• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    Oh thank God. Wat een opluchting.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Scrumptious schreef:
    (...)
    Yay (:
    Ik vond het echt supergezellig gisteren! (:

    Same c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Argh dit gaat zo verkeerd


    i wanna die with you once or twice.

    Gewoon heel casual gevraagd of mijn afrondend gesprek van mijn examens verschoven kan worden i.v.m het kampioensfeest. Ik ben een ei maar hopelijk wel een ei wat er straks gewoon bij is op de Coolsingel.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hehehehehe, today's the day. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Offensive schreef:
    (...)
    Oh dear, laat nu net de gsm die het bij mij niet overleefde een Huawei zijn. :'D
    Sterkte and keep us updated.


    njaa het ding 'werkt' nog (lees: ik kan hem aan zetten, uit niet meer???? :'D) hij doet echt heel vreemd. ik had hem gisteren uit gezet en in de rijst gelegd en deze ochtend was hij blijkbaar weer aangesprongen en ging een random alarm af om half acht?????????

    anyway ik laat hem nog wel een week of zo in de rijst liggen en nu heb ik een oude nokia 3330 gevonden met een hoesje van kuifje :'D de batterij en de oplader missen maar die heb ik zonet gekocht via internet


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ohja, idk het zo raar dat er gewoon géén vrouwen in Egypte werken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Change of plans: als ik ga cosplayen, wordt mijn eerste Mary Poppins. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kingsman: the Secret Service spoilers

    Ik ben waanzinnig hyped over een deel 2 met Colin Firth maar nu zeggen mensen dat hij maar beter dood kan blijven en hoogstens in de vorm van een flashback mag terug komen en ugh nee, want ik vond hem zo waanzinnig goed.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    mask off van future is 10/10 guilty pleasure


    Heaven is a place that we all have

    Snakehips schreef:
    mask off van future is 10/10 guilty pleasure


    God, same.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    "dagbesteding voor meiden" nee dankje

    Muh. Oke een week al dus. Priem.


    The truth is out there.

    Fresco schreef:
    (...)

    God, same.


    you feel me tbh


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben echt kwaad en verwart tegelijk. Ga je al met lood in de schoenen naar de kaakchirurg om de verstandskiezen te laten verwijderen, overdonderen ze je eerst met nieuwe informatie en vragen je dan een keuze te maken. Like hoe de fuck moet ik dit nu al weten, ik weet het verdomme ook niet.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"