• HET INSTITUUT VOOR MOEILIJK OPVOEDBARE KINDEREN.
    (ALLEEN DAMES)

    Stay pretty. Be educated. Dress well. Then you're safe.
    Elk jaar worden er vele kinderen geboren, waaronder kinderen die volgens hun ouders nu al ''moeilijk opvoedbaar'' zijn. Vanaf hun tweede tot vijfde levensjaar kunnen de ouders hun dochters opgeven voor ''Het Instituut voor Moeilijk-Opvoedbare-Kinderen (alleen dames)''. Volgens de brochure is het een mooie school en aardige leraressen, ze krijgen les in tafelmanieren om later brave, volmaakte meisjes te worden. De meisjes kunnen niet naar huis, wel krijgen de ouders met kerst een foto opgestuurd. Natuurlijk worden er veel dochters afgezet en die lopen braaf naar binnen, maar nooit gaan ouders mee. Die vertrekken direct, en dat is maar goed ook...


    De brochure liegt namelijk, de school ligt gelegen in een afgesloten, donker, moerassig gebied. Er is maar één oude weg die naar het gebouw toe lijd. In plaats van de dagelijkse lessen worden er andere gegeven... Tafelmanier, zilver poetsen, tafeldekken, thee inschenken en nog veel meer rare dingen. Elke jongedame krijgt een witte jurkje, een wit paar schoentjes en 2 extra witte strikjes. Dit moet gedragen worden en viezigheid wordt niet getolereerd door '''de vijf''. Het engste is nog wel de straffen. Hangen in de slaapkamers of opgesloten worden in de allerdiepste kelder... Weggaan? Onmogelijk. Je woont voor de rest van je leven in het instituut voor moeilijk opvoedbare kinderen.
    LESSEN

    Tafelmanieren [Graad 1/5]
    Poetsen [Graad 1/6]
    Tafeldekken [Graad 1/5]
    Thee inschenken [Graad 1/4]
    Servetten vouwen [Graad 1/3]
    Diep buigen [Graad 1/6]
    Hofdansen [Graad 1/5]


    Graden zijn rangen.

    STRAFFEN& SCHOOLREGELS
    Niets onder de kussens verstoppen.
    Geen vieze jurkjes.
    Niet neuspeuteren.
    Geen dingen kapot maken.
    Niet rond 20:00 door de gangen lopen.
    Geen kussen gevechten.
    Niet giechelen.
    Te laat komen in de lessen is strafbaar.
    Geen gescheld.

    Hangen aan het plafond in slaapkamer.
    Gevangen zitten in de allerdiepste kelder.
    Meegekookt worden in het eten.
    Dingen zoals ''de hele middag op je knieën en buigen'' of zo iets.



    ''DE VIJF''

    Lucie: Geeft les in hofdansen& diep buigen.
    Knofje: Is de leider, geeft geen les.
    Francien: Doet tafeldekken& tafel manieren, ook kookt ze voor de leerlingen.
    Teica: Geeft les in poetsen
    Mabella: Lerares in thee inschenken& servetten vouwen.

    Elke lerares houdt zich aan strenge regels, ze voeden de kinderen in hun lessen ook zo op. Iedereen is bang voor Knofje, maar de leerlingen zijn bang voor hun allemaal. Als ze boos zijn veranderden ze namelijk in grote, zwarte vogels en laten ze overal veren achter. Geen van hen is eigenlijk enorm aardig. Ze eten altijd ''slurfsla'', dingen die lijken op spaghetti sliertjes en die soms ook tussen hun tanden bleven plakken. Of één van de ergste straffen, ze maken ''droetels'' van kinder vingertjes of tenen, een soort noedels.


    HET INSTITUUT& UNIFORM

    De bibliotheek
    De keuken
    De lokalen
    De badkamer
    Het huiskamertje
    De slaapzaal
    Van de slaapzaal kon ik geen goede plaatjes vinden. Denk maar aan één zaal met heel veel bedden, de muren zitten vol met oude schilderijen van rijke mensen of adellijke families.
    Uniform
    Zoals in de uitleg al staat, krijgt ieder meisje van 2 tot 16 een wit jurkje, witte kousen, lakschoenen en twee extra, witte strikjes. Het is niet verplicht om iets in je haar te hebben, toch willen we het liefste geen rare dingen. Vlechtjes, een staart of gewoon los is toegestaan.

    Om bij het instituut te komen moet je door een moerassig gebied, waar eigenlijk niemand levend door heen komt, of een oude weg waar voornamelijk de supermarkt eten komt brengen met de auto. Het instituut zelf is ook gesloten, er zijn geen grote ramen, alleen in de bieb. Je kan niet naar buiten. De meeste leerlingen hebben nog nooit een jongen gezien, aangezien ze vroeg erheen zijn gebracht en/of doordat er geen jongens toegestaan zijn, of vergeten hoe buiten eruitziet.



    ROLLEN
    Naam - Leeftijd - Face claim - [url=]Username[/url] - Pagina

    Jacobien Jacelyn Pingleton - 12 Jaar - Mackenzie Foy - Toy - 1.1
    Dorothea Lovelis McCrory - 15 Jaar - Griffin Arnlund - Toy - 1.2
    Sophamoara Sarabi Kane - 15 Jaar - Sectret - Sophamoara - 1.3
    Isa Maria Margaretha Frisher - 15 Jaar - Secret - Sophamoara - 1.3
    Dawn Mary Anderson - 15 Jaar - Olivia Frischer - Iratus - 1.3
    Octavia Wynter - 16 Jaar - Zoe Sugg - Westwick - 1.1
    ??? - 15 Jaar - ??? - Soco - ???
    ??? - ??? - ??? - JoSnape - ???
    Nicotine MariGold - 16 Jaar - Secret - JoSnape - 1.3
    ??? - ??? - ??? - Grimmlove - ???
    Erin Madeleine Cunningham - 16 Jaar - Alisha Boe - Ruelle - 1.2
    Cameo D 'Arcy Domazos - 14 Jaar - Emily Bador - Shape - 1.2
    ??? - ??? - ??? - Ball- ???
    ??? - ??? - ??? - Shape - ???


    Lijst
    Naam
    Leeftijd [5 tot 16 jaar oud]
    Innerlijk
    Uiterlijk [Met naam van FC]
    Graad van elke les
    Verleden [Niet verplicht]
    Relaties
    Overig



    REGELS

    Maximaal woordenaantal: 150.
    De rollen zijn alleen maar dames.
    Geen 16+ toegestaan.
    Geen perfecte rollen.
    De leraressen mogen door iedereen bespeeld worden, Knofje alleen door mij.
    Geen ruzie buiten de RPG.
    De meeste dames hebben nog nooit een jongen gezien of zijn vergeten hoe buiten eruit ziet, onthoud dit!
    Graag niet allemaal regelbrekers.
    Toy, ik dus, maakt alleen de topics aan.
    De beste regel, heb veel plezier!

    Praattopic



    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 11:58 ]


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    JoSnape schreef:
    (...)
    Oh ja, als het haar moeder was geweest was het erger.
    Wanneer open je het speeltopic? Want misschien schrijf ik me uit want euh, kijk, leven x'D


    Als alle rollen af zijn, en ik verwacht ergens wel dat het snel zou kunnen gaan gebeuren.
    Of juist niet, I don't know.


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Toy schreef:
    (...)

    Als alle rollen af zijn, en ik verwacht ergens wel dat het snel zou kunnen gaan gebeuren.
    Of juist niet, I don't know.


    Want als het in deze vakantie word geopend, wat ik verwacht, dan shrijf ik me uit


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Want als het in deze vakantie word geopend, wat ik verwacht, dan shrijf ik me uit


    Wanneer wil je het dan geopend hebben? Als ik vragen mag natuurlijk.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    (...)

    Wanneer wil je het dan geopend hebben? Als ik vragen mag natuurlijk.


    Na de vakantie of dat weekend daarvoor omdat ik over een paar dagen zelf op vakantie ga. Wat betekent dat ik iedereen bellemmer met mijn 'vakantie trip' omdat ik dan niet gespamt wil worden dus daarom zou ik me dan uitschrijven want in de vakantie is het namelijk de ideale manier om veel mensen mee te laten doen met rpg ;P
    Tenzij je dus op vakantie gaat haha


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Isa Maria Margaretha Frisher
    Soundtrack


    N A A M

    Isa betekent God heeft gezworen
    Maria betekent ster van de zee
    Margaretha betekent dochter van de zee
    Frisher betekent vrij land

    Isa heeft vele bijnamen en luistert dan eigenlijk ook wel naar alles. Je hoeft maar met een stem een naam te roepen en ze draait zich om en kijkt of je ook daadwerkelijk haar bedoelt. Je mag haar met alle namen aanspreken behalve haar tweede en derde naam want ze heeft een enorme hekel aan die namen. Je kan haar wel aanspreken met Sukkeltje, of Slimpie, alles is mogelijk. Dit doet ze dan ook bij anderen, vele krijgen de bijnaam dikzak, sukkeltje en muppet de drie meest gebruikte bijnamen van Isa. Slechts voor enkele speciale personen heeft ze een echte bijnaam bedacht die ze dan ook voor niemand anders gebruikt deze bijnaam moet je echter verdienen en zal je niet zomaar krijgen.

    L E E F T I J D
    Isa is geboren op een warme zomerdag midden in de zomervakantie, namelijk de dag van 27 Juli. Ze is vijftien jaar oud en verjaart bijna naar haar zestiende jaar. Haar sterrenbeeld is het prachtige dier de Leeuw oftewel Leo.

    A F K O M S T
    Isa is een Nederlandse dame met twee volledig Nederlandse ouders en twee Nederlandse opa's en oma's. Toch lijkt er misschien niet alleen Nederlands bloed in de dame te zitten want haar uiterlijk vertelt je niet meteen dat het een rasechte Nederlander is, ze is iets gebruinder en heeft donkere haren wat ervoor zorgt dat sommige haar ook wel een lichtelijk Spaans/Amerikaans uiterlijk vinden hebben.

    R O L
    Isa is redelijk populair op de school, ze maakt gemakkelijk vrienden en dit zorgt er dan ook voor dat ze veel vrienden heeft. De dame heeft niet echt veel haters op de docenten na want die hebben absoluut helemaal niks met de dame. Ze let niet goed op in alle lessen en voelt ook niet de behoefte om te leren thee inschenken iets wat ze dan ook niet doet. Ze is een echte prater en praat de lessen liever vol al zorgt dit voor slechte punten en uiteindelijk boze ouders.
    Ze geeft vrij weinig om haar reputatie en geeft er dan ook niet veel om als iemand wel een keer wat op haar aan te merken heeft, ze is zeker wel onzeker maar wie is dat niet en zelf ziet ze onzekerheden ook als schoonheid. Een schoonheid om te verbeteren en te evalueren in iets beters.


    Just remember that we’ve all been broken once! So let's love the broken ones.

    Rennend kwamen de mensen op me af, wat was er gebeurd? Ik keek achter me omhoog, o ja trap.
    "Gaat het wel?"
    Ik antwoordde met een gemaakte glimlach "Dit is niets."

    Everybody's got a dark side... Do you love me? Can you love mine?
    K A R A K T E R

    Goede eigenschappen
    • Sociaal
    • Vrolijk
    • Creatief
    • Intelligent
    • Sympathiek
    • Dapper
    • Doorzettend
    • Enthousiast
    • Betrouwbaar
    • Onvermoeibaar

    Slechte eigenschappen
    • Druk
    • Gesloten
    • Vergevingsgezind
    • Ongeduldig
    • Eigenwijs
    • Onhandig
    • Nieuwsgierig
    • Brutaal


    Isa is een echte sociale vlinder, ze maakt gemakkelijk vrienden en kan eigenlijk ook niet zonder hen. Iedereen is altijd welkom in haar hart en als je een nieuweling bent zal ze je het gemakkelijk maken en zonder enige aarzeling helpen om je plaats in de wereld te vinden. Ze is altijd vrolijk en je kan haar humeur moeilijk breken. Haar vrolijkheid is dan ook wel een schild voor haar het zorgt ervoor dat je haar niet of moeilijk kan kwetsen. Ze probeert haar verdriet en woede te verbergen met een muur van vrolijkheid en glimlachen. Dan heeft de dame een creatieve ziel en kan ze zichzelf helemaal kwijt in haar kunstwerkjes zoals ze zelf noemt. Ze vindt het leuk om te tekenen en schilderen. Ook vindt ze het leuk om te zingen al bakt ze hier niet heel veel van, ze kan ervan genieten en geeft dan ook niet heel veel om wat anderen daarvan vinden. Dan vindt ze het zo nu en dan leuk om te dansen maar het is zeker niet haar passie, dat ligt toch meer bij tekenen, schilderen en zingen. Ze is zeker niet achterlijk en leert dan ook makkelijk. Ze heeft snel antwoorden klaar en kan zo nu en dan een slimme opmerking maken, al is ze er ook heel goed in om een hele domme vraag of opmerking te maken. Concentratie is echter haar grootste probleem, ze heeft weinig concentratie en behaalt dan ook niet echt wat ze kun behalen of bereiken, zelf heeft ze hier niet echt een probleem mee en dus zal er ook niet heel snel een verandering in komen. Ze is erg sympathiek en zal anderen altijd in hun waarden laten, ze is niet echt het type dat anderen graag belachelijk maakt en daarom houdt ze ook niet echt van roddelen, al doet ze dit zelf ook. Ze luistert goed naar anderen en wat zij ervan vinden, dit waarderen anderen dan ook wel al kan de dame soms zelf ook de oren van je hoofd afkletsen. Als ze het ergens niet mee eens is zal ze dit zonder enige twijfel duidelijk maken, ze komt voor anderen op en is niet bang om het te doen. Als ze het nu eenmaal ergens niet mee eens is of er wordt iemand iets onterechts aangedaan zal ze naar voren stappen en vertellen hoe zij het ziet. Dit zal sommige mensen waarschijnlijk wel irriteren omdat ze dan ook vaak wel een weerwoord heeft klaar staan. Ze is een echte doorzetter en geeft niet zomaar op, of althans niet bij de dingen die het waard zijn om door te zetten. Je zal een hele peptalk van haar krijgen als jij wel opgeeft net zolang tot je weer meedoet en zelfs als dit haar niet lukt zal ze blijven proberen je over te halen. Doorzettingsvermogen is best wel een belangrijke factor in haar leven op alle gebieden eigenlijk, alle gebieden op school na want daar heeft ze het puf niet voor om langer dan een halfuur aan haar huiswerk te werken, vraag dit dan ook niet aan haar want daar wordt ze niet echt vrolijk van. Isa is altijd enthousiast over eigenlijk wel echt heel veel, ze probeert van alles de positieve kant te zien en kan genieten van de kleinste dingen. Ze kan dan ook heel enthousiast doen over alle grote dingen. Een feestje zal altijd wel een feestje worden als je de enthousiaste dame rond hebt hangen want ze zal niemand zomaar stil laten zitten. Je kan haar echt wel vertrouwen al zien vele haar als een echte flapuit, mocht het nu een echt groot geheim zijn dan kan ze dit echt wel voor zich houden. Als jij vertrouwen in haar heb is ze echt wel betrouwbaar en zal ze je geheim of net wat je haar verteld echt niet verklappen. Als laatste is ze echt onvermoeibaar, geef haar iets dat ze moet doen of iets waar ze zich mee kan vermaken en ze kan er uren mee bezig zijn. Ze zal niet zomaar naar bed gaan, tenzij ze niks te doen heeft en zich dus best vrij snel verveeld dat is voor haar namelijk een hele goede reden om naar bed te gaan. Ze probeert zichzelf dan ook lang bezig te houden maar dan loopt ze snel tegen het probleem aan dat ze ook weer snel verveeld is. Het enige waar je haar echt uren mee bezig zou kunnen houden is het bekijken van Disney films wat ze helemaal geweldig vindt. Ze is alleen ook echt een stuiterbal of een druktemaker, net hoe je haar wil noemen. Nu kunnen mensen zich hieraan irriteren wat best wel veel gebeurt of accepteren, maar ze kan alle kanten opspringen en haar gedachten doen dit dan ook. Ze kan in seconden van een idee veranderen en gaat er dan vanuit dat iedereen het daarmee eens is, ze is een energiebron die zo nu en dan misschien wat van andermans energie erft. De mensen om haar heen kunnen namelijk best wel moe worden van haar drukke gedrag al kunnen ze er ook zeker wel de pret ervan inzien. Door haar drukte probeert ze vaak nieuwe dingen uit en dit kan misgaan of goed en het zal goed gaan. Want met haar nieuwe ideeën stopt ze pas als het ook daadwerkelijk is gelukt waar dus weer haar doorzettingsvermogen op komt spelen. Zoals al eerder gezegd is Isa heel erg gesloten en dat wil ze ook zo houden, ze heeft er geen problemen mee om alle ins en outs van andermans problemen te horen, maar als ze ze zelf moet vertellen komt er een brok in haar keel en gaat ze het liefst zo snel mogelijk op een ander onderwerp over. Als ook dit niet lukt is ze kinderachtig genoeg om gewoon boos te worden op diegene die het haar vraagt of uit een gesprek weg te lopen, ze heeft hier heel veel moeite mee en ze zal alleen de mensen die ze volledig vertrouwt toe te laten in haar huizenhoge muren. Win je haar vertrouwen dan win je dus eigenlijk wel meer van haar. Dan is ze enorm vergevingsgezind en dit zullen velen als juist een positieve eigenschap zien, in Isa's geval is dat het zeker niet, ze vergeeft mensen zo snel dat het haar vaak beschadigt. Dat is dan ook een van de redenen dat haar muren zo hoog zijn opgetrokken want de mensen die ze weer vergeeft zijn vaak de mensen die haar vervolgens weer kwetsen. Na een paar woordjes en een sorry is zo over en zal ze je weer vergeven, ze is gewoon te goedgelovig en hierdoor vergeeft ze mensen gewoon veel te snel. Geduld is al helemaal niks voor het meisje, na slechts enkele minuten gewacht te hebben kan ze al beginnen met zeuren over hoe lang het wel allemaal niet duurt en wat ze in die minuten wel al niet hadden kunnen doen. Het is dat ze vaak ook niet alleen op stap wil anders zou ze zonder enige twijfel zonder je op stap gaan wachten is zeker niet een van haar kwaliteiten. Ze is ook best wel eigenwijs ze heeft het idee dat ze zelf allemaal wel heel goed weet hoe het moet en dat zal ze dan ook mooi bewijzen. Hoe vaak het ook mis kan en zal gaan ze zal er net zolang mee doorgaan totdat ze wel haar gelijk heeft gekregen of gewoon simpelweg haar woorden verdraaien waardoor ze alsnog gelijk heeft. Dan is er niemand onhandiger dan deze dame, dat kan bijna niet. Door haar zo nu en dan drukke gedrag stoot ze namelijk gemakkelijk van alles om, zo struikelt ze de ene keer over haar eigen voeten heen, de andere keer valt ze van een stoep randje en weer een andere keer struikelt ze over een tas heen. Bedenk het maar de kans dat ze het heeft meegemaakt is vrij groot. Ze is graag met van alles en nog wat bezig en stil zitten is echt niet haar ding en juist daardoor gaat ook veel vaker iets bij haar mis, gelukkig weet ze dit zelf ook en kan ze er zelf wel om lachen. Ook is ze heel nieuwsgierig, 'wat' is een van haar favoriete en meest gebruikte woorden, ze wil graag alles weten en zorgt er zelf dan ook voor dat ze veel dingen weet. Zo kan ze uren doorzeuren over het feit dat jij iets weet wat zij niet weet, maar soms luistert ze ook gewoon gesprekken af om een beter beeld te krijgen. Ze wil gewoon graag op de hoogte zijn van de laatste roddels, al heeft ze daar best een hekel aan. Over het algemeen is ze heel erg nieuwsgierig. Ze is niet bang om haar mond open te trekken en als ze het ergens niet mee eens is zal je dit echt wel horen. Ze kan af en toe best brutaal naar anderen mensen toe zijn, dit kun je waarderen of je waardeert het niet. Ze gaat graag in discussie met alles en iedereen om vervolgens haar gelijk te krijgen hiervoor kan ze haar brutale mond dan ook wel gebruiken. Toch gebruikt ze haar brutale kant zeker ook wel op een goede manier, wordt iemand iets onterechts aangedaan zal ze ook daarvoor opkomen en je hebt dus zeker wel een goede aan haar als vriendin.


    The fire used to burn, all the words used to hurt. But you're not like us, you are different


    I don't want no time on the big screen. I'm okay with me and my ripped jeans and you.


    Cause the last thing I want now is to be you.And the flames don't feel as hot as they use to

    U I T E R L I J K
    Face Als je naar haar gezicht kijkt vallen je twee dingen meteen op, namelijk haar groene ogen waar ze zelf ook best trots op is. Waarschijnlijk is het een van de enige dingen die ze echt mooi aan zichzelf vindt. Dan het tweede haar dikke neus, ze weet zelf maar al te goed dat ze een vrij brede oftewel dikke neus heeft maar hier kan ze zelf niet heel veel aan veranderen. Al betwijfelt ze of een dunne neus op haar gezicht zou hebben gestaan baalt ze vaak genoeg over haar ietwat bredere neus. Het meisje heeft volle roze lippen waarvan de onderlip wat dikker is dan de bovenlip, van natura kleuren haar lippen al iets meer roze dan bij de meeste mensen.
    Hair Haar haren zijn eigenlijk vrij basic en makkelijk te herkennen, ze heeft een iets langere boblijn, tegenwoordig ook wel bekend als de lob. Haar haren vallen tot op haar schouderbladen en dit vindt ze zelf eigenlijk wel de perfecte lengte, haar haren zouden naar haar mening niet veel langer of korter moeten zijn. Ze heeft bruine haren waarvan de kleur eigenlijk sterk afhangt van het weer, hoe vreemd dat ook mag klinken, maar in het ene licht lijkt haar haar donkerder en in het andere lichter. In de zomer ontstaan er in haar haar allerlei licht blonde pluk.
    Body
    Curves
    Extra

    Cause I'm not weak, I'm not broken I am bold. And the fire you put me through turned me into gold

    Everybody I loved just dissapeard, like snow for the sun and sun for the clouds.
    How could the let me down so hard.
    Or did they already gave up on me and just forget who I really was.
    I believe the people who did care are gone and will never come back.

    The lights are bright tonight, the music loud. A perfect mess that's what surrounds me.
    G E S C H I E D E N I S

    F A M I L I E

    R E L A T I E S


    You tried so hard to break me down.Like a fire-breathing dragon, but I guess I took your crown.


    You pushed for me to change for you. But I'm so glad that I stayed true to who I am.
    E X T R A
    O V E R I G

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 11:08 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    JoSnape schreef:
    (...)

    Na de vakantie of dat weekend daarvoor omdat ik over een paar dagen zelf op vakantie ga. Wat betekent dat ik iedereen bellemmer met mijn 'vakantie trip' omdat ik dan niet gespamt wil worden dus daarom zou ik me dan uitschrijven want in de vakantie is het namelijk de ideale manier om veel mensen mee te laten doen met rpg ;P
    Tenzij je dus op vakantie gaat haha


    Maandag/ Zondagavond?
    Redenen:
    - De meeste rollen worden vandaag ingeleverd, dan hebben de meesten nu en morgen nodig om relaties nog te bespreken.
    - Donderdag is het Koningsdag, dan ga ik naar de markt.
    - Vrijdag KAN, want dan denkt Lisa haar rol in te kunnen leveren.
    - Zaterdag&Zondag ga ik een weekendje weg en kom ik zondag avond terug.

    Dus, is zondagavond of maandag in de namiddag goed?


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Toy schreef:
    (...)

    Maandag/ Zondagavond?
    Redenen:
    - De meeste rollen worden vandaag ingeleverd, dan hebben de meesten nu en morgen nodig om relaties nog te bespreken.
    - Donderdag is het Koningsdag, dan ga ik naar de markt.
    - Vrijdag KAN, want dan denkt Lisa haar rol in te kunnen leveren.
    - Zaterdag&Zondag ga ik een weekendje weg en kom ik zondag avond terug.

    Dus, is zondagavond of maandag in de namiddag goed?


    Als in deze week? Of de eerstvolgende maandag?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Als in deze week? Of de eerstvolgende maandag?

    Lieve Jo,
    maandag is toch al geweest. -,-


    The club isn't the best place to find a lover. [Ed Sheeran - Shape of You]

    Shape schreef:
    (...)
    Lieve Jo,
    maandag is toch al geweest. -,-

    Haha ja maar ik bedoelde van zondag van deze week


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Haha ja maar ik bedoelde van zondag van deze week

    Zondag avond van deze week,
    de maandag erna is dan weer ja die maandag.


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Toy schreef:
    (...)
    Zondag avond van deze week,
    de maandag erna is dan weer ja die maandag.

    Voor mij is dat dus nog steeds vakantie haha, ik ga deze vrijdag weg en kom volgende week vrijdag terug. Daarom :'D


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik schrijf me toch uit! heb even naar mijn aankomende deadlines gekeken en ga beetje in hoekje huilen.


    --

    DNCE schreef:
    Ik schrijf me toch uit! heb even naar mijn aankomende deadlines gekeken en ga beetje in hoekje huilen.

    ;-;
    R.I.P Jij.


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Toy schreef:
    (...)
    ;-;
    R.I.P Jij.


    Jaa baal echt, maarja mijn school gunt me geen vakantie :c


    --

    DNCE schreef:
    (...)

    Jaa baal echt, maarja mijn school gunt me geen vakantie :c

    Geef je school dan een mep :p


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.