• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Ja, je scoort zeker punten voor de moeite,' knikte Ellie. 'Heb ik ook al punten gescoord ondertussen?'


    'Jij scoorde al punten met je aanwezigheid,' zei hij. Hij besefte dat dat behoorlijk cliché klonk, en lachte zichzelf kort uit. 'Sorry, dat klonk wel heel cheesy, hè?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    'Mijn vader runt deze camping, dus ik ben hier eigenlijk alleen,' was haar antwoord. 'Het voordeel is dat je elk jaar nieuwe vrienden kunt maken. Het nadeel is dat geen van je vrienden langer dan vier weken blijft hangen.'

    ‘Oh, dat moet best wel lastig zijn. Zorgt dat ervoor dat je vriendschappen nu een beetje oppervlakkig blijft?’ vroeg Lee.
    Zijn ogen dwaalden even naar Bobbi af, die nog steeds met dat meisje schuifelde. Ze ving zijn blik op en hij voelde zijn wangen knalrood kleuren. Gauw keek hij weer voor zich. Waarom keek hij steeds naar haar?


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, natuurlijk,' knikte DJ direct. Ze haalde twee drankjes en proostte met hem terwijl ze naast hem ging zitten. 'Op tweede kansen dan maar,' glimlachte ze. Ze wilde zijn gedachten graag afleiden van de pijn in zijn been en sloeg haar arm om zijn middel. 'Je bent ook wel een beetje mijn Danny Zuko vanavond. Je lijkt wel een beetje op hem, weet je dat? Misschien moet ik nog een lied voor je opdragen vanavond.' Toen ze hem zag lachen kietelde ze hem verontwaardigd in zijn zij. 'Ik hoop niet dat dat een stille hint was dat ik vals zing?' grinnikte ze, terwijl ze hem vastgreep.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 16:34 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Flynn zag dat Lotte alleen was. Cyrith was natuurlijk weer eens niet gekomen en dat vond hij rot voor haar. Hij had de eerste dagen nog wel geprobeerd om hem van zijn stoel af te krijgen, maar daar was niets van terecht gekomen.
    Hij liep naar haar toe, een biertje in zijn hand en sprak haar aan.
    'Heb je nog een beetje elfenstof over voor een dansje, Tinkerbell?' vroeg hij


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ja, je hebt helemaal gelijk.’ Starr legde haar armen om Raines nek en sloot haar ogen. Net toen ze dat deed, riep de zanger dat ze een andere danspartner moesten zoeken. Omdat ze dit georganiseerd had, wilde ze daar wel gehoor aangeven en ze liet hem los.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nee hoor, wel schattig. Je hebt wel punten gescoord. Ik ben trouwens wel even toe aan wat te drinken. Wat zeg je van twee lekkere shotjes? Ik mag kiezen,' besloot ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Ja, natuurlijk,' knikte DJ direct. Ze haalde twee drankjes en proostte met hem terwijl ze naast hem ging zitten. 'Op tweede kansen dan maar,' glimlachte ze. Ze wilde zijn gedachten graag afleiden van de pijn in zijn been en sloeg haar arm om zijn middel. 'Je bent ook wel een beetje mijn Danny Zuko vanavond. Je lijkt wel een beetje op hem, weet je dat? Misschien moet ik nog een lied voor je opdragen vanavond.' Toen ze hem zag lachen kietelde ze hem verontwaardigd in zijn zij. 'Ik hoop niet dat dat een stille hint was dat ik vals zing?' grinnikte ze, terwijl ze hem vastgreep.

    ‘Ik vind alles aan jou prachtig, dat weet je.’ Hij kuste haar slaap. De pijn in zijn been bleef zeuren en de warmte hier deed hem ook geen goed. ‘Ik denk dat ik zo even terugga. Even afkoelen en bij Cyrith kijken.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Mosh trok haar mee de dansvloer op. Hij was nieuwsgierig naar het meisje achter het masker, dit had wel iets spannends. Door de gaten in het masker kon hij wel haar ogen zien, die een flikkering toonden die hij niet helemaal kon plaatsen. Hij twijfelde of hij haar dingen moest gaan vragen of gewoon van haar aanwezigheid en de muziek moest genieten. Uiteindelijk ging hij daar maar voor.


    Na een tijdje besloten ze om een drankje te gaan halen. Eerst trakteerde Mosh Ilse, daarna andersom en daarna nog een keer andersom. Mosh maakte grappen die ze hem lang niet meer tegen haar had horen maken en zij lachte erom, wat ze ook al een tijdje niet meer had gedaan. Ze voelde zich prettig, in deze onherkenbare outfit, waarin ze niet zichzelf hoefde te zijn. Het feit dat Mosh haar niet herkende, maakte dat alleen maar prettiger.
    Na meerdere drankjes gingen ze weer samen de dansvloer op en ze merkte dat ze steeds intiemer aan het dansen waren. Ook dit voelde zowel nieuw als vertrouwd, en het was een fijner gevoel dan ze in tijden had gehad.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'Nee hoor, wel schattig. Je hebt wel punten gescoord. Ik ben trouwens wel even toe aan wat te drinken. Wat zeg je van twee lekkere shotjes? Ik mag kiezen,' besloot ze.


    Haar aanpak beviel hem wel. Hij grijnsde en volgde haar naar de bar, waar ze twee splitjes, maar voor ze kon betalen, had Joshua al geld in de handen van de barman gedrukt. 'Ik kan een dame niet laten betalen, dat zou me punten kosten,' zei hij met een ondeugende grijns.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hé, hé. Wacht even. Je lakt de regels maar even aan je laars. Ik heb je net,' zei Raine. 'Je mag best nog een extra dansje met je huidige danspartner. Ik word alleen maar jaloers als er zo een andere vent met je gaat dansen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Bobbi merkte dat ze niet zo goed uit haar woorden kon komen als normaal. Was dit dan serieuzer dan ze gedacht had? Ze was eigenlijk van plan geweest om gewoon te vragen of ze interesse had in een trio, maar ze wilde haar niet afschrikken. Ze baalde dan ook een beetje dat ze van danspartner moesten gaan wisselen.
    ‘Je was een fijne eerste danspartner. Ben benieuwd of ik nog zo’n knap iemand kan strikken.’ Ze gaf Roxy en knipoog en liet haar los.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angel was even buiten gaan zitten, omdat ze het warm had en niet wilde toegeven dat ze een beetje duizelig was geworden. NU ze zo lang buiten was, durfde ze eigenlijk oko niet meer naar binnen, omdat ze geen zin had om naar mensen te zoeken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ringwraith schreef:
    (...)
    ‘Oh, dat moet best wel lastig zijn. Zorgt dat ervoor dat je vriendschappen nu een beetje oppervlakkig blijft?’ vroeg Lee.
    Zijn ogen dwaalden even naar Bobbi af, die nog steeds met dat meisje schuifelde. Ze ving zijn blik op en hij voelde zijn wangen knalrood kleuren. Gauw keek hij weer voor zich. Waarom keek hij steeds naar haar?


    'Wel een beetje,' zei ze, 'maar ik heb nog wel een aantal vakantievrienden met wie ik nog steeds afspreek. Het is eigenlijk hetzelfde als de gemiddelde vakantievriendschap, behalve dan dat ik er niet voor op reis ga. En ik heb natuurlijk mijn school- en studievriendinnen nog wel.' Ze ging net iets dichter tegen hem aan staan. 'Wat is jouw naam eigenlijk? Ik zal mijn uiterste best doen hem te onthouden.' Ze gaf opnieuw een knipoog. 'Namen onthouden is niet mijn sterkste punt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Zal ik met je meegaan?' stelde DJ voor. Hij schudde zijn hoofd en DJ wees op haar telefoon. 'Ik app je zo nog even hoe het gaat en ik kom straks nog even bij je kijken, goed?' Hij knikte en DJ liep met hem mee naar buiten. 'Tot straks.' Ze sloeg haar armen even om hem heen en nam zich voor om zijn been vanavond even te masseren. Ze kon het niet aanzien als hij pijn had. Ze zwaaide naar hem en liep toen terug naar binnen. Ze zag niet direct iemand met wie ze kon dansen en haalde daarom nog iets te drinken bij de bar.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    Bobbi merkte dat ze niet zo goed uit haar woorden kon komen als normaal. Was dit dan serieuzer dan ze gedacht had? Ze was eigenlijk van plan geweest om gewoon te vragen of ze interesse had in een trio, maar ze wilde haar niet afschrikken. Ze baalde dan ook een beetje dat ze van danspartner moesten gaan wisselen.
    ‘Je was een fijne eerste danspartner. Ben benieuwd of ik nog zo’n knap iemand kan strikken.’ Ze gaf Roxy en knipoog en liet haar los.


    Roxy keek haar nog steeds verbaasd na en was er nu toch wel van overtuigd dat Bobbi op z'n minst een klein beetje op vrouwen viel. Nu ze echter van danspartner moest wisselen, keek ze rond. Een vrij jonge jongen keek een beetje beteuterd naar hoe zijn danspartner van hem afgepakt werd en omdat ze verder geen bekenden zag, besloot ze hem vast te pakken. 'Ik hoorde dat we van danspartner moesten wisselen,' zei ze met een vrolijke grijns. 'Heb je zin om mijn volgende slachtoffer te zijn?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain