• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Bathsheba [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Bathsheba
    James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Gareth [1.9]
    William Theodore Weasley • Tijn Elbers || SebastianVerlac [1.10]
    Lily Evans • Karen Gillan || Tad [1.5]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Bathsheba [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Sappho [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || Gareth [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Bathsheba [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Sappho [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Bathsheba [1.12]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Solomita [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || SebastianVerlac [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Narcisse [1.3]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW VOL
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Heizer [1.9]
    Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Tad [1.11]
    Frank Longbottom • Matthew Hitt || Heizer [1.12]
    Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || JamesPotter [1.12]
    Killian Eliot Eichenauer • Johnny Depp || Bathsheba [1.12]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Solomita [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || SebastianVerlac [1.2]
    Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Phorthos [1.11]]
    Alice Fortescue • Carey Mulligan || Sappho [1.12]
    Dorcas Meadows • Ines Garcia || Cranston [1.12]

    HUFFLEPUFF VOL
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || SebastianVerlac [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Sappho [1.11]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Solomita [1.3]
    Alexander Blackbourne • RJ King || Cranston [1.12]
    Gabriel Ulrick Murray • Declan Mckenna || JamesPotter [1.12]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Heizer [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Gareth [1.9]
    Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Bathsheba [1.10]
    Isla Ashworth • Rosie Tupper || Cranston [1.11]
    Raven Seymour • Karrueche Tran || Gareth [1.12]
    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Tad

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Blake Sophia Haynes • Solomita

    RAVENCLAW

    Alice Fortescue • Sappho

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • SebastianVerlac
    Nova Tamzin Archer • Gareth
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • Gareth || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Bathsheba
    Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    Sirius Orion Black • Bathsheba
    William Theodore Weasley • SebastianVerlac
    Seeker
    Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Chasers
    Scarlett Rose River • Bughead
    Caleb Brody Hughes • Sappho
    Adalae Cresenta Romanova • Narcisse
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Bathsheba
    Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • Gareth || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Frank Longbottom • Heizer
    Chasers
    Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    Castor Eichenauer • Tad
    Dorcas Meadows • Ravenpuff
    Beaters
    Faelia Christina Brown • Solomita
    Primrose Matilda York • SebastianVerlac
    Seeker
    Gilderoy Lockhart • JamesPotter

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Sappho || Captain
    Chasers

    Rozalua Maut Liluye • Bathsheba
    Unknown
    Beaters
    Alexander Blackbourne • Cranston
    Unknown
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Heizer



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Saturday, June 27th — End of Year Feast

    Gryffindor heeft de Quidditch Cup gewonnen, maar de andere afdelingen hebben zeker nog een kans om de house cup te winnen! Iedereen mag zich kleden in zijn beste dress robes, want het gigantische feestmaal zal zo van start gaan en dan zal de house cup worden uitgereikt door professor Dumbledore. Na het feestmaal zal het gemaskerde bal beginnen en dan zullen ook de prom king en queen uitgereikt worden door niemand anders dan Minerva McGonagall! Deze uitreiking zal gevolgd worden door een optreden van de Weird Sisters! Geniet van deze laatste avond op Hogwarts en een fijne vakantie.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, June 27th — Quidditch & End of Year Feast

    Bijna vijf maanden later is het alweer het einde van het jaar. De laatste Quidditch wedstrijd zal vandaag plaatsvinden samen met het eindejaars banquet, de uitreiking van de House en Quiddtich-Cup en het felbegeerde gemaskerde bal! De volgende ochtend staat de Hogwarts Express weer klaar om iedereen naar huis te brengen. Maar eerst de laatste Quidditch wedstrijd tussen Hufflepuff en Gryffindor! De vorige twee wedstrijden zijn in de afgelopen maanden gespeeld. Gryffindor tegen Ravenclaw, waarin Gryffindor heeft gewonnen en Hufflepuff tegen Slytherin waarin Hufflepuff heeft gewonnen. Op dit moment staat Slytherin nog steeds bovenaan in de Inter-House Quidditch Cup, maar de vraag is of dat zo gaat blijven? Vergeet daarnaast ook niet het spelletje Gotcha en er is nog iets speciaals uitgedeeld deze morgen bij het ontbijt: het jaarboek. Hierin staan alle leerlingen en de uitslagen van de stemrondes, maar wat is dit nou? Tussen de bladeren van het boekje zit ook nog een ander papiertje. De lijst van Gossip girl, prepare for drama.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, February 14th — Quidditch

    Het is eindelijk zover! De wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin is aangebroken en iedereen staat te popelen om te zien wie er ditmaal vandoor gaat met de winst. Slytherin staat op het moment eerste en Ravenclaw derde, maar er kan nog zoveel gebeuren. Wens je team geluk en moedig ze aan! Oh ja en vergeet niet Blake te feliciteren, want vandaag is het haar verjaardag. Natuurlijk valt er nog iets meer op aan deze dag en dat is dat het valentijn is. Alle stelletjes kunnen vandaag lekker kleffen, maar voor degene met een crush, vergeet niet om je valentijn roos te sturen. Wil jij met jouw personage een roos sturen? Stuur dan een pb naar Bathsheba met: de naam van jouw personage, de naam van degene naar wie de roos moet, evt. een berichtje voor degene naar wie de roos gestuurd wordt. De rozen zullen gedurende de dag anoniem uitgedeeld worden door professor McGonagall.

    Op dit moment staat madam Arestina, de scheidsrechter, op het Quidditch veld, klaar om de wedstrijd af te trappen. Ze heeft haar fluitje in haar handen en zal enkel eerlijk spel accepteren. Het is een mooie dag, koud, maar zonnig, perfect Quidditch weer. Alle spelers mogen het veld opkomen en de captains moeten elkaar een hand geven! (Je mag nog eventjes elkaar succes wensen etc. in de kleedkamers natuurlijk.) De eerste ronde zal zo snel mogelijk in het praattopic worden gepost, met uitleg. Veel plezier!


    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken./justify]

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    [justify]Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om degene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 16:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I solemnly swear that I am up to no good

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 18:26 ]


    Bowties were never Cooler

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mt


    We've lived in the shadows for far too long.

    I wasn't the first *cries*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    TM.


    That is a perfect copy of reality.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oh hey wow


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Daddy Dorian "Dora" Arcelin Kasai

    I had to add this.


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Dorm • Fae and his baby

    'Hoe wil je er voor zorgen dat niemand er achterkomt? Je weet dat ik binnen nu en een aantal maanden opzwel, he?' zegt ze en de toon van haar opmerking is redelijk sarcastisch. Ik krimp lichtjes en bijt mijn lip. Ze heeft gelijk. Dit gaat niet werken. Bijna wil ik uit paniek weer terug krabbelen. 'Sorry, ik bedoel..' Ze vouwt haar armen om me heen en ik zucht zachtjes waarna ik mijn armen om haar middel heen sla. 'Ik ben zo blij dat je er bent, Do.. Zonder jou zou het een stuk lastiger zijn.' Ik kijk toe hoe ze haar handen over haar buik vouwt en slik. Zou het meisje... of nou ja het kan ook wel een jongetje zijn, maar ik denk dat het een haar is. Het enige wat ik voor me kan zien als ik aan "het" denk ik, is een mini Fae. 'En kunnen we de baby alsjeblieft niet 'mini-Forian' noemen? Zelfs Bob klinkt beter dan dat.' Ik blijf even stil en staar naar haar buik. Nog steeds heb ik niet helemaal zeker van mijn keuze en ondertussen begint de alcohol ook flink door mijn hoofd te ruizen waardoor alles een beetje blurry wordt. Ik wrijf met mijn vuisten in mijn ogen.
          'Bob? Maar het wordt een meisje,' mompel ik, 'ik denk dat we haar beter Fairy kunnen noemen, in de hoop dat... dat ze zo mooi als jou wordt.' Ik bloos en haal mijn hand door mijn haar heen. Snel druk ik een kusje op haar wang, voordat ik op het bed ga zitten en mijn knieën optrek. Ik weet nog steeds niet hoe ik me moet gedragen rondom Fae. Het nieuws moet nog een soort van binnen druppelen en vooral het idee dat ik straks een vader word.
          'Hoe gaan we haar verborgen houden van de rest van de wereld?' vraag ik dan, terwijl ik aan het bed pluk. 'Ik bedoel... als mijn ouders erachter komen.' Ik wrijf onbewust met mijn hand over mijn onderarm. Wat als ik dit niet kan? Wat als ik de slechtste vader ooit ben? Ik bijt mijn lip hard en blijf naar de grond staren. 'Ik wil het niet verkeerd doen, zoals ik alles altijd verpest.'


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lockyhart schreef:
    I wasn't the first *cries*


    sad story


    I just caught the wave in your eyes

    McGonygall schreef:
    (...)

    sad story


    Best wel. Ik wilde alle regels breken en dit is de laatste


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ISLA ASHWORTH
    HUFFLEPUFF || KITCHENS || FRAN

    she doesn't say "I love you" like a normal person.
    instead, she'll laugh, shake her head, give you a little smile and say "you're an idiot".
    if she tells you you're an idiot, you're a lucky man.

    Ze glimlachte toen Fran haar in een knuffel trok. Een knuffel was net wat ze nodig had en ze sloot haar armen dan ook stevig om de blondine heen. Het meisje wat was groter dan haar, maar knuffelen met langere mensen vond ze juist altijd fijn. “Dankjewel, Frannie,” murmelde ze. “En nogmaals sorry van jeweetwel.” Isla voelde zich alsnog schuldig dat ze Fran op Valentijnsdag had gezoend, ook al was het maar voor een dare, en ook al had Fran gezegd dat ze geen sorry meer moest zeggen en dat ze niet schuldig moest voelen. Ze dacht nog steeds dat Frannie Celeb leuk vond, ook al zei ze van niet, en ze snapte dat het vreemd moest zijn om ineens door persoon A gekust te worden, als je persoon B leuk vond.
          ”Kom, dan gaan we cupcakes bakken.” Gewillig liet ze zich meetrekken. “Gewoon alleen maar gezellige gedachtes vanaf nu."
          ”Ik zal het proberen.”
          Niet veel later waren ze in de keuken, waar ze al snel omringt werden door een stel huiselven die vroegen of ze hulp nodig hadden. Pas nadat ze meerdere malen verzekerd hadden dat ze zichzelf konden redden, lieten de elven hen een soort van met rust.
          "Dus, wat maken we en hoe maken we het, chef?"
          ”Uhm, het is een recept van Ada. Vanille cupcakes met butterbeer frosting, of zoiets. En ik denk niet dat je mij de chef moet noemen.” Isla glimlachte naar Fran. “Weet je nog toe we in Ilvermorny brownies wilde bakken?” It wasn’t pretty. “Volgens mij heb ik de huiselven daar een trauma bezorgd.” Wist zij veel dat de pollepel zou proberen om die armen elven op hun hoofd te tikken.
          Fran ging bezig met de mix, terwijl Isla zelf alvast een poging deed om de topping te maken. Haar kennende zou het toch niet in één keer goed gaan. Turend keek ze in het pannetje. “Ziet dit er goed uit?” Isla pakte het pannetje van het vuur en draaide zich naar Fran, die net naar haar toe kwam, waardoor het hete pannetje tegen Fran’s hand aankwam.
          ”Oooh, shit shit.” Haastig gooide ze het pannetje op het vuur, waarbij ze zichzelf ook bijna brandde, en draaide het vuur uit. “Kom.” Ze dwong Fran mee te lopen naar de kraan en voor even was ze compleet vergeten dat ze een toverstok had waarmee het gemakkelijk op te lossen was. Toen het water de goede temperatuur was, stopte ze Fran’s hand er onder. “Je hand moet er tien minuten onder.” Isla keek haar verontschuldigend aan. “Sorry, ik ben echt een sukkel. Nu ga je dat ei op mijn hoofd zeker helemaal niet vergeten.” Ze trok een pruillipje. “Ei schijnt wel goed te zijn voor je haar. Zeker weten dat ik ook niet eentje op jouw hoofd moet kapot tikken?”

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 6:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merp

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 8:32 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    mt


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    “If you leave, please stay gone.”



    De wedstrijd was geëindigd in een soort bloedbad, gezien bijna iedere speler van zowel Hufflepuff als Gryffindor, wel minstens één keer was geraakt door een bludger. Gryffindor had echter, ondanks alle verwondingen, de wedstrijd weten te winnen. Echter hadden ze niet alleen ons, maar ook Slytherin verslagen en daarmee de Cup bemachtigd. Natuurlijk was ik enerzijds gefrustreerd en teleurgesteld dat wij niet hadden gewonnen, we hadden immers alleen de Snitch nodig gehad om te winnen. Anderzijds gunde ik het Gryffindor van harte en wilde ik er niet al te rouwig om doen. Chloe had haar uiterste best gedaan en meer kon je uiteindelijke ook niet doen.
          Inmiddels had ik me al gedoucht en omgekleed en stond ik te wachten op Blake, met wie ik zou praten na de wedstrijd. Echter viel ze in geen velden of wegen te bekennen. Uiteindelijk bleek dat ze meer tijd nodig had omdat ze high was. Dat berichtje moest ik wel een paar keer lezen, om zeker te weten of dat wel echt was wat ze had gezegd. Eigenlijk had ik geen recht om me teleurgesteld te voelen, ik mocht in mijn handjes klappen dat ze überahupt nog met me wilde praten, na alles wat er tussen ons was gebeurd. Desalniettemin voelde ik me toch een soort van teleurgesteld en... gekwetst dat Blake kennelijk alleen met me wilde praten onder invloed van wist ik veel wat.
          Echter zei ik er niets van en nam ik me ook voor om er niets van te zeggen, nooit niet. In plaats daarvan wandelde ik richting de Slytherin Common Room, nadat ze me een seintje had gegeven dat ik kon komen. Ik was nerveus en ik ging dat ook niet ontkennen. Ik hoopte vurig dat Blake het me wilde vergeven, ondanks alle shit die ik haar had gegeven de afgelopen tijd. Ik had er eigenlijk niet echt aan gedacht dat ze misschien wel al een ander had – maar gezien ik er niets over had gehoord, ging ik er niet van uit. Iets geheim houden op deze school was namelijk onmogelijk, dat bleek maar weer met het hele Gossip Girl gebeuren, en bovendien was Gossip Girl dol op roddels die met mij en Blake te maken hadden. Het wachtwoord van Slytherin was niet veranderd en ik kon gewoon zo naar binnen. Het voelde gek om hier weer terug te zijn. Nadat ik en Blake uit elkaar waren gegaan, had ik hier eigenlijk niets meer te zoeken gehad. Zowel het incident met Ada als dat met Maia, waren in mijn dorm gebeurd. Ik schudde die gedachte van me af en haalde diep adem, voordat ik op Blake's deur klopte, om mijn aanwezigheid aan te kondigen, waarna ik de deur langzaam openmaakte. Sirius kwam net langs lopen, naar buiten toe, en ik keek hem kort aan, voordat mijn ogen door de kamer heen gleden en bleven hangen bij Blake. Ik stapte de kamer in en kwam tegenover Blake staan. Fuck, en nu?
          ‘Hi,’ zei ik zachtjes.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper
    Quidditch field > Slytherin Common Room • Blake & Sirius

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 0:15 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    19 • Year 6 • Slytherin• Prefect • Her room, with Jason

    Als mijn ogen de zijne ontmoeten voelt het alsof er geen tijd voorbij is gegaan. Alsof we nooit uit elkaar zijn gegaan, alsof hij niet met verscheidene meisjes het bed ingedoken is, als een steek onderwater of als een rebound.
    Ik heb me ondertussen aangekleed, maar mijn gezicht ziet er nog steeds uit alsof ik net ontwaakt ben, gecombineerd met een lichte waas waaraan te zien is dat ik verdrietig en lichtelijk onder invloed was. Of ben. Ik weet niet meer precies wat ik voel, ik weet alleen dat mijn hart eventjes stilstaat.
    "Hey," antwoord ik, en heel even voel ik me ongemakkelijk. Alsof dit een eerste date is, en we elkaar nog nooit eerder een op een gesproken hebben. Niets is minder waar - deze jongen was mijn alles voor een lange tijd, totdat hij besloot dat dat niet genoeg was. Dat ik niet genoeg was voor hem.
    Ik wil hem alles vertellen. Dat hij mijn hart gebroken heeft, evenals mijn geest, en dat ik in maanden amper geglimlacht heb. Of geslapen zonder over hem te dromen. Dat ik geen andere jongen heb aangeraakt in de afgelopen vijf maanden, omdat ik niet over hem heen was. Dat door naar bed te gaan met Ada, een van mijn beste vriendinnen, en Maia, het uitschot dat ik mijn familie moet noemen, hij nogmaals over mijn hart gestampt heeft.
    Maar ook dat ik hem gemist heb. Dat er geen moment voorbijging waarin ik niet hoopte dat hij me terug wilde nemen. Ondanks alles. Misschien juist door dat alles. Alsof ik eindelijk besef dat ik zonder hem niet veel meer ben dan een hoopje ongeluk. Misschien is dat wel wat ik hiervan geleerd heb - ik ben niets als ik niet aan een man vastzit. Als er niet iemand is om me bevestiging te geven, of aandacht. Of dat nou positief of negatieve aandacht is.
          Er zit een redelijke afstand tussen ons, en ik durf hem niet te overbruggen. Ada heeft me misschien verteld dat Jase's gevoelens voor mij hetzelfde zijn, maar ik durf er niet vanuit te gaan. Ik weet niet of ik dat verdiend heb.
    Alleen maar naar hem kijken doet me pijn. Het lijkt wel of deze jongen mijn hart in zijn handen heeft en elke keer zijn grip een beetje steviger maakt.
    Een eenzame, langzame traan welt op in mijn ooghoek en vindt zijn weg over mijn wang. "Waarom deed je dat nou, Jase..."


    let's show them we got better

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 12:55 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted