• Hallo allemaal!

    Ik heb me een beetje verdiept in de MBTI (Myers-Briggs persoonlijkheidsindicator). Dit is een systeem om persoonlijkheden te classificeren.
    Misschien dat jullie er ook bekend mee zijn en weten bij welk type je hoort. Zo niet, dan kun je de HIER test doen en lezen over jouw type.

    Veel mensen vinden dat de uitkomsten zo kloppend zijn dat het eng is. Bij mij was dat wel zo. Hoe is dat bij jullie?

    Ikzelf ben INFJ-T, net zoals Hitler en Jezus. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 23:54 ]

    Weten jullie waar al de letters voot staan??

    Ik vind de test echt super leuk!! Ik ben ENFP en dus hetzelfde als Willy Wonka en Peeta haha

    Ik vind het ook heel fijn want het is heel anders dan bij horoscopen. Ik ben tweeling en daar wordt telkens vermeld dat je wel eens meerdere partners kunt hebben en last kunt hebben van vreemdgaan, maar zo ben ik dus echt niet en heb juist hele diepe connecties met mijn vrienden en mijn geliefde. En deze test is gewoon top, niet alles klopt, maar wel een groot deel en het is gewoon erg herkenbaar.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 13:07 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Sluggyhorn schreef:
    “BEMIDDELAAR” (INFP-T)

    Ik denk dat het wel redelijk klopt, haha.

    M0NA schreef:
    Weten jullie waar al de letters voot staan??

    Ik vind de test echt super leuk!! Ik ben ENFP en dus hetzelfde als Willy Wonka en Peeta haha

    Ik vind het ook heel fijn want het is heel anders dan bij horoscopen. Ik ben tweeling en daar wordt telkens vermeld dat je wel eens meerdere partners kunt hebben en last kunt hebben van vreemdgaan, maar zo ben ik dus echt niet en heb juist hele diepe connecties met mijn vrienden en mijn geliefde. En deze test is gewoon top, niet alles klopt, maar wel een groot deel en het is gewoon erg herkenbaar.

    Haha sameee, ik ben ook tweelingen van sterrenbeeld en van de beschrijving die daarbij hoort klopt echt helemaal niks :')


    Ik weet nog dat de eerste keer dat ik de test maakte, ruim twee jaar geleden, ik het niet met de uitkomst (INFP-T) eens was. Nu heb ik nog steeds die uitkomst en vind ik het wel kloppen (voor een groot deel dan).

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 13:31 ]


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    M0NA schreef:
    Weten jullie waar al de letters voot staan??

    Ik vind de test echt super leuk!! Ik ben ENFP en dus hetzelfde als Willy Wonka en Peeta haha

    Ik vind het ook heel fijn want het is heel anders dan bij horoscopen. Ik ben tweeling en daar wordt telkens vermeld dat je wel eens meerdere partners kunt hebben en last kunt hebben van vreemdgaan, maar zo ben ik dus echt niet en heb juist hele diepe connecties met mijn vrienden en mijn geliefde. En deze test is gewoon top, niet alles klopt, maar wel een groot deel en het is gewoon erg herkenbaar.


    https://www.16personalities.com/nl/onze-theorie

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 15:16 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb hier een artikel over geschreven :3

    Mijn type is “BEMIDDELAAR” (INFP-T)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Campagnevoerder ^^ Lijkt wel redelijk te kloppen ja :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sluggyhorn schreef:
    “BEMIDDELAAR” (INFP-T)

    Ik denk dat het wel redelijk klopt, haha.


    chaos makes the muse

    INFP-T hier. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    INTP-T, de logicus. Net als Bill Gates, Albert Einstein, Isaac Newton & Ellen Page. De strengths & Weaknesses koppen in ieder geval wel.


    Ex astris, sciencia

    Dit is ook wel interessant.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben ESFP-T (entertainer), net als Adele, Marilyn Monroe, Jamie Oliver, Jamie Foxx, Adam Levine, Miley Cyrus, Serena Williams, Steve Irwin, Penny (Big Bang Theory) en Jack Dawson (Titanic). :'D

    Alhoewel het misschien niet altijd zo lijkt te zijn, weten ESFP’s dat het niet altijd allemaal om hen draait. Ze zijn opmerkzaam, en zeer gevoelig voor andermans emoties. Mensen met dit persoonlijkheidstype zijn vaak de eersten die iemand met raad bij een lastig probleem bijstaan, en geven graag emotionele ondersteuning en praktisch advies. Als zij zelf daarentegen deel van het probleem uitmaken, zullen ESFP’s waarschijnlijk een conflict zo veel mogelijk uit de weg gaan, in plaats van het aan te pakken.


    Haha, wow. Ja. En de strenghts and weaknesses kloppen ook wel redelijk c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Thanks!! Maar ik zie de -A en -T niet, wat betekent dat??


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Thanks!! Maar ik zie de -A en -T niet, wat betekent dat??


    Assertive of Turbulent. Of je dus wat agressiever bent, goed voor jezelf op kunt komen en relaxed omgaat met stress, of dat je juist minder goed tegen stress kunt, perfectionistischer bent en wat meer over de toekomst nadenkt. Of zoiets.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ^ Ah ik begrijp. Dankjewel!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Thanks!! Maar ik zie de -A en -T niet, wat betekent dat??


    IDENTITEIT
    Als laatste aspect beïnvloedt Identiteit alle andere, en geeft het aan hoeveel vertrouwen we in onze vaardigheden en besluiten hebben:

    Assertieve (-A) mensen zijn emotioneel stabiel, kalm, ontspannen en niet bereid zich veel zorgen te maken.
    Voorzichtige (-T) mensen zijn zelfbewust, perfectionistisch, hechten waarde aan hun imago en worden gedreven door succes.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]