• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    ik ga vanavond ein-de-lijk nog eens naar een feestje na zoooooooveel weken

    nu hopen dat er niets foutloopt zoals de vorige keren (drie uur na de avondklok thuis, politie aan de deur, wenenwenenwenen, random gasten die je troosten aka mensen die zich komen moeien met je shit, gekots, black-outs lol, bijna-dood-ervaring, jongens van acht jaar ouder die aan je komen hangen omdat ze je willen muilen, een gevecht waarbij je bijna een blauw oog krijgt, yep heb geloof ik alles al gehad, erger kan niet meer (nerd))


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    UUuuUUuuUUuUuUUuUuUuuUuUGgghHHH.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ sounds like one hell of a night hahahah


    soul made of stardust and chaos.

    And just when you finally think you might belong to something, you don't.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oh man oh man waarom doe ik dit soort dingen waarom is de wereld zo waarom wil ik huilen

    (waarom heb ik alleen een antwoord op die laatste vraag en bestaat het uit de eerste twee)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oppa gangnam style


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben heel goed in schoolopdrachten extreem te verpesten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    qing was het wel een goed idee die pijnstillers te nemen want je bent sowieso van plan te drinken vanavond


    also qing je baarmoeder wilt zelfmoord plegen


    qing morgen om zeven uur 's ochtends lol y u do dis je moet gaan werken en opstaan ahahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I'm so bloody grumpy


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I want to go home.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matty, stop being een zeikerig wijf en do something about it. But nah.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    If I could get my very own James Fraser for my birthday that would be very nice.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    * diepe zucht *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Its obvious lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hey hoi world I m alive lol

    brakste feestjevooit lol stroom twee keerbuitgevallen en ijskoude tent

    kreeg zonet een pint waarvan drie vierde schuim was lol ben ik gan terugbrengen bc slechte tapper of zo

    buiten dat geen gekots geen politie dus ik neem aan geslaagde avond haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys