• Dus, ooit was ik aan het scrollen op tumblr, en ik kwam een gifset tegen van een film die ik wel vaker voorbij zag komen. Ik zag Colin Firth en ik zag geweldige scenes en ik was verkocht. Dus ik besloot die film dat moment te kijken. Die film was Kingsman: the Secret Service. Dat is werkelijk een van de beste actie-spion-films die ik ooit heb gezien. En nu is er dus eindelijk een tweede film! En Colin Firth staat weer gecredit! omfg aljds;lkjflkasjdf. Trouwens, het lijkt nu alsof ik enkel voor Colin Firth kijk, maar dat is binnen de eerste tien minuten van die film veranderd, haha. Dit is echt een geweldige film. *letterlijke spoiler ahead*

    En als je de eerste film hebt gezien weet je waarom ik zo enthousiast ben dat Colin Firth op de lijst van de tweede film staat. :9~


    Wie is er net zo enthousiast als mij voor de tweede film?
    Trailer:




    Overigens, wie de eerste film nog niet gezien heeft, echt doen!

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 20:00 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    COLIIIIIIIN


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Heb de 1ste in de bios gezien en vond het echt geweldig.
    Ik heb dan ook lang zitten wachten tot de trailer van de 2de eindelijk uit zou komen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    dies. Fuck yes.


    We've lived in the shadows for far too long.

    De eerste film heb ik in de bios gezien en ik heb toevallig net de trailer voor de tweede gezien.

    Trouwens, in de eerste film schrok ik zo erg toen ze op de honden moesten schieten en sindsdien is Eggsy voor mij wel een held. Aangezien hij weigerde om het te doen.


    Physics is awesome

    Ik hype 'm echt hard!


    The truth is out there.

    Omg for real?! Ik wist helemaal niet dat ze een tweede gingen maken!!
    #love


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik weet niet of het wel een film voor mij is.


    † Love? I want to sleep.

    Jaaa, ik zag het! Ik heb de eerste film echt maar een paar dagen geleden gezien, maar ik wilde meteen meer. Lucky me.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hell yeah, ik kan niet wachten tot deel 2 in de bios draait :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I know! =D Ik las het al een tijdje terug, met een aantal andere films die gedurende 2017 uit komen.
    And i'm seriously dying till I can see the movie! It's so fucking awesome! =D


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb nog nooit zo hard gefangirld om een trailer. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."