen, en zich wel afvragen of dit goed is.



    Nobody Say It was easy

    Ik ben gevaccineerd, heb geen bijwerkingen gehad en ben nog steeds blij dat ik ze gehad heb. Je kan me naïef noemen om mijn dokter blind te volgen, maar als hij me aanraadt om de vaccinatie te nemen, dan doe ik dat ook.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    blackpit schreef:
    (...)

    Bedankt dat je me wel serieus neemt.
    Ik was hier ook heel serieus en heb totaal geen grapjes over gemaakt. Als het een grapje was had ik via Spoiler: 'Fatoe of prank' gezet. Dat ik spelfouten maak kan ik niks aan doen, maar als mensen achterbaks me uitlachen of zeggen dat deskundigen betrouwbare zijn, dan mensen niet foutloos kunnen schrijven vind ik echt heel respectloos en hart.

    Het is hetzelfde als je tegen iemand die dyslexie of taalprobleem zegt: "Je bent onbetrouwbaar, want je kan amper goed correct Nederlands praten. Een deskundige heeft lang gestudeerd en heeft meer ervaring dan iemand die niet eens foutloos kan schrijven." Als voorbeeld.

    Dit is eigenlijk een ander onderwerp, maar hebben sommige van jullie wel eens afgevraagd waarom artsen zoveel mogelijk de medicijnen synthetisch en kunstmatig maken?
    Hoe denken jullie dat er steeds meer mensen k@nker krijgen? Denk jullie dat het uit toeval komt? Of komt het door ons leefgewoonte?
    Bestrijdmiddelen, Restanten van pesticiden, kunstmest en de vele bewerkingen van voedsel.
    Toevoegingen zoals geur-, kleur- en smaakstoffen, stabilisatoren, E-nummers, antioxidanten, houdbaarheidsverlengende middelen, stoffen die de bereiding versnellen, smaakversterkers, enzovoorts. Ook alle verpakkingen en met name plastics lekker chemicaliën in de voeding, luchtvervuiling, Medicijnen, chloor en fluoride die in drinkwater zit, stralingen, roken, andere gifstoffen, enz.
    Volgens Andreas Moritz komt het door de giftcrisis die ontstaat.

    Voor de mensen die blind weg alleen de arts vertrouwt in plaats van de natuur, ga zo door! Leef vooral met je ogen dicht, zonder vragen te stellen, dan zullen sommige van jullie nog de gevolgen zien.
    Ik heb topic gemaakt voor de mensen die dit wel serieus nemen, en zich wel afvragen of dit goed is.




    De incidentie en prevalentie van kanker stijgt door de toenemende levensverwachting (we worden steeds ouder) en vergrijzing. Heeft niets te maken met de hele lijst eronder. Al geeft roken (dit wordt steeds minder), luchtvervuiling en een aantal medicijnen wel een verhoogd risico op kanker. Maar met medicijnen zijn het vaak immunosuppressiva.
    En ja straling kan voor een mutatie zorgen in de cellen, maar de enige stralingsbron met ioniserende straling waar je zorgen over hoeft te maken is onze lieve zon.

    Net nog mijn tentamen oncologie gehad :')

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 13:10 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben spontaan verkouden geworden na een vaccinatie. Betekend het dat ik nu ga sterven? help

    Al langere tijd kom ik ook op artikelen tegen die zeggen dat de vaccinatie niet zou werken en het zelfs de kans zou vergroten op baarmoederhalskanker. Voor een tijd heb ik me er ook heel druk om gemaakt en ben ik gaan controleren of ik niet toevallig een van de symptomen zou hebben. Maar ik werd er zo gek van dat ik mijn hele controlebehoefte zo goed mogelijk achter me heb gelaten. Tijd zal leren of de vaccinaties hebben gewerkt.


    Firm believer of all that is magic

    blackpit schreef:
    (...)

    Bedankt dat je me wel serieus neemt.
    Ik was hier ook heel serieus en heb totaal geen grapjes over gemaakt. Als het een grapje was had ik via Spoiler: 'Fatoe of prank' gezet. Dat ik spelfouten maak kan ik niks aan doen, maar als mensen achterbaks me uitlachen of zeggen dat deskundigen betrouwbare zijn, dan mensen niet foutloos kunnen schrijven vind ik echt heel respectloos en hart.

    Het is hetzelfde als je tegen iemand die dyslexie of taalprobleem zegt: "Je bent onbetrouwbaar, want je kan amper goed correct Nederlands praten. Een deskundige heeft lang gestudeerd en heeft meer ervaring dan iemand die niet eens foutloos kan schrijven." Als voorbeeld.

    Dit is eigenlijk een ander onderwerp, maar hebben sommige van jullie wel eens afgevraagd waarom artsen zoveel mogelijk de medicijnen synthetisch en kunstmatig maken?
    Hoe denken jullie dat er steeds meer mensen k@nker krijgen? Denk jullie dat het uit toeval komt? Of komt het door ons leefgewoonte?
    Bestrijdmiddelen, Restanten van pesticiden, kunstmest en de vele bewerkingen van voedsel.
    Toevoegingen zoals geur-, kleur- en smaakstoffen, stabilisatoren, E-nummers, antioxidanten, houdbaarheidsverlengende middelen, stoffen die de bereiding versnellen, smaakversterkers, enzovoorts. Ook alle verpakkingen en met name plastics lekker chemicaliën in de voeding, luchtvervuiling, Medicijnen, chloor en fluoride die in drinkwater zit, stralingen, roken, andere gifstoffen, enz.
    Volgens Andreas Moritz komt het door de giftcrisis die ontstaat.

    Voor de mensen die blind weg alleen de arts vertrouwt in plaats van de natuur, ga zo door! Leef vooral met je ogen dicht, zonder vragen te stellen, dan zullen sommige van jullie nog de gevolgen zien.
    Ik heb topic gemaakt voor de mensen die dit wel serieus nemen, en zich wel afvragen of dit goed is.



    Die synthetische varianten van medicijnen worden gemaakt net om de kosten te drukken voor diegenen die de medicijnen nemen, en om de natuur niet uit te putten. Het is veel goedkoper om die elementen "from scratch" te maken dan om bijvoorbeeld kilo's van een plant in te voeren om daar misschien een litertje extract uit te kunnen halen. Bovendien kunnen synthetische elementen krachtiger zijn en voorkomt dit dat sommige medicijnen in tabletten van enkele gram moeten worden ingenomen.
    Er is een reden waarom velen die een puur 'natuurlijk' dieet volgen voedingssupplementen moeten innemen. Die additieven zijn niet puur smaak, kleur en geur aanpassers, daar zitten ook vitaminen en dergelijke bij, net als andere elementen die de mens uit zijn dieet moet halen.
    Nu ja, volgens de natuur zouden we al moeten sterven aan een griepje, zouden kinderen sterven aan de mazelen en polio. Als dat is wat je wil doe gerust. Maar zaai geen paranoia in anderen, wat is wat je doet met je topic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 9:54 ]


    Ex astris, sciencia

    blackpit schreef:
    (...)

    Bedankt dat je me wel serieus neemt.
    Ik was hier ook heel serieus en heb totaal geen grapjes over gemaakt. Als het een grapje was had ik via Spoiler: 'Fatoe of prank' gezet. Dat ik spelfouten maak kan ik niks aan doen, maar als mensen achterbaks me uitlachen of zeggen dat deskundigen betrouwbare zijn, dan mensen niet foutloos kunnen schrijven vind ik echt heel respectloos en hart.

    Het is hetzelfde als je tegen iemand die dyslexie of taalprobleem zegt: "Je bent onbetrouwbaar, want je kan amper goed correct Nederlands praten. Een deskundige heeft lang gestudeerd en heeft meer ervaring dan iemand die niet eens foutloos kan schrijven." Als voorbeeld.

    Dit is eigenlijk een ander onderwerp, maar hebben sommige van jullie wel eens afgevraagd waarom artsen zoveel mogelijk de medicijnen synthetisch en kunstmatig maken?
    Hoe denken jullie dat er steeds meer mensen k@nker krijgen? Denk jullie dat het uit toeval komt? Of komt het door ons leefgewoonte?
    Bestrijdmiddelen, Restanten van pesticiden, kunstmest en de vele bewerkingen van voedsel.
    Toevoegingen zoals geur-, kleur- en smaakstoffen, stabilisatoren, E-nummers, antioxidanten, houdbaarheidsverlengende middelen, stoffen die de bereiding versnellen, smaakversterkers, enzovoorts. Ook alle verpakkingen en met name plastics lekker chemicaliën in de voeding, luchtvervuiling, Medicijnen, chloor en fluoride die in drinkwater zit, stralingen, roken, andere gifstoffen, enz.
    Volgens Andreas Moritz komt het door de giftcrisis die ontstaat.

    Voor de mensen die blind weg alleen de arts vertrouwt in plaats van de natuur, ga zo door! Leef vooral met je ogen dicht, zonder vragen te stellen, dan zullen sommige van jullie nog de gevolgen zien.
    Ik heb topic gemaakt voor de mensen die dit wel serieus nemen, en zich wel afvragen of dit goed is.




    Even een tip: mensen zijn veel sneller geneigd je serieus te nemen als je niet iedereen die het niet met je eens is wegzet als idioten. In een discussie zorgt dat er alleen maar voor dat je beargumentatie naïef/onserieus overkomt.


    Tijd voor koffie.