• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Leslie      'FireFly'      Mortem
    15 Jaar | Kamer | Praat Tegen Jackson En Cam | Gedachten zenden / Empathie
    "UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS! I LIKE THERE COLORS AND I LOVE THE NAME! UNI, UNI, UNI, UNICORNS, UNICORNS, I LOVE UNICORNS"

    'Nee, niet echt' Cam kijkt de andere kant op waardoor ik wel weet dat hij het (misschien) wel helemaal niet wil. 'Maar ik kan wel iets verzinnen, mensen pesten in het winkelcentrum' ik grinnik, "Ja, leuk" glimlach ik, "Maar eerst, waarom doe je zo? Ik bedoel, tegen mij aardig, want het heeft geen reden."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Ander//Outfit//Bracelet



    'Eh -' ze kijkt me een beetje ongemakkelijk aan en dan krijg ik het boek. Ik draai hem om en begin de achterkant te lezen. 'Het gaat dus over twee kinderen die een link hadden gevonden en een paar jaar later verdwijnt het meisje,' ik kijk nog eens naar de achterkant van het boek om mijn zin af te maken. '-Margo, en gaan ze haar zoeken?' vraag ik aan haar. 'Leuk,' antwoord ik en ik meen het wel, misschien is het boek te moeilijk om te lezen voor mij, maar het klinkt wel als een leuk boek.

    Dawn Mary Anderson

    'Ja, ik weet het,' antwoord ik zachtjes.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jennah "Jah" Dunphy

    'Zeg, voor iemand die alles weet had je slechte punten op school, hoor' zegt Gaia met een grijns. Ik schok even wanneer ze dit zei. Zou ze ook alles kunnen weten? Ben ik dan toch niet zo speciaal? 'Moest dat echt, Lava?' zegt Ander kwaad. Lava, dat moest ik onthouden. 'Noem. Me. Geen. Lava, Itai Pierce!' laat Gaia uit haar mond ontsnappen. Itai Pierce, ook iets om te onthouden... 'En, arme, kleine jongen, waar is je camera?', snauwt ze dan. 'Is-ie kapot? Och god, toch. Nu kan onze arme, kleine jongen geen mensen meer stalken, duts toch. Weet je wat, ga bij je broertje huilen', terwijl deze ruzie aan de gang is probeer ik in mijn geheugen wat meer te weten te komen over Gaia, want als ze altijd doet zoals ze nu doet moet ik echt niet van haar hebben. 'Houd. Je. Mond,' gromt Ander 'Of wacht, die zit thuis. Woops, vergeten. Of ben je daar wel zeker van? Wie weet is ie net verongelukt, of dodelijk ziek. Wie weet wat er gebeurt bij je thuis terwijl jij hier lekker achterbaks mensen zit te stalken. Oh, ik voel het gemis van je broertje tot hier' Gaia schijnt het echt leuk te vinden van met mensen hun gevoelens te spelen. 'Geef terug. Geef me terug wat... Wat je ook uit mijn geest hebt gehaald. Het is van mij.' piept Ander kwaad. Cal, de enigste ietwat normale persoon, wendde zich tot mij. 'Ik moet zeggen dat je op deze manier echt als een stalker overkomt, maar iets in Gaia's reactie vertelt me dat het niet gaat om een stalker hier.' Ik moest grijnzen. 'Trouwens het spijt me dat we je zo binnen moeten laten, maar ik kan je vertellen dat het hier altijd zo is dus wen er maar vast aan.' Hierna wend hij zich tot de twee ruziemakers. 'Zouden jullie deze ruzie alsjeblieft ergens anders kunnen voeren en Gaia misbruik je gave niet zo dat is echt niet cool.' Hij pakt Gaia's hand vast waarna hij ook die van Ander pakt en ze in elkaar legt, grijnzend om wat hij nu eigenlijk aan het doen was. 'Zeg maar sorry tegen elkaar' zei hij op een toontje van een veel te vriendelijke kleuterjuf. 'Nee', zegt Gaia onmiddelijk koppig. 'Cal, laat me los. Dit is niet grappig. Echt niet', snauwt Gaia, terwijl ze zich los probeert te rukken. Plotseling spant Ander zijn greep aan en sleept Gaia naar de keuken. 'Geef. Het. Terug.' hoor ik hem roepen. 'Uhh kom binnen, ik doe zo een voorstel rondje al kom je er zelf waarschijnlijk al aardig goed uit. Je kan me even volgen terwijl ik de ruzie oplos, ja ik ben nogal de vredestichter in dit huis, daarna zal ik je voorstellen aan iedereen' Ik vond het best grappig hoe rustig (en gay-erig) hij onder de situatie bleef, en dus volgde ik hem naar de keuken. 'Nu is het klaar, jullie hebben een hekel aan elkaar en dat weet ik, maar kunnen jullie voor een keer gewoon gewoon doen, we hebben tenslotte een nieuweling die niet meteen het standaardbeeld hoeft te zien' Cal schijnt niet door te hebben dat ik vanuit het deurgat meekijk, en hij gaat gewoon verder. 'Laat ook maar, het is kansloos om normaal te lijken' 'Prima, Cal.' zegt Ander vrijwel meteen. 'Maar eerst moet... Gaia dit... Dit, wat het ook mag zijn, oplossen, want anders laat ik haar niet gaan.' Ik bleef rustig toekijken, en vond dit het geschikte moment om even iets te zeggen. 'Ik zal al even rondkijken, is dat oké voor jullie?'

    (Even geen lay-out, ik zit bij mijn grootouders op mijn gsm)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 18:33 ]

    Tibo Michael Sully

    Opeens slaat Rox me "hard" in m'n gezicht. 'Waarom heb je dit gedaan?' schreeuwt ze hierna luid in mijn oor. Zonder te antwoorden zie ik plotseling twee mannen achter Rox naderen. Als ze wat dichterbijkomen zie ik dat het politieagenten zijn. Ze kijken verbaasd naar het tafereel. Een vrouw en een man met dezelfde kleren als de vrouw omwikkeld met planten die net geslagen is door de vrouw. Zonder dat Rox het merkt slagen ze haar in de boeien. "Ik vrees dat wat u hier aan het doen bent de wet overtreedt. Leg het maar uit op het bureau." Ik vind het fantastisch dat Rox wordt opgepakt, maar zelf wil ik niets met de politie te maken hebben. Maar wanneer ik zie dat er een muis passeert, bundel ik al mijn krachten, en uiteindelijk lukt het me ook om in de muis te veranderen. Een hoopje kleren omwikkeld door wat planten blijft achter, samen met een boze Rox en twee verbaasde agenten. Ik loop snel naar het verlaten pand waar mijn echte kleren nog liggen. Ik verander mezelf weer in mezelf en ik loop naar huis. Hopelijk zie ik die agenten nooit meer en krijgt Rox een fikse boete...

    (Badboy Tibo :P)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 18:43 ]

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          Ik liep maar weg van Cole, hij was saai. Ik hoorde echter al nieuw lawaai, waarschijnlijk van Ander en Gaia, waarschijnlijk ook Cal, gezien ik die alledrie duidelijk hoorde. Ik liep er kalmpjes heen en zag een nieuw gezicht, een meisje.
          'Ik zal al even rondkijken, is dat oké voor jullie?' vroeg ze aan de rest. Ik leunde tegen een muur.
          'Nee, dat vinden we allemaal vrésélíjk, daarom laten ze je ook binnen.' kwam ik het gesprek binnenvallen, het sarcasme nogal hoog in mijn stem.


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          Ik keek even naar Cadi. 'Klaar zo, denk ik?' vroeg ik voor de zekerheid. Zelf had ik niet echt een pyjama aan gehad, ik was meestal te lui om me om te kleden en droeg gewoon mijn groene kleding die ik altijd droeg.


    obsessive rage

    Jennah "Jah" Dunphy

    'Nee, dat vinden we allemaal vrésélíjk, daarom laten ze je ook binnen.' Opeens verscheen er achter mij een meisje. Het was Parva. "Oh, hoi Parva!" zei wilde mij laten schrikken, maar ik denk dat het uiteindelijk een wederzijds effect heeft. "Ik ben Ha... Jennah. Aangenaam!" Ik stak, net zoals bij Ander, mijn hand uit naar Parva.

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          Een wenkbrauw wipte omhoog. 'De naam is Avis, niet Parva.' Ugh, dit was vast weer zo'n irritante gave waardoor mijn verleden weer niet veilig was, stomme gaves eigenlijk. Vooral als je bedacht hoe nutteloos de mijne was nogal frustrerend. 'Maar applaus dat je mijn volledige naam weet, jammer dat je de verkeerde als roepnaam pakt.' probeerde ik toch vriendelijk te blijven, haar hand expres niet aannemend.

    (Tss, Jennah, je hebt haar net met "kleine" aangesproken, "Parva Avis" betekent "kleine vogel" :'D)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 19:46 ]


    obsessive rage

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 years//Fire and Earth//Talking to: Tibo//Outfit



    "Ik vrees dat wat u hier aan het doen bent de wet overtreedt. Leg het maar uit op het bureau." Ik schrik van de stem en draai me om, ik zie twee agenten, ze slaan me in de boeien. Ik zie hoe Tibo in een muis veranderd en weggaat. Ik word boos, hij gaat echt niet ontsnappen. Ik brand mijn handboeien los en kijk dan naar de agenten. Niemand zal hun geloven. Ik ren snel weg bij de agenten, ze komen niet eens achter me aan, wat een prutsers. Ik kijk om me heen, ik heb echt geen idee waar Tibo is, maar als in hem tegenkom heeft hij een probleem. Ik loop weer terug, richting het huis.

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Dawn//Outfit//Bracelet



    'Ja, ik weet het,' antwoordt ze zachtjes. Ik geef het boek weer terug. 'Alsjeblieft.'

    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 20:31 ]

    Cal
    Ik keek Gaia met grote puppyogen aan en vroeg of ze alsjeblieft wat ze dan ook met Ander had gedaan ongedaan kon maken.
    Ik had door dat Jennah in de deuropening stond toen ze zei dat ze wat ging rondkijken en er vrijwel meteen een reactie kwam van Avis. Ik rolde met mijn ogen, een goede indruk voor het meisje zou er dus echt niet in zitten. Ik draaide me om en hoorde daardoor ook dat Jennah Avis Parva noemde, deze naam zou ik moeten onthouden en voor de zekerheid herhaalde ik hem daarom zachtjes. Waarna een zucht mijn mond verliet omdat ze de uitgestoken hand niet aannam, dit huis was hopeloos.

    Cadi
    'Ja, ready to go' zei ik waarna ik mijn ogen over hem heen liet glijden 'jij hoeft denk ik niet om te kleden toch?'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dawn

    'Alsjeblieft,' zegt ze, en ze geeft het boek weer. Vlug zet ik het in de kast, Cynders blik ontwijkend en dan loop ik de bieb uit.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Avis • Outfit

    'De naam is Avis, niet Parva. Maar applaus dat je mijn volledige naam weet, jammer dat je de verkeerde als roepnaam pakt.' Parva (aka Avis) nam mijn hand niet aan, dus liet ik het terug naast mijn lichaam hangen. "Oh, sorry..." zei ik met een schaamtelijke lach op mijn gezicht. Ik kwam teweten dat de kracht die Avis bezit manipuleren door te zingen, praten met vissen en dingen sterk aan voelen komen is. Ik besloot het dus weer subtiel te vermelden. "Denk je dat het vandaag nog gaat regenen?" Hierin vermelde ik al haar krachten (het liedje singing in the rain, voelen aankomen of het gaat regenen en vissen leven in water). Tussen de mensen die haar leven zou ik me wel kunnen vinden...


    “It's not like you could help me with [magic].”

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 20:48 ]

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Oh, sorry...' zei het meisje met een lach op haar veel te vrolijke gezicht, al vermeldde deze blik wel dat ze schaamte voelde. Had ik geen problemen mee, graag zelfs. 'Denk je dat het vandaag nog gaat regenen?'
          Weer fronste ik, wat was dat nou voor een vraag? 'Als je dat wil weten, moet je maar op het weerbericht kijken.' zei ik luchtig, misschien met wat argwaan.


    obsessive rage

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Dawn//Outfit//Bracelet



    Ik loop naar de keuken om een koekje te pakken, want koekjes zijn gewoon lekker. 'Hoi,' zeg ik tegen Bouncing als ik in de keuken ben en ik pak een koekje die ik opeet.