• HET INSTITUUT VOOR MOEILIJK OPVOEDBARE KINDEREN.
    (ALLEEN DAMES)

    Stay pretty. Be educated. Dress well. Then you're safe.
    Elk jaar worden er vele kinderen geboren, waaronder kinderen die volgens hun ouders nu al ''moeilijk opvoedbaar'' zijn. Vanaf hun tweede tot vijfde levensjaar kunnen de ouders hun dochters opgeven voor ''Het Instituut voor Moeilijk-Opvoedbare-Kinderen (alleen dames)''. Volgens de brochure is het een mooie school en aardige leraressen, ze krijgen les in tafelmanieren om later brave, volmaakte meisjes te worden. De meisjes kunnen niet naar huis, wel krijgen de ouders met kerst een foto opgestuurd. Natuurlijk worden er veel dochters afgezet en die lopen braaf naar binnen, maar nooit gaan ouders mee. Die vertrekken direct, en dat is maar goed ook...


    De brochure liegt namelijk, de school ligt gelegen in een afgesloten, donker, moerassig gebied. Er is maar één oude weg die naar het gebouw toe lijd. In plaats van de dagelijkse lessen worden er andere gegeven... Tafelmanier, zilver poetsen, tafeldekken, thee inschenken en nog veel meer rare dingen. Elke jongedame krijgt een witte jurkje, een wit paar schoentjes en 2 extra witte strikjes. Dit moet gedragen worden en viezigheid wordt niet getolereerd door '''de vijf''. Het engste is nog wel de straffen. Hangen in de slaapkamers of opgesloten worden in de allerdiepste kelder... Weggaan? Onmogelijk. Je woont voor de rest van je leven in het instituut voor moeilijk opvoedbare kinderen.
    LESSEN

    Tafelmanieren [Graad 1/5]
    Poetsen [Graad 1/6]
    Tafeldekken [Graad 1/5]
    Thee inschenken [Graad 1/4]
    Servetten vouwen [Graad 1/3]
    Diep buigen [Graad 1/6]
    Hofdansen [Graad 1/5]


    Graden zijn rangen.

    STRAFFEN& SCHOOLREGELS
    Niets onder de kussens verstoppen.
    Geen vieze jurkjes.
    Niet neuspeuteren.
    Geen dingen kapot maken.
    Niet rond 20:00 door de gangen lopen.
    Geen kussen gevechten.
    Niet giechelen.
    Te laat komen in de lessen is strafbaar.
    Geen gescheld.

    Hangen aan het plafond in slaapkamer.
    Gevangen zitten in de allerdiepste kelder.
    Meegekookt worden in het eten.
    Dingen zoals ''de hele middag op je knieën en buigen'' of zo iets.



    ''DE VIJF''

    Lucie: Geeft les in hofdansen& diep buigen.
    Knofje: Is de leider, geeft geen les.
    Francien: Doet tafeldekken& tafel manieren, ook kookt ze voor de leerlingen.
    Teica: Geeft les in poetsen
    Mabella: Lerares in thee inschenken& servetten vouwen.

    Elke lerares houdt zich aan strenge regels, ze voeden de kinderen in hun lessen ook zo op. Iedereen is bang voor Knofje, maar de leerlingen zijn bang voor hun allemaal. Als ze boos zijn veranderden ze namelijk in grote, zwarte vogels en laten ze overal veren achter. Geen van hen is eigenlijk enorm aardig. Ze eten altijd ''slurfsla'', dingen die lijken op spaghetti sliertjes en die soms ook tussen hun tanden bleven plakken. Of één van de ergste straffen, ze maken ''droetels'' van kinder vingertjes of tenen, een soort noedels.


    HET INSTITUUT& UNIFORM

    De bibliotheek
    De keuken
    De lokalen
    De badkamer
    Het huiskamertje
    De slaapzaal
    Van de slaapzaal kon ik geen goede plaatjes vinden. Denk maar aan één zaal met heel veel bedden, de muren zitten vol met oude schilderijen van rijke mensen of adellijke families.
    Uniform
    Zoals in de uitleg al staat, krijgt ieder meisje van 2 tot 16 een wit jurkje, witte kousen, lakschoenen en twee extra, witte strikjes. Het is niet verplicht om iets in je haar te hebben, toch willen we het liefste geen rare dingen. Vlechtjes, een staart of gewoon los is toegestaan.

    Om bij het instituut te komen moet je door een moerassig gebied, waar eigenlijk niemand levend door heen komt, of een oude weg waar voornamelijk de supermarkt eten komt brengen met de auto. Het instituut zelf is ook gesloten, er zijn geen grote ramen, alleen in de bieb. Je kan niet naar buiten. De meeste leerlingen hebben nog nooit een jongen gezien, aangezien ze vroeg erheen zijn gebracht en/of doordat er geen jongens toegestaan zijn, of vergeten hoe buiten eruitziet.



    ROLLEN
    Naam - Leeftijd - Face claim - [url=]Username[/url] - Pagina

    Jacobien Jacelyn Pingleton - 12 Jaar - Mackenzie Foy - Toy - 1.1
    Dorothea Lovelis McCrory - 15 Jaar - Griffin Arnlund - Toy - 1.2
    Sophamoara Sarabi Kane - 15 Jaar - Sectret - Sophamoara - 1.3
    Isa Maria Margaretha Frisher - 15 Jaar - Secret - Sophamoara - 1.3
    Dawn Mary Anderson - 15 Jaar - Olivia Frischer - Iratus - 1.3
    Octavia Wynter - 16 Jaar - Zoe Sugg - Westwick - 1.1
    ??? - 15 Jaar - ??? - Soco - ???
    ??? - ??? - ??? - JoSnape - ???
    Nicotine MariGold - 16 Jaar - Secret - JoSnape - 1.3
    ??? - ??? - ??? - Grimmlove - ???
    Erin Madeleine Cunningham - 16 Jaar - Alisha Boe - Ruelle - 1.2
    Cameo D 'Arcy Domazos - 14 Jaar - Emily Bador - Shape - 1.2
    ??? - ??? - ??? - Ball- ???
    ??? - ??? - ??? - Shape - ???


    Lijst
    Naam
    Leeftijd [5 tot 16 jaar oud]
    Innerlijk
    Uiterlijk [Met naam van FC]
    Graad van elke les
    Verleden [Niet verplicht]
    Relaties
    Overig



    REGELS

    Maximaal woordenaantal: 150.
    De rollen zijn alleen maar dames.
    Geen 16+ toegestaan.
    Geen perfecte rollen.
    De leraressen mogen door iedereen bespeeld worden, Knofje alleen door mij.
    Geen ruzie buiten de RPG.
    De meeste dames hebben nog nooit een jongen gezien of zijn vergeten hoe buiten eruit ziet, onthoud dit!
    Graag niet allemaal regelbrekers.
    Toy, ik dus, maakt alleen de topics aan.
    De beste regel, heb veel plezier!

    Praattopic



    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 11:58 ]


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    D O R O T H E A       L O V E L I S       M C C R O R Y
    Quote.
    NAAM
    Naam • Dorothea Lovelis McCrory
    Betekenis •
    Mening • Dorothea is niet zo blij met haar naam, ''Dorothea'' of ''Lovelis'', dat klinkt zo enorm duur. Ze noemt zichzelf graag naar haar bijnaam.
    Bijnamen • Dorothea heeft van haar ouders geen bijnamen gekregen, zover ze weet niet. Op het instituut noemen de leraressen haar wel bij haar naam, maar tegen de rest heeft ze gewaarschuwd, noem haar Peri, komt van Pericula [Gevaarlijk in het Latijn].



    LEEFTIJD
    Geboortedatum • 31 December.
    Sterrenbeeld • Steenbok.
    Leeftijd • 15 Jaar.



    LEEFTIJD
    Tafelmanieren [Graad 2/5]
    Poetsen [Graad 2/6]
    Tafeldekken [Graad 2/5]
    Thee inschenken [Graad 2/4]
    Servetten vouwen [Graad 1/3]
    Diep buigen [Graad 1/6]
    Hofdansen [Graad 1/5]

    Peri haat servetten vouwen, ze heeft één keer opgelet en daarna nooit meer. Ze snapte er niks van. Dit gebeurt ook bij diep buigen, ze komt nooit ver, anders krijgt ze spierpijn. Met hofdansen staat ze altijd op de tenen of struikelt ze over haar eigen benen. Ze haat de meeste dingen, want ze kan wel poetsen, maar waarom moet je dat nog eens leren? Pak een doek en draai rondjes op een tafel, zo wordt de tafel schoon! Is dat niet genoeg?
    Innerlijk
    Positive
    - Avontuurlijk
    - Intelligent
    - Eerlijk tegen geliefden
    - Kan iets saais leuk maken
    - Charmant
    Negative
    - Brutaal&Sarcastisch
    - Doet graag kattenkwaad
    - Sluw
    - Breekt graag de regels
    - Onverantwoordelijk

    Peri is niet echt een nette dame, ze breekt graag de regels en maakt vaak haar jurkje vies. Ze is avontuurlijk en wil graag de wereld ontdekken, achter die grote muur schuilt een prachtige wereld. Dit is iets wat Peri ooit las in een boek, ze heeft die zin nog altijd vaak in haar hoofd herhaald. In de lessen is ze voornamelijk brutaal&sarcastisch, en dat weten de leraressen. Er staat vaak een straf op haar karakter, en volgens vele is ze ook echt ''moeilijk - opvoedbaar''. Deels komt dit door haar liefde voor kattenkwaad en idiote dingen uithalen, ze is onverantwoordelijk en dat weet ze. Haar brutaliteit en de grappen is toch iets wat haar een reputatie heeft bezorgd, iets wat mensen leuk aan haar vinden. Ze kan iets saais, zoals poetsen, met een geintje in een lachbui veranderen. Haar charmante uitstraling en haar toch-wel intelligente innerlijk is voornamelijk wat de dame is. Ze liegt eigenlijk best wel vaak, maar niet tegen degene die ze echt mag.


    Uiterlijk
    • Blond, glanzend haar.
    • Kleine, bruine ogen.
    • Zachte, lichtroze lippen.
    • Een dunne neus.
    • Een bleek, zacht huidje.
    • Wit, schoon jurkje.

    Het boeit haar niet of ergens viezigheid opzit, ze heeft vage een theevlek op haar jurkje. Ooit knoeide ze thee, en toen werd ze natuurlijk gestraft, maar de vlek ging er natuurlijk ook niet uit. Toen besloten de leraressen dat dit ook een tweede straf was, ze moest voor altijd met een theevlek in haar jurk lopen. Dit boeide de jongedame niet zo veel, het weerhield haar niet. De jongedame is knap, dat weet ze. Helaas zijn er geen jongens op het instituut, anders had ze dit tegen hen gebruikt. Peri heeft veel zelfvertrouwen en het boeit haar niet wat andere vinden, een vies bruin jurkje met bruine handen? Boeit niet. Een droog huidje met pukkels? Boeiend! Peri heeft een normale stem, ook heel vriendelijk als je het vraagt. Alleen als de jongedame boos is moet je wegwezen, dan heeft ze een enorme kwade uitstraling dat niemand zich kan bewegen.

    Verleden
    De ouders van Peri waren rijk en enorm druk, toen haar moeder zwanger werd wist ze dat ze geen tijd zou hebben voor haar dochter. Toen ze de brochure kreeg voor het instituut twijfelden ze allebei best wel, maar toch zette ze hun dochter af op haar vierde voor het gebouw. Peri was eerst erg onder de indruk, maar al snel begon ze het gedrag van de leraressen over te nemen en werd ze zoals ze nu is. Haar avontuurlijke bestond al, omdat ze dol was hier op ging het ook niet weg.

    Relaties
    Overig





    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 21:41 ]


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.


    NAME
    Naam Morgan Phoebe Mortem. Het meisje stelt zich echter voor met Avis, ze is meer gewend aan die naam.
    Betekenis Morgan is "duidelijk". Phoebe is iets als "puur", en Mortem Latijn voor "dood". Parva Avis, haar roepnaam, is "Kleine vogel"
    Bijnamen None.


    AGE
    Leeftijd Avis is 16 lentes jong.
    Geboortedatum 22 mei, wat Avis wat minder vindt want het is in de lente, ze identificeert zich meer met de herfst: Dood en verderf.
    Sterrenbeeld Tweelingen, Avis heeft ook een tweelingbroer, maar die is weggelopen.


    quote

    quote

    INNER
    Positieve eigenschappen
    --
    Negatieve eigenschappen
    --
          tekst
    quote



    quote


    quote
    PAST
    Geschiedenis

    quote


    RELATED
    Vader
    Moeder
    Broer/zus
    Broer/zus

    quote


    quote

    T

    E

    K

    S

    T
    SKILLS
    Fysiek
    Wapens
    Woorden
    Gedachten
    Gave


    APPEARENCE
    Gezicht
    Haren
    Lichaam
    Kleding
    Ras


    EXTRA
    Likes
    Dislikes
    Lievelingskleur
    Lievelingsdier
    Aandoeningen
    Angsten

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 20:47 ]


    obsessive rage

    Mag ik een meid van 15?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Soco schreef:
    Mag ik een meid van 15?

    Faceclaim?


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Mag ik twee meisjes reserveren?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Mag ik twee meisjes reserveren?

    Jahh c:


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Mag ik een meisje reserveren?

    Grimmlove schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?

    Faceclaim? c:


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Zou ik een meisje van 16 mogen reserveren met als Face Claim Alisha Boe?
    Ik kan alleen vanaf 12 tot en met 19 mei weinig posten, vanwege dat ik dan eindexamens heb. Voor de rest kan ik wel 1 tot 2 keer per week posten.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mag ik twee één meisjes reserveren?


    Ik kom hier nog op terug.
    - Fc: Emily Bador
    - Leeftijd: 14 Jaar

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 11:06 ]


    The club isn't the best place to find a lover. [Ed Sheeran - Shape of You]

    Jaaaa ik had mijn claims al doorgegeven dus ja, maar ik maak mijn rollen zo snel mogelijk af!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Nu ga ik even knutselen, dus let maar niet op mijn lay-out struggles.


    The club isn't the best place to find a lover. [Ed Sheeran - Shape of You]

    Erin Madeleine Cunningham

    I’m not brave anymore darling. I’m all broken. They’ve broken me.

    Naam
    Erin—
    Erin is een Ierse naam voor jongens en meisjes. De betekenis van de naam is `Ierland, vrede`.


    Madeleine—
    Madeleine is een Franse naam voor meisjes. De betekenis van de naam is `uit Magdala, toren`.


    Cunningham—
    Familienaam


    Voor zover Erin zich kan herinneren noemden haar ouders haar altijd bij beide voornamen. Op het Instituut stelde ze zich gewoon voor bij alleen haar eerste voornaam. Erin kent geen bijnamen en wilt deze ook niet.

    Leeftijd
    Op dit moment is Erin 16 jaar oud. Ze verjaart op de achttiende van december en dit maakt haar sterrenbeeld een Boogschutter.
    .

    Element: Fire
    Quality: Mutable
    Color: Violet, Purple, Red, Pink
    Day: Thursday
    Ruler: Jupiter
    Greatest Overall Compatibility: Aries, Leo
    Best for Marriage and Partnerships: Gemini
    Lucky Numbers: 3, 12, 21, 30
    Date range: November 22 - December 21



    I felt too much until I couldn’t anymore.


    Innerlijk
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

    Uiterlijk
    Faceclaim
    —Alisha Boe

    Lengte —1 meter en 63 m centimeter
    Lichaamstype
    — Figuur • Tenger
    — Tatoeages • Nee.
    — Piercings • Nee.
    — Moedervlekken • Ja.
    — Littekens • Nee.
    — Kenmerken • Niet van toepassing.
    Huid
    — Huidskleur • Licht getint.
    — Etniciteit • Europees.
    Gezicht
    — Wenkbrauwen • Bruin en smal
    — Wimpers • Bruin
    — Ogen • Donker bruin
    — Neus • Smal
    — Lippen • Zachtroze kleur
    — Wangen • Hoge jukbeenderen
    Haren
    — Haarkleur • Bruin.
    — Haarlengte • Tot haar borsten.
    — Haarstijl • Lichte slag tot lichte krullen.
    Handen
    — Gebruikte hand • Links voor alles.
    — Nagels • Gemiddelde lengte en netjes.
    Stem
    — Accent • Geen.
    — Volume • Gemiddeld.
    — Manier van spreken • Duidelijk
    Even the magnificent roses have thorns, darling
    Graad
    Tafelmanieren [Graad 3/5]
    Poetsen [Graad 2/6]
    Tafeldekken [Graad 1/5]
    Thee inschenken [Graad 1/4]
    Servetten vouwen [Graad 1/3]
    Diep buigen [Graad 1/6]
    Hofdansen [Graad 3/5]

    Erin heeft altijd al een hekel gehad aan het dekken van tafels en het vouwen van servetten. Het lukt haar gewoon niet om dit perfect te kunnen doen, of erg netjes. Bij het thee inschenken gaat er vaak iets naast het kopje. Bij het diep buigen krijgt Erin vaak last van haar rug en hierdoor zit zij er nog mee in graad 1.
    Haar talenten daarentegen zijn haar tafelmanieren en het hofdansen. Verder is poetsen ook iets wat ze goed kan.


    Geschiedenis
    Richard Cunningham × Vader × 48
    Madeleine Arianna Cunningham-Sinclair × Moeder × 47
    Cedric Pierson Cunningham × Oudere broer × 19


    tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

    Extra
    —Likes •
    —Dislikes •
    —
    —
    —


    She was fire that never burnt. Once she did she left them in ashes.


    Meer komt nog

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 14:13 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    CAMEO RED BEARD D' ARCY DOMAZOS

    N A M E
          Cameo
    [Ka-mee-oo]
    Latijns-Amerikaanse meisjesnaam, betekent: een schaduwportret.

          D' Arcy
    [D-arcie]
    Franse meisjesnaam, betekenis: van Arcy.

          Domazos
    [Doo-ma-sos]
    Een Griekse achternaam, is haar familienaam.

          Red Beard
    [Red-Beerd]
    Aangezien Cameo haar lievelings- kleur ''rood'' is, gaven de dames haar de naam ''Red Beard''. Cameo lachte altijd wel mee, maar later kreeg ze er genoeg van. Gelukkig stopte het na een tijdje, voordat Cameo iemand ging slaan. Als je haar wil pesten moet je haar zo noemen, maar je kan dan ook een klap verwachten.

    A G E
    ☾ Geboortedatum • 19 Juni.
    ☾ Sterrenbeeld • Tweelingen.
    ☾ Leeftijd • 14 Jaar.

    G E N D E R
    Cameo is een jongedame.

    I feel like I'm waiting on something that isn't going to happen.
    Looking for heaven, found the devil in me.. ❀
    P E R S O N A L I T Y
    Positive
    ☾ Trots
    ☾ Charmant
    ☾ Kalm
    ☾ Intelligent
    ☾ Stil
    Negative
    ☾ Manipulatief
    ☾ Afwijkend
    ☾ Kan niet tegen kritiek
    ☾ Gesloten
    ☾ Wegwuivend
    ☾ Arrogant
    ☾ Mysterieus

    Cameo is voornamelijk trots en met zelfvertrouwen, maar daarnaast is ze ook ijskoud en laten de meeste haar koud. Mysterieus, want niemand kent haar echt goed. Cameo kent geen schaamte, doet en denkt na over pijnlijke en kwaadaardige daden zonder zich er ooit echt schuldig over te voelen. Bella is niet het type dat spijt voelt, verontschuldigingen van haar kant zullen nooit komen, behalve als het echt moet. Cameo is manipulatief en tegelijk enorm charmant, iets waardoor ze vaak haar zin krijgt. Het boeit haar niet wat andere willen, haar wil is wat Cameo boeit. Cameo is niet echt een dame die kritiek accepteert, of er tegen kan. Hierom kan ze enorm chagrijnig worden. Ooit voelde Cameo liefde, maar nu is dat verdwenen, ze weet eigenlijk niet of ze het ooit echt gevoeld heeft. Ze laat mensen vaak niet binnen, maar duwt ze gemakkelijk van haar weg. ''Mensen die haar toch ooit zullen verlaten, net als haar ouders deden.'' Cameo herhaalt die zin vaak in haar hoofd opnieuw en opnieuw. Cameo kent geen vrienden, misschien een paar, de rest zijn kennissen of degene die haar al hebben laten zakken.

    The first day of loving someone is the day you lost them.


    Quote.

    ❀ It matters and you know it. ❀
    A P P E A R A N C E
    — Wenkbrauwen. • Bruin.
    — Oogkleur • Bruin/Licht Goudkleurig
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Neus • Een wipneus.
    — Lippen • Vol, licht-roze.
    — Huidskleur • Licht getint.
    — Kenmerken • Niet van toepassing.
    — Haarkleur • (Donker) Bruin.
    — Haarstijl • Zacht, glanzend haar dat meestal los zit.
    — Stem • Een wel harde stem.
    — Kledingstijl • Ze heeft niet echt een kledingstijl, alleen iets wat ze aan moet.
    — Favoriete kledingstuk • Haar vroegere, rode baby schoentjes.
    — Accessoires • Een vriendschapsarmbandje met haar zus.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Een neuspiercing.
    — Extra • Geen.

    I'm depressed, I'm angry, but almost I'm scared.

    G R A A D
    Tafelmanieren [Graad 2/5] Hallo, blijf van Cameo's boerwedstrijden af die ze met haar zus hield.
    Poetsen [Graad 2/6] Cameo houdt niet zo van poetsen, ze haat de lavendel geur van de wasmiddel.
    Tafeldekken [Graad 3/5] Cameo vindt dit simpel, ze heeft een geografisch geheugen dus na één keer uitleggen snapt ze het meteen.
    Thee inschenken [Graad 2/4] Het lukt haar wel een beetje, er gaat altijd nog een beetje naast.
    Servetten vouwen [Graad 2/3] Net zoals bij het tafeldekken.
    Diep buigen [Graad 2/6] Cameo heeft een knie blessure, daarom komt ze niet enorm ver.
    Hofdansen [Graad 2/5] Cameo haat dansen, en ook geld de reden van het diep buigen hier.

    Congratulations. Now i hate you more.

    Look at my soul, you're right. He died. ❀

    P A S T
    Cameo en Cachet hielden van haar ouders, haar ouders hielden van hun kinderen. Zo was het altijd geweest, ook al was Cachet één jaar ouder. Cameo was vier jaar, maar ze herinnerde het goed. Haar ouders waren overleden tijdens een brand in hun bedrijf, een grote schok voor Cachet en Cameo. De dames gingen naar hun tante, een vrouw die kinderen haatte. Ze had de kinderen bijna een jaar in huis, een jaar vol problemen voor de zussen, tot dat ze de brochure kreeg. Ze zette Cameo en Cachet meteen af en reed weg. Haar zus moest haar zesje verjaardag een maand later op het instituut vieren, iets wat Cameo brak. Het werd namelijk geen leuke verjaardag, er was namelijk geen verjaardag. Helemaal niks, alleen maar pijnlijk werk. Uit eindelijk was Cameo er twaalf jaar. In dit levensjaar verdween Cachet, het was haar namelijk gelukt om te ontsnappen. Nou, een goede ontsnapping? Een maand later kwam ze terug, vies en hinkend. Ze hadden haar gevonden. Cameo zag haar daar staan, hoe ze haar zus zag deed haar verdriet. Dit was ook de laatste keer dat ze iets van Cachet vernam.

    R E L A T I O N S H I P S
          Family
    Moeder Lena-Lie Petit, dat klopt. Cameo had een Franse moeder.
    Vader Claudio Domazos, haar vader. Hij had het voornamelijk druk.
    Zuster Cachet, ze had een goede relatie met haar zus.

          Friends
    Deep Girls Sophamoara, ze zijn allebei gesloten op hun eigen manier en daarom is het speciaal dat ze bevriend zijn.
    Hate Friends Octavia en Cameo hebben een vriendschap, alleen omdat ze samen graag lachen om hoe ze Jacobien misbruiken. Anders hebben ze ruzie.
    Partners in crime Dawn en Cameo zijn samen partners in crime, ook al is Dawn een beetje laf soms.
    Pispaaltje Helaas hebben de Hate Friends deze jongedame gekozen, Jacobien heeft het vaak wel door alleen het boeit haar niet veel.
    Hate Dorothea, o wacht Peri? Geen goede match, dat komt namelijk door de negatieve eigenschappen die ze gemeen hebben. Ze ontwijken elkaar het liefste.

    Its hard to forget someone who gave you so much to remember.
    ❀ I have lost so much. ❀
    E X T R A
    Likes
    ☾ De kleur rood.
    ☾ De geur van natte houtsnippers.
    ☾ Servetten vouwen.
    ☾ Ratten, Wolven&Sommige vogels.
    ☾ Bloed.
    ☾ Cachet& Friends.
    ☾ Winnen, ze kan niet tegen haar verlies.
    ☾ Nacht.
    ☾ Gitaarspelen.
    Dislikes
    ☾ Felle kleuren.
    ☾ De geur van wasmiddel.
    ☾ Hofdansen.
    ☾ Vieze muggen.
    ☾ Bloemen.
    ☾ De leraressen.
    ☾ Verliezen, je weet waarom.
    ☾ Enorm veel licht.
    ☾ Klassieke muziek.
    Allergie
    Angsten
    Spinnen Ze haat hun kleine, kriebelige pootjes en hun vieze netten.
    Onweer Dit ontkent ze meestal, maar het is zo. Ze haat het donderen en het bliksemen.
    Alleen achterblijven/gebroken hart In haar innerlijk heb je het al gemerkt, ze wil niet alleen achterblijven of opnieuw een gebroken hart hebben. Ze duwt daarom mensen het liefste weg.

    Hobby's Ze heeft ooit een gitaar gevonden die ze nu onder haar bed verstopt, daar speelt ze graag op.
    Huisdieren Ze heeft ooit een rat gevonden en verstopt hem nu ergens bij haar bed.
    Sporten Ze heeft geen sporten.
    Vervoer Ze heeft geen vervoer.
    Baan Ze werkt niet.
    Talen Engels, Nederlands, Frans&Licht Latijns.


    She has fire in her soul, and ice in her heart.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 19:04 ]


    The club isn't the best place to find a lover. [Ed Sheeran - Shape of You]

    Toy schreef:
    (...)
    Faceclaim? c:


    Ben ik nog over na aan het denken (: