• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    Story
    Rollentopic 1 || Actief
    Speeltopic 1 || VOL
    Speeltopic 2 || VOL
    Speeltopic 3 || VOL
    Speeltopic 4 || Actief
    Praattopic || VOL
    Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jennah ‘’Jah’’ Dunphy
    16 years//know it all//Talking to: Ander, Cal and Gaia//Outfit



    'Fijn je te ontmoeten, Jennah. Ik ben Ander.' Net wanneer Ander ietsje vriendelijker werd, duwde
    iemand hem weg. 'You're joining?' Ik zag dat Ander geïrriteerd geraakte. 'Duw wie ben je en wat doe je hier?' vroeg de persoon die Ander wegduwde. Nog voordat ik mijn mond kon openen zei Ander al 'Dit is Jennah, en het zou heel goed kunnen dat ze hier is om zich bij ons aan te sluiten, want ze ziet er niet uit als de pizzabezorger.' Ik bedacht wat voor een krachten de mensen waar ik nu bijstond zouden hebben. Ondertussen kwam er ook een meisje bijstaan. De jongen heette Cal. En het meisje Gaia. Ander beheerst de tijd, Cal kan spelen met bloed en Gaia beheerst leegte. Om hen een beetje te plagen, besluit ik om mijn kracht te tonen. "Hoi, Cal en Gaia!" zeg ik opgewekt. Wat zou hun reactie zijn?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 20:58 ]

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De voordeur|| Aan het praten met Cal, Jennah en Ander

    Nog voordat het meisje iets kan zeggen, komt Ander al lekker eigenwijs tussenbeide. Typisch. 'Dit is Jenna, en het zou heel goed kunnen dat ze hier is om zich bij ons aan te sluiten, want ze ziet er niet uit als een pizzaberzorger.'
    Het meisje kijkt ons even aan, en zegt dan iets. 'Hoi, Cal en Gaia!'
    Even wil ik snibbig iets terugsnauwen, maar dan bedenk ik dat ze mijn naam helemaal nog niet hoort te kennen, behalve als Ander dat haar al zou hebben verteld.
    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. Ik wilde mijn gave sowieso al gebruiken op haar, maar nu ben ik echt nieuwsgierig. Zou er achter dat zogenaamd schattige hoofd een of ander vreselijk geheim schuilgaan?
    Langzaam dring ik haar hoofd binnen. Vroeger deed dat vreselijk veel pijn, maar ondertussen niet meer. Ik neem haar geest in me op en besluit al snel dat ze een enorm leeghoofdig en naïef mens is. Dan neem ik haar geschiedenis in me op en ik barst bijna in lachen uit. Arm kind, hoor. Ze heeft zes jaar in een vluchtelingenkamp gezeten omdat haar broer en haar zus haar niet mochten, en omdat haar punten niet waren hoe ze zou willen. Haar verleden is totaal niet interessant, hard of pijnlijk, zeker niet in vergelijking met sommigen van ons. Ik besluit dus om haar domme positiviteit en vrolijkheid uit haar te sleuren, en alleendat stukje angst en eenzaamheid diep vanbinnen over te laten. En pas daarna concentreer ik me op haar gave: blijkbaar weet ze alles. Wauw.
    'Zeg, voor iemand die alles weet had je slechte punten op school, hoor', grijns ik gemeen. Geweldig.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 19:58 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    -

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 20:28 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ander

    'Hoi, Cal en Gaia.'
          Hoe weet ze dat? Wantrouwig kijk ik haar aan. Dat hoort ze helemaal niet te weten, dat heb ik haar nooit verteld. Is het haar gave? Dat moet haast wel. Maar wat dan, precies...?
          'Zeg, voor iemand die alles weet had je slechte punten op school, hoor.' Gaia. Ze grijnst vals, en meteen weet ik dat ze heeft gespeeld met die enge gave van haar. "Iemand die alles weet", zei ze. Dus ze weet ook dat ik...
          Even schud ik mijn hoofd, kijk dan Gaia aan. 'Moest dat echt, Lava?' vraag ik haar. Ik kan het niet laten om haar bijnaam te gebruiken. Vulkaanuitbarstingen zijn spectaculair.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 20:28 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Haar gave aan het gebruiken op Ander

    Zodra ik die woorden heb uitgesproken, zie ik Anders ogen schichtig op en neer gaan. Hij schudt zijn hoofd, en dan kijkt hij mij aan.
    'Moest dat echt, Lava?', vraagt hij, en geërgerd klem ik mijn kaken op elkaar. Nu ja, geërgerd, misschien ietsje meer.
    'Noem. Me. Geen. Lava, Itai Pierce', grom ik. Mijn vuisten jeuken om dat irritante, zelfvoldane gezicht eens goed te bewerken, maar ik besef nog net dat dat niet mijn sterkste kant is en tja, zijn gave. In een flits zie ik plots dat zijn fotocamera verdwenen is. 'En, arme, kleine jongen, waar is je camera?', snauw ik. Zijn gezochtsuitdrukking zegt genoeg, zonder dat ik in zijn herinneringen hoef te graven. 'Is-ie kapot? Och god, toch. Nu kan onze arme, kleine jongen geen mensen meer stalken, duts toch. Weet je wat, ga bij je broertje huilen', raas ik in één adem door. 'Of wacht, die zit thuis. Woops, vergeten. Of ben je daar wel zeker van? Wie weet is ie net verongelukt, of dodelijk ziek. Wie weet wat er gebeurt bij je thuis terwijl jij hier lekker achterbaks mensen zit te stalken. Oh, ik voel het gemis van je broertje tot hier', jen ik.
    Misschien... Ik besluit het te doen, nu ik toch bezig ben. Ik trek alles uit hem van emotie, behalve het gemis om zijn broertje. En de liefde die hij voor hem voelt, anders is er niets aan. Hehe, tweede keer in twee minuten ofzo.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 19:59 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ander Itai Pierce Elwood

    Ach, hemel toch. Ze is kwaad. Erg kwaad. 'Noem. Me. Geen. Lava, Itai Pierce,' sist ze. Ik tover een grijns tevoorschijn, die zelfs niet weg te halen is door mijn afschuwelijke tweede en derde namen. 'En, arme, kleine jongen, waar is je camera?'
          Nu maakt mijn grijns plaats voor een vuile blik, en een moordlustige gedachte aan Cynder. Op Gaia neem ik ook nog wel wraak. Gewoon, omdat ik haar niet mag.
          'Is-ie kapot?' gaat ze verder. 'Och god, toch. Nu kan onze arme, kleine jongen geen mensen meer stalken, duts toch. Weet je wat, ga bij je broertje huilen.' Nee. Nee, dat mag niet, ze mag niet over Ty beginnen.
          'Houd. Je. Mond,' grom ik dreigend. Ze moet ophouden, nu, of ze zal het bezuren.
    'Of wacht, die zit thuis. Whoops, vergeten. Of ben je daar wel zeker van?' En toch gaat ze verder. 'Wie weet is ie net verongelukt, of dodelijk ziek. Wie weet wat er gebeurt bij je thuis terwijl jij hier lekker achterbaks mensen zit te stalken. Oh, ik voel het gemis van je broertje tot hier.'
          Langzaam trekt het bloed weg uit mijn gezicht. En dan... Een leeg gevoel. Alsof iets warms wegglipt, ruw weggegraaid wordt. Oh hemel, nee, nee... Een onbeschrijfelijk harde stoot van wanhoop stoot me aan, hoe ik me er ook tegen verzet. Nee, nee, nee. Het gaat goed met Ty, zeg ik tegen mezelf. Het is goed met hem, en - mist hij me? Oh nee, nee. Alsjeblieft niet, ik...
          Met een klap verdrijf ik de schuld en woedend, razend kijk ik Gaia aan en ik duw haar ruw tegen de muur, terwijl ik mijn vuist bal. 'Geef terug. Geef me terug wat... Wat je ook uit mijn geest hebt gehaald. Het is van mij.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oh damn Gaia gaat dood
    Ik post later wel wat.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Cal
    Geïrriteerd kijk ik van Ander naar Gaia en rol vervolgens met mijn ogen, ik had Gaia nooit mee moeten nemen, ik wist hoe de twee elkaar haatte. Met een glimlach keek ik even naar Jennah.
    'Ik moet zeggen dat je op deze manier echt als een stalker overkomt, maar iets in Gaia's reactie vertelt me dat het niet gaat om een stalker hier. Trouwens het spijt me dat we je zo binnen moeten laten, maar ik kan je vertellen dat het hier altijd zo is dus wen er maar vast aan.' ik stap aan de kant om haar naar binnen te laten waarna ik twee boze blikken op Ander en Gaia werp.
    'Zouden jullie deze ruzie alsjeblieft ergens anders kunnen voeren en Gaia misbruik je gave niet zo dat is echt niet cool.' Ik pak Gaia's hand vast waarna ik ook die van Ander pak en ze in elkaar leg, grijnzend om wat ik nu eigenlijk aan het doen was.
    'Zeg maar sorry tegen elkaar'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    [

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Aan het bekvechten met Ander


    Terwijl Ander me tegen de muur duwt en zijn vuist balt, hoor ik Cal iets zeggen. 'Ik moet zeggen dat je op deze manier echt als een stalker overkomt, maar iets in Gaia's reactie vertelt me dat het niet gaat om een stalker hier. Trouwens het spijt me dat we je zo binnen moeten laten, maar ik kan je vertellen dat het hier altijd zo is dus wen er maar vast aan.'
    Ik probeer te zuchten om die typische Cal-reactie, maar dan zegt Ander iets tegen me. 'Geef terug. Geef me terug wat... Wat je ook uit mijn geest hebt gehaald. Het is van mij', fluistert hij. Ik probeer te grijnzen. Hij is echt niet beangstigend.
    Dan komt Cal natuurlijk weer tussenbeide.
    'Zouden jullie deze ruzie alsjeblieft ergens anders kunnen voeren en Gaia misbruik je gave niet zo dat is echt niet cool', zegt hij, waarna hij ons uit elkaar trekt en onze handen in elkaar legt. Woedend kijk ik naar het leedvermaak in zijn ogen. 'Zeg maar sorry tegen ellaar', grijnst hij.
    'Nee', zeg ik koppig. Wat denkt Cal wel? Ander begon. Ik ben er niet happig op om mijn gave op mijn beste vriend te gebruiken, maar als het moest, deed ik het. 'Cal, laat me los. Dit is niet grappig. Echt niet', snauw ik, terwijl ik me los probeer te rukken.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 20:00 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Cynder Amazon
    9 years//Dragon soul//Talking to: Ander//Outfit//Bracelet



    'Paper Towns.' antwoord ze en ze zet het boek terug in de kast. Ik ken dat boek niet, ik lees ook niet veel boeken. 'Waar gaat die over?'

    Ander Itai Piere Elwood

    'Ik moet zeggen dat je op deze manier echt als een stalker overkomt, maar iets in Gaia's reactie vertelt me dat het niet gaat om een stalker hier. Trouwens het spijt me dat we je zo binnen moeten laten, maar ik kan je vertellen dat het hier altijd zo is dus wen er maar vast aan.' Cal. Oh ja, die is er ook nog.
          Ik laat me geen seconde door hem afleiden en nauwlettend houd ik Gaja in de gaten. Ze grijnst enkel, het maakt me woedend. Of iets dT er op lijkt, want nog steeds die wanhoop... Mijn greep verslapt onwillekeurig een beetje. Meteen moet ik dat bezuren want iemand - Cal- grijpt mijn hand en legt hem in die van Gaia. Binnensmonds vloek ik. Hij moet zich hierbuiten houden.
          'Zouden jullie deze ruzie alsjeblieft ergens anders kunnen voeren? En Gaia, misbruik je gave niet zo, dat is echt niet cool,' zegt hij. 'Zeg maar sorry tegen elkaar.'
          'Nee.' Nee, natuurlijk niet, het kleine rotkind. Alsof ik iets gedaan heb. 'Cal, laat me los. Dit is niet grappig. Echt niet.' En hoewel ze nu eens gelijk heeft laat ik niet los, hoe ik ook walg van haar kleine han in die van mij. Nee, ik trek haar mee, bij Cal en Jennah vandaan. In de keuken duw ik haar opnieuw tegen de muur aan, vuist gebald. 'Geef. Het. Terug.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Cal
    Ik grijns Jennah schaapachtig aan en kijk Ander na terwijl hij Gaia mee naar de keuken trekt.
    'Uhh kom binnen, ik doe zo een voorstel rondje al kom je er zelf waarschijnlijk al aardig goed uit. Je kan me even volgen terwijl ik de ruzie oplos, ja ik ben nogal de vredestichter in dit huis, daarna zal ik je voorstellen aan iedereen' ik glimlach even naar haar waarna ik een klein sprintje trek naar de keuken en met mijn handen in mijn zij (JUP BEETJE GAY IS MEGA OKEE).
    'Nu is het klaar' roep ik uit waarna ik mijn volume naar beneden breng en verder ga 'jullie hebben een hekel aan elkaar en dat weet ik, maar kunnen jullie voor een keer gewoon gewoon doen, we hebben tenslotte een nieuweling die niet meteen het standaardbeeld hoeft te zien' geïrriteerd kijk hen een voor een aan waarna ik in de lach schiet terugdenkend aan mijn actie met de handen en hun blikken, met name die van Gaia.
    'Laat ook maar het is kansloos om normaal te lijken'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dawn Mary Anderson

    'Waar gaat die over?' vraagt ze.
          'Eh -' Ongemakkelijk kijk ik haar aan en ik geef haar het boek, zodat ze de achterkant kan lezen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ander Itai Pierce Elwood

    'Nu is het klaar!' Jemig. Kan die idioot zich hier niet buiten houden? 'Jullie hebben een hekel aan elkaar -' zeg dat wel '- en dat weet ik, maar kunnen jullie voor een keer gewoon... gewoon doen, we hebben tenslotte een nieuweling die niet meteen het standaardbeeld hoeft te zien. Laat ook maar,' spreekt de idioot zichzelf dan weer tegen, 'het is kansloos om normaal te lijken.'
          Zeg dat wel. 'Prima, Cal.' Ik glimlach zoet. Te zoet. 'Maar eerst moet...' Ik denk even na over een beledigende benaming, maar een nieuwe golf wanhoop en de gedachte aan Tyler overspoelt me, waardoor er alleen zielig uitkomt: 'Gaia dit... Dit, wat het ook mag zijn, oplossen, want anders laat ik haar niet gaan.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik post straks, heb nu even geen tijd :P