• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Hé, hé. Wacht even. Je lakt de regels maar even aan je laars. Ik heb je net,' zei Raine. 'Je mag best nog een extra dansje met je huidige danspartner. Ik word alleen maar jaloers als er zo een andere vent met je gaat dansen.'

    Starr voelde zich vanbinnen gloeien. Waarom had ze in vredesnaam zo veel afstand van hem gehouden? ‘Je bent zo leuk,’ fluisterde ze. Ze streek door zijn lange haren. ‘Zelfs met uitgeveegde schmink.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daan grijnsde.
    'Wat ga je met me doen dan?' vroeg hij, zelfverzekerder dan hij zich voelde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wat een prins Charming ben jij,' zei Ellie, die het shotje achterover gooide. 'Ik lust er eigenlijk nog wel een. En deze wordt betaald door de rijke prinses,' waarschuwde ze. 'Ik kies weer wat we nemen,' zei ze opgewekt. 'Twee raketjes.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Zaldrizes schreef:
    Daan grijnsde.
    'Wat ga je met me doen dan?' vroeg hij, zelfverzekerder dan hij zich voelde.


    'Dansen!' was Roxy's antwoord, en ze draaide een rondje.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'Jammer nou.' Helen streek even met haar vingers door Tommies blonde haar. 'Bevalt het bandleven nog? Ik zie je niet zo vaak meer sinds ik niet meer naar de concerten ga.'

    ‘Het is jammer om een van onze trouwste fans te moeten missen,’ zei Tommie. ‘Maar mij krijg je niet van dat podium af. Ik vind het heerlijk.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het was ineens tijd om van danspartner te wisselen. Helen blies Tommie een kushandje toe en keek om zich heen. Ze zag Jasper naar buiten gaan en besloot haar kans te grijpen. Ze hield haar handboeien in de aanslag en liep op een drafje achter hem aan. Ze keek verlekkerd naar zijn achterkant en ging heel nonchalant langs hem lopen. Toen hij stilstond kreeg ze het voor elkaar om in één vlugge handbeweging zijn handen aan elkaar te boeien.
    'Hé Jasper,' zei ze blij. 'Ik miste je al. Wat vindt je van mijn outfit?' Ze draaide een rondje voor hem en ging dicht voor hem staan. Nu hij zijn handen niet vrij had, leek ze ineens vrij spel te hebben. 'Je ziet er lekker uit vanavond.'

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 16:56 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Wat een prins Charming ben jij,' zei Ellie, die het shotje achterover gooide. 'Ik lust er eigenlijk nog wel een. En deze wordt betaald door de rijke prinses,' waarschuwde ze. 'Ik kies weer wat we nemen,' zei ze opgewekt. 'Twee raketjes.'


    'Maar Sneeuwwitje en Prins Charming zijn wel heel gelukkig,' zei hij met een brede grijns, waarna hij het shotje tegen de hare tikte en naar binnen tikte. 'En heeft hare Majesteit zin in nog een dansje, of wil je even zitten? Of - uiteraard ook nog een mogelijkheid - heb je helemaal genoeg van me en wil je liever met iemand anders dansen? Ik zal het je niet kwalijk nemen. Mijn dansmoves zijn niet indrukwekkend.'

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 16:57 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Raine grijnsde en voelde van binnen een leeuw in hem brullen. 'Jij bent mijn kleine Sterretje.' Hij trok haar wat dichter naar zich toe en kuste haar. Hij nam zich voor om meer tijd met haar door te brengen, en zich niet telkens zo van de wijs te laten brengen door hun ruzies. Ze schoten daar niets mee op en bovendien was dit vele malen beter.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Zaldrizes schreef:
    Flynn zag dat Lotte alleen was. Cyrith was natuurlijk weer eens niet gekomen en dat vond hij rot voor haar. Hij had de eerste dagen nog wel geprobeerd om hem van zijn stoel af te krijgen, maar daar was niets van terecht gekomen.
    Hij liep naar haar toe, een biertje in zijn hand en sprak haar aan.
    'Heb je nog een beetje elfenstof over voor een dansje, Tinkerbell?' vroeg hij

    Lotte glimlachte. ‘Voor jou zeker!’
    Ze voelde zich een beetje verloren op de dansvloer. Haar gedachten dwaalden steeds naar Cyrith af. Ze had graag op deze muziek met hem gedanst, met zijn armen om haar heen. Dan kon ze met gesloten ogen doen alsof alles perfect was, alsof hij niet met honderden nachtmerries worstelde waarbij zij niet meer wist hoe ze hem zou kunnen helpen.
    Ze sloeg haar armen om Flynn heen. Plotseling besefte ze dat hij precies in hetzelfde schuitje zat als hij. Angel was ook in niets meer het meisje waarop hij verliefd was geworden. Hoe ging hij ermee om?
    Haar armen verslapten en Flynn keek haar onderzoekend aan. Ze zuchtte. Was dit een goed moment om om advies te vragen? Ze moesten juist ontspannen, maar het bleef in haar achterhoofd spelen en voor hem moest hetzelfde gelden. ‘Wil je – wil je misschien even mee naar buiten?’ vroeg ze aarzelend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Dansen!' was Roxy's antwoord, en ze draaide een rondje.


    'Oké, oké!' zei Daan lachend. 'Dat wil ik wel.'
    Gelukkig was dit liedje wel ietsje sneller dan het vorige, zodat hij niet per se met zijn handen op haar middel dicht bij haar hoefde te staan dansen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Even zitten zou wel fijn zijn, deze hakken killen me,' klaagde Ellie. 'Alles om er een beetje feestelijk bij te lopen hè.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Even zitten zou wel fijn zijn, deze hakken killen me,' klaagde Ellie. 'Alles om er een beetje feestelijk bij te lopen hè.'


    'Ze staan je wel behoorlijk goed,' zei Joshua. 'Maar ik kan me voorstellen dat je voeten kapot gaan. Eén van de grote nadelen van prinses-zijn. Wij prinsen kunnen iets comfortabelere schoenen aandoen.'

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 17:03 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    'Oké, oké!' zei Daan lachend. 'Dat wil ik wel.'
    Gelukkig was dit liedje wel ietsje sneller dan het vorige, zodat hij niet per se met zijn handen op haar middel dicht bij haar hoefde te staan dansen.


    Ze dansten een tijdje en ze vond dat hij erg schattig danste. Hoe oud zou hij zijn? Ze schatte dat hij in ieder geval niet jonger was dan 16, waarschijnlijk was hij 17 of 18. Hij kwam echter nog wel wat jonger over, zeker voor Roxy, die gewend was met leeftijdsgenoten óf mensen die ouder waren om te gaan. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja, eeuwige mazzelaars die mannen.' Ellie en Joshua kletsten verder en Ellie haalde hem over om nog een aantal shotjes te nemen. Ze werd een beetje licht in haar hoofd en had het enorm naar haar zin.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Flynn dacht even na. Hij wist eigenlijk niet of hij daar zin in had. Hij was ook niet helemaal nuchter meer, dus hij wist niet hoeveel ze aan hem zou hebben. Dat ze iets met hem wilde bespreken, begreep hij namelijk wel en hij wilde haar niet teleurstellen met zijn dronken kop.
    Toch was ze de verloofde van een van zijn beste vrienden en ze hadden het altijd goed met elkaar kunnen vinden. Hij wist dat Lotte hetzelfde voor hem gedaan zou hebben als hij het had gevraagd.
    'Dat is goed,' antwoordde hij uiteindelijk. Hij pakte haar hand, zodat ze elkaar niet kwijt zouden raken in de menigte en leidde haar naar buiten.
    Hij zag Angel daar even op een van de weinige klapstoeltjes zitten en keek en beetje bezorgd naar haar om, maar ze leek hem niet te zien.
    Hij boog zich naar haar toe en ze keek op.
    'Ik kom zo bij je, Ang.' Hij kuste haar slaap en liep met Lotte een eindje verder.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes