• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 years//Fire and Earth//Talking to: Tibo//Outfit



    Tibo verandert weer in zichzelf, gelukkig maar. "Wie? Ik?" Zegt hij onschuldig. "Ik zei toch dat ik van gedaante ging veranderen en naar de stad ging gaan?" Ik haal mijn hand die tegen zijn borst geduwd is weg en laat er planten omheen groeien. 'Dit is nu afgelopen!' roep ik tegen hem en ik loop de hoek om waar ik aanbel en de fotograaf doet open. 'Ja, Roxy?' Ik grijns. 'Ik kom even zeggen dat ik nooit meer terug kom en verwijder al die foto's maar, het contract is afgelopen!' Ik draai me om en loop terug naar Tibo die nog steeds vastzit aan de muur.

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Ander//Outfit//Bracelet



    Dat heb ik weer mooi voorelkaar. De camera van Ander is kapot en ik hoef geen nieuwe te halen. Ik loop mijn camera uit en kom langs de bieb waar Dawn alleen zit. Ik loop nieuwsgierig naar binnen en ga naast haar staan. 'Wat doe je?' vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 12:24 ]

    Dawn Mary Anderson

    16 jaar | Teleporteren | De bieb | Praat met Cynder

    'Wat doe je?'
          Meteen kijk ik geprikkeld op. Cynder, kleine kinderen. Nee hè, daar heb ik geen zin in. Cameron is al klein kind genoeg, ik heb geen zin in deze kleuter.
          'Lezen,' zeg ik op sarcastische toon, het boek op de grond leggend. 'Hoezo?'



    I'll make one thing clear... I am not a toy. My feelings are not your playground and my life is not your game!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:40 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jennah "Jah" Dunphy

    Twijfelend loop ik richting de deur. Ik breng mijn vinger naar de bel, en met een lichtte twijfel druk ik deze in. Deze simpele beweging kan de rest van mijn leven als zwerver wel eens een volledig andere wending geven...

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 22:30 ]

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Voordeur | Praat met Jennah

          Geïrriteerd trommel ik nog even met mijn vingers op het bureautje. Ja. Morgen neem ik wel wraak op Cynder, als ik mijn camera heb. Ik ga tientallen foto's maken en ze ophangen door het huis. Prima idee.
          Met een cynische glimlach sta ik op, al klaar om me in de discussie van Iratus en Fiona te mengen. Maar dan gaat de bel, en ik besluit de deur open te doen.
          Er staat een blond meisje voor me, zie ik als ik de deur met een ruk openzwaai. 'Wat?' mompel ik op een snauwende toon. Dan verzacht mijn stem iets. Nee, niet de bedoeling. 'Wat wil je hier?'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:27 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Fiona Maria Alderman


    18 • The Hacker• 'Don't hate the hacker, hate the code...' • outfit •



    Ik durfde Iratus niet meer aan te kijken na mijn vraag. Ik was een hacker en was goed vanachter mijn apparatuur, maar in het veld zou ik ze alleen maar tot last zijn. 'Nee, ik heb er geen problemen mee dat je meegaat,' klonk het plots, 'alleen gaan wordt maar saai.' Een glimlach verscheen om mijn gezicht en ik draaide me weer richting haar en sprong op uit mijn stoel. 'Waar gaan we precies heen?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Do I look like Mother Teresa?

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Dawn//Outfit//Bracelet



    'Lezen,' zegt ze sarcastisch. Dit had ik eigenlijk wel kunnen raden. 'Hoezo?' Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon,' antwoord ik. 'Welk boek lees je?' Het boeit me eigenlijk niet wat ze leest, maar ik heb niks te doen dus ja.

    Jennah "Jah" Dunphy

    Praat met: Ander // Outfit // Kracht: Allesweter // Leeftijd: 16 jaar // Voordeur

    Opeens wordt de deur geopend en wordt er op snauwende toon aan mij gevraagd wat ik hier kom doen. 'Euhm, ik hoorde dat de kwaadaardige club hier was gevestigde en... Euhm, ja... Ik vroeg me af of... Ik me er eventueel bij zou kunnen aansluiten? Ik keek de jongeman met mijn puppy-oogjes aan en hoopte dat hij zou toestemmen, of me op z'n minst naar een vriendelijker iemand kon brengen... "Oh ja, by the way, ik ben Jennah!" Ik stak mijn hand uit naar de jongen.


    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 17:38 ]

    Tibo Michael Sully

    Praat met: Rox // Outfit // Kracht: Gedaanteverwisseling // Leeftijd: 17 jaar // Steegje

    Opeens loopt Rox, nog kwader dan ze al was, naar het huis van de fotograaf en schreeuwt dat het contract is afgelopen. Ondertussen probeer ik mezelf te veranderen in een mug, om zo uit de planten te ontsnappen, maar ik heb vandaag mijn krachten al verspilt. Ik vrees dat dit niet bepaald de beste dag van m'n leven gaat worden...

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 17:44 ]

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 years//Fire and Earth//Talking to: Tibo//Outfit



    Ik sla Tibo hard in zijn gezicht. 'waarom heb je dit gedaan?' vraag ik schreeuwend aan hem. Ik ben woest, hoe kan hij als mij fotomodelletje spelen, als hij maar niet denkt dat hij hier mee weg kan komen, want dan heeft hij het dus mooi mis.

    Cal
    Ik stond op en glimlachtte even naar Gaia. 'Sorry, ik hoor mijn plicht roepen' grap ik omdat ik de bel hoor en vervolgens Ander hoor schreeuwen. 'You're joining?' Vraag ik waarna ik me omdraai en me richting de deur beweeg, met een zachte duw duw ik Ander opzij om te zien wie onze gast was.
    'Dus wie ben je en wat doe je hier?' Vraag ik vriendelijk al ligt er wel een lichtelijk verwijtend randje in mijn stem.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Aan het praten met Cal

    Op dat moment gaat de bel. Cal staat op en glimlacht. 'Sorry, ik hoor de plicht roepen. You're joining?'
    Ik zucht en sta recht. Iets anders heb ik toch niet te doen. Ik volg hem richting de deur en zie hoe hij nog net die irritante Ander opzijduwt en de gast bekijkt, al zie ik niet wie dat is. Hopelijk iemand nieuw, iemand zwak. Ik heb wel zin in een spelletje.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 20:01 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Voordeur | Praat met Jennah

          'Euhm, ik hoorde dat de Kwaadaardige Club hier was gevestigd en... Euhm, ja... Ik vroeg me af of... Ik me er eventueel bij zou kunnen aansluiten? Oh, by the way, mijn naam is Jennah.' Ze steekt haar hand uit, die ik snel aanneem, en ik glimlach even. Ik heb dan geen camera, maar dat betekent wel dat het makkelijker is om het vertrouwen van dit kind hier te winnen.
          'Fijn je te ontmoeten, Jennah. Ik ben Ander.'
          Het volgende moment duwt iemand me weg. 'You're joining?' Ik rol met mijn ogen; Cal, irritant kind. Zachtjes duw ik hem weer terug. 'Dus, wie ben je en wat doe je hier?'
          Oh, Cal, idioot. Uit mijn ooghoeken zie ik Gaia naderen. En wat moet dat kind nou weer hier. Voor Jennah antwoordt doe ik het voor haar.
          'Dit is Jennah,' zeg ik droogjes. 'En het zou heel goed kunnen dat ze hier is om zich bij ons aan te sluiten, want ze ziet er niet uit als de pizzabezorger.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De computerruimte | Praat met Fiona

          Ze glimlacht, draait zich om en springt op. Over enthousiasme gesproken. 'Waar gaan we precies heen?' vraagt ze me nieuwsgierig. Ik grijns een beetje.
          'Zoeken. Je weet maar nooit of er nieuwe, geschikte leden kunnen komen.'



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dawn Mary Anderson

    16 jaar | Teleporteren | De bieb | Praat met Cynder

    'Gewoon.' Wat een slechte reden, schat. Rotkind. 'Wat voor boek lees je?'
          'Paper Towns.' Ik spring op, pak het boek, en zet het terug in de kast.



    I'll make one thing clear... I am not a toy. My feelings are not your playground and my life is not your game!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner