• Hey, mensen. Deze topic is vooral voor de dames bedoelt. Het gaat namelijk over de HPV-vaccinatie. Of wel de inenting tegen baarmoederslakanker.

    Er zijn schrokkende feiten over de HPV-vaccin, zo hadden paar meisjes in Amerika die ingeënt waren opeens bijwerkingen. Zoals hoofdpijn, pijnklachten, duizeligheid, en verlamming, en andere lichamelijke klachten. Het zelf zo ver dat wel één paar dood waren gegaan. In Europa zijn er ook al duizenden meisjes ingeënt tegen HPV, maar er zitten in het vaccin iets anders in dan in Amerika. Het schijnt zelf dat de HPV niet voldoende is ontwikkeld, en dat er geen bewijs is dat HPV helpt tegen baarmoederhalskanker.

    Ik ben als vrouw daar uit niet ingeënt, maar er zijn jammer genoeg vele dames die wel ingeënt zijn, en sommige van ze hebben zelf de pech dat ze bewerkingen krijgen. Er zijn meisjes die na de HPV-vaccin verlamd zijn, en in een rolstoel zitten.
    Hoe HPV-vaccin een tienermeisje leven verwoest
    andere feiten
    HIERDENAAM
    schrokkende feiten HPV vaccin

    ^Boven zijn de feiten voor de mensen die me niet geloven!^


    Ik wil verder niemand bang maken, maar ik wil dat de meeste het moeten weten om wakker te worden hoe slecht HPV vaccin kan zijn.
    Denk zelf eens even na. Heel lang geleden waren er meisjes die niet ingeënt waren tegen HPV-vaccin, baarmoederhalskanker kwam vroeger ook weinig voor, maar opeens toen de HPV-vaccin is ontstaan is baarmoederhalskanker de halve eeuw enorm gestegen. Opeens kunnen ongeveer 40% van de vrouwen kans hebben voor baarmoederhalskanker, terwijl dat vroeger niet het geval was.

    Hoe het komt, kan waarschijnlijk komen dat er in het vaccin al die virus in zitten. Maar de meeste vaccineren schijnen heel slecht voor de menselijke immuunsysteem te zijn. Bij de informatie WijWordenWakker. Staat groot uitgedrukt. :Dat je beter zoveel mogelijk de vaccinatiespuit vermijden vooral van de HPV. Ps, het is niet om jullie bang te maken.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 19:23 ]


    Nobody Say It was easy

    Niet om mensen bang te maken? Maar ik denk dat er op deze manier wel angst gecreeërd wordt. Ik ben hier jaren geleden voor ingeënt en heb er nooit problemen van ondervonden. Alleen een zere arm na de prik, maar dat was het dan ook. Je moet niet te snel paniek zaaien om iets dat je ergens leest.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Niet om mensen bang te maken? Maar ik denk dat er op deze manier wel angst gecreeërd wordt. Ik ben hier jaren geleden voor ingeënt en heb er nooit problemen van ondervonden. Alleen een zere arm na de prik, maar dat was het dan ook. Je moet niet te snel paniek zaaien om iets dat je ergens leest.


    Ik raakte helemaal in de stress door dit topic. Ik heb die prik nog geen jaar geleden gehad. Ik ben gelukkig wel enigszins gerustgesteld door jullie reacties.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Heb de prik ervoor of dat waren er zelfs meerdere als ik het mij goed herinner gehad en er geen last van gehad. Tenzij een gevoelige/stijve (leek meer op spierpijn) bovenarm mee telt als last hebben van.

    Daarnaast vind ik het wel bangmakend over komen als ik zo je beginpost lees.

    Daarbij het is toch schokkend en niet schrokkend of heb ik een memo gemist?


    Physics is awesome

    Hahahaha, dankjewel voor dit topic, dit had ik net nodig :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    9 jaar research gedaan door dokters voor vaccinaties. 9 minuten research op het internet en mensen zijn er al op tegen. Ik ga stuk hier sorry lmao.

    Schrokkend:')

    Ik ben ingeënt en ik leef nog altijd, het is inmiddels iets van 8 jaar geleden of zo, dus ik ben nog redelijk positief over de toekomst.


    I was an angel living in the garden of evil

    Jouw bronnen zijn weinig objectief. Het zijn vooral sites waarop mensen hun eigen mening uiten, dus dan neem ik dat niet zo heel serieus.
    Het argument dat het HPV- vaccin niet getest is, is trouwens larie en apekool. Vooraleer in Europa een geneesmiddel op de markt gebracht mag worden, moet het heel uitvoering getest worden. Dat wil niet zeggen dat er geen bijwerkingen zijn bij bepaalde mensen, maar wel dat het voor de meerderheid wel veilig zal zijn.

    Ik ben het wel eens met de onzekerheid over wat de gevolgen op lange termijn zullen zijn, maar dat gaat op voor heel wat medicijnen die op de markt zijn.

    Zelf heb ik de inenting gehad en, op een pijnlijke arm na de laatste prik na, heb ik er helemaal geen last van gehad.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury


    Ik word zo ontzettend moe van de hele anti vaccinatie cultuur die aan het ontstaan is. In plaats van dat mensen blij zijn dat ze zo bevoorrecht zijn om in een land te leven waar je je gewoon kunt vaccineren....
    voor je het weet gaan we weer een discussie hebben over mensen autisme krijgen door vaccinaties! (Spoiler: nee, je krijgt geen autisme door vaccinaties). Beetje onzinnig dit soort topics.. al (meer dan) 10 jaar wordt dit vaccin gebruikt in de verenigde staten en het werkt. In de afgelopen jaren is de infectie namelijk met 64% afgenomen bij tieners.
    Ik ben zelf wel ingeënt, en daar ontzettend blij om. Maar ga vooral verder met je anti vaccinatie indoctrinatie. Whatever helps you sleep at night (:
    Bron afbeelding: http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Veelgestelde_vragen/Infectieziekten/Rijksvaccinatieprogramma/Veelgestelde_vragen_over_de_HPV_vaccinatie_tegen_baarmoederhalskanker
    Overige bron (artikel over het feit dat hpv vaccinatie werkt): https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artsen-blij-hpv-vaccin-werkt-veel-beter-dan-gedacht


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Mijn gevoel zegt ook dat je mensen bewust bang aan het maken bent. Daarbuiten vind ik de bronnen erg onzinnig.
    Een bron vertelt een deel, en voor de rest te lezen moet je een boek aanschaffen a €14,95. Dus Marketing =) Dromen verkopen niet meer, dus verkopen we maar angst!
    Er wordt op een website gepraat over onder andere alternatieve geneesmiddelen of oplossingen. Deze kosten geld! Dus geldklopperij =)

    Een tienermeisje dat in een rolstoel zit claimt dat haar symptomen kunnen worden gelinkt aan het controversiële HPV-vaccin tegen baarmoederhalskanker.

    Dus als ik claim dat mijn luiigheid komt doordat Quizlet te gezellig is, dan is dat waar?
    Er staat nergens bewijs,, DUS Bangmakerij! +Als je zoekt op internet kun je zien dat dit verhaal ondertussen teniet gedaan is!

    Lieve meisjes van Quizet die de vaccinatiekeuze nog moeten maken.
    Haal je informatie alsjeblieft niet via Quizet!
    Hoewel ik zeker weet dat er geweldige geneeskundestudenten op de website zitten, is het nog altijd een website voor plezier!
    Praat met je ouders/huisarts of bel van mijn part met de rijksoverheid! Die sturen je vast weer verder
    Maar laat je alsjeblieft niet in de war maken/bang maken/overtuigen door dit topic!
    Je bent oud en wijs genoeg om je eigen keuze te maken en je eigen informatie via goede bronnen te zoeken!
    Van mij hoef je de prik niet te nemen, maar zoek informatie via goede bronnen.


    En om nog even te reageren op je vraag:
    Nee ik ben niet ingeënt.. ik was te oud, anders had ik t wel gedaan!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wooow, ik heb ook een schrokkend weetje.
    In fleswater zit er namelijk een stof, dihydrogenoxide, en die stof is erg gevaarlijk. We blijven het massaal drinken, maar ondertussen zijn er al miljoenen mensen gestorven, nadat ze dit binnenkregen. Ik ben de bron even kwijt, maar zoek het zeker op!


    Mhm?

    Tamatoa schreef:
    Wooow, ik heb ook een schrokkend weetje.
    In fleswater zit er namelijk een stof, dihydrogenoxide, en die stof is erg gevaarlijk. We blijven het massaal drinken, maar ondertussen zijn er al miljoenen mensen gestorven, nadat ze dit binnenkregen. Ik ben de bron even kwijt, maar zoek het zeker op!


    Dan ga ik vanaf nu over op wijn en radler!
    Dankjwel Tamatoa voor het redden van mijn leven <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Dat het vaccinatie (en andere vaccinaties op de markt) gevaarlijk zijn is complete onzin. Vaccinaties die werkelijk gevaarlijk zijn worden al tegengehouden in de eerste ronde van testen. De top 5 bijwerkingen van vaccinaties zijn: Koorts, lokale reactie op de injectieplaats, huilen, uitgebreide zwelling van de gevaccineerde arm en hoofdpijn. 'Meestal ontstaan bijwerkingen op de dag van de inenting en duren ze niet langer dan 24 tot 48 uur. Bij de BMR-vaccinatie kunnen bijwerkingen optreden tussen 5-12 dagen na de inenting omdat het een ander soort vaccin is.' Veder moeten bijwerkingen gemeld worden, omdat er vaak meer met het kind aan de hand kan zijn. Ernstige bijwerkingen zijn vaak de oorzaak van onderliggende ziektes of aandoeningen. (bron: Rijksvaccinatieprogramma.nl, Bijwerkingen).

    Daarnaast moet elk medisch geneesmiddel, hulpmiddel of vaccinatie door een evidence-based medicine onderzoek gaan. Indien dit niet gedaan wordt is het onderzoek niet betrouwbaar en mag het niet op de markt komen. Dus alle vaccinaties hebben deze vorm van onderzoek doorlopen.

    Daarnaast zijn je bronnen ver van betrouwbaar. Het is objectief en staan veel meningen in. Als je gaat zoeken naar wetenschappelijke artikelen kom je tegen dat het HPV-vaccinatie in Amerika goed werkt en de infecties met 64% is afgenomen en dat ze in Nederland ook bezig zijn met onderzoeken (en die kan je vinden met google schalor)

    En nu even mijn mening: Ik zat bij de eerste ronde van het vaccinatie programma en ik ben gewoon oke. Al mijn vrienden hadden ook nergens last van. Ik vind het hele anti-vaccinatie alleen maar bangmakerij. Niet inenten is levensgevaarlijk voor jezelf en kinderen. Dan heb ik het niet alleen over HPV, maar ook over polio, mazzelen, rode bof, hepatitis b of hersenvlies ontstekingen. Het zijn ziektes waardoor een kind ernstig ziek kan worden, gehandicapt kan worden of dood aan kan gaan. Dat zou niet hoeven, want deze ziektes zijn zeer makkelijk te voorkomen.


    Seasons will change, but I shall remain


    You're all wrong, we're all gonna dieeeee.


    (behalve ik, want ik heb die prik niet gehad)
    maar nog steeds

    verder begrijp ik niet zo goed waarom ik tot nu
    toe de enige ben die een 'schrokkend' grapje heeft gemaakt
    but ok ik wijt het aan gebrainwashte HPV hersenen

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 13:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:


    You're all wrong, we're all gonna dieeeee.


    (behalve ik, want ik heb die prik niet gehad)
    maar nog steeds

    verder begrijp ik niet zo goed waarom ik tot nu
    toe de enige ben die een 'schrokkend' grapje heeft gemaakt
    but ok ik wijt het aan gebrainwashte HPV hersenen

    Hey, ik maakte ook een grapje!


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Hey, ik maakte ook een grapje!


    Gelukkig maar ;-; Ik was even bang dat niemand op deze aarde/internetsite nog niet gebrainwasht was.


    Tijd voor koffie.