• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Terwijl de avond vorderde, namen ze nog meer drankjes, kletsten ze nog meer en dansten ze nog wat vaker. Het dansen werd steeds intiemer en uiteindelijk stonden ze zo dichtbij elkaar dat hij in haar oor kon praten zonder er moeite voor hoefde te doen. 'Wil je mee naar buiten?' Hij merkte dat zijn keel een klein beetje schor was en dat hij nu toch wel een klein beetje nerveus begon te worden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Ze dansten een tijdje en ze vond dat hij erg schattig danste. Hoe oud zou hij zijn? Ze schatte dat hij in ieder geval niet jonger was dan 16, waarschijnlijk was hij 17 of 18. Hij kwam echter nog wel wat jonger over, zeker voor Roxy, die gewend was met leeftijdsgenoten óf mensen die ouder waren om te gaan. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze.


    'Ik heet Daan.' Hij streek door zijn strak achterover gekamde haren. 'En jij?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    'Ik heet Daan.' Hij streek door zijn strak achterover gekamde haren. 'En jij?'


    'Roxy,' zei ze. 'Daan. Lekkere mainstreem naam.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    Het was ineens tijd om van danspartner te wisselen. Helen blies Tommie een kushandje toe en keek om zich heen. Ze zag Jasper naar buiten gaan en besloot haar kans te grijpen. Ze hield haar handboeien in de aanslag en liep op een drafje achter hem aan. Ze keek verlekkerd naar zijn achterkant en ging heel nonchalant langs hem lopen. Toen hij stilstond kreeg ze het voor elkaar om in één vlugge handbeweging zijn handen aan elkaar te boeien.
    'Hé Jasper,' zei ze blij. 'Ik miste je al. Wat vindt je van mijn outfit?' Ze draaide een rondje voor hem en ging dicht voor hem staan. Nu hij zijn handen niet vrij had, leek ze ineens vrij spel te hebben. 'Je ziet er lekker uit vanavond.'

    Jasper slaakte een diepe zucht. ‘Wil je me alsjeblieft losmaken? Ik kan amper op mijn been staan, Helen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ellie knikte. 'Is goed.' Ze wiebelde een beetje op haar hakken en hield zich vast aan Joshua. 'Wel even lekker die buitenlucht.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    Ellie knikte. 'Is goed.' Ze wiebelde een beetje op haar hakken en hield zich vast aan Joshua. 'Wel even lekker die buitenlucht.'


    Hij slikte. Zou ze zijn bedoelingen niet begrijpen? Hij had een hele leuke avond met haar gehad en hoewel hij niet vaak zomaar met een meisje zoende, vond hij haar wel echt heel erg leuk. 'Gaat het goed?' vroeg hij, toen hij zag dat ze moeite had om in een compleet rechte lijn te lopen. 'Houd je het nog vol op je hakken?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik ondersteun je graag hoor.' Helen legde een arm om zijn middel. 'Je hebt nog helemaal niets over mijn outfit gezegd.' Ze keek uitdagend in zijn ogen en moest moeite doen om hem niet vol op de mond te zoenen. Hij zou het haar niet in dank afnemen, maar alles in haar schreeuwde om zijn aandacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja hoor, het gaat goed.' Ellie ging op een muurtje zitten en trok hem naast zich. 'Het gaat heel goed zelfs. Ik heb een geweldige avond. Jij niet dan?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Ja hoor, het gaat goed.' Ellie ging op een muurtje zitten en trok hem naast zich. 'Het gaat heel goed zelfs. Ik heb een geweldige avond. Jij niet dan?'


    'Ik heb zeker een goede avond.' Hij glimlachte naar haar. Hij had veel gedronken, maar wist dat dat niet de reden was dat hij zo'n leuke avond had. Hij ging naast haar tegen de muur aan staan en keek naar haar, terwijl zij naar haar bungelende voeten keek. Ze had hele mooie ogen. En mooi haar. En mooie lippen. Hij smakte heel zachtjes. Hij wilde die lippen kussen... Maar hij wist niet zeker of zij het ook wilde. Hij draaide zich naar haar toe en ging voor haar staan. Ze keek hem aan met een vastberaden blik in haar ogen; hij kon zich niet herinneren dat hij een meisje ooit zo aantrekkelijk had gevonden. 'Weet je dat je heel mooi bent?' mompelde hij zachtjes.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zaldrizes schreef:
    Flynn dacht even na. Hij wist eigenlijk niet of hij daar zin in had. Hij was ook niet helemaal nuchter meer, dus hij wist niet hoeveel ze aan hem zou hebben. Dat ze iets met hem wilde bespreken, begreep hij namelijk wel en hij wilde haar niet teleurstellen met zijn dronken kop.
    Toch was ze de verloofde van een van zijn beste vrienden en ze hadden het altijd goed met elkaar kunnen vinden. Hij wist dat Lotte hetzelfde voor hem gedaan zou hebben als hij het had gevraagd.
    'Dat is goed,' antwoordde hij uiteindelijk. Hij pakte haar hand, zodat ze elkaar niet kwijt zouden raken in de menigte en leidde haar naar buiten.
    Hij zag Angel daar even op een van de weinige klapstoeltjes zitten en keek en beetje bezorgd naar haar om, maar ze leek hem niet te zien.
    Hij boog zich naar haar toe en ze keek op.
    'Ik kom zo bij je, Ang.' Hij kuste haar slaap en liep met Lotte een eindje verder.


    Het was buiten al flink afgekoeld en Lotte wreef over haar blote armen. Ze gingen een eindje verderop op een bankje zitten. Lotte wist niet goed hoe ze haar vraag moest formuleren. ‘Het gaat niet zo goed met Angel sinds… nou ja, je weet wel.’ Ze tuurde naar haar handen. ‘En met Cyrith ook niet, dus ik vroeg me af… hoe ga jij daar mee om? Want ik weet het soms echt niet meer.’ Ze beet op haar lip.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Roxy,' zei ze. 'Daan. Lekkere mainstreem naam.'


    Hij knikte, ongemakkelijk glimlachend. 'Ja, ik heb niet zulke creatieve ouders. Mijn broer heet Johan en mijn zussen Marije en Elsa. Roxy is dan tenminste origineel.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Prinsessen zijn toch mooi,' zei Ellie, die niet doorhad dat ze een beetje raaskalde. 'Misschien moet je me even vasthouden Joshua. De prinses mag niet vallen hè.' Haar ogen twinkelden.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Dat aanbod nam Joshua maar al te graag aan. Hij sloeg zijn armen om haar heen en drukte haar tegen zich aan, en hij voelde hoe zij ook haar armen om hem heen sloot. Hij voelde de spanning tussen hen groeien en toen ze haar hoofd op zijn schouder legde, haalde hij zijn hand door haar haren. Even bleef ze zo liggen en toen ze weer opkeek, waren hun gezichten zo dichtbij dat hij haar adem kon voelen. Ze rook naar raketijsjes en hij vond haar op dat moment zo aantrekkelijk, dat hij de laatst paar centimeters tussen haar lippen en de zijne overbrugde en haar kuste.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    Hij knikte, ongemakkelijk glimlachend. 'Ja, ik heb niet zulke creatieve ouders. Mijn broer heet Johan en mijn zussen Marije en Elsa. Roxy is dan tenminste origineel.'


    'Ah, dat is zeker waar. Ik ben ook wel blij met mijn naam. Maar Daan is tenminste nog een best mooie mainstream naam. Niet zoals Jan ofzo.' Ondertussen dansten ze nog steeds.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ellie wiebelde nog steeds een beetje toen ze haar ogen dichtdeed, al vond ze gauw haar evenwicht terug toen hij haar kuste. Ze leunde veilig een stukje naar voren en voelde zich nu niet allleen licht in haar hoofd door de alcohol.
    'Sneeuwwitje is zojuist ontwaakt,' fluisterde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?