• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    Ooops, beetje te veel gebak vergeten vandaag...


    Stenenlikker

    Ik hoop dat ze weten hoe grappig ik het vind en hoe zielig ze niet zijn.


    kindness is never a burden.

    Dat moment dat je jezelf ieder uur weer moed in moet praten. 😅


    The truth is out there.

    Ik ben zo klaar om van deze pijn af te zijn, maar ik ben scared af voor de behandeling. Aan de andere kant lijkt het me ook echt niet goed om drie weken non-stop aan zware pijnstillers te zitten dus het moet maar gewoon.


    Caution first, always.

    Honestly zo done met het leven dus goodbye for now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom worden mensen altijd zo wild van achterlijke hoeveelheden Nutella in een recept waar het niet nodig is omg


    Caution first, always.

    Kise schreef:
    (...)
    Lmao i was watching it too.

    echt ik kan niet meer, ffs frank


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil zo graag naar bed maar dat verslag moet gwn echt af. Morgen dan maar?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Laatste avondje bij m'n vriend en ik ga dit zo missen


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Smile and wave and be happy and move on


    She's imperfect but she tries

    Gadver ik houd het hier geen dag langer uit.
    Ik ben blij als ik maandag weer naar Zwolle ga.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ik heb veel gegeten en nu voel ik me opgeblazen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    When you relate too much to one of your characters it's creepy. Okay well not creepy cause I invented her but still.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb een nieuwe manier gevonden om minder irritant en egocentrisch over te komen: al je rants typen en dan gewoon niet versturen, maar verwijderen. Dan heb je het in ieder geval geschreven, maar val je niemand lastig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wanneer je al 2 weken met kiespijn rondloopt, maar de tandarts je niet kan/mag helpen op dit moment ;-;


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"