• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Gaia • Gang op eerste verdieping • Outfit

    'Tja, als jij zo achterlijk bent dat je je kleren verliest, is dat niet mijn fout hoor. Nu ja, als jij er geen problemen mee hebt', zegt Gaia achteloos. 'Mag ik?', vraagt Gaia, en zonder zich te interesseren in mijn antwoord schreeuwt ze 'Hey jongens! Er is hier iets wat jullie vast graag zouden zien!' Na enige tijd komt een zekere Roxy eraan, die even met open mond naar mij gaapt. 'Wie is zij?', vraagt ze vervolgens aan Gaia, alsof ik niet kan spreken. Nog tijdens haar vraag komt ook een zekere Puck boven, met een sadistidche grijns op zijn gezicht. 'Zo zo Gaia, gemeen hoor. Wie is dit?'
    vraagt hij, nogmaals aan Gaia. 'Jennah. Onze nieuweling, die het nodig vindt zonder het te vragen onze', hierbij kijkt ze naar Rox, 'kamer binnen te gaan en onze kleren aan te doen, omdat ze die van haar te lelijk vondt of weet ik veel. Onze kleren! Nu ja, ik heb haar die laten uitdoen, uiteraard. Alleen jammer zeg, dat ze haar eigen kleren heeft weggeflikkerd. Nu loopt ze hier in haar ondergoed.' Ik keek Gaia kwaad aan, en keek daarna beschaamd naar Puck en Roxy. Ik zocht iets om Gaia zwart te maken, maar vond niet echt iets. Ik besloot dus te liegen. "Ik zou nooit zoiets doen! G..."
    Lava, dat zei Ander toch? "Lava heeft mijn kleren uitgetrokken en ze daarna brandend uit het raam gegooid! Ga maar kijken, je zal het hoopje as wel zien liggen!" zei ik, zo geloofwaardig mogelijk. Aangezien Gaia zo'n ambetante trut is, zullen ze mij waarschijnlijk wel geloven...


    “It's not like you could help me with [magic].”

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Aan het praten met Jennah, Puck en Roxy

    Met open mond kijkt ze me aan, en ze denkt even na. Vervolgens trekt ze haa ogen zielig open. "Ik zou nooit zoiets doen! G...", begint ze, maar dan stopt ze even. "Lava heeft mijn kleren uitgetrokken en ze daarna brandend uit het raam gegooid! Ga maar kijken, je zal het hoopje as wel zien liggen!"
    Ik bijt even op mijn tong als ik haar Lava hoor zeggen, en kan mijn woede amper in bedwang houden. Wat een leugenachtige bitch! Echter beslis ik om me kalm te houden. 'Jammer zeg, maar Puck hier kan gedachten lezen. Hij weet dus dat je staat te liegen dat je zwart ziet', zeg ik fijntjes. 'Toch, Puck?'


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

          Puck
          Ik keek Jennah rustig aan en leunde wat tegen de muur. 'Ik zou nooit zoiets doen! G...' even zweeg ze, 'Lava heeft mijn kleren uitgetrokken en ze daarna brandend uit het raam gegooid! Ga maar kijken, je zal het hoopje as wel zien liggen,'
    Oké, nog een leugenaar ook, vreemd kind dit, Gaia kwam ertussen om het te laten bewijzen, ik richtte me weer op Jennah. 'Lieve schat, Haley, je bent erg slecht in liegen.' zei ik kalmpjes met een grijns. 'Gewoon, even om dat te laten weten. Ik wil best acteerlessen voor je fixen?'

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 20:56 ]


    obsessive rage

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Helemaal prima. Dan doe ik even een oud shirt aan want anders gaat deze kapot,' zei hij met een verklarend vinger op zijn shirt gericht. Hij greep een shirt uit de was en verwisselde die met zijn oude, ik keek even weg, tja, ik was nu eenmaal preuts. 'Ready to go,'
          'Oké,' zei ik, simpelweg omdat ik niks beters kon verzinnen.


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Niks, ik was gewoon aan het denken,' verklaarde het meisje, een lach om haar lippen. 'Mag dat niet?' Ze keek me even schuin aan, ik keek terug, ze was nerveus, maar nog niet nerveus genoeg.
          'Tuurlijk wel,' zei ik en pakte haar hand om subtiel wat ongemakkelijkheid te creëren.


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Nee,' zei Ander, 'Hij-' Gaia riep naar beneden, ik hield me maar even stil, zou hij moe van me worden? Zou hij me irritant vinden, zeurderig? Bemoeide ik me teveel met anderen? Ik zei maar niks, ook toen Gaia's stem allang weg was gestorven, om niet vervelend te worden, ook al had ik zoveel te vertellen.


    obsessive rage

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'Oke' zei het meisje en vrolijk pakte ik haar aan haar hand vast en probeerde haar zo subtiel mogelijk mee naar buiten te trekken.

    (Owhh gosh bereid je voor op een hele therapeutische sessie daarboven in de lucht meid :Y))


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Ik keek hem geschrokken aan toen hij mijn hand vast pakte en mijn hartslag vloog omhoog met tien slagen per seconde. Bang dat hij iets door zou hebben zocht ze naar een reden om los te kunnen laten.
    'Ik kan heel goed zelf lopen hoor' probeer ik wanhopig.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Gaia • Gang op eerste verdieping • Outfit

    'Jammer zeg, maar Puck hier kan gedachten lezen. Hij weet dus dat je staat te liegen dat je zwart ziet. Toch, Puck?' zegt Gaia.
    Nee, ik had niet alles over Puck opgezocht! 'Lieve schat, Haley, je bent erg slecht in liegen. Gewoon, even om dat te laten weten. Ik wil best acteerlessen voor je fixen?' Ik kijk hem met een verwoestende blik aan.


    “It's not like you could help me with [magic].”

    Tibo Michael Sully


    17 years • Transfiguration • Talking to: nobody • Gang op gelijkvloers • Outfit

    'Hey jongens! Er is hier iets wat jullie vast graag zouden zien!' hoorde ik Gaia schreeuwen, met een lichte toon van blijdschap - vreemd voor Gaia - in haar stem te horen. Puck en Rox stonden vrijwel direct boven, maar ik bleef liever nog een tijdje beneden. Na de ruzie te horen losbarsten besluit ik om toch te gaan kijken, maar probeerde toch om Rox zo veel mogelijk te mijden. Uiteindelijk besloot ik, omdat ik vond dat het niet kon dat een nieuweling - zelfs in de kwaadaardige club - vernederd zou mogen worden. 'Gaia, ze heeft misschien iets fout gedaan, maar daarom moet je ze nog niet zo vernederen voor iedereen hier. We zijn niet voor niets in de kwaadaardige club, en ik vind kleren stelen al best iets kwaadaardigs.' bij deze woorden keek ik naar Rox, wetende dat ze me elk moment zou kunnen vermoorden...


    “Maybe it's none of these things. Maybe it's all of them.”

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 7:36 ]

          Puck
          'Sully,' zei ik rustig op zijn opmerking. 'Dat is niet kwaadaardig, dat is dom. Nogal dom. Voor iemand die alles weet zeker, snap?'


    obsessive rage

    Tibo Michael Sully


    17 years • Transfiguration • Talking to: nobody • Gang op gelijkvloers • Outfit

    'Sully, dat is niet kwaadaardig, dat is dom. Nogal dom. Voor iemand die alles weet zeker, snap?' Oh, ze wist dus alles. 'Nja, het is niet echt slim, maar iedereen maak al wel eens fouten, toch?' Ik vond het zeer raar dat Rox nog steeds niet had gezegd ... Nu ja, des te beter ...


    “Maybe it's none of these things. Maybe it's all of them.”

    Cole Ayden Cael
    Darkness, nightmares and fears • 19 years old • Talking to: Tibo • In his room

    The roses have wilted, the dreams are dead. Demons run circles round and round in my head.

    Ik volgde het geluid van de volgende ruzie toen Avis van me wegliep en zo belandde ik weer in mijn eigen kamer waar een meisje slechts in haar onderbroek en bh stond. Verbaasd trok ik een wenkbrauw op.
    'Moet jij niet iets aantrekken of ga je altijd zo over straat?' vroeg ik dan ook aan haar. 'Je kan denk ik wel wat uit de kast van Rox en Gaia pakken' zeg ik sarcastisch want ik had de ruzie van net maar al te goed gehoord.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 8:40 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Keuken | Bouncing


    Bouncing zwijgt, dus ik praat weer verder. 'Tyler is... Hij is geen kind meer. Hij kan voor zichzelf denken, maar hij weet niet waarom ik weg ben. Hij is in de war, denk ik. Ík zou boos worden als ik hem was.' Ik zucht, zwijg dan weer. Waarom vertel ik dat allemaal?



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          Ik keek weg toen hij zijn shirt verwisselde en schrok even toen hij mijn hand pakte. Oké, damnit Avis, niet zo aanstellen, dit kwam wel heel sukkelig over nu. Ik wierp hem even een voor hem niet zoveel zeggende blik maar liet me wel mee trekken, dit ging waarschijnlijk moeilijk voor me worden.

    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Ik kan heel goed zelf lopen hoor,'
    'Ik draag je toch ook niet?'


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Tyler is... Hij is geen kind meer. Hij kan voor zichzelf denken, maar hij weet niet waarom ik weg ben. Hij is in de war, denk ik. Ík zou boos worden als ik hem was.' verklaarde Ander, lichtelijk zuchtend, alsof hij zich afvroeg waarom hij dit zei.
          'Dan nog zou je beter kunnen gaan dan wachten tot het te laat is,' zei ik terwijl een misselijk gevoel in mijn maag speelde.


    obsessive rage

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Geïrriteerd door het feit dat hij gelijk had haalde ik mijn neus op.
    'Nee' zijn ik dan ook nogal grumpy 'maar ik kan wel goed zelf lopen'


    (Owhh gosh wat kinderachtig :'))


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'Dus waar wil je heen? Parijs, de wolken, de maan?' Ik keek haar met blije ogen aan vliegen was veel leuker met zijn tweeën.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."