• Hey, mensen. Deze topic is vooral voor de dames bedoelt. Het gaat namelijk over de HPV-vaccinatie. Of wel de inenting tegen baarmoederslakanker.

    Er zijn schrokkende feiten over de HPV-vaccin, zo hadden paar meisjes in Amerika die ingeënt waren opeens bijwerkingen. Zoals hoofdpijn, pijnklachten, duizeligheid, en verlamming, en andere lichamelijke klachten. Het zelf zo ver dat wel één paar dood waren gegaan. In Europa zijn er ook al duizenden meisjes ingeënt tegen HPV, maar er zitten in het vaccin iets anders in dan in Amerika. Het schijnt zelf dat de HPV niet voldoende is ontwikkeld, en dat er geen bewijs is dat HPV helpt tegen baarmoederhalskanker.

    Ik ben als vrouw daar uit niet ingeënt, maar er zijn jammer genoeg vele dames die wel ingeënt zijn, en sommige van ze hebben zelf de pech dat ze bewerkingen krijgen. Er zijn meisjes die na de HPV-vaccin verlamd zijn, en in een rolstoel zitten.
    Hoe HPV-vaccin een tienermeisje leven verwoest
    andere feiten
    HIERDENAAM
    schrokkende feiten HPV vaccin

    ^Boven zijn de feiten voor de mensen die me niet geloven!^


    Ik wil verder niemand bang maken, maar ik wil dat de meeste het moeten weten om wakker te worden hoe slecht HPV vaccin kan zijn.
    Denk zelf eens even na. Heel lang geleden waren er meisjes die niet ingeënt waren tegen HPV-vaccin, baarmoederhalskanker kwam vroeger ook weinig voor, maar opeens toen de HPV-vaccin is ontstaan is baarmoederhalskanker de halve eeuw enorm gestegen. Opeens kunnen ongeveer 40% van de vrouwen kans hebben voor baarmoederhalskanker, terwijl dat vroeger niet het geval was.

    Hoe het komt, kan waarschijnlijk komen dat er in het vaccin al die virus in zitten. Maar de meeste vaccineren schijnen heel slecht voor de menselijke immuunsysteem te zijn. Bij de informatie WijWordenWakker. Staat groot uitgedrukt. :Dat je beter zoveel mogelijk de vaccinatiespuit vermijden vooral van de HPV. Ps, het is niet om jullie bang te maken.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 19:23 ]


    Nobody Say It was easy

    Ik moet persoonlijk zeggen dat ik vooral geschrokken ben van de bronnen die je aandraagt. Dat kun je toch niet als betrouwbaar bestempelen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Tamatoa schreef:
    Wooow, ik heb ook een schrokkend weetje.
    In fleswater zit er namelijk een stof, dihydrogenoxide, en die stof is erg gevaarlijk. We blijven het massaal drinken, maar ondertussen zijn er al miljoenen mensen gestorven, nadat ze dit binnenkregen. Ik ben de bron even kwijt, maar zoek het zeker op!

    Oh ja, ik heb gehoord dat als je dat binnen krijgt, je longen zich vullen met vocht! Zeer gevaarlijk dus. Ik zou massaal stoppen met water drinken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sempre schreef:
    Ik moet persoonlijk zeggen dat ik vooral geschrokken ben van de bronnen die je aandraagt. Dat kun je toch niet als betrouwbaar bestempelen?


    Geloof me, als je eens op een forum kijkt wat een subforum genaamd BNW met allemaal complottheorieën etc aankomen. Kom je de raarste dingen tegen zoals WO3 die eraan zit te komen, Nucleaire shit, allemaal video's van het Amerikaanse leger die zich voorbereid op een zombie aanval. Voor BNW"ers daar is alles wat tegen de mainstream media is, alles waar.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Well het is haar mening en zij vond het nodig om te delen. Zij vind dat het waar is en sommige onder ons niet. Kunnen we haar iig wel in haar waarden laten i.p.v. haar uitlachen om de links die zij vertrouwd? Er worden wel vaker (voor sommige) onzin topics geopend, waar minder bot op gereageerd word. Niet iedereen heeft dezelfde mening.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké, ik wil ook even binnenvallen in dit topic. Als aller eerste, die flauwe grapjes kunnen wel weer. Ik snap dat je deze topic niet serieus neemt, maar reageer dan niet op dit topic. Het is ook niet leuk voor de topic maakster zelf die er blijkbaar wel zorgen om maakt en alleen maar ervoor wilt waarschuwen.

    Daarnaast ikzelf heb die prikken ook gehad en er is niets aan de hand, dus die paniek is ook wel misplaatst. Je krijgt er alleen maar een zere arm van. Natuurlijk kan er altijd wel iets gebeuren, maar dat is bij elke vaccinatie zo. Niemand weet 100% of het echt helpt, ja of nee. Ze zullen echt wel weten wat ze doen en ze hebben het vast wel op een groep vrouwen/of wat dan ook getest voordat ze zoiets in het land organiseren.

    Voor de rest kan het voor komen dat 1 op de duizend vrouwen zulke klachten kunnen krijgen, maar dat hoeft niet. De media maakt het altijd een stuk erger dan het is, want er zullen er weer duizenden vrouwen zijn die er geen last van hebben, maar die hoor je niet.

    Ik begrijp voor de mensen dat het wat angstig is, maar ik raad je dan aan om naar de huisarts te gaan en daar de informatie te halen. Dan alleen maar op het internet te kijken, wat je er allemaal van kan krijgen. Je moet ook niet alles geloven wat er op het internet staat. Je kan ook overleggen met je ouders, hoe of wat. Hopelijk heb ik mensen wat gerustgesteld. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    xSunshineee schreef:
    Niet om mensen bang te maken? Maar ik denk dat er op deze manier wel angst gecreeërd wordt. Ik ben hier jaren geleden voor ingeënt en heb er nooit problemen van ondervonden. Alleen een zere arm na de prik, maar dat was het dan ook. Je moet niet te snel paniek zaaien om iets dat je ergens leest.


    Nonpluvius schreef:
    (...)

    Ik raakte helemaal in de stress door dit topic. Ik heb die prik nog geen jaar geleden gehad. Ik ben gelukkig wel enigszins gerustgesteld door jullie reacties.


    Westwick schreef:
    Schrokkend:')

    Ik ben ingeënt en ik leef nog altijd, het is inmiddels iets van 8 jaar geleden of zo, dus ik ben nog redelijk positief over de toekomst.


    Mensen! Ik heb niet gezegd dat ieder die ingeënt is de bijwerkingen krijgt. Als je daar ingeënt bent betekent nog niet dat iedereen de bijwerkingen kan krijgen, het kan geluk zijn, maar de kans is er wel voor bijwerkingen.


    Nobody Say It was easy

    Sempre schreef:
    Ik moet persoonlijk zeggen dat ik vooral geschrokken ben van de bronnen die je aandraagt. Dat kun je toch niet als betrouwbaar bestempelen?


    Niet alle bronnen zijn betrouwbaar, maar dit zijn feiten.

    Papiliones schreef:
    Oké, ik wil ook even binnenvallen in dit topic. Als aller eerste, die flauwe grapjes kunnen wel weer. Ik snap dat je deze topic niet serieus neemt, maar reageer dan niet op dit topic. Het is ook niet leuk voor de topic maakster zelf die er blijkbaar wel zorgen om maakt en alleen maar ervoor wilt waarschuwen.

    Daarnaast ikzelf heb die prikken ook gehad en er is niets aan de hand, dus die paniek is ook wel misplaatst. Je krijgt er alleen maar een zere arm van. Natuurlijk kan er altijd wel iets gebeuren, maar dat is bij elke vaccinatie zo. Niemand weet 100% of het echt helpt, ja of nee. Ze zullen echt wel weten wat ze doen en ze hebben het vast wel op een groep vrouwen/of wat dan ook getest voordat ze zoiets in het land organiseren.

    Voor de rest kan het voor komen dat 1 op de duizend vrouwen zulke klachten kunnen krijgen, maar dat hoeft niet. De media maakt het altijd een stuk erger dan het is, want er zullen er weer duizenden vrouwen zijn die er geen last van hebben, maar die hoor je niet.

    Ik begrijp voor de mensen dat het wat angstig is, maar ik raad je dan aan om naar de huisarts te gaan en daar de informatie te halen. Dan alleen maar op het internet te kijken, wat je er allemaal van kan krijgen. Je moet ook niet alles geloven wat er op het internet staat. Je kan ook overleggen met je ouders, hoe of wat. Hopelijk heb ik mensen wat gerustgesteld. (:


    Bedankt, dat je beetje voor me opkomt, aangezien sommige dwazen me niet serieus nemen, en dit als een grap zien. Ik maak deze topic ook niks voor niks aan, mensen! En als dit ene grap is, dan had ik bij de forum 'Fatoe gezegt of een lach smiley of prank.' Maar dat heb ik niet erbij gezegd.

    En het klopt wel dat niet iedereen die daarmee ingeënt is bijwerkingen kan krijgen. Ik zei daarom ook sommige, in plaats van iedereen. In Europa zijn de bijwerkingen ook niet groot dan in de andere werelddelen, maar ik probeer sommige van jullie wel te waarschuwen van de gevolgen ervan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:52 ]


    Nobody Say It was easy

    Er zijn bij alle medicijnen kansen op bijwerkingen. Feit is dat niet iedereen die bijwerkingen heeft, maar iedereen kan wel de ziekte zelf krijgen. Wel, op de specifieke orgaanverschillen na dan.

    En nu even een rant over meningen, feiten en meningen die als feit verkondigd worden.

    Ten eerste heb je het geliefde principe van vrije meningsuiting. Mag je alles zeggen wat je wil? Ja, in principe wel. Moet die mening dan ook geaccepteerd worden? Nee. Absoluut niet. Zeker niet als deze grof verwoord wordt.
    Ten tweede heb je het prachtige verschil tussen mening en feit. Een mening kan niet goed of fout zijn, het is simpelweg een mening. Een mening kan ook worden aangepast. Een feit is altijd juist. Je hebt 'foute feiten', maar dan zijn dat eigenlijk geen feiten. Een feit kan ook niet worden aangepast; als het fout is, is het geen feit. Als je zegt: ik vind dat dit feit waar is, dan is dat goed voor jou, maar daarmee is dat 'feit' nog niet echt een feit.
    Jammer genoeg gebeurt dit veel te vaak en wordt een mening als feit verkondigd. Op zich geen ramp, maar dan krijg je gevllen zoals hier.

    Mening: (Ik vind) dat vaccinaties gevaarlijk zijn.
    Feit: Vaccinaties houden een bepaald risico in (zoals elke keuze die je in je leven maakt).

    En als je wil weten waarom ik vind dat hier best cru op gereageerd mag worden:
    Bullshit zoals dit heeft ervoor gezorgd dat bepaalde (kinder)ziektes, die door het bewezen succes van vaccinaties bijna waren uitgeroeid, weer met een opmars bezig zijn. Zo zijn de mazelen na tien jaar weer in Amerika uitgebroken, dankzij idioten (mening) die zo'n dingen als dit verkondigen (feit).
    Je niet laten vaccineren voor bepaalde ziektes, houdt veel meer risico's in.
    Niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Hoe meer mensen er gevaccineerd worden, hoe beter degenen die niet gevaccineerd zijn, beschermd worden. Minder dragers betekent namelijk minder kans op besmetting. Dit heeft een naam, maar ik ben te lui om het op te zoeken.

    Dus dit topic is in mijn ogen gewoonweg dom en zelfs gevaarlijk. En daar wil ik dan ook best cru over zijn.


    Mhm?

    Tamatoa schreef:
    Er zijn bij alle medicijnen kansen op bijwerkingen. Feit is dat niet iedereen die bijwerkingen heeft, maar iedereen kan wel de ziekte zelf krijgen. Wel, op de specifieke orgaanverschillen na dan.

    En nu even een rant over meningen, feiten en meningen die als feit verkondigd worden.

    Ten eerste heb je het geliefde principe van vrije meningsuiting. Mag je alles zeggen wat je wil? Ja, in principe wel. Moet die mening dan ook geaccepteerd worden? Nee. Absoluut niet. Zeker niet als deze grof verwoord wordt.
    Ten tweede heb je het prachtige verschil tussen mening en feit. Een mening kan niet goed of fout zijn, het is simpelweg een mening. Een mening kan ook worden aangepast. Een feit is altijd juist. Je hebt 'foute feiten', maar dan zijn dat eigenlijk geen feiten. Een feit kan ook niet worden aangepast; als het fout is, is het geen feit. Als je zegt: ik vind dat dit feit waar is, dan is dat goed voor jou, maar daarmee is dat 'feit' nog niet echt een feit.
    Jammer genoeg gebeurt dit veel te vaak en wordt een mening als feit verkondigd. Op zich geen ramp, maar dan krijg je gevllen zoals hier.

    Mening: (Ik vind) dat vaccinaties gevaarlijk zijn.
    Feit: Vaccinaties houden een bepaald risico in (zoals elke keuze die je in je leven maakt).

    En als je wil weten waarom ik vind dat hier best cru op gereageerd mag worden:
    Bullshit zoals dit heeft ervoor gezorgd dat bepaalde (kinder)ziektes, die door het bewezen succes van vaccinaties bijna waren uitgeroeid, weer met een opmars bezig zijn. Zo zijn de mazelen na tien jaar weer in Amerika uitgebroken, dankzij idioten (mening) die zo'n dingen als dit verkondigen (feit).
    Je niet laten vaccineren voor bepaalde ziektes, houdt veel meer risico's in.
    Niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Hoe meer mensen er gevaccineerd worden, hoe beter degenen die niet gevaccineerd zijn, beschermd worden. Minder dragers betekent namelijk minder kans op besmetting. Dit heeft een naam, maar ik ben te lui om het op te zoeken.

    Dus dit topic is in mijn ogen gewoonweg dom en zelfs gevaarlijk. En daar wil ik dan ook best cru over zijn.


    Oke, ik ben het hier eigenlijk wel mee eens en hoop dat de discussie nu wel aan einde komt want, dit lijkt me nu niet iets om echt (lichtelijke) ruzies over te krijgen. Laten we gewoon iedereen in zijn waarden en normen laten en laat het verschil tussen een mening en een feit nu dan ook duidelijk zijn (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Tamatoa schreef:
    Er zijn bij alle medicijnen kansen op bijwerkingen. Feit is dat niet iedereen die bijwerkingen heeft, maar iedereen kan wel de ziekte zelf krijgen. Wel, op de specifieke orgaanverschillen na dan.

    En nu even een rant over meningen, feiten en meningen die als feit verkondigd worden.

    Ten eerste heb je het geliefde principe van vrije meningsuiting. Mag je alles zeggen wat je wil? Ja, in principe wel. Moet die mening dan ook geaccepteerd worden? Nee. Absoluut niet. Zeker niet als deze grof verwoord wordt.
    Ten tweede heb je het prachtige verschil tussen mening en feit. Een mening kan niet goed of fout zijn, het is simpelweg een mening. Een mening kan ook worden aangepast. Een feit is altijd juist. Je hebt 'foute feiten', maar dan zijn dat eigenlijk geen feiten. Een feit kan ook niet worden aangepast; als het fout is, is het geen feit. Als je zegt: ik vind dat dit feit waar is, dan is dat goed voor jou, maar daarmee is dat 'feit' nog niet echt een feit.
    Jammer genoeg gebeurt dit veel te vaak en wordt een mening als feit verkondigd. Op zich geen ramp, maar dan krijg je gevllen zoals hier.

    Mening: (Ik vind) dat vaccinaties gevaarlijk zijn.
    Feit: Vaccinaties houden een bepaald risico in (zoals elke keuze die je in je leven maakt).

    En als je wil weten waarom ik vind dat hier best cru op gereageerd mag worden:
    Bullshit zoals dit heeft ervoor gezorgd dat bepaalde (kinder)ziektes, die door het bewezen succes van vaccinaties bijna waren uitgeroeid, weer met een opmars bezig zijn. Zo zijn de mazelen na tien jaar weer in Amerika uitgebroken, dankzij idioten (mening) die zo'n dingen als dit verkondigen (feit).
    Je niet laten vaccineren voor bepaalde ziektes, houdt veel meer risico's in.
    Niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Hoe meer mensen er gevaccineerd worden, hoe beter degenen die niet gevaccineerd zijn, beschermd worden. Minder dragers betekent namelijk minder kans op besmetting. Dit heeft een naam, maar ik ben te lui om het op te zoeken.

    Dus dit topic is in mijn ogen gewoonweg dom en zelfs gevaarlijk. En daar wil ik dan ook best cru over zijn.


    Waarom reageer jij zo boos, jij mag andere met respect behandelen.
    En ik heb zelf niet gezegd dat ik dit een feit vind. En heb je bewijs dat de feiten fout zijn? (:
    Hoe kwam het anders dat door sommige vaccin de immuunsysteem van de menselijke ras verzwakt worden? Het komt waarschijnlijk omdat de meeste mensen de artsen als vertrouwelijke personen zien, maar waarom?
    Zou die artsen ook geloven als ze glashard tegen jou liegen? Laten we een overdrevige definities als voorbeeld nemen.
    Stel dat jouw moeder jou al tijdens geboorten gelogen heeft over jouw vader, of wel de man waarvan je dacht dat het je vader was, maar eigenlijk iemand was waar ze een affaire mee heeft, en nooit vertelt heeft over jou echte vader. Als ze zegt dat die man jouw biologische vader is zou je haar geloven, omdat ze jouw moeder is? En haar ziet als een betrouwbare persoon.

    En nog iets en dat daar was ik eigenlijk vals van me om niet eerder te vertellen. De meeste mensen doen wat de artsen zeggen wat goed voor hun zijn, in plaats zich af te vragen of het ook werkelijk helpt of betrouwbaar is. En als de artsen je wijs maken dat er geen negatieve effecten heeft, verdiep je er eens na. Er bestaan eigenlijk meerdere oorzaken om baarmoederhalskanker te krijgen, het is alleen een kwestie ernaar te verdiepen. De HPV vaccin is alleen tegen de HPV virus, die baarmoederkanker kan veroorzaken, maar door seks roken en een hele leven is ook de kans om het te krijgen. Stel dat een tienermeisje daarmee geënt is, maar flinke pakken sigaretten rookt, heel ongezond een, en met elk jongen in bed gaat. Zou jij dan ook geloven dat ze nooit in haar leven baarmoederhalskanker kan krijgen, omdat ze daarmee ingeënt is?

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 16:47 ]


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Waarom reageer jij zo boos, jij mag andere met respect behandelen.
    En ik heb zelf niet gezegd dat ik dit een feit vind. En heb je bewijs dat de feiten fout zijn? (:
    Hoe kwam het anders dat door sommige vaccin de immuunsysteem van de menselijke ras verzwakt worden? Het komt waarschijnlijk omdat de meeste mensen de artsen als vertrouwelijke personen zien, maar waarom?
    Zou die artsen ook geloven als ze glashard tegen jou liegen? Laten we een overdrevige definities als voorbeeld nemen.
    Stel dat jouw moeder jou al tijdens geboorten gelogen heeft over jouw vader, of wel de man waarvan je dacht dat het je vader was, maar eigenlijk iemand was waar ze een affaire mee heeft, en nooit vertelt heeft over jou echte vader. Als ze zegt dat die man jouw biologische vader is zou je haar geloven, omdat ze jouw moeder is? En haar ziet als een betrouwbare persoon.

    En nog iets en dat daar was ik eigenlijk vals om er eerder van te zeggen. De meeste mensen doen wat de artsen zeggen wat goed voor hun zijn, in plaats zich af te vragen of het ook werkelijk helpt of betrouwbaar is. Er bestaan eigenlijk meerdere oorzaken om baarmoederhalskanker te krijgen, het is alleen een kwestie ernaar te verdiepen. De HPV vaccin is alleen tegen de HPV virus, die baarmoederkanker kan veroorzaken, maar door seks roken is ook de kans om het te krijgen. Als een tienermeisje daarmee geënt is, maar flinke pakken sigaretten rookt, en met elk jongen in bed gaat, zou jij dan ook geloven dat ze nooit in haar leven baarmoederhalskanker kan krijgen, omdat ze daarmee ingeënt is?



    Ten eerste geloof ik mensen die zo veel fouten schrijven als jij, al heel wat minder snel. Het komt nogal ongeloofwaardig over, maar goed.
    Ten tweede heb ik dat bewijs inderdaad, al kan ik de onderzoeken nu niet meteen tevoorschijn toveren en veel behoefte daaraan heb ik ook niet. Als jij niet kan aantonen dat jouw zogenaamde feiten juist zijn, dan ga ik al helemaal geen moeite doen om mijn gelijk te halen.
    Ik vertrouw artsen, omdat ze ervoor gestudeerd hebben en omdat er duizenden onderzoeken gedaan zijn. Ik vertrouw ze niet blindelings, een mens is maar een mens, maar ik vertrouw hen wel meer dan iemand die niet eens een deftige zin kan schrijven. Guess I'm an idiot?
    Ja, ik zou mijn moeder geloven omdat ik geen reden tot iets anders heb. Als onderzoek uitwijst dat ik genetisch niet de dochter van mijn vader is, dan geloof ik de onderzoeken, net zoals ik de vele onderzoeken naar vaccinaties geloof. Ik geloof ook in de correlatie tussen het verdwijnen en verschijnen van ziektes en vaccinaties, maar hé, ik ben maar een dwaas.
    Daarbij heb ik op geen enkel moment gezegd dat vaccinaties je volledig beschermen. Ik heb denk ik zelfs uitdrukkelijk het woord kans gebruikt. De kans is minder groot als je dat leven leidt en gevaccineerd bent, dan wanneer je hetzelfde doet en niet gevaccineerd bent. Dat betekent nog niet dat de kans daarmee verdwenen is. Plus, ik denk dat ze eerder iets aan haar longen krijgt en/of een geslachtsziekte oploopt, maar dat is een andere discussie.

    Mijn punt is gewoon dat jij mag geloven wat je wil, maar als je andere mensen wil waarschuwen, gebruik dan echte onderzoeken en dergelijke, in plaats van wat sites met complottheorieën. De wereld is zo al bang genoeg.

    En hiermee is dit ok het laatste dat ik zal zeggen, dus voor degenen die het vervelend vinden: Ik stop met discussie voeren (:


    Mhm?

    Westwick schreef:

    Ik ben ingeënt en ik leef nog altijd, het is inmiddels iets van 8 jaar geleden of zo, dus ik ben nog redelijk positief over de toekomst.


    Dit dus.


    The truth is out there.

    Ik vind dit compleet niet kloppen en de meeste links zijn bullshit (waarmee ik niet wil zeggen dat wat jij zegt bullshit of belachelijk is, maar die links zijn het wel). Waarom weet ik dat zo zeker? Nou, heel eerlijk, als je ook maar de minste bronnenkritiek toepast op sites als ninefornews of wanttoknow is, zie je direct dat het geen betrouwbare site is.
    Nu goed, om even verder te gaan met je redenering ergens in dit topic of in één van de artikelen dat vaccins zelf voor de ziekte kunnen zorgen, is net het hele principe van een vaccin (nu ja, min of meer). Een vaccin bevat altijd de (dode) antigenen van de ziekte waartegen je ingeënt wordt. Dit wordt in een heel verdunde mate gedaan zodat het eigenlijk niet gevaarlijk meer is. Omdat deze antigenen dus niet lichaamseigen zijn, gaat je lichaam antistoffen aanmaken om de antigenen af te breken. Als je dus ooit de ziekte zou krijgen, heb je de antistoffen al en kan je lichaam de antigenen dus zelf afbreken. (Als ik ergens een fout gemaakt heb, zeg het me, alsjeblieft, want het is al even geleden dat ik deze materie gehad heb op school.)

    Ik ben zelf drie keer ingeënt tegen baarmoederhalskanker en ik heb er nooit enig probleem van ondervonden. Dat de farmaceutische industrie niet altijd even ethisch correct is en dat het ook op winst gericht is, weet ik best, maar dit gaat er nu ook weer een beetje over. Je zou kunnen oordelen dat ik maar één individu ben en dat dat daaraan kan liggen, maar weet je, ik heb in mijn hele leven behalve op dat soort sites, nog nooit van één iemand gehoord dat ze er last van hadden (buiten dat het wat zeer doet aan je arm, maar dat is de normaalste zaak van de wereld).

    Eén van je artikelen zegt ook dat de moeder van een zogenaamd slachtoffer zegt dat "er voor de rest niets veranderd is, dus dat haar ziekte enkel aan het vaccin kan liggen". Dit wijst er duidelijk op dat er niets van bewijs bestaat dat het daaraan ligt en dat dat een conclusie is die de moeder zelf getrokken heeft. Als gewoon persoon kan je zo'n conclusies gewoon niet trekken, laat staan als bewijs aanvoeren. Die moeder is compleet geen referentie.

    Al bij al kun je dus nogal makkelijk concluderen dat die sites niet veel waard zijn. Wil jij je niet inenten? Best, ik ga je niet dwingen en ik ga je er niet raar voor bekijken, maar dit soort artikels zijn pure paranoia.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb bewust ervoor gekozen dit vaccin niet te nemen. Dat is mijn keuze en ieder moet daar vrij in staan. Mijn huisarts zei ook dat het niet geheel noodzakelijk was om dit vaccin te nemen. Eigenlijk kan ik me voorstellen dat dit topic door sommigen als bangmakerij kan worden gezien. Twijfel je? Ga gewoon praten met je huisarts. Die hebben er een stuk meer kennis dan de bronnen van deze artikelen.


    26 - 02 - '16

    Tamatoa schreef:
    (...)

    Ten eerste geloof ik mensen die zo veel fouten schrijven als jij, al heel wat minder snel. Het komt nogal ongeloofwaardig over, maar goed.
    Ten tweede heb ik dat bewijs inderdaad, al kan ik de onderzoeken nu niet meteen tevoorschijn toveren en veel behoefte daaraan heb ik ook niet. Als jij niet kan aantonen dat jouw zogenaamde feiten juist zijn, dan ga ik al helemaal geen moeite doen om mijn gelijk te halen.
    Ik vertrouw artsen, omdat ze ervoor gestudeerd hebben en omdat er duizenden onderzoeken gedaan zijn. Ik vertrouw ze niet blindelings, een mens is maar een mens, maar ik vertrouw hen wel meer dan iemand die niet eens een deftige zin kan schrijven. Guess I'm an idiot?
    Ja, ik zou mijn moeder geloven omdat ik geen reden tot iets anders heb. Als onderzoek uitwijst dat ik genetisch niet de dochter van mijn vader is, dan geloof ik de onderzoeken, net zoals ik de vele onderzoeken naar vaccinaties geloof. Ik geloof ook in de correlatie tussen het verdwijnen en verschijnen van ziektes en vaccinaties, maar hé, ik ben maar een dwaas.
    Daarbij heb ik op geen enkel moment gezegd dat vaccinaties je volledig beschermen. Ik heb denk ik zelfs uitdrukkelijk het woord kans gebruikt. De kans is minder groot als je dat leven leidt en gevaccineerd bent, dan wanneer je hetzelfde doet en niet gevaccineerd bent. Dat betekent nog niet dat de kans daarmee verdwenen is. Plus, ik denk dat ze eerder iets aan haar longen krijgt en/of een geslachtsziekte oploopt, maar dat is een andere discussie.

    Mijn punt is gewoon dat jij mag geloven wat je wil, maar als je andere mensen wil waarschuwen, gebruik dan echte onderzoeken en dergelijke, in plaats van wat sites met complottheorieën. De wereld is zo al bang genoeg.

    En hiermee is dit ok het laatste dat ik zal zeggen, dus voor degenen die het vervelend vinden: Ik stop met discussie voeren (:

    je heb paar spelfouten in zitten, lieveschat!

    Dus jij geloofd mensen niet omdat ze veel fouten maken door dyslexie of taalstoornis?
    Omdat ik fouten maak in zinnen, ben ik volgens jou ongeloofwaardig en niet serieus, omdat ik moeite heb met grammatica?
    Moet me dan zo respectloos! Afraken omdat ik moeite heb met grammatica! Kan ik daar iets aan doen?


    Nobody Say It was easy