• Hallo allemaal!

    Ik heb me een beetje verdiept in de MBTI (Myers-Briggs persoonlijkheidsindicator). Dit is een systeem om persoonlijkheden te classificeren.
    Misschien dat jullie er ook bekend mee zijn en weten bij welk type je hoort. Zo niet, dan kun je de HIER test doen en lezen over jouw type.

    Veel mensen vinden dat de uitkomsten zo kloppend zijn dat het eng is. Bij mij was dat wel zo. Hoe is dat bij jullie?

    Ikzelf ben INFJ-T, net zoals Hitler en Jezus. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 23:54 ]

    ENFJ hier! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ENFJ. Ik vind het wel leuk om deze test eens in de zoveel tijd te doen, want ik ben in de afgelopen jaren van INFP naar ENFP en nu dus naar ENFJ gegaan. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vorige keren was ik INFP (turbulent version) en ik vermoed dat ik dat nog steeds ben. (:
    Misschien doe ik voor de zekerheid of lol de test zo wel nog een keer haha.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Maar kennen jullie ook de MBTI charts? Die zijn echt lachen!
    Kijk maar onder de spoiler. Het is om te kijken op welk personage van een serie, film, game, oid, je het meest lijkt. Ik ben dus Asriel en Frisk, Luna Lovegood, en Iroh. c;



    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 9:21 ]


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik heb de test gedaan en bij mij is ISFJ-A een "verdediger"


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    “LOGISTICUS” (ISTJ-T)
    Dit is zo waar, haha. Geest; introvert 98%, wauw. Tactiek; plannend 98%. Ik ben een beetje aan de extreme kant O_o


    oi, suzy

    Mijn persoonlijkheid is “ARCHITECT” (INTJ-T). Er staat dat maar 2% van de bevolking dit persoonlijkheid heeft en beroemdheden die dit ook hebben zijn Vladimir Putin, Arnold Schwarzenegger, Michelle Obama, Professor Moriarty, Katniss Everdeen en Gandalf The Grey.

    Ik kan mijzelf wel inzien in dit persoonlijkheid.

    Greyisms schreef:
    Mijn persoonlijkheid is “ARCHITECT” (INTJ-T). Er staat dat maar 2% van de bevolking dit persoonlijkheid heeft en beroemdheden die dit ook hebben zijn Vladimir Putin, Arnold Schwarzenegger, Michelle Obama, Professor Moriarty, Katniss Everdeen en Gandalf The Grey.

    Ik kan mijzelf wel inzien in dit persoonlijkheid.

    Nu ben ik jaloers want Moriarty is echt bae haha. En Michelle Obama ook.
    Nahja, ik heb al Shakespeare, Johnny Depp, Tolkien en Frodo aan mijn kant... Dus fair enough haha.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik heb deze al zo'n twee keer eerder gedaan en elke keer denk ik dat ik het moet opslaan voor het geval weer zo'n topic komt en ik heel gemakkelijk mijn uitkomst daarin kan posten. . . Heb ik het laatst verwijderd, omdat ik dacht dat het niet meer kwam.

    Hello topic. 😂
    Ik zal de test nog eens doen. De vorige keer had ik hetzelfde als Johnny Depp en Einstein.


    † Love? I want to sleep.

    ENFP-T " Campagnevoerder"

    Net zoals Robert Downey jr, Peeta Mellark en Willie Wonka 😂

    Klopt echt heel goed 👌

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 11:08 ]


    ~My Mind Is Free~

    ISFJ-T, verdediger.
    Klopt wel, op zich.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben INTJ-T!

    Net als Putin, Michelle Obama, Gandalf, en Katniss.

    Ik heb de test weer opnieuw gedaan en ik heb. . . MEDIATOR PERSONALITY (INFP, -A/-T). Het is gaaf dat je ook gewoon andere testen kunt doen!


    † Love? I want to sleep.

    Ik krijg altijd enfp (:


    Caution first, always.

    INTP-A, de Logicus.
    Net als Bill Gates, Albert Einstein, Rene Descartes, Blaise Pascal, Isaac Newton en Stanley Crouch
    En Aemon Targaryen, Lord Varys, Neo (the matrix) en Alexander Mahone

    De A is wel nieuw, maar ik moet zeggen dat het wel klopt. Ik ben veel assertiever geworden in de laatste paar maanden.
    De INTP heb ik altijd wel gehad.

    Ik ben blijkbaar zeldzaam, 3%.
    En dr staat ook bij dat dat past, want INTP'ers willen graag uniek zijn, hahahaha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]