• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    oh please doe allemaal niet zo schijnheilig


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wat ik dan nog het meest haat aan school is dat de kleine kleuters waarmee ik op school zit in m'n gezicht 'vriendelijk' doen en achter m'n rug zitten te roddelen en backstabben like niet stoer genoeg om het in mijn gezicht te doen


    en lol als je me blokkeert op facebook waarom volg je me dan nog op instagram rot op dan hypocriet af


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ok kan ik op dagen als vandaag mezelf echt uit zetten. Dan is het allemaal goed, dan is het allemaal fout, ik word echt gek van mezelf. Helemaal gek.


    The truth is out there.

    Holy shit, benen harsen is echt een grote workout lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ohhh... the odds might be in my favor...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Duimen en hopen op positief antwoord!


    Do I look like Mother Teresa?

    I'm so on edge all the time.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Haze schreef:
    I'm so on edge all the time.

    I feel you


    Tijd voor koffie.

    aauwuwuwwuwu sunburns (no_chears)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eindelijk nog eens foto's laten afdrukken, wauwie. Nu nog dat fotoalbum maken. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben hier echt oprecht zo zat van. Waarom heeft dit zo veel invloed op me?


    The truth is out there.

    oh nee ik heb weer een ik wil kinderen krijgen en wel nu-bui


    i put the fun in funeral

    I miss the Obama's.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fresco schreef:
    I miss the Obama's.


    oh god wat heeft 'm nu weer gedaan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    mijn verjaardag was een mooi feestje
    nog nooit zoveel mensen in mijn huis gehad en er is gewoon bijna niks stuk gegaan
    nu alleen nog tering veel drank etc over want ik heb het inschattingsvermogen van een blaadje basilicum maar dat is okay want drank

    mijn vriendje is echt een moppie
    hij neemt me mee naar een tres chique hotel aan het strand voor mijn verjaardag en ook nog zomaar uiteten binnenkort


    i put the fun in funeral