• I solemnly swear that I am up to no good.





    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Kerst is voorbij. Een nieuw jaar is aangebroken. De vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - staan klaar om zoals in het originele verhaal de boel op stelten te zetten. Hogwarts is echter wat veranderd; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet! In dit RPG kan je uitvinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben.

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.



    "Messrs Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs —
    Purveyors of Aids to Magical Mischief-Makers — are proud to present: The Marauder’s Map."



    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR VOL
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Bathsheba [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Bathsheba
    • James Potter • Aaron Taylor-Johnson || Gareth [1.9]
    • William Theodore Weasley • Tijn Elbers || SebastianVerlac [1.10]
    • Lily Evans • Karen Gillan || Tad [1.5]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Bathsheba [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Sappho [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN VOL
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.11]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || Gareth [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Bathsheba [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mariano Ontañon || Sappho [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Bathsheba [1.12]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Solomita [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Bughead [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || SebastianVerlac [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Narcisse [1.3]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.11]

    RAVENCLAW VOL
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Bughead [1.1]
    • Jonathan Clermont • Jonathan Jaffe || Heizer [1.9]
    • Castor Eichenauer • Arthur Gosse || Tad [1.11]
    • Frank Longbottom • Matthew Hitt || Heizer [1.12]
    • Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || JamesPotter [1.12]
    • Killian Eliot Eichenauer • Johnny Depp || Bathsheba [1.12]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Solomita [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || SebastianVerlac [1.2]
    • Tallulah Fran Moriarty • Daisy Smith || Phorthos [1.11]]
    • Alice Fortescue • Carey Mulligan || Sappho [1.12]
    • Dorcas Meadows • Ines Garcia || Cranston [1.12]

    HUFFLEPUFF VOL
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || SebastianVerlac [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Finn Harries || Sappho [1.11]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Solomita [1.3]
    • Alexander Blackbourne • RJ King || Cranston [1.12]
    • Gabriel Ulrick Murray • Declan Mckenna || JamesPotter [1.12]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Heizer [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine McNamara || Gareth [1.9]
    • Rozalua Maut Liluye • Ashley Moore || Bathsheba [1.10]
    • Isla Ashworth • Rosie Tupper || Cranston [1.11]
    • Raven Seymour • Karrueche Tran || Gareth [1.12]
    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy
    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Tad

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    • Blake Sophia Haynes • Solomita

    RAVENCLAW
    •
    • Alice Fortescue • Sappho

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • SebastianVerlac
    • Nova Tamzin Archer • Gareth
    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • Gareth || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Bathsheba
    • Marlene McKinnon • Marlow
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Bathsheba
    • William Theodore Weasley • SebastianVerlac
    Seeker
    • Mary MacDonald • dubbeIstrijder

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Bathsheba
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Bughead
    • Caleb Brody Hughes • Sappho
    • Adalae Cresenta Romanova • Narcisse
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Bathsheba
    • Maia Raegan von Leirko • Marlow
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • Gareth || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Frank Longbottom • Heizer
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Bughead || Captain
    • Castor Eichenauer • Tad
    • Dorcas Meadows • Ravenpuff
    Beaters
    • Faelia Christina Brown • Solomita
    • Primrose Matilda York • SebastianVerlac
    Seeker
    • Gilderoy Lockhart • JamesPotter

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Sappho || Captain
    Chasers
    •
    • Rozalua Maut Liluye • Bathsheba
    • Unknown
    Beaters
    • Alexander Blackbourne • Cranston
    • Unknown
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Heizer



    "She hated him!" "Nah, she didn't."




    RPG
    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    Links


    Regels                                                                                                                 
    ◆ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ◆ Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    ◆ Alleen ik maak topics aan.
    ◆ Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    ◆ Posts van minimaal 300 woorden.
    ◆ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ◆ Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    ◆ Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    ◆ 16+ is toegestaan.
    ◆ Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    ◆ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ◆ Topics moeten geopend worden met I solemnly swear that I am up to no good en geëindigd worden met Mischief Managed.
    ◆ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    ◆ Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    Starters

    Saturday, June 27th — End of Year Feast

    Gryffindor heeft de Quidditch Cup gewonnen, maar de andere afdelingen hebben zeker nog een kans om de house cup te winnen! Iedereen mag zich kleden in zijn beste dress robes, want het gigantische feestmaal zal zo van start gaan en dan zal de house cup worden uitgereikt door professor Dumbledore. Na het feestmaal zal het gemaskerde bal beginnen en dan zullen ook de prom king en queen uitgereikt worden door niemand anders dan Minerva McGonagall! Deze uitreiking zal gevolgd worden door een optreden van de Weird Sisters! Geniet van deze laatste avond op Hogwarts en een fijne vakantie.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, June 27th — Quidditch & End of Year Feast

    Bijna vijf maanden later is het alweer het einde van het jaar. De laatste Quidditch wedstrijd zal vandaag plaatsvinden samen met het eindejaars banquet, de uitreiking van de House en Quiddtich-Cup en het felbegeerde gemaskerde bal! De volgende ochtend staat de Hogwarts Express weer klaar om iedereen naar huis te brengen. Maar eerst de laatste Quidditch wedstrijd tussen Hufflepuff en Gryffindor! De vorige twee wedstrijden zijn in de afgelopen maanden gespeeld. Gryffindor tegen Ravenclaw, waarin Gryffindor heeft gewonnen en Hufflepuff tegen Slytherin waarin Hufflepuff heeft gewonnen. Op dit moment staat Slytherin nog steeds bovenaan in de Inter-House Quidditch Cup, maar de vraag is of dat zo gaat blijven? Vergeet daarnaast ook niet het spelletje Gotcha en er is nog iets speciaals uitgedeeld deze morgen bij het ontbijt: het jaarboek. Hierin staan alle leerlingen en de uitslagen van de stemrondes, maar wat is dit nou? Tussen de bladeren van het boekje zit ook nog een ander papiertje. De lijst van Gossip girl, prepare for drama.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Saturday, February 14th — Quidditch

    Het is eindelijk zover! De wedstrijd tussen Ravenclaw en Slytherin is aangebroken en iedereen staat te popelen om te zien wie er ditmaal vandoor gaat met de winst. Slytherin staat op het moment eerste en Ravenclaw derde, maar er kan nog zoveel gebeuren. Wens je team geluk en moedig ze aan! Oh ja en vergeet niet Blake te feliciteren, want vandaag is het haar verjaardag. Natuurlijk valt er nog iets meer op aan deze dag en dat is dat het valentijn is. Alle stelletjes kunnen vandaag lekker kleffen, maar voor degene met een crush, vergeet niet om je valentijn roos te sturen. Wil jij met jouw personage een roos sturen? Stuur dan een pb naar Bathsheba met: de naam van jouw personage, de naam van degene naar wie de roos moet, evt. een berichtje voor degene naar wie de roos gestuurd wordt. De rozen zullen gedurende de dag anoniem uitgedeeld worden door professor McGonagall.

    Op dit moment staat madam Arestina, de scheidsrechter, op het Quidditch veld, klaar om de wedstrijd af te trappen. Ze heeft haar fluitje in haar handen en zal enkel eerlijk spel accepteren. Het is een mooie dag, koud, maar zonnig, perfect Quidditch weer. Alle spelers mogen het veld opkomen en de captains moeten elkaar een hand geven! (Je mag nog eventjes elkaar succes wensen etc. in de kleedkamers natuurlijk.) De eerste ronde zal zo snel mogelijk in het praattopic worden gepost, met uitleg. Veel plezier!


    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Scarlett's Party

    Iedereen is veilig gearriveerd op Hogwarts. Scarlett heeft eerder aangekondigd dat er vanavond een feest zal zijn in de Slytherin Common Room en dat feest begint nu. Trek je mooiste - of sletterigste - jurk aan, poets je schoenen en doe je haar, want het is tijd om eens flink los te gaan. De drank staat al klaar en het feest kan beginnen!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken./justify]

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    [justify]Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om degene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 16:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUGGLEBORN • HUFFLEPUFF • HUFFLEPUFF COMMON ROOM • ROZA

    Roza zet de douche uit en ik kijk naar haar. Ze is echt mooi, met haar natte haren die nu wat sluik om haar gezicht hangen. Ze komt tegenover me zitten en ik bekijk haar. Ze drukt een kus op mijn lippen en even sluit ik mijn ogen. 'Daar hoef je je toch helemaal niet voor te schamen? Ik heb ook nog maar één keer seks gehad met een meisje en dat was toen ik echt flink donken was. Het is heel fijn.' Ik speel met mijn vingers, maar durf Roza nu tenminste weer aan te kijken. Ze lacht me in ieder geval niet uit... en dat is fijn. Dat had ik ook kunnen verwachten, want Roza is gewoon veel te lief. 'Maar als je het nog niet wil, dan moet je het zeggen, want dan wachten we nog, maar als je het wel wil, dan doen we het gewoon rustig aan.'
          Langzaam wordt mijn shirt nat omdat ze zo tegen me aan zit, maar dat maakt me niet uit. Ik heb haar vaker naakt gezien — Roza schaamt zich er totaal niet voor en we slapen al zes jaar (min een halfjaar toen ze in Amerika zat) bij elkaar op de kamer, dus ik heb van al mijn kamergenoten wel wat gezien ondertussen — maar toch is dit wat anders. Een prettig gevoel zweeft door mijn buik heen en ik glimlach als ik naar haar kijk en mijn lippen tegen die van haar druk. Ik vertrouw haar voor de volle 100%, ik vind het zelfs fijn om bij haar te zijn, om te merken dat ze het niet erg vindt.
          'Ik wil het wel...' spreek ik mijn gedachten uit. Ik denk even aan de common room waar mensen gewoon binnen kunnen lopen, maar ik laat die gedachte vrijwel meteen weer verdwijnen. Ik wil gewoon even alleen aan Roza denken en de rest kan me niets schelen. 'Ik wil het echt...' Ik buig meer naar voren en kus haar weer zacht. De voorkant van mijn shirt is ondertussen vrij nat en ik glimlach. Roza zit toch alleen maar in een natte handdoek.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Hufflepuff Dorm • Nova

    Het is een raar gevoel om zo dicht bij haar te zijn met zo weinig kleren aan. Ergens zorgt het ervoor dat ik me wat ongemakkelijk voel of nee, niet perse ongemakkelijk, maar zelfbewust. De vlinders vliegen als gekken door mijn buik heen, bijna alsof ze aan het racen zijn en ik leg mijn hoofd kort op haar schouder terwijl ik met mijn vingers zachtjes over haar wang strijk. Ze is zo mooi en ik ben zo verliefd op haar. De roes van de alcohol is nog lang niet weg en ergens wil ik sober zijn bij onze eerste keer, maar ik vraag me af of Nova ja gaat zeggen tegen ontmaagd worden op de badkamer vloer. Ik grinnik zachtjes om mijn belachelijke gedachten.
          'Ik wil het wel...' zegt ze zachtjes. Ik merk dat een warm gevoel door mijn lichaam heen kruipt en dit keer is het niet alcohol. 'Ik wil het echt...' Ik ga op mijn knieën zitten en kus haar zachtjes terug. Mijn armen sla ik om haar nek heen en ik ga wat dichterbij zitten terwijl ik haar langzaam en redelijk sensueel kus. Ik glimlach tegen haar lippen aan en laat mijn handen dan langzaam over haar lichaam glijden tot ze de onderkant van haar shirt bereiken. 'Laten we deze maar uit doen, hij is nu toch helemaal nat,' grinnik ik en ik trek heel voorzichtig haar shirt omhoog en over haar hoofd heen. Ik ga wat omhoog zitten zodat ik boven op Nova's schoot kan kruipen en sla mijn benen om haar middel heen waarna ik haar nog gepassioneerder begin te zoenen. Mijn handdoek zakt wat af, maar ik ben te diep verstrengeld in de kus dat ik amper merk dat deze los raakt. Ik druk mijn lichaam zachtjes tegen mijn vriendin aan en open mijn mond langzaam. Mijn vingers laat ik door haar mooie, rode haren heen glijden.
          Ik heb nog nooit zo erg gevoeld alsof iets het juiste moment is. Dit is gewoon perfect. Ik kan alles even vergeten en me enkel focussen op dit geweldig mooie meisje tegenover me. Ik schuif al mijn nare gedachten aan de kant en kus haar vol liefde en overgave. 'Ik hou zoveel van je,' fluister ik, tussen de zoen door.


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUGGLEBORN • HUFFLEPUFF • HUFFLEPUFF DORM • ROZA

    Haar handen strelen over mijn lichaam en een prettig gevoel trekt door me heen. Dat heeft ze vaker gedaan, maar elke keer voelt het fijner. 'Laten we deze maar uitdoen, hij is nu toch helemaal nat.' Ik grinnik kort en trek mijn lippen van die van haar af als ze mijn shirt over mijn hoofd trekt. Het ligt uiteindelijk ergens een metertje van ons vandaan, maar ik maak me er niet druk om. Ik geniet van haar aandacht en haar liefde. Ze kruipt op mijn schoot en ik leg mijn armen om haar middel heen als we elkaar nog gepassioneerder zoenen. Mijn ademhaling versnelt en ik bijt kort op haar onderlip, wetend dat ze dit leuk vindt. Pas als mijn handen nu ook meer over haar lichaam gaan, merk ik dat haar handdoek wat is afgezakt en haar torso nog amper bedekt is. Ik voel mijn wangen rood worden, maar stop niet. Het is veel te fijn om er nu mee te stoppen. Ik voel dat ik dit wil... 'Ik hou zoveel van je.' Ik glimlach breed en verstrengel mijn hand met die van haar en leg mijn andere hand tegen haar wang als ik een pluk haar achter haar oor heb gestreeld. Haar haren zijn nat en ik voel zo nu en dan een druppel op mijn been vallen.
          'Ik ook van jou...' zeg ik en ik verbreek de kus als ik merk dat ademtekort toch een klein probleem kan vormen voor als we dit echt gaan doen. Ik wil alles voelen en meemaken en onthouden, hoe ongemakkelijk het misschien ook gaat zijn. Ik heb veel series en films gezien en ik weet dat de eerste keer lang niet altijd zo perfect en fijn is als gewenst, maar ik probeer het gewoon. Ik weet bij god niet wat ik moet doen, maar daar kom ik gaandeweg wel achter. Ik haal diep adem en kijk het meisje aan. 'Zullen we... naar mijn bed gaan? En de deur op slot draaien?' Ik bloos nu nog meer. Ik wil niet dat er mensen binnenkomen als we 'bezig' zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Hufflepuff Dorm • Nova

    Slightly 16+

    Ik ril als ze me zachtjes aanraakt en een pluk achter mijn oor veegt. 'Ik ook van jou...' zegt ze en ze trekt wat terug. Ik druk mijn lippen voorzichtig in haar nek en glimlach. Vervolgens kijkt ze me aan en ik zweer dat ik bijna verdrink in haar bruine ogen. 'Zullen we... naar mijn bed gaan? En de deur op slot draaien?' Ik grinnik en knik dan. Langzaam krabbel ik overeind en ik pak haar hand vast om haar omhoog te helpen.
          'Laten we dat maar doen,' zeg ik. De handdoek besluit om net op dat moment naar beneden te glippen en snel grijp ik het vast. Een beetje ongemakkelijk maak ik het weer strak vast. Ergens wil ik gewoon weer ondergoed aandoen, maar tja... als het zo toch weer uit gaat. Ik trek Nova aan haar hand mee de dorms in en haal mijn wand dan uit mijn vieze gewaad. Ik mompel snel een spreuk waardoor de deur zich afsluit. Snel dim ik het licht met mijn wand en als ik dan toch bezig ben ontvlam ik de kaarsen die naast mijn bed sta. Ik kijk Nova aan en haal mijn schouders met een zwakke glimlach op.
          Mijn natte haren bind ik in een knot en ik loop op mijn vriendin af. Ik merk dat ik nog niet helemaal stevig op mijn benen sta en het helpt niet dat de zenuwen door mijn lichaam razen. Ik gooi de wand in mijn koffer en trek Nova dan voorzichtig mee naar het bed, waar ik op ga zitten. Ik sla mijn armen om haar middel heen en kus haar zachtjes. Ik trek de gordijnen van mijn bed wat dicht aan beide kanten, maar zorg wel dat we aan een kant nog wel dat kaarsen zien. Heel voorzichtig duw ik haar achterover op het bed. Een pluk haar valt uit mijn knot en ik giechel nerveus. Mijn lippen druk ik zachtjes op haar neus.
          'Ontspan je,' fluister ik, 'en als je het niet fijn vindt, dan moet je me stoppen.' Ik druk mijn lippen teder op die van haar en laat één hand dan wat naar beneden glijden. Voorzichtig begin ik met het open maken van haar broek en ik merk dat mijn hand veel meer tril dan ik verwacht had. Misschien komt het ook omdat dit de eerste keer is dat ik het daadwerkelijk meen en er zoveel gevoelens bij komen kijken. Ik strijk zachtjes over haar buik en begin dan langzaam mijn lippen naar beneden te verplaatsen. Over haar kaaklijn. Haar nek. Haar borst. Met twee handen duw ik haar korte broek naar beneden. Ik kijk omhoog. 'Is dit oké?' Ondertussen is de handdoek alweer half afgegleden, maar daar ben ik bijna niet meer meer bezig.


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUGGLEBORN • HUFFLEPUFF • HUFFLEPUFF DORM • ROZA

    slight 16+


    Wanneer Roza opstaat, valt de handdoek naar beneden en een lachje verlaat mijn mond, om maar niet te zeggen dat het door de zenuwen komt. Natuurlijk vertrouw ik Roza helemaal, maar ik kan het niet helpen dat ik nerveus word van dit alles. Het is niet niks, om zomaar even seks te hebben met iemand, zeker de eerste keer. Zij is geen maagd meer, maar het is anders wanneer je echt smoorverliefd op iemand bent. Ik blijf een klein beetje onhandig in de dorm staan als Roza de kamer door loopt en allemaal dingen regelt: de deur op slot, kaarsen aan, haar eigen haren vast... Ik glimlach als ik naar haar kijk en ik voel wederom die vlinders fladderen. Ze zijn niet meer te stoppen. Al snel zitten we samen op het bed en ze kust me weer. Ik streel het losgekomen plukje haar weg en wind het om mijn vinger waarna ik haar aankijk.
          'Ontspan je, en als je het niet fijn vindt, dan moet je me stoppen.' Ik knik als teken dat ik het begrijp. Haar vingers glijden naar mijn broek en deze maakt ze met enige moeite los. De zenuwen razen door mijn lichaam, maar het voelt goed. Het voelt heel erg goed, zelfs. Ik wil haar niet stoppen. Ze mag niet stoppen. Al snel is mijn broek uit en heb ik alleen nog maar mijn ondergoed aan. De handdoek van Roza bedekt ook lang niet alles meer, maar ik glimlach.
          'Meer dan oké...' beantwoord ik haar vraag. Ze hangt wat over me heen en ik bijt op mijn lip als ik diep ademhaal en glimlach. 'Ik hou van je, Taia...' fluister ik haar in. Ik lig hier halfnaakt, mijn spierwitte lichaam tegen haar gekleurde lichaam (qua uiterlijk kunnen we niet nog grotere tegenpolen zijn), samen... Mijn handen glijden over haar lichaam heen en ik kan mezelf niet tegenhouden om toch even naar haar borsten te staren. Oh damn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Outside • Raven

    'Het gaat goed,' zegt ze, maar ik merk dat die woorden niet honderd procent de waarheid zijn. Lichtelijk bezorgd kijk ik haar aan, ik kantel mijn hoofd wat en sla mijn arm om haar schouder heen. 'Ze heeft het overleefd, dat is het belangrijkste. Het was zwaar, zwaar kut, maar we zijn er nog.' Ze legt haar hoofd op mijn schouder en neemt nog een slok van haar drank. Ik druk een kus op haar wang en neem de fles van haar over om vervolgens een grote slok te nemen. Voor even blijf ik stil, ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Ik vind het lastig om me in te leven, want ik heb absoluut geen goede band met mijn moeder en ik vraag me af hoe erg ik het zou vinden als mijn moeder dood ging. Ik bijt mijn lip, maar wat als James' moeder dood ging.
          'Je mag trots op jezelf zijn,' zeg ik. 'Dat je het overleefd hebt en nu gaat alles weer gewoon de goede kant op.' Ik glimlach. 'Dus maak je geen zorgen, Rave.
    Ze is weer beter. Jullie hebben er samen tegen gevochten en voor nu moet je blij zijn en de kans aangrijpen om je eventjes voor een avondje weer een tiener te voelen.' Ik poke haar. 'Kom op, waar is die prachtige glimlach?' Ik schenk haar een brede grijns en druk een fles drank in haar handen nadat ik weer een grote slok gedronken heb. 'We gaan er vanavond gewoon een hele goede avond van maken en iedereen negeren die het probeert te verzieken.' Ik haal mijn schouders op.
    'Is dat een deal?' vraag ik haar en ik kijk haar aan. 'Ik sta het niet toe dat je verdrietig bent, sorry Rave. Dat is verboden.'


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 20 mei 2017 - 16:52 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Castor 🍕

    17 • Year 6 • Pureblood • Ravenclaw • Chaser • Quidditch stands • Cada, Caleb and PChobe
    Mijn elleboog vliegt in de richting van Caleb wanneer hij een opmerking maakt over aliexpress. Goddank is alles nog jong en vitaal daar beneden en ik heb soms meer moeite om het omlaag te houden, dan omhoog te krijgen. Wat Celebran betreft, lijken Caleb en ik echter meer op één lijn te zitten en ik grijns kort. Kleine Von Leirko's worden groot. Dit blijkt ook wel uit zijn spontane trouwplannen, al kan ik niet zeggen dat ik dit heel erg vind. Ik grijns dan ook breed wanneer Caleb dit onderwerp ophaalt. Het onderdeel 'speech' heeft al voor veel plezier gezorgd en als ik elke anekdote op zou moeten lepelen die ik van het tweetal heb, dan zou ik al wel een paar dagen achter elkaar door kunnen gaan — Calebs bijdrage dan niet eens meegerekend.
          "Ah, de speech," herhaal ik, waarbij ik zo serieus mogelijk knik. Dat masker laat ik echter direct vallen bij mijn volgende woorden en ik wiebel mijn wenkbrauwen veelbetekenend op en neer. "En de strippers, uiteraard. Niet geheel onbelangrijk, als je het mij vraagt." Wilde plannen zijn reeds gesmeed en als er iemand ter wereld is aan wie je het plannen van een stag party zou kunnen toevertrouwen, dan is dat aan Caleb en mij. Niet dat we er ervaring mee hebben, maar sommige mensen zijn gewoon met talent geboren.
          Celebran heeft dit talent overduidelijk niet en kan het ook niet waarderen, want hij sneert naar ons allebei en maakt een statement door ons duidelijk te maken dat hij zelfs niet meer op dezelfde bank als wij wil zitten. Ik blik even hulpeloos naar de jongen naast me, maar besluit al snel om mezelf op te offeren om de sfeer weer wat op te krikken.
          "Oh, kom op, Cellie. We bedoelen het heus niet zo slecht. Wist je dat vrouwelijk schoon in katzwijm valt door humor? Da's een teken van intelligentie." Ik grijns en por hem met mijn voet zacht tegen zijn schouder. "Je zou het 'ns een keer moeten proberen." Ik pauzeer kort. "En dat was overigens ook niet slecht bedoeld."
          Wat schaapachtig kijk ik naar zijn rug, maar Ada speelt de reddende engel door dit ongemakkelijke gesprek binnen te vallen. Ik overweeg om haar te introduceren tot het onderwerp, maar ik gok dat Celebran dit niet zal kunnen waarderen en bovendien snijdt Ada zelf een veel veiliger onderwerp aan: dieren. Ze zegt me wederom mijn vissen toe en ik hum tevreden. Van CCC naar CCCC naar CCCCCC — misschien is het een ogenschijnlijk kleine stap, maar wij weten wel beter met z'n allen. Nog even en we zouden heel de wereld veroveren. Of nog veel beter: heel Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2017 - 19:30 ]


    She's imperfect but she tries

    Rozalua "Roza" "Taia" Maut Liluye


    17 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Chaser • Hufflepuff Dorm • Nova

    Slightly 16+

    'Meer dan oké...' beantwoord ze en ik glimlach zwakjes. 'Ik hou van je, Taia...' fluistert ze zachtjes. De handdoek glijd volledig van mijn lichaam af en ik lach zachtjes. Mijn wangen worden rood en ik kan haar zien kijken, maar bij Nova maakt het niet uit. Ik schaam me niet voor haar, zij laat me juist mooier voelen. Zachtjes kus ik haar buik en ik laat mijn hand voorzichtig onder de stof van haar onderbroek glijden. Ik heb hier zelf amper ervaring mee, nou ja behalve bij mezelf dan, en voor mij voelt het net zo goed als de eerste keer, maar dat probeer ik niet te laten merken. Ik denk niet dat het Nova een beter gevoel gaat geven als ik over kom alsof ik niet weet wat ik doe. Terwijl ik haar voorzichtig plezier doe laat ik mijn lippen haar hele lichaam verkennen.
          Met één hand weet ik haar bh uit te krijgen en ik druk mijn volle lippen zacht tegen haar borsten aan. Ik verstrengel onze benen en met mijn vingers blijf ik nog steeds verder gaan. Mijn lippen dwalen langzaam af. Mijn handen zijn gestopt met trillen en ik ben alle angst en nervositeit vergeten. Mijn hart gaat als een bezetenen tekeer terwijl ik langzaam de liefde bedrijf met mijn vriendin. Uiteindelijk druk ik mijn lippen weer gepassioneerd op die van haar. Ik pak haar hand vast en verstrengel onze vingers. Ik leg haar hand op mijn eigen bovenbeen en kijk haar aan. Ik glimlach en kus haar wang zachtjes. Vervolgens druk ik mijn lippen in haar nek en op haar oor.
          'Ik hou zoveel van je,' fluister ik zachtjes. 'Dank je, dat je hier bent.' Ik kus haar lippen opnieuw en begin langzaam tegen haar aan te bewegen. 'Ik wil je, Nov.'


    “There's bravery in being soft


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily Evans 🌼

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hospital Wing • James, Marly & Lana
    Uiteraard. Uiteraard haakt James zonder al te veel moeite in op het woord 'relatie' en ik rol mijn ogen theatraal als antwoord op zijn wiebelende wenkbrauwen. "Ja," antwoord ik dan, "maar haal je maar niet te veel in je hoofd. Dat we soms bekvechten als een getrouwd stel betekent nog niet dat een relatie tussen ons twee ook maar enige kans van slagen heeft." Ik kan niet ontkennen dat ik me de laatste tijd nooit heb afgevraagd hoe het precies zou zijn als ik mijn verstand voor één keer het onderspit zou laten delven en mijn gevoel de boventoon zou laten voeren, maar ik ben nooit ver gekomen. Mijn verstand kan zich behoorlijk koppig opstellen.
          "Je moet ook gewoon voor je kijken," plaag ik hem wanneer hij zich verstapt, al ben ik blij dat we eindelijk in de ziekenzaal zijn beland. Ik grinnik door zijn kreunen en steunen. "Je doet net alsof je geraakt bent door een meteoriet, Potter." Het is weliswaar geen meteoriet en ik heb het zelf nooit ervaren, maar desondanks kan ik me maar al te goed voorstellen in wat voor een pijn hij moet verkeren, zelfs al probeer ik er nu een grap van te maken. "Je moet je niet zo op de pijn focussen," raad ik hem dan ook op mildere toon aan, terwijl ik met een half oog de handelingen van Pomfrey volg, die James' been aan het onderzoeken is. "Je moet aan iets leuks denken, zoals... nou ja, de cup of zo. Wat dan ook. Als het maar helpt om je gedachten te verzetten."
          Over gedachten gesproken... Ik bijt kort op mijn lip. Nova heeft me aangespoord om aan mijn gevoelens toe te geven en om met James te praten, maar als ik zelf niet eens weet wat ik precies voor hem voel, hoe wil ik er dan in Merlins naam over praten zonder over te komen als een regelrechte idioot? Ik staar naar mijn handen en kuch kort, terwijl ik mezelf mentaal moed in probeer te praten. Wanneer Pomfrey verdwijnt, besluit ik dapper een poging te wagen. Ik ben zo in gedachten verzonken geweest dat ik niet eens doorheb dat zowel Nova als Roza, als Lana en Marly inmiddels vertrokken zijn.
          "Hé, James?" Ik blik wat onzeker in zijn ogen, terwijl ik naar mogelijkheden zoek om mijn gevoelens om te zetten in woorden, maar met de seconde dat de stilte langer duurt, word ik onzekerder en een nerveus lachje verlaat mijn mond. Merlin, dit kon lastig meer awkward worden. Ik schud mijn hoofd; ik heb hier alcohol voor nodig. "Als je been eraf moet, beloof ik plechtig om je eten te komen brengen vanavond, oké?" probeer ik de situatie nog te redden, al lijkt het meer op een lekke reddingsboei dan een volwaardige reddingsactie. "En zo niet, dan verwacht ik kennis te maken met je zogenaamd imponerende dansskills," voeg ik er dan toch zachter aan toe, waarbij het ditmaal mijn beurt is om speels mijn wenkbrauwen wat op te trekken.




    She's imperfect but she tries

    NOVA TAMZIN ARCHER
    "Let me talk!"


    16 • YEAR 6 • MUGGLEBORN • HUFFLEPUFF • HUFFLEPUFF DORM • ROZA

    slight 16+


    Ik haal diep adem als haar vingers over mijn lichaam gaan en ook haar lippen verkennen mijn hele lichaam. Ik heb mijn ogen gesloten en ik glimlach breed als ik dat voel. Ik had nooit gedacht dat het werkelijk zo enorm goed zou voelen. Ze weet waar ze mee bezig is en het is heerlijk. Ze komt steeds lager en ik hol mijn rug genietend. Wauw...
          Na een tijdje kussen we elkaar weer en ik glimlach als ik een hand tegen haar wang leg, maar deze legt ze al snel op haar bovenbeen en ik glimlach. Ik streel over haar been en ga steeds wat hoger. De handdoek is afgezakt en ze is compleet naakt. Ik heb haar vaker gezien, maar nooit in deze context. We slapen al jaren bij elkaar op de kamer en het is heel fijn. Dit is nog veel, veel fijner zelfs. 'Ik hou zoveel van je. Dank je, dat je hier bent.' Een zachte kreun verlaat mijn mond als ze nog dichterbij komt en ik hoop gewoon dat niemand het idee krijgt om nu binnen te lopen en Alohomora te gebruiken om de deur te openen. Ik wil dat echt niet. 'Ik wil je, Nov,' zegt ze en ik kus haar genietend. Mijn handen glijden nu ook over haar mooie lichaam heen en mijn ademhaling versnelt. Ze windt me op... echt heel erg.
          'Ik wil je nooit kwijt...' zeg ik dan en ik glimlach als ik haar naakte lichaam tegen dat van mij voel. 'Ik ben gek op je...'

    Een tijd later lig ik op mijn buik op het bed en ik kijk glimlachend naar Roza, die naast me ligt. Ik heb de deken wat over me heen gelegd en ik streel langzaam door Roza's krullen heen. 'Ik hou van je...' zeg ik zachtjes en ik glimlach. Onze eerste keer samen was nog wat uitproberen en zo, maar het was geweldig. Ik heb er echt van genoten. Het was zoals in de films, denk ik... 'Heel erg veel,' voeg ik eraan toe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    RAVEN SEYMOUR
    "You’re allowed to scream, you’re allowed to cry, but do not give up."


    17 • YEAR 6 • HALFBLOOD • HUFFLEPUFF • OUTSIDE • SIRIUS

    'Je mag trots op jezelf zijn, dat je het overleefd hebt en nu gaat alles weer gewoon de goede kant op. Dus maak je geen zorgen, Rave. Ze is weer beter. Jullie hebben er samen tegen gevochten en voor nu moet je blij zijn en de kans aangrijpen om je eventjes voor een avondje weer een tiener te voelen. Kom op, waar is die prachtige glimlach?' Ik neem de fles drank maar al te graag aan en neem weer een slok. 'We gaan er vanavond gewoon een hele goede avond van maken en iedereen negeren die het probeert te verzieken Is dat een deal? Ik sta het niet toe dat je verdrietig bent, sorry Rave. Dat is verboden.'
          Ik grinnik en neem een tweede en een derde slok uit de fles, die snel leeg gaat. Ik leg mijn hoofd tegen Sirius' schouder aan en sluit mijn ogen. 'Ik wil ook iemand hebben...' brom ik en ik geef de fles terug aan Sirius. De alcohol slaat flink in en mijn hoofd wordt al wat waziger en rommeliger en ik weet niet zo goed meer wat links en rechts is. Het maakt mij echt niet uit. Iedereen heeft iemand, de groupschat is vol drama en ik ben net terug en vrijwel niemand lijkt er ook maar iets om te geven. Behalve Sirius, hij reageerde meteen en fuck, ik heb hem echt gemist het afgelopen jaar. De drama niet, maar Sirius wel. Zelfs hij is nu samen met iemand en ik ben heel blij voor hem, maar ik voel me gewoon alleen. 'Ik ben alleen, Sirius.' De alcohol spreekt nu vooral, maar er zit een kern van waarheid in. 'Behalve mam heb ik niemand. Pap zit aan de andere kant van het land en ik voel me gewoon zo kut.' Ik til mijn hoofd op. Het lijkt vrij zwaar nu en ik haal mijn hand door mijn haar. 'Waarom zijn we ooit uit elkaar gegaan? Dan had ik tenminste nog iemand gehad.' Ik bijt op mijn onderlip. Moet ik het doen? Ik kan niet meer helder denken en na nog een slok te nemen uit de fles met drank, druk ik mijn lippen plots op die van mijn beste vriend.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Outside • Raven

    'Ik wil ook iemand hebben...' zegt ze en ik neem een flinke slok. Ik zucht en pruil naar haar. 'Ik ben alleen, Sirius.' Ik kijk haar aan en bijt mijn lip. Voorzichtig sla ik een arm om haar heen. Ik zucht zachtjes. 'Behalve mam heb ik niemand. Pap zit aan de andere kant van het land en ik voel me gewoon zo kut. Voorzichtig strijk ik over haar rug. 'Waarom zijn we ooit uit elkaar gegaan? Dan had ik tenminste nog iemand gehad.' Die woorden verbazen me en ik verstijf terwijl ik haar peilend aan kijk, maar voordat ik iets kan doen, voel ik haar lippen op die van mij. Mijn dronken lichaam gaat mee met de zoen en voor de eerste paar seconden kus ik haar terug. Ik mis aandacht van Remus en het helpt ook niet dat de alcohol door mijn aderen stroomt. Dan besef ik me wat ik aan het doen ben en abrupt trek ik me van haar vandaan. Shit. Ik staar naar Raven en langzaam beginnen alle radartjes te draaien. Fuck fuck fuck. Remus. Mijn mond zakt lichtjes open en snel krabbel ik overeind. Ik pak de fles drank en drink de laatste bodem eruit.
          'Ik ben zo terug, even een nieuwe fles halen,' zeg ik en ik glip het schuurtje in. Als ik binnen ben staar ik voor me uit. Dat was niet vreemd gaan, toch? Ik vloek hardop en haal een hand door mijn zwarte haren. Snel vis ik mijn mobiel uit mijn zak en stuur een paar van mijn vrienden een berichtje. Als iedereen een beetje van de schok bekomen is, krijg ik berichten terug waar ik niet op zit te wachten. Ben ik dan niet te vertrouwen? Geloven ze allemaal dat ik Remus express pijn zou doen? Mijn hand glijd even over het gesprek met Remus, maar ik besluit het voor me te houden. Hij heeft al genoeg rotzooi om mee te dealen en dit is niks. Ik zoende amper terug. Het was per ongeluk. Ik grijp een nieuwe fles drank en drink hem bijna voor de helft in één keer leeg. De rest verberg ik echter, samen met de andere flessen. Ik strompel naar buiten.
          'Shit, het is allemaal op,' zeg ik en ik pruil. Ik pak haar handen vast en trek haar overeind. 'We moeten ons maar eens klaar gaan maken voor het feest, vind je niet?' Misschien werkt het als ik doe alsof er niks is gebeurd? Ik sla mijn arm om haar middel heen en begin in de richting van het kasteel te lopen.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    RAVEN SEYMOUR
    "You’re allowed to scream, you’re allowed to cry, but do not give up."


    17 • YEAR 6 • HALFBLOOD • HUFFLEPUFF • OUTSIDE • SIRIUS

    Ik sluit mijn ogen en kus Sirius terug. We hebben een kortstondige relatie gehad en zelfs in mijn dronken staat weet ik dat het toen anders voelde dan nu. Nog voor ik er vol voor kan gaan, trekt Sirius zich terug en ik kijk hem wat verbaasd aan. Hij krabbelt overeind en mompelt iets over een nieuwe fles drank. Hij loopt het schuurtje in en ik blijf alleen achter. Toen we nog samen waren, konden we amper van elkaar afblijven. Als ik hem kuste, ging hij er meteen op in, dan belandden we vaak ook gewoon bij elkaar in bed. Het was fijn, ik voelde me fijn. Dat was allemaal voor mam ziek werd en ik noodgedwongen naar huis moest gaan om bij haar te zijn.
          'Shit, het is allemaal op.' Ik hoor Sirius' stem en kijk op. De wereld lijkt wat te draaien als hij me overeind trekt en ik wiebel op mijn benen. Ik wil meer drank. Ik wil alles vergeten, verdomme. 'We moeten ons maar eens klaar gaan maken voor het feest, vind je niet?' Hij doet alsof er niks gebeurd is, alsof deze kus niets betekende. Ik weet dat hij Remus heeft, maar met mijn dronken kop kan ik er gewoon even geen touw meer aan vast knopen.
          'Ja...' zeg ik alleen en ik leg mijn arm om Sirius' middel heen zodat ik niet ter plekke omval. Ik struikel half over mijn eigen voeten en ik houd me stevig aan Sirius vast, maar zodra ik mijn evenwicht weer gevonden heb, laat ik hem los. Het was stom om hem te kussen. Hij trok zich vrij snel terug en ging er niet op in. Dat had ik kunnen weten. 'Het lukt wel,' zeg ik, 'ik kan zelf lopen.' Ik heb het geluk dat ik vrijwel nooit hakken draag zodat ik me daar tenminste geen zorgen over hoef te maken. Ik kan sowieso wel een enkel breken, ook zonder hakken. 'Sorry.' Ik kijk naar de grond en alles begint weer te draaien. Voor ik het weet, buig ik voorover en kots ik mijn hele maaginhoud eruit.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAMES "PRONGS" POTTER
    "Until the very end."


    17 • YEAR 6 • PUREBLOOD • GRYFFINDOR • CHASER • HOSPITAL WING • LILY

    Ze vergelijkt mijn gezeur met de inslag van een meteoriet, maar ik moet zeggen dat het waarschijnlijk wel zo voelt. Het doet namelijk echt zeer. Gedachten verzetten wordt net zo moeilijk als Pomfrey vrolijk haar vingers over mijn been laat glijden en me doodleuk vraagt 'om te zeggen wanneer het pijn doet'. Zelfs als ze hem niet aanraakt, doet het nog zeer, dus ik kan wel blijven zeuren, denk ik zo. Ik zucht als Pomfrey even weggaat en denk ik de juiste manier om het te behandelen verzint, maar richt me tot Lily.
          'Hé, James?' vraagt ze en ik wacht op een vraag, opmerking of wat ze ook wil zeggen.
          'Ja?' merk ik uiteindelijk op als ze lang stil blijft. Ze lacht zacht, al weet ik niet wat zo grappig is. Het zou zomaar van de nervositeit kunnen komen, al weet ik ook niet waarom ze nerveus zou zijn.
          'Als je been eraf moet, beloof ik plechtig om je eten te komen brengen vanavond, oké?' Ik kijk haar aan. 'En zo niet, dan verwacht ik kennis te maken met je zogenaamd imponerende dansskills.' Ik trek mijn wenkbrauwen even op als reactie op haar opmerking en dan lach ik ook. Goed, dit is wel grappig.
          'Alleen maar eten?' vraag ik vervolgens. 'Geen kusjes, lieve woordjes?' Ik pruil wel even als ik naar haar kijk. 'Mag ik een belletje zodat ik kan bellen als ik wat nodig heb? Als mijn kussen opgeschud moet worden of als ik een slokje water wil?' Ik grinnik. Pomfrey komt echter weer terug en ik kijk naar haar. Ze geeft me eerst een drankje en ik kijk er vies naar. Ik haat drankjes, zeker als ze van Pomfrey komen. Het zal vast goed voor me zijn, maar dat maakt het niet lekkerder.
          'Drink dit op, meneer Potter,' zegt ze en ik zucht als ik het aanpak en dan maar zo snel mogelijk opdrink. Ik trek een vies gezicht en zet het glas op het kastje naast het bed neer. Dan kijk ik naar de vrouw, die over mijn been gebogen staat, weer overal haar vingers in prikt en ik grom kort van de pijn. Ze mompelt enkele spreuken en ik merk dat de pijn toch wat verzacht. 'De breuken zijn geheeld,' legt ze uit en ze kijkt me aan, 'maar de blauwe plekken en verrekte pezen en spieren moeten het vanzelf doen. Met dat drankje gaat het sneller, maar ik zou rustig aan doen vandaag.' Ze loopt weg en ik zucht kort. Dan kijk ik naar Lily.
          'Hij hoeft er niet af... maar ik weet niet of die dansskills hem gaan worden,' grinnik ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lily Evans 🌼

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hospital Wing • James
    Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan en ik gok dat Nova hetzelfde zou willen doen als ze me zou hebben zien stuntelen. Tot zover mijn poging om met hem te praten en ik ben nog niet eens verder gekomen dan het trekken van zijn aandacht. Misschien moet ik hem gewoon vertellen dat ik het haat hoe hij ervoor zorgt dat ik langzaam de controle lijk te verliezen, hoe ik mijn tong kwijt dreig te raken in zijn aanwezigheid en hoe mijn hart nog altijd genadeloos salto's maakt in zijn buurt terwijl ik al zo ontzettend misselijk ben. En tegelijkertijd hoe ik ondanks alles heel deze achtbaan eigenlijk helemaal niet uit wil stappen, omdat de kriebels in mijn buik het beste gevoel zijn dat ik in tijden heb gevoeld.
          In plaats daarvan poke ik — volwassen als ik ben — genadeloos in zijn pijnlijke been bij het horen van zijn woorden. Als hij nog altijd zulke praatjes heeft, dan zal het allemaal wel meevallen met zijn pijn. "Er is niets mis met die handen van je, love, dus koester maar niet te veel hoop. En ik heb je helemaal van het Quidditch veld naar hier toe gezeuld, dus ik geloof dat ik al ongekend lief voor je ben geweest. Graag gedaan, trouwens."
          Met die 'lieve woordjes' moet hij het doen en ik kijk geamuseerd toe hoe James zijn drankje naar binnen werkt — net goed — al kan ik het niet laten om enigszins opgelucht te zijn wanneer Pomfrey vertelt dat het allemaal in orde komt, zelfs al moet hij nog even rustig aan doen. Ik overweeg om hem te vertellen dat de vrouw Roza hoogstwaarschijnlijk ook heeft verteld om het 'rustig aan' te doen en dat dit 'rustig aan' betekent dat je nog verrassend veel kunt doen, maar veiligheidshalve besluit ik dit achterwege te laten en ik rol lachend met mijn ogen wanneer hij me vertelt dat hij een hard hoofd heeft in het kunnen tonen van zijn danskunsten.
          "Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat dit hele bludger incident in scène is gezet, enkel en alleen zodat jij onder het dansen uit kunt komen, omdat je het stiekem helemaal niet kunt." Ik grinnik zacht en buig wat voorover, waarbij ik mijn wenkbrauwen uitdagend optrek en hem met pretlichtjes in mijn ogen aankijk. "Ben je soms bang, Potter?" plaag ik hem liefjes.




    She's imperfect but she tries