• WAT IS DE IDEE?

          Complimenten geven en krijgen is altijd zeer leuk, maar er zijn verschillende drempels op de weg daar naartoe: iemands gastenboek out of the blue binnenvallen kan soms nogal eng zijn en hetzelfde geldt voor gewoon complimentjes sturen naar mensen die je eigenlijk niet zo heel goed kent.
    Met dit initiatief wil ik het geven en krijgen van complimenten niet beperken tot het anonieme, noch wil ik het beperken tot het uiterst persoonlijke. Om die reden is het in dit topic beide mogelijk! Dit topic is in z'n geheel bedoeld om met complimentjes rond te strooien, dus hoe meer hoe liever!

          Iedereen mag in dit topic complimentjes posten naar eender wie! Doe je het echter liever anoniem, kan dat ook perfect! Post in dat geval je compliment hier. Zorg er wil voor dat de naam van de persoon vermeld staat, dan weet ik welke naam ik moet vermelden bovenaan de post. Alle anoniem ingezonden complimentjes komen hier in het topic!


    KRIJGEN WE EEN BERICHT ALS EEN EEN COMPLIMENT NAAR ONS GERICHT WORDT?

    Neen, dat zou teveel werk zijn voor mij. Je moet het topic dus echt wel zelf in de gaten houden!

    MIJN ANONIEM COMPLIMENT KOMT NIET IN HET TOPIC!

    Hoewel het wenselijk zou zijn, kan ik niet vliegen - ik probeer alles zo snel mogelijk te posten. Als het er na drie dagen nog niet in staat, mag je me een berichtje sturen om me eraan te herinneren!



    LAST BUT NOT LEAST: BRAND LOS MET DE COMPLIMENTEN AND SPREAD THE LOVE!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan hier zoveel personen op gaan noemen en misschien doe ik dat op termijn ook wel, maar ik wil jou in ieder geval al een compliment maken, Leah. Je komt altijd met dit soort positieve initiatieven en schroomt niet om iemands gastenboek binnen te vallen wanneer je merkt dat het niet helemaal fijn gaat en hoewel je het zelf onder 'eng' schaart, kan zoiets iemands dag echt wat draaglijker maken. Keep it going. ^^


    She's imperfect but she tries

    Ravenpuff schreef:
    Lisa (Dumblydore), ik vind het echt heel leuk hoe jij je RPGs altijd opzet en daarbij ook open staat voor ideeën van anderen. In mijn ogen ben jij without a doubt de beste TSer van Q met alles wat je er voor doet c:

    Dank je haha, dat is echt een groot compliment.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sluggyhorn schreef:
    Ik kan hier zoveel personen op gaan noemen en misschien doe ik dat op termijn ook wel, maar ik wil jou in ieder geval al een compliment maken, Leah. Je komt altijd met dit soort positieve initiatieven en schroomt niet om iemands gastenboek binnen te vallen wanneer je merkt dat het niet helemaal fijn gaat en hoewel je het zelf onder 'eng' schaart, kan zoiets iemands dag echt wat draaglijker maken. Keep it going. ^^


    Oh, man, je doet me blozen. c: Dat is super lief van je, echt super, super bedankt. I'll try. c:
    En aan alle anderen ook heel erg bedankt, ik vind het echt super leuk dat te horen, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ANONIEM COMPLIMENT AAN BRECHTJE/ANOTHER

    Ik vind jou een heel leuk broodje 😏


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb alvast een compliment voor jou, Leah (:
    Wat ontzettend tof dat je dit soort dingen bedenkt en opzet. Dat maakt de site gezellig en de sfeer gemoedelijk. Dankjewel daarvoor :3


    26 - 02 - '16

    Wel, ik wil graag een compliment geven aan Tamatoa, want ja Liesje, dat verdien je gewoon. Hier op Q heb jij altijd de meest uitgebreide RPG's, de leukste rollen en de meest originele ideeën ook. Daarnaast: jouw schrijfsels zijn geweldig, I want more 'Gekke Dave' :Y)
    Maar ik wil je vooral complimenteren om gewoon jou te zijn, een geweldige vriendin, mijn Boo en soms, op random momenten mijn verloren tweelingzus. Stay awesome and make puns to your hearts content!
    Lovies and huggles
    this shithead


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Complimentjes mogen hier nog altijd gepost worden! Hoe meer complimentjes, hoe meer vreugd!

    Ik wil even zelf m'n complimenten uiten naar iedereen die hier al iemand gecomplimenteerd heeft, want het heeft hun dag er zeker mooier op gemaakt. Dat toont dat jullie allemaal fantastische mensen zijn. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Imayoshi schreef:
    Wel, ik wil graag een compliment geven aan Tamatoa, want ja Liesje, dat verdien je gewoon. Hier op Q heb jij altijd de meest uitgebreide RPG's, de leukste rollen en de meest originele ideeën ook. Daarnaast: jouw schrijfsels zijn geweldig, I want more 'Gekke Dave' :Y)
    Maar ik wil je vooral complimenteren om gewoon jou te zijn, een geweldige vriendin, mijn Boo en soms, op random momenten mijn verloren tweelingzus. Stay awesome and make puns to your hearts content!
    Lovies and huggles
    this shithead


    Can you not. Now my eyes are sweating. (Not that it matters, bc everything else is as well)

    I love you too <3


    Mhm?

    Jouw story, Gekke Dave, is echt een ontzettend goed verhaal! Wat kan jij geweldig schrijven ;3


    26 - 02 - '16

    Wacht, ik post hier later wat beters en meer uitgebreid.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 16:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Smyth schreef:
    Jouw story, Gekke Dave, is echt een ontzettend goed verhaal! Wat kan jij geweldig schrijven ;3


    Fenks :3

    Ik ga binnenkort - tenzij ik het vergeet, want lol, that's me - ook nog wat posten hier, maar ik wil er goed over nadenken (:


    Mhm?

    ♥ Compliment aan jou (voor dit topic).


    --> Laat me dit even nader verklaren: ik vind het niet enkel een goed idee, maar ook heel mooi uitgewerkt. De lettertypes, afbeeldingen, hoe het in elkaar steekt, het is allemaal heel mooi gedaan. Vandaar: een compliment aan jou.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 16:35 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik wil een compliment geven aan Erieka/Smyth

    Ik ken maar weinig mensen zoals jij, en dat is helemaal positief bedoeld. Ik ben oprecht ontzettend trots op je, hoewel dat misschien een beetje raar klinkt, maar op de dingen die je allemaal bereikt hebt, ondanks hoe moeilijk je het soms hebt. Je bent lief en stuurt me altijd een berichtje als het even tegen zit en ik heb er geen woorden voor hoe erg ik dat waardeer. Daarnaast ben je ook gewoon real, om het zo maar te zeggen. Je hebt doorzettingsvermogen en ik weet zeker dat je alles kan bereiken wat je wilt in je leven <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil een compliment geven aan alle quizletters!
    Want zonder jullie is het hier niet zo gezellig!!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    TinyTina schreef:
    Ik wil een compliment geven aan Erieka/Smyth

    Ik ken maar weinig mensen zoals jij, en dat is helemaal positief bedoeld. Ik ben oprecht ontzettend trots op je, hoewel dat misschien een beetje raar klinkt, maar op de dingen die je allemaal bereikt hebt, ondanks hoe moeilijk je het soms hebt. Je bent lief en stuurt me altijd een berichtje als het even tegen zit en ik heb er geen woorden voor hoe erg ik dat waardeer. Daarnaast ben je ook gewoon real, om het zo maar te zeggen. Je hebt doorzettingsvermogen en ik weet zeker dat je alles kan bereiken wat je wilt in je leven <3


    Awh, dit is echt heel lief. Deze hele dag was behoorlijk klote en energieloos, maar dit bericht doet me ontzettend goed (:


    26 - 02 - '16