• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    I want to help you, but you won't let me.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    I am not ready for this. Is het sociaal acceptabel als ik gewoon een dagje in bed blijf liggen en morgen weer doe alsof ik een vrolijk, jong bloempje ben.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    I am not ready for this. Is het sociaal acceptabel als ik gewoon een dagje in bed blijf liggen en morgen weer doe alsof ik een vrolijk, jong bloempje ben.


    Ja.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik hoop zo dat dit iets word.


    soul made of stardust and chaos.

    Ik ga naar de kapper maar wil een kapsel dat langer is dan ik het nu heb. Talk about kapperstruggles. Naja weer iets om naar toe te groeien. (Letterlijk, hahaha).


    The truth is out there.

    Eigenlijk is het gewoon schandalig dat ik gisteren maar een euro heb betaald voor het eerste boek van een Q'er.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nog steeds vast op 255 kudo's en maar 1 comment? Kom op, mensen, dit is een belangrijk hoofdstuk en ik wil mijn Validation.

    Ik klaag op q over ao3 blijkbaar.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AnakinSkywalker schreef:
    Nog steeds vast op 255 kudo's en maar 1 comment? Kom op, mensen, dit is een belangrijk hoofdstuk en ik wil mijn Validation.

    Ik klaag op q over ao3 blijkbaar.


    En dat terwijl mijn story op ao3 infinitely populairder is. :')


    The truth is out there.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 26 maart 2019 - 15:16 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    oude mensen die over dingen zoals een walkman zeggen "misschien moet je voor de jeugd onder ons even uitleggen wat dat is! haha ha ha ha" zijn echt het meest irritante ooit. we weten allemaal wat dat is, hillie

    Ik wou dat ik naar m´n vriend had geluisterd toen hij zei dat ik nog een paar daagjes mocht blijven want ik mis hem en thuis zijn is zo raar.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ukiah schreef:
    oude mensen die over dingen zoals een walkman zeggen "misschien moet je voor de jeugd onder ons even uitleggen wat dat is! haha ha ha ha" zijn echt het meest irritante ooit. we weten allemaal wat dat is, hillie


    Amen sister. Ik ben zelf ook opgegroeid met een walkman (:


    26 - 02 - '16

    I hope you're doing okay.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mojtabai schreef:
    I hope you're doing okay.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    deze AU hermione is echt een droom oh mijn god