• Hey, mensen. Deze topic is vooral voor de dames bedoelt. Het gaat namelijk over de HPV-vaccinatie. Of wel de inenting tegen baarmoederslakanker.

    Er zijn schrokkende feiten over de HPV-vaccin, zo hadden paar meisjes in Amerika die ingeënt waren opeens bijwerkingen. Zoals hoofdpijn, pijnklachten, duizeligheid, en verlamming, en andere lichamelijke klachten. Het zelf zo ver dat wel één paar dood waren gegaan. In Europa zijn er ook al duizenden meisjes ingeënt tegen HPV, maar er zitten in het vaccin iets anders in dan in Amerika. Het schijnt zelf dat de HPV niet voldoende is ontwikkeld, en dat er geen bewijs is dat HPV helpt tegen baarmoederhalskanker.

    Ik ben als vrouw daar uit niet ingeënt, maar er zijn jammer genoeg vele dames die wel ingeënt zijn, en sommige van ze hebben zelf de pech dat ze bewerkingen krijgen. Er zijn meisjes die na de HPV-vaccin verlamd zijn, en in een rolstoel zitten.
    Hoe HPV-vaccin een tienermeisje leven verwoest
    andere feiten
    HIERDENAAM
    schrokkende feiten HPV vaccin

    ^Boven zijn de feiten voor de mensen die me niet geloven!^


    Ik wil verder niemand bang maken, maar ik wil dat de meeste het moeten weten om wakker te worden hoe slecht HPV vaccin kan zijn.
    Denk zelf eens even na. Heel lang geleden waren er meisjes die niet ingeënt waren tegen HPV-vaccin, baarmoederhalskanker kwam vroeger ook weinig voor, maar opeens toen de HPV-vaccin is ontstaan is baarmoederhalskanker de halve eeuw enorm gestegen. Opeens kunnen ongeveer 40% van de vrouwen kans hebben voor baarmoederhalskanker, terwijl dat vroeger niet het geval was.

    Hoe het komt, kan waarschijnlijk komen dat er in het vaccin al die virus in zitten. Maar de meeste vaccineren schijnen heel slecht voor de menselijke immuunsysteem te zijn. Bij de informatie WijWordenWakker. Staat groot uitgedrukt. :Dat je beter zoveel mogelijk de vaccinatiespuit vermijden vooral van de HPV. Ps, het is niet om jullie bang te maken.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 19:23 ]


    Nobody Say It was easy

    Gratis aluminiumhoedjes voor iedereeeeeeen


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sleeper schreef:
    Gratis aluminiumhoedjes voor iedereeeeeeen


    Ohgod. Of vergieten voor het spaghetti monster.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Haha. :'D Sorry, maar nee.


    What would Emma do?

    blackpit schreef:
    Hey, mensen. Deze topic is vooral voor de dames bedoelt. Het gaat namelijk over de HPV-vaccinatie. Of wel de inenting tegen baarmoederslakanker.



    Baarmoederslakanker? Sla? Is het daarom schrokkend? Sla kun je best schrokkend naar binnen werken, ja.

    Ik dacht dat ik al op het topic gereageerd had, maar ik kan mijn reactie niet terug vinden.
    Ik heb nooit de vaccinatie tegen baarmoederhalskanker gehad omdat m'n moeder het niet vertrouwde. Ik heb er op zich geen problemen mee dat ik die prik nooit gehad heb, ik ben als de dood voor prikken en ik vind het dan ook helemaal niet erg dat ik de prik niet gehad heb. Meerdere mensen in mijn omgeving hebben de prik niet gehad omdat hun ouders er tegen waren.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Baarmoederslakanker? Sla? Is het daarom schrokkend? Sla kun je best schrokkend naar binnen werken, ja.

    Ik dacht dat ik al op het topic gereageerd had, maar ik kan mijn reactie niet terug vinden.
    Ik heb nooit de vaccinatie tegen baarmoederhalskanker gehad omdat m'n moeder het niet vertrouwde. Ik heb er op zich geen problemen mee dat ik die prik nooit gehad heb, ik ben als de dood voor prikken en ik vind het dan ook helemaal niet erg dat ik de prik niet gehad heb. Meerdere mensen in mijn omgeving hebben de prik niet gehad omdat hun ouders er tegen waren.

    baarmoederslakanker*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sleeper schreef:
    Gratis aluminiumhoedjes voor iedereeeeeeen

    well, ik had serieus een jongen in de klas met Elektro-hypersensitiviteit (EHS) aka zoals wij het noemden: wifiallergie. Hij droeg petjes met daaronder aluminium en het werd allemaal vergoed door de gemeente. oh ja, hij mocht ook zo'n wifiverstoor apparaat mee naar school. hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil alleen even kwijt dat in het geval van het eerste artikel het niet onmogelijk is om plots last te krijgen waar zij last van heeft. Ik ken namelijk iemand die plots ook dezelfde symptomen is beginnen krijgen ongeveer twee jaar geleden (ik denk dat zij die prik wel gehad zal hebben in haar middelbaar, maar dat zou dan meer dan 6 jaar geleden zijn). Daarnaast is de reden dat ze zoveel meer pijn heeft, en dit zeg ik niet graag, omdat ze zwaarlijviger is. Stevigere spieren verdragen namelijk meer pijn. Voor de persoon die ik ken is het soms echt al geen pretje en zij werkt er intensief aan.

    Al bij al wil ik iedereen nog even op het hart drukken dat àls je er toch informatie over wil, je toch best eventjes naar je huisarts stapt. Artsen hebben hier namelijk voor gestudeerd en zullen je allicht meer kunnen vertellen als een artikel op het internet dat soms zonder naam gepubliceerd wordt. Hiermee wil ik de maker van het topic niet beschuldigen, maar alsnog even algemeen zeggen dat het internet niet altijd de meest betrouwbare bron is. Mocht je alsnog meer willen lezen, ga dan op zoek naar onderzoeken die universiteiten en wetenschappers erover gedaan hebben, die zullen vaak betrouwbaardere informatie bevatten, maar zijn ook moeilijker te vinden. Helaas.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MingMing schreef:
    (...)
    well, ik had serieus een jongen in de klas met Elektro-hypersensitiviteit (EHS) aka zoals wij het noemden: wifiallergie. Hij droeg petjes met daaronder aluminium en het werd allemaal vergoed door de gemeente. oh ja, hij mocht ook zo'n wifiverstoor apparaat mee naar school. hahaha


    is dat legit een ding


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    is dat legit een ding

    daar zijn de meningen over verdeeld :')
    je krijgt er iig geld voor als je kunt aantonen dat je ziek wordt van wifistralingen. ik geloofde het nooit zo, aangezien die jongen zelf wel steeds mee wilde kijken op mobieltjes in de pauze.

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 11:24 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Edgy schreef:
    Hm, ik vind het juist belangrijk om hier grappen over te blijven maken.
    Natuurlijk moet het serieus genomen worden (naar mijn idee is 75/80% van dit topic wel een serieuze discussie). Alleen, wanneer iemand mensen probeert over te halen op wetenschappelijk vlak, maar tegelijkertijd deze enorm subjectieve, onbetrouwbare bronnen aanhaalt, vind ik het belangrijk hier luchtig over te zijn. Vooral wanneer mensen zich - zoals aangegeven eerder in dit topic - zich daardoor gerustgesteld voelen. Natuurlijk zit er misschien een kern van waarheid in, maar dit vind ik subjectieve paniekzaaierij.

    Als er een punt is, en ik sluit dat niet uit, vind ik dit topic een beetje gelijk aan zeggen dat planten groen zijn omdat kaboutertjes ze iedere ochtend groen verven. Planten zijn groen, dat klopt. Maar de uitleg klopt niet.
    Misschien heeft dit vaccin in het verleden voor enkele complicaties gezorgd - maar deze bronnen kloppen van geen kanten.

    Het is belangrijk de medische wereld niet klakkeloos te nemen voor wat hij is. Ik geloof zeker ook dat er heel wat nare geurtjes zitten aan dingen die sceptisch moeten ruiken (hehe), maar wanneer er dit soort commotie wordt gemaakt, vind ik het belangrijk het ook licht op te vatten.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Greyisms schreef:
    Ik ben spontaan verkouden geworden na een vaccinatie. Betekend het dat ik nu ga sterven? help


    ligt eraan wat voor injectie je gehad hebt?


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    ligt eraan wat voor injectie je gehad hebt?

    (lol)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MingMing schreef:
    (...)
    (lol)


    Ik meen het, melige kuikentje. xD
    Het ligt eraan wat voor soort injectie je hebt. Er zijn mensen die aan een injectie dood gingen, maar sterven aan vaccin komt ook heel weinig voor.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Ik meen het, melige kuikentje. xD
    Het ligt eraan wat voor soort injectie je hebt. Er zijn mensen die aan een injectie dood gingen, maar sterven aan vaccin komt ook heel weinig voor.

    ja, domme ik hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tamatoa schreef:
    (...)

    Ten eerste geloof ik mensen die zo veel fouten schrijven als jij, al heel wat minder snel. Het komt nogal ongeloofwaardig over, maar goed.
    Ten tweede heb ik dat bewijs inderdaad, al kan ik de onderzoeken nu niet meteen tevoorschijn toveren en veel behoefte daaraan heb ik ook niet. Als jij niet kan aantonen dat jouw zogenaamde feiten juist zijn, dan ga ik al helemaal geen moeite doen om mijn gelijk te halen.
    Ik vertrouw artsen, omdat ze ervoor gestudeerd hebben en omdat er duizenden onderzoeken gedaan zijn. Ik vertrouw ze niet blindelings, een mens is maar een mens, maar ik vertrouw hen wel meer dan iemand die niet eens een deftige zin kan schrijven. Guess I'm an idiot?
    Ja, ik zou mijn moeder geloven omdat ik geen reden tot iets anders heb. Als onderzoek uitwijst dat ik genetisch niet de dochter van mijn vader is, dan geloof ik de onderzoeken, net zoals ik de vele onderzoeken naar vaccinaties geloof. Ik geloof ook in de correlatie tussen het verdwijnen en verschijnen van ziektes en vaccinaties, maar hé, ik ben maar een dwaas.
    Daarbij heb ik op geen enkel moment gezegd dat vaccinaties je volledig beschermen. Ik heb denk ik zelfs uitdrukkelijk het woord kans gebruikt. De kans is minder groot als je dat leven leidt en gevaccineerd bent, dan wanneer je hetzelfde doet en niet gevaccineerd bent. Dat betekent nog niet dat de kans daarmee verdwenen is. Plus, ik denk dat ze eerder iets aan haar longen krijgt en/of een geslachtsziekte oploopt, maar dat is een andere discussie.

    Mijn punt is gewoon dat jij mag geloven wat je wil, maar als je andere mensen wil waarschuwen, gebruik dan echte onderzoeken en dergelijke, in plaats van wat sites met complottheorieën. De wereld is zo al bang genoeg.

    En hiermee is dit ok het laatste dat ik zal zeggen, dus voor degenen die het vervelend vinden: Ik stop met discussie voeren (:


    Sommige mensen maken echt drogen opmerkingen. :')
    Blijkbaar zien sommige artsen als goden. Het lijkt wel alsof je met de artsen bent getrouwd.
    Ook een arts maak fouten mensen!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 11:11 ]