• Hallo allemaal!

    Ik heb me een beetje verdiept in de MBTI (Myers-Briggs persoonlijkheidsindicator). Dit is een systeem om persoonlijkheden te classificeren.
    Misschien dat jullie er ook bekend mee zijn en weten bij welk type je hoort. Zo niet, dan kun je de HIER test doen en lezen over jouw type.

    Veel mensen vinden dat de uitkomsten zo kloppend zijn dat het eng is. Bij mij was dat wel zo. Hoe is dat bij jullie?

    Ikzelf ben INFJ-T, net zoals Hitler en Jezus. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 23:54 ]

    ENTP/ENFP alletwee kloppen ze nog steeds bij mij. Kan dat? Idk.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben ISTJ de laatste keer dat ik het testte. Dat was tegengesteld aan INTJ wat ik eerst dacht dat ik was, maar ik voel me toch meer thuis in de ISTJ. Ik ga straks eens kijken wat deze website er over zegt. Echt interessant.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nonpluvius schreef:
    ENTP/ENFP alletwee kloppen ze nog steeds bij mij. Kan dat? Idk.


    Jaa! Er is eeb artikel hierover geschreven (volgens mij een pagina terug) en daar staat uitgelegd waarom dat heel goed kan!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    INFJ-T, 100% introvert haha! Kan me helemaal vinden in de beschrijving!


    I was an angel living in the garden of evil

    Aire schreef:
    Dit is ook wel interessant.

    Woow, wel 5,68% van de Nederlanders heeft hetzelfde als ik. En 6.06% precies het tegenovergestelde, lol.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 26 maart 2019 - 15:21 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    M0NA schreef:
    (...)

    Jaa! Er is eeb artikel hierover geschreven (volgens mij een pagina terug) en daar staat uitgelegd waarom dat heel goed kan!!


    Ik zie dat artikel nergens, zou je het opnieuw kunnen vinden voor me? Het lijkt me heel interessant!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bry schreef:
    Ik heb hier een artikel over geschreven :3

    Mijn type is “BEMIDDELAAR” (INFP-T)


    Hiero (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Aire schreef:
    Dit is ook wel interessant.


    1,85% heeft hetzelfde als ik heb.
    9,77% het tegenovergestelde. Yay.
    Dat is ook meteen het meeste van allemaal. En het was ook de uitslag van mijn moeder, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik was altijd ENFP, ben benieuwd of dat nog steeds zo is.


    Blijkbaar nu meer ESFP-a! Grappig


    Alleen maar tranen van geluk

    INTJ-T, "architect".


    Quiet the mind, and the soul will speak.