• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Ik knikte en gaf hem een paar euro voor het ijsje. Vervolgens neem ik een likje van mijn ijsje, waardoor het ook op mijn neus komt te zitten en ik dit er giebelend van af haal. Voorzichtig lik ik mijn vingers af en kijk ik hem met een schuine blik aan.
    'Je bent net een meisje met je chocolade ijsje'

    (Owh god dit gebeurt bij mij echt gewoon altijd :'))


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Ja je vind het nu niet meer eng of wel?' zei hij maar voor ik kon reageren liet hij me weer los, wonderbaarlijk genoeg bleef ik zweven. 'Nu kun je vliegen op de Peter Pan manier, alleen moet je me wel volgen,'
          Ik rolde, nu wel met een lichte grijns, met mijn ogen. 'Ja ja, tuurlijk,'


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          Ze knikte, gaf me geld en ik betaalde. Ondertussen was er ijs op haar neus terecht gekomen wat ze snel wegveegde. 'Je bent net een meisje met je chocolade ijsje,'
          'Nou ja zeg,'


    obsessive rage

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    'Is toch zo, ze beweren tenslotte dat chocolade voor vrouwen is gemaakt. Alleen hou ik zelf mee van ijsjes' zeg ik met een opgetrokken neus en ik neem plaats achter een van de tafeltjes die er stonden. Ik nam nog een paar likjes en keek hem toen vragend aan, hij was niet erg spraakzaam.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 21:03 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'Zullen we naar het strand op Hawaii gaan?' vroeg ik enthousiast, ik was wel in voor wat zon en wat zwemmen. Dan konden we eventueel ook nog wat vis vangen en vanavond barbecueën, nu was ik geen vis of vlees fan maar ach anderen vast wel.
    'Dus kun je een beetje snel vliegen denk je want ik zoek hier niet de hele dag stil te hangen'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Elwood

    'Waarom koop je dan ook als er iemand is die zo een koffer voor je kan toveren?' vraagt ze.
          'Ik wist niet van je gave,' verklaar ik snel. 'En zou het niet ergerlijk zijn als ik je om de maand liet toveren terwijl we nauwelijks praten? Een beetje flauw, lijkt me.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Zullen we naar het strand op Hawaii gaan?' vroeg Cal, blijkbaar best blij met zijn eigen idee, of ik dat ook was, wist ik nog niet echt. 'Dus kun je een beetje snel vliegen denk je want ik zoek hier niet de hele dag stil te hangen,'
          'Uh...' Ik haalde mijn schouders op. 'Is goed, pas dan alleen wel op voor stalkende meerminnen,'


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Is toch zo, ze beweren tenslotte dat chocolade voor vrouwen is gemaakt. Alleen hou ik zelf meer van ijsjes,' verklaarde Cadi terwijl ze me vragend aankeek. Ik rolde met mijn ogen en grijnsde licht.
          'Maar kijk, dat is gewoon een excuus voor jullie om alle chocola in te pikken,'


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Maar ik ben anders. Ik heb namelijk tijd zat, en bovendien maak ik graag foto's van mooie dingen. Ook van de minder mooi natuurlijk,' legde Ander met een grijns op zijn gezicht uit, en wierp een korte blik op een foto van Puck, die wat minder geslaagd was, 'maar dat valt wel mee. Dat is alleen om te lachen.'
          'Ik wist niet van je gave,' legde Ander uit. 'En zou het niet ergerlijk zijn als ik je om de maand liet toveren terwijl we nauwelijks praten? Een beetje flauw, lijkt me.'
          'Om de maand valt nog best mee, en we praten nu,' zei ik langzaam. 'Al is weggooien sowieso handig, bespaart wel een hoop plek onder je bed,'


    obsessive rage

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    Ik keek haar verbaasd aan en lachte toen kort.
    'Zijn er zeemeerminnen op Hawaii?' vroeg ik haar waarna ik vooruit schoot en me ook probeerde te focussen op haar want zodra ik dat zou vergeten viel ze en dat wou ik voorkomen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    'Misschien wel. Maar ik houdt niet van chocola dus ik ben een braaf meisje. Al steel ik alle ijsjes die bestaan' en ik kijk hem aan waarna mijn blik naar zijn ijsje gleed en weer terug naar zijn ogen.
    'Dus ik zou maar uit kijken' zeg ik met een stiekeme glimlach.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Elwood


    'Om de maand valt nog best mee, en we praten nu,' komt er bedachtzaam uit. 'Al is weggooien sowieso handig, bespaart wel een hoop plek onder je bed.'
          'Jup.' Ik kijk even door Pucks foto's en gooi dan schouderophalend de hele boel opzij. Die gooi ik zo wel weg.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Gaia, Roxy, Tibo, Cole and Puck • Gang op eerste verdieping • Outfit

    'Jammer hoor, maar je bent inderdaad vreselijk slecht in liegen. Ten eerste heeft Cole ons gesprek al gehoord, en tweede gelooft Cole mij volgens mij eerder dan een schijnheilige, leugenachtige nieuweling, toch Cole?' Ik kijk vernederd naar beneden. 'Gaia heeft gelijk, meid.' Daarna zet hij toch zijn serieuze gezicht op en kijkt hij mij en Gaia ernstig aan. 'Maar dit vind ik sneu, je kan van mij wel iets aantrekken.' Gaia zucht luid. 'Mij goed, als je je kleren aan schijnheilige trutten wilt opofferen. Maar goed, het hele punt voor mij is dat ze gewoon zonder iets te vragen onze kamer binnenloopt, mijn kleren steelt en er geen greintje spijt van heeft. En daarna gaat ze nog liegen ook!' Ik hef mijn hoofd weer op en kijk Gaia aan. Ik ging nu iets doen wat ik nog nooit eerder had gedaan. Mijn excuses aanbieden. 'Oké, ik had het inderdaad niet mogen doen. Het spijt me heel erg en het is volledig mijn eigen schuld...' Ik schuif mijzelf tegen de muur naar beneden waarna ik op de grond zit, met mijn hoofd op mijn benen gedrukt. Wat ben ik toch aan het doen?


    “It's not like you could help me with [magic].”

    "Iratus" Quinn Alena Eaves

    17 jaar | Illusies creëren | De hal? | Geeft een preek

    En dan verneem ik drama. 'Wacht even,' zeg ik vlug tegen Fiona, en ik haast me de trap op, waar een meisje - ik ken haar niet - in haar ondergoed staat. Er zijn meerdere mensen aanwezig, maar vooral Gaia lijkt veel plezier te hebben in de situatie, terwijl ze zich tegelijkertijd ook kapot ergert, geloof ik. Volgens mij is dit haar schuld.
          'Wat is hier aan de hand?' bits ik. Snel haal ik een deur in de gang van het slot en ik houd hem uitnodigend voor haar open.



    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wacht.

    Lol reageren mensen!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    Lol reageren mensen!


    Haha ja inderdaad

    Avie I know you can do it! As for the rest, maar ik wacht op Ava dus ja :')
    Trouwens Jo ook so en volgens mij mis ik dan nog een karakter hihi

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 12:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."