• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    wutss goin' onnn
    Heeeeiiieyeyeyeeeeye


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    so much for friendship hè

    Lol het begint echt niet duidelijk te worden dat mijn ouders me hier niet willen hebben hoor.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jeuk


    Tijd voor koffie.

    is het een goed of slecht teken dat ik druppels zie onder mijn camera


    IS DE RIJST AAN HET WERKEN OF NIET

    welke idioot laat zijn gsm ook weer vallen in een emmer met sop

    ah ja deze idioot ahaha dan is mijn gsm langs binnen ook eens gewassen zeker


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    waarom is mijn gsm helemaal warm??????????????????????????


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mine, mine, mine!


    16 - 09 - '17

    Jezus christus ik hoop echt dat ik ergens aangenomen word want jezus ik ben hier ECHT klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *knip*

    [ bericht aangepast op 26 maart 2019 - 15:18 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    goud schreef:
    is het een goed of slecht teken dat ik druppels zie onder mijn camera


    IS DE RIJST AAN HET WERKEN OF NIET

    welke idioot laat zijn gsm ook weer vallen in een emmer met sop

    ah ja deze idioot ahaha dan is mijn gsm langs binnen ook eens gewassen zeker

    Als je gsm geen ingebouwde batterij heeft, heb je hem er dan uitgehaald voor hem in de rijst te stoppen?

    Doe dat, geloof me

    Ik heb al een gsm verloren, eentje vier keer en nog een andere drie keer gered van waterschade dus ik heb ervaring, haha. Ik bid voor je telefoon dat hij het overleeft


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ohgutohgutohgut


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Offensive schreef:
    (...)
    Als je gsm geen ingebouwde batterij heeft, heb je hem er dan uitgehaald voor hem in de rijst te stoppen?

    Doe dat, geloof me

    Ik heb al een gsm verloren, eentje vier keer en nog een andere drie keer gered van waterschade dus ik heb ervaring, haha. Ik bid voor je telefoon dat hij het overleeft


    mijn gsm is een huawei en huawei en apple zijn de twee enige merken (denk ik) waarvan je de batterij er niet kunt uithalen of de achterkant kunt losmaken (ik heb alles opengedaan dat opengedaan kan worden hahahaha)

    ik heb mijn ipod ook al eens gered nadat deze verdronken was in bIER ja ja hij heeft het overleefd hahaha en bij een ipod is het ook ingebouwd en kan je het ook niet losmaken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    Heaven is a place that we all have

    Kijk, natuurlijk moet ik die ask beantwoorden, maar hoe??


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tired af. Sad af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.