• Aangezien ik het hoog tijd vond worden voor een meeting in Maastricht heb ik dit topic aangemaakt. Het gaat hier om een meeting in Maastricht, in de maand Mei en wellicht begin Juni!:) Bij deze meeting hoort natuurlijk een bezoekje aan de geweldige boekenwinkel, een stukje vlaai en wellicht kunnen we nog relaxen in het stadspark als het mooi weer is! Dus wie is er klaar voor Limburgse gezelligheid en DIALECT?! (krul)



    TIP! Blokker heeft treinkaartjes. Het gaat om een Dal Dagkaart van 14,50 euro. Het kaartje kan gebruikt worden in de periode 24 april t/m 4 juni 2017. Deze zijn alleen te koop in de winkel en niet online!
    We kunnen eventueel ook een groepsretour kopen, met tien mensen kost dit 7 euro per persoon!

    Datum: Zondag 7 mei
    Tijdstip: 12:00
    Verzamelplaats: Centraal station Maastricht, bij de piano (vlak bij de Hema).

    Vul even je lijstje in!

    Zeker:
    -SPECS/Jolijn/19/Brunssum
    -Ruska/Amber/22/Maastricht
    -Tubbietoost/Irma/24/Echt

    Misschien:
    -Sempre/Chloë/21/Maastricht
    -Debbaut/Jarne/18/?
    -Patholoog/Manon/21/Maastricht
    -DaedricLaura/22/?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2017 - 20:04 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dussss, nog meer mensen die het leuk lijkt om Amber, Ruska en Sylvie te ontmoeten in Maastricht?=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Zet mij maar op misschien. Iris/18/Rotterdam


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Zet mij maar op misschien. Iris/18/Rotterdam


    Yes, jij moet komen Iris!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Sorry, ik ga toch passen. Ik ga namelijk naar Bobbejaanland. Als ik dan nog eens naar deze meeting kom ben ik al wat geld kwijt en ik wil liever wat sparen ook. Misschien een andere keer.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Sorry, ik ga toch passen. Ik ga namelijk naar Bobbejaanland. Als ik dan nog eens naar deze meeting kom ben ik al wat geld kwijt en ik wil liever wat sparen ook. Misschien een andere keer.

    Ah, wat jammer Sylvie! ='(
    Maar ook wel begrijpelijk. Sparen is altijd goed. Volgende keer beter!


    Inspiration can hit you any time

    Inderdaad jammer! Maar des te meer reden om het nog een keer te organiseren =D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Inderdaad jammer! Maar des te meer reden om het nog een keer te organiseren =D

    Precies! =D


    Inspiration can hit you any time

    Nog 11 uur en 15 minuten om de datumprikker in te vullen!


    You were born original, don't die as a copy.

    DE DATUM WORD ZONDAG 7 MEI, 12:00!


    You were born original, don't die as a copy.

    Okii, dan kan ik er waarschijnlijk nog wel bij zijn. Ik moet dat nog goed bekijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Okii, dan kan ik er waarschijnlijk nog wel bij zijn. Ik moet dat nog goed bekijken.


    Yes, gaaf!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dan kan ik waarschijnlijk ook. Dat weekend vieren we de verjaardag van mij en mijn moeder en ik dénk dat we dat op de zaterdag vieren (9 vd 10 keer), dus dan kan ik de zondag gewoon komen! Yay!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daedric schreef:
    Dan kan ik waarschijnlijk ook. Dat weekend vieren we de verjaardag van mij en mijn moeder en ik dénk dat we dat op de zaterdag vieren (9 vd 10 keer), dus dan kan ik de zondag gewoon komen! Yay!


    Jaaa, leuk Laura! Zal ik je bij misschien of bij zeker zetten?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaa, leuk Laura! Zal ik je bij misschien of bij zeker zetten?:3


    Doe maar misschien, voor het geval dat. Denk dat komende week dan wel duidelijkheid komt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daedric schreef:
    (...)

    Doe maar misschien, voor het geval dat. Denk dat komende week dan wel duidelijkheid komt (:


    Doneee :3 En ja, laat maar wat weten :3


    You were born original, don't die as a copy.