• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Gaia • Gang op eerste verdieping • Outfit

    Voor de allereerste keer zag ik dat Gaia toch een zwakke plak had. En die had ik gevonden. Toch probeerde ze kalm te blijven 'Ten eerste, dat is dan jammer. Je had kleren aan toen je hier kwam, waar heb je die geflikkerd in je onbeschofte vrijpostigheid? Ten tweede, nee, dat hoeft niet. En ik ga je ook niet bedanken voor je o-zo-lieve voorstel', zegt ze ijzingwekkend kalm, terwijl ze diep in zichzelf kookt van woede. 'Je moet het zelf weten. Maar ik zal de kleren proper terug leggen, en iets anders zoeken...' Ondanks haar woede kon ik toch gelijkenissen vinden tussen ons... Vreemd, eigenlijk.


    “It's not like you could help me with [magic].”

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De ha' || Aan het praten met Jennah

    'Je moet het zelf weten. Maar ik zal de kleren proper terugleggen, en iets anders zoeken', zegt ze, opnieuw op die semi-onschuldige toon. Echter zie ik haar nadenken, en er verschijnt een frons op haar gezicht, alsof ze iets bedenkt dat ze liever niet had geweten.
    'Nee, dat doe je niet. Alsjeblieft zeg, je pakt toch niet zomaar de kleren van iemand anders? Geen idee waar je je kleren gesmeten hebt, maar ga ze maar zoeken. Je draagt niet iemand anders kleren', zeg ik, terug met opeengeklemde kaken. Dit kind is zowaar het vreselijkste kind dat ik ooit ontmoet heb, en dzt wil wat zeggen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 15:36 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Gaia • Gang op eerste verdieping • Outfit

    'Nee, dat doe je niet. Alsjeblieft zeg, je pakt toch nirt zomaar de kleren van iemand anders? Geen idee waar je je kleren gesmeten hebt, maar ga ze maar zoeken. Je draagt niet iemand anders kleren', zegt ze, terig met opeengeklemde kaken. Ligt beschaamd ga ik de kamer weer binnen en doe haar kleren uit en leg ze terug. Ik ga, in m'n bh, weer naar buiten. 'Nu blij?' vraag ik, zonder tekenen van schaamte te vertonen. Ik zie dat in de benedengang enkele jongens staan, waardoor ik toch wat rood word...


    “It's not like you could help me with [magic].”

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Nee vliegen met een trampoline,' Het sarcasme droop van zijn stem af. Hij rolde met zijn ogen, zijn lippen vormden toen een lach en hij keek me aan. 'Natuurlijk met mijn vleugels slimpie,' zei hij en porde me zacht, waardoor ik iets naar achter schoof en lichte paniek voelde oplaaien, voor een paar seconden. Ik háátte aanrakingen, hoe klein ze ook waren.
          'Dan moet je me zeker vasthouden?' vroeg ik, ik wilde vliegen, graag zelfs, maar het idee dat ik gedragen moest worden stond me echt niet aan. Dat voelde zo onveilig, als het geen klap was dan.


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Uhh... Ja, heel jammer, zullen we nu gaan?' vroeg ze, haar wangen werden rood zodra haar blauwe kijkers de mijne vonden. Ze leek me mee te willen trekken, bedacht zich, en haar hand schoot weer terug.
          Ik grijnsde licht en liep naar buiten. 'Oké,'


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          Hij schudde zijn hoofd. 'Nee. Ik wil alleen naar Tyler toe en er zeker van zijn dat het goed met hem gaat.' legde hij uit, helaas wist ik zo gauw niet wie Tyler was dus kon ik weinig doen.
          'Wat het begin van een depressie kan zijn...' mompelde ik maar ging er verder niet op in. 'Rot voor je, kan je niet toevallig naar hem toe?'


    obsessive rage

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'Nou' zei ik bedenkelijk 'ik zou je natuurlijk ook kunnen dragen als een ooievaar doet bij een baby' zeg ik grijnzend, me realiserend dat het echt een optie zou kunnen zijn.
    'Zeg jij het maar?'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Ik keek hem opgelucht aan toen hij met me meeliep en er eigenlijk geheel niet moeilijk over deed. Ik ademde drie keer in en uit en ging toen naast hem lopen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Keuken I guess | Bouncing


    'Wat het begin van een depressie kan zijn...' mompelt ze. 'Rot voor je, kan je niet toevallig naar hem toe?'
          'Nou, nee. Waarschijnlijk is-ie kwaad op me. Omdat ik wegging.' Dan vang ik de niet-begrijpende blik. 'Tyler is mijn broertje.'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 15:54 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Nou,' zei hij bedenkelijk 'ik zou je natuurlijk ook kunnen dragen als een ooievaar doet bij een baby. Zeg jij het maar?'
          Ik schudde mijn hoofd. 'Vasthouden is goed,' zei ik maar, straks zouden mensen nog doorhebben hoe zwak ik daarin was, hell no!


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          Het meisje zei niks, ook niet toen ze naast me liep. 'Wat?' vroeg ik.

    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Nou, nee. Waarschijnlijk is-ie kwaad op me. Omdat ik wegging.' Toen leek hij iets te zien. 'Tyler is mijn broertje.'
          Ah, broertje, dat verklaarde. 'Over het algemeen zijn die niet heel goed in boos blijven als je sorry zegt...' zei ik langzaam, denkend aan mijn zus en broer, die allebei dood waren. Tja, tegen hen kon ik helaas niet echt meer sorry zeggen, die bleven wel boos.


    obsessive rage

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Aan het praten met Jennah

    Ze zucht uiteindelijk theatraal, en gaat de slaapkamer binnen. Na even rommelen, komt ze terug naar buiten in haar ondergoed. 'Nu blij?', vraagt ze, zonder enige schaamte te tonen. Dan zie ik haar vanuit haar ooghoek toch een blik naar beneden werpen, en wordt ze een beetje rood. 'Tja, als jij zo achterlijk bent dat je je kleren verliest, is dat niet mijn fout hoor. Nu ja, als jij er geen problemen mee hebt', zeg ik achteloos, waarna ik voorzichtig op de deur afloop. 'Mag ik?', vraag ik, waarna ik zonder op antwoord te wachten de deur stevig sluit en op slot draai, en dit snel herhaal bij alle deuren in de gang. Vervolgens loop ik naar de trap. 'Hey jongens!', schreeuw ik naar beneden. 'Er is hier iets wat jullie vast graag zouden zien!'

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 16:20 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Keuken I guess | Bouncing


    'Over het algemeen zijn die niet heel goed in boos blijven als je sorry zegt...' mompelt ze. Ik zucht even. Ze weet er niets van. Tyler is een kleinere en iets zoetere versie van mijzelf, en ik accepteer dat ook niet. "Sorry" is maar een woord.
          'Nee,' verzucht ik. Tyler is veertien. Hij kan zelf denken. Hij is snel boos, hij is niet naïef. 'Hij-'
          Mijn woorden worden onderbroken door wat geschreeuw van boven. 'Hey jongens! Er is hier iets wat jullie vast graag zouden zien!' Wat moet Gaia nu weer? Ik onderdruk de nieuwsgierige drang om te gaan kijken en ik zucht. Jemig.



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 17:23 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'Helemaal prima. Dan doe ik even een oud shirt aan want anders gaat deze kapot' zeg ik wijzend naar mijn shirt. Ik grijp snel een shirt uit de was en trek mijn shirt uit en de volgende weer aan.
    'Ready to go' zeg ik glimlachend.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Ik moest lachen toen hij "wat?" vroeg alsof er meteen iets aan de hand was al ik niets zei.
    'Niks, ik was gewoon aan het denken' zei ik met nog een klein lachje in mijn stem.
    'Mag dat niet?' vroeg ik waarna ik hem een zijdelingse blik toewierp.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Roxy ‘’Rox’’ Scarlett Woods
    16 years//Fire and Earth//Talking to: Gaia and Jennah//Outfit



    'Hey jongens!', hoor ik iemand schreeuwen als ik binnen kom. 'Er is hier iets wat jullie vast graag zouden zien,' dat klonk als de stem van Gaia. Ik loop de trap op en zie een onbekend meisje in haar ondergoed staan. 'Wie is zij?' vraag ik lachend aan Gaia.

          Puck (even zonder lay-out, de rest komt zo)
          'Jongens, kom eens kijken!' riep Gaia, het klonk alsof ze iets gemeens wilde, wat waarschijnlijk ook wel zo was als ik Gaia een beetje kende, dus mijn sadisme kroop omhoog en ik stond op, liep erheen, om een onbekend meisje in haar ondergoed aan te treffen. Een grinnik ontsnapte aan mijn lippen, ik wierp een snelle blik in haar hoofd, ze werd graag Jennah genoemd, al heette ze Haley, oké. Toch deed ik alsof ik het niet wist.
          'Zo zo Gaia, gemeen hoor,' zei ik met een grijns. 'Wie is dit?'


    obsessive rage

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal|| Aan het praten met Jennah, Puck en Roxy

    Eerst komt Roxy eraan, die even met open mond naar Jennah gaapt. 'Wie is zij?', vraagt ze vervolgens aan mij. Nog tijdens haar vraag komt ook Puck boven, met een sadistidche grijns op zijn gezicht. 'Zo zo Gaia, gemeen hoor. Wie is dit?'
    Ik kan een sadistische grijns niet onderdrukken. 'Jennah. Onze nieuweling, die het nodig vindt zonder het te vragen onze', hierbij kijk ik naar Rox, 'kamer binnen te gaan en onze kleren aan te doen, omdat ze die van haar te lelijk vondt of weet ik veel. Onze kleren! Nu ja, ik heb haar die laten uitdoen, uiteraard. Alleen jammer zeg, dat ze haar eigen kleren heeft weggeflikkerd. Nu loopt ze hier in haat ondergoed', zeg ik, waarna ik grijnzend mijn schouders ophaal.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis