• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 years//Fire and Earth//Talking to: Tibo//Outfit



    "Rox, het spijt me maar nu moet ik wat verder werken met mijn 'criminele praktijken'" Hij lacht een beetje. "Neem nog een koekje, en laat me dan werken..." Ik zucht. 'Ik ga al en ik hoef geen koekje,' zeg ik met een glimlach. Ik loop zijn kamer uit.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 14:57 ]

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Ander//Outfit//Bracelet



    'Cynder toch. Dat is ook niet aardig,' zegt hij uitdagend en hij maak een foto van dichtbij waardoor die stomme flits mij een beetje verblind. Ik knipper weer met mijn ogen, ik weet niet of geesten ook stil staan met de tijd of die daar tegen kunnen, maar ik laat de armband veranderen in een draak en Lex duwt de camera uit zijn handen en gaat weer terug om mijn pols. Alles gebeurt in één seconde, het enige wat je kon zien was een witte waas. 'Wie zei dat ik aardig was?' vraag ik met een grijns.

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Cynders kamer | Praat met Cynder

          Het gaat zo snel dat ik niets kan doen. Een witte waas, de camera die uit mijn handen wordt gerukt.
          'Wie zei dat ik aardig was?' Even kijk ik Cynder niet-begrijpend aan en dan staar ik naar mijn camera, die op de grond ligt en mijn mond valt open. De lens is kapot. Verbrijzeld.
          Mijn verbaasde blik verandert in eentje van kille woede. IJzig kijk ik de kleuter aan en dan laat ik de tijd langzamer gaan. Veel langzamer. Cynder beweegt twee keer zo langzaam en ik maak van de gelegenheid gebruik om haar ruw en hard tegen de muur in de kamer te duwen. Dan gaat de tijd weer normaal en ik grijp haar schouders en beweeg mijn vingers op precies de goede manier. Ik weet dat ze duidelijke signalen van pijn opvangt maar het is niet genoeg. Nu moet ik een nieuwe camera bestellen en twee dagen wachten tot hij er is. Twee dagen zonder foto's. En nu ben ik ook alle foto's van de afgelopen week kwijt.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    BURN

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 18:13 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Ander//Outfit//Bracelet



    Ik kan het niet geloven, ik heb zijn camera kapot gemaakt, haha het is me gelukt! Hij kijkt verbaast, maar snel verander die verbaasde blik in een van woede. In een sword ik hard tegen de muur aan geduwd. Ik haat het als hij met tijd speelt. Hij grijpt me bij mijn schouders en doet me pijn met zijn vingers. Ik kijk hem woedend aan en mijn armband veranderd weet in een draak. Lex word groter totdat hij net niet zijn kop stoot aan het plafond. Hij duwt Ander van me af. Ik val op de grond en kom meteen overeind. Ik wrijf wat over mijn schouder, het deed echt pijn. Lex word kleiner en gaat op mijn schouder zitten, terwijl ik even bijkom.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 17:09 ]

    Tibo Michael “Sul„ Sully
    17 years//Transfiguration//Talking to: Nobody//Outfit real Tibo//Outfit Tibo as Rox



    Nadat Rox - zonder koekjes - de kamer uit liep, klapte ik mijn computer weer open. Ik klikte op enkele knoppen en stortte van enkele willekeurige rekeningen in totaal €7500 op mijn rekeningen. Ik klapte mijn computer dicht, en begon verder na te denken over mijn plan om in het gedaante van Rox naar de stad te gaan. Ik opende mijn klerenkast en haalde de geheime bodem eruit. Hierin bewaarde ik gestolen kleren van iedereen uit het huis, mooi gesorteerd per persoon. Ik nam het stapeltje van Rox eruit, en koos een mooie uitfit uit. Ik stak hem in een plastic zak, en liep mijn kamer uit, recht naar de deur. Van zodra ik in een doodlopent steegje kwam verwisselde ik mijn kleren. Mijn eigen kleren liet ik hier liggen, hier kwam toch nooit iemand. Ik zocht op mijn gsm het facebookaccount van Rox. Hierop zocht ik een foto van haar volledige lichaam. Deze prente ik in mijn brein, en dacht verder aan niets. Plots voelde ik mijzelf veranderen, ik werd Rox. Van zodra ik mijn ogen weer opende nam ik mijn gsm en keek ik naar mezelf in de reflectie van het scherm. En ja, ik was Rox. Rustig wandel ik het steegje uit met duistere plannen in mijn brein...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 18:18 ]

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Cynders kamer | Praat met Cynder

          Oh hemel, die rotdraak van haar. Woedend kijk ik het dier aan terwijl hij me van Cynder afduwt. Ik knijp mijn ogen dicht, beweeg mijn hoofd weg en pas na een paar seconden durf ik mijn ogen weer open te doen. Ik haal even een paar keer diep adem en dan sta ik, een beetje gekalmeerd, weer op en ik loop weer naar haar toe.
          'Valsspeler,' mompel ik binnensmonds, zowel kijkend naar haar draak en het meisje zelf. Ze heeft het er nu echt naar gemaakt. Het is haar eigen schuld, compleet haar eigen schuld. Tijd stil, die draak van haar schouder plukken en hem op de grond zetten. Gelukkig is ook dat wezen te zwak voor de tijd. Dan duw ik Cynder op diezelfde grond en ga boven haar zitten, terwijl ik me afvraag wat ik zal doen. Dan laat ik de seconden weer tikken en ik bal mijn vuist.
          'Jij mag kiezen. Of je regelt een nieuwe camera, of je zit de komende week met een probleem dat men "pijn" noemt. En laat die draak van je hierbuiten. Ik ben sneller.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    En Ander is sneller. Hij houdt Lex in de gaten en de tijd bevriest onmiddellijk als die iets uithaalt. Hij kan op tijd weg zijn als hij erop voorbereid is, dus tja.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 years//Fire and Earth//Talking to: nobody//Outfit



    Ik ga om de hoek staan zodat Tibo mij niet ziet en ik volg hem naar buiten. Na een tijdje verlies ik hem uit het zicht, shit! Maar dan zie ik mezelf een steegje uit wandelen, wacht wat? Ik kijk naar de kleding die ik aan heb, die was ik kwijt! Tibo, hij moet het wel zijn. Hij is iets van plan met mij en ik ga erachter komen wat het is. Ik blijf op afstand en zorg ervoor dat hij mij niet ziet.

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Ander//Outfit//Bracelet



    Voor ik het weet is Lex van mijn schouder af en word ik op de grond geduwd, Ander gaat boven op mij zitten zodat ik geen kant op kan. Hij balt zijn vuist. 'Jij mag kiezen. Of je regelt een nieuwe camera, of je zit de komende week met een probleem dat men "pijn" noemt. En laat die draak van je hierbuiten. Ik ben sneller.' Ik weet dat hij sneller is. Ik steek mijn hand uit naar Lex. Kom maar terug zeg ik in mijn gedachten tegen hem en hij gaat weer als een armband om mijn arm zitten. Ik had niet echt zin in pijn en ja een nieuwe camera regelen kan toch niet zo moeilijk zijn. 'Best, ik regel wel een camera,' zeg ik, hij krijgt lekker een stomme flut camera en ik ga hem echt niet komen ik jat er wel een.

    Tibo Michael “Sul„ Sully
    17 years//Transfiguration//Talking to: Nobody//Outfit Tibo as Rox



    Zelfzeker wandel ik de stadskern binnen, waar al direct enkele jongens naar mij fluiten. Ik glimlach schuchter terug, ik mag niet afgeleid raken van mijn doel, ik heb namelijk maar beperkte tijd. Ik besef dat ik nog net tijd zal hebben om de kleren te gaan kopen die Rox daarnet droeg. Als ik iemand uit het huis zou tegen komen hier, dan zou deze geen argwaan krijgen. Ik wandel dus enkele winkeltjes binnen, en zoek de kleren die Rox daarnet aanhad toen ze koekjes aan het eten was. Al snel vind ik wat ik nodig heb, en betaal ik met mijn bankkaart waar de 7000 euro van daarnet nog opstonden. Plotseling zie ik een verlaten krot. Ik liep ernaartoe en verwisselde mijn kleren. Toen ik weer naar buiten ging besefte ik dat het nu moest gebeuren...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 19:08 ]

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Cynders kamer | Praat met Cynder

          'Best, ik regel wel een camera,' zegt het meisje "onverschillig". Kan het echt zo makkelijk zijn? Ik werp een blik op de draak, maar op dat moment verdwijnt hij. Hij zal wel weer in Cynders armbandje zitten.
          'Een goede camera,' waarschuw ik haar. 'Nikon D3400, extra verstrekte lens. Die, dezelfde als ik eerst had. Precies dezelfde. Maar dan een nieuwe, hm?'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 20:52 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 years//Fire and Earth//Talking to: nobody//Outfit



    Ik zie hoe ik oftewel Tibo een paar winkels binnengaat, wat is hij van plan? Hij komt terug met een tas, zitten daar kleren in? Met welk geld koopt hij dat, oohh wacht hij heeft de Rabobank gehackt, verklaart een hoop. Weer verlies ik hem uit het oog en dan zie ik hem weer,maar dan met dezelfde kleren aan als ik nu aan heb. Ik heb zin om een vuurbal op hem te schieten en hem in elkaar te slaan, maar wat moeten al die mensen denken, twee dezelfde mensen en vuur? Ik blijf hier staan en wacht totdat hij weer verderloopt, ik kom te weten wat hij doet, niemand gaat me stoppen.

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Ander//Outfit//Bracelet



    'Een goede camera,' waarschuwt hij. 'Nikon D3400, extra verstrekte lens. Die, dezelfde als ik eerst had. Precies dezelfde. Maar dan een nieuwe, hm?' Ik zucht. 'Ja, ja.' Ik ben niet bang voor hem en ik ga die camera echt niet halen, hij stikt er maar in.


    Muhaha Cynder blijft eigenwijs XD

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Cynders kamer | Praat met Cynder

          'Ja, ja,' zegt ze op eigenwijze toon. Het bevalt me niet, helemaal niet zelfs.
          'En niets anders, begrepen?' sis ik. 'Houd je je hier niet aan, dan hoef ik niets anders te doen dan met een gedachte de seconden te laten stoppen met tikken en dan ruk ik die armband van je arm en ik steek hem in de fik, begrepen?'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 20:21 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Ander//Outfit//Bracelet


    'En niets anders, begrepen?' sist hij. 'Houd je je hier niet aan, dan hoef ik niets anders te doen dan met een gedachte de seconden te laten stoppen met tikken en dan ruk ik die armband van je arm en ik steek hem in de fik, begrepen?' Ik rol met mijn ogen en zucht. 'Je kan die armband niet in de fik steken of van mijn arm af rukken, hij zit vast en ja vuur verwoest geen draken en al helemaal geen geest van een draak,' zeg ik eigenwijs. Het is waar wat ik zeg. 'Maar waarom ga je niet zelf naar een winkel zet je de tijd stil en pak je die camera?'

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Cynders kamer | Praat met Cynder

          'Je kan die armband niet in de fik steken of van mijn arm af rukken, hij zit vast en ja vuur verwoest geen draken en al helemaal geen geest van een draak,' reageert Cynder eigenwijs. 'Maar waarom ga je niet zelf naar een winkel zet je de tijd stil en pak je die camera?'
          'Waarom? Omdat jij mijn camera aan diggelen heb gegooid en dus jij mag een nieuwe gaan halen,' zeg ik fijntjes. Dan vloek ik even binnensmonds en ik bal dreigend mijn vuist en laat hem net voor Cynders neus stoppen, waarop ik mijn wenkbrauw optrek.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner