• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Jennah
    Kamer 6
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Whitesnake • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Kowalski • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • OIive • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • OIive • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Caligosus • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • OIive • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Whitesnake • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Jennah "Jah" Dunphy • Weet alles • Sarah Hyland • ModernFamily • 1.18
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • OIive • 1.2
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Caligosus • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • ModernFamily • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Caligosus • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Caligosus • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Whitesnake • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • OIive • 1.9


    Archief & Stuff

    • Story
    • Rollentopic 1 || Actief
    • Speeltopic 1 || VOL
    • Speeltopic 2 || VOL
    • Speeltopic 3 || VOL
    • Speeltopic 4 || Actief
    • Praattopic || VOL
    • Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 11:44 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Keuken | Bouncing


    'Dan nog zou je beter kunnen gaan dan wachten tot het te laat is,' zegt ze.
          'Ja, dat is waar,' geef ik toe. 'Dan moet ik maar eens naar hem toe... Ooit?'



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'Dus, waar wil je heen? Parijs, de wolken, de maan?' vroeg hij, zijn donkere ogen gevuld met vreugde, oh help, ik ging vrijwel nooit echt ver van dit dorp, niet meer tenminste. Waar wilde ik heen?
          'Eh,' Ik dacht na, 'De zee?'


    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Nee,' zei het meisje, 'Maar ik kan heel goed zelf lopen,' Ik liet niet los en trok haar een beetje tegen me aan, om haar te plagen, omdat het kon, geen idee eigenlijk, het maakte ook niet uit.
          'Je loopt ook zelf,'


    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Ja, dat is waar,' gaf hij toe, wat de druk in mijn maag iets verminderde. 'Dan moet ik maar eens naar hem toe... Ooit?' Ik keek even naar hem, zou hij er echt heen gaan? Ik kon het helaas niet uit zijn lichaamstaal opmaken, wat waarschijnlijk de reden was dat de misselijkheid bleef. Alhoewel, dat zou het sowieso wel, als ik mezelf kende.
          'Succes,' zei ik zacht.


    obsessive rage

    Jennah "Jah" Dunphy


    16 years • know it all • Talking to: Gaia • Gang op eerste verdieping • Outfit

    'Moet jij niet iets aantrekken of ga je altijd zo over straat?' vroeg een jongen, genaamd Cal. 'Je kan denk ik wel wat uit de kast van Rox en Gaia pakken.' Ik wilde hem eerst boos aankijken, maar wilde toch iemand zijn vertrouwen winnen. 'Gaia's schuld...' zeg ik zacht... Ik had het me hier wel anders voorgesteld, maar ja...


    “It's not like you could help me with [magic].”

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 18:27 ]

    Ander Itai Pierce Elwood

    17 jaar | Spelen met tijd | Keuken | Bouncing


    "Succes," zegt het meisje zacht. Verbaasd kijk ik haar aan. Denkt ze dat ik nu ga?
          "Ik ga pas als... Dit weer over is," zeg ik haastig. "De leegte, bedoel ik."



    i feel the power in my hands, mindblowing big. my power, it's just mine. i feel it, i see it, smell it, hear it. it's everywhere. i'm almighty, like a god or more. i'm the highest, i can do everything. i'm unstoppable, reckless.


    Awkwardawkwardawkward ;-;


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Aan het praten met Jennah, Puck, Roxy, Tibo en Cole

    'Lieve schat, Haley, je bent erg slecht in liegen', beaamt Puck met een grijns. 'Gewoon, even om dat te laten weten. Ik wil best acteerlessen voor je fixen?' Ik grinnik. Ze had waarschijnlijk een ander antwoord verwacht.
    Op dat moment komt Sully boven, en fronsend kijkt hij naar Jennah, en dan naar mij. 'Gaia, ze heeft misschien iets fout gedaan, maar daarom moet je ze nog niet zo vernederen voor iedereen hier. We zijn niet voor niets in de kwaadaardige club, en ik vind kleren stelen al best iets kwaadaardigs', zegt hij, op die typische zeurderige toon van 'm. Ii wil iets terugbijten, maar Puck is me al voor. 'Sully,' zei ik rustig op zijn opmerking. 'Dat is niet kwaadaardig, dat is dom. Nogal dom. Voor iemand die alles weet zeker, snap?'
    Opnieuw trekt Sully zo'n dom semi-zielig gezicht. 'Nja, het is niet echt slim, maar iedereen maak al wel eens fouten, toch?' mompelt hij.
    Dan komt ook Cole boven. 'Moet jij niet iets aantrekken of ga je altijd zo over straat?', vraagt hij aan Jennah, waarna hij sarcastisch vervolgt: 'Je kan denk ik wel wat uit de kast van Rox en Gaia pakken.' Ik besef dat hij het ook moet hebben gehoord en grijns samenzweerdig naar hem. Jennah staat ons met van die zielige bambi-oogjes aan te kijken, om zich dan naar Cole te draaien. Bah je ziet zo dat ze haar achterlijke leugentje ook gaat afratelen tegen Cole. 'Gaia's schuld...', zegt ze inderdaad zachtjes. Ik inspecteer haar gevoelens even en bemerk dat van haar arrogante, onbeschofte houding van enkele minuten geleden niets meer over blijft. 'Jammer hoor, maar je bent inderdaad vreselijk slecht in liegen. Ten eerste heeft Cole ons gesprek al gehoord, en tweede gelooft Cole mij volgens mij eerder dan een schijnheilige, leugenachtige nieuweling, toch Cole?, zeg ik, waarna ik hem om bevestiging vragend aankijk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 13:08 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'Ik ga pas als... Dit weer over is,' zei Ander snel. 'De leegte, bedoel ik.' Ik knikte, dat wist ik, al was dat niet helemaal logisch uit mijn mond gekomen. Niet bepaald nieuw dus, want ik was nu eenmaal een nogal awkward persoon en de misselijkheid hielp niet echt om helder na te denken.
          'Weet ik,' zei ik, proberend me gewoon rustig te houden, maar hij had herinneringen aan mijn familie bovengehaald die niet erg rustgevend waren. 'Het kwam er niet zo uit, maar okay,'


    obsessive rage

    WAIT WHAT IS HAPPENING BOUNCING

    Ander
    "Weet ik,"zegt ze knikkend. "Het kwam er niet zo uit, maar oké."
          Ik knik even, niet echt wetende wat ik verder nog moet doen of zeggen. Ik staar even naar de koelkast, en besluit dan met iets nieuws te komen. Bouncing lijkt zich niet erg op haar gemak te voelen, en dat is niet mijn bedoeling.
          Wacht. Wat? Sinds wanneer maak ik me zorgen om anderen.
          "De vraag is alleen, hoe ga ik mezelf weer terugvinden?"


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    B o u n c i n g            B a l l

    some people call it scars, but i call it tattoos, tattoos on my heart


          'De vraag is alleen, hoe ga ik mezelf weer terugvinden?' begon Ander een nieuw onderwerp. Ik keek hem vanachter een paar lokken die deels voor mijn blikveld waren geschoven aan, tja, dat was nogal een vraag.
          'Tja...' zei ik langzaam. 'Ik denk dat je jezelf weer langzaam opbouwt... Er komen sowieso wel nieuwe situaties die de leegte wat opvullen,'


    HAAR FAMILIE IS DOOD OKAY, DAAROM IS ZE SAD
    En emotioneel


    obsessive rage

    Cole Ayden Cael
    Darkness, nightmares and fears • 19 years old • Talking to: Tibo • In his room

    The roses have wilted, the dreams are dead. Demons run circles round and round in my head.

    Ik schudde met mijn hoofd en keek haar lachend aan.
    'Gaia heeft gelijk meid' mijn lach verbreede nog iets waarna ik vervolgde 'maar dit vind ik ook sneu, je kan wel iets van mij aantrekken' probeerde ik zo serieus mogelijk te zeggen terwijl ik Gaia dezelfde blik toewierp.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Ik gaf op, hoe meer tegenstand ik wierp hoe meer hij ervan leek te genieten en op een of andere manier had hij toch iedere keer weer gelijk.
    'Nou zeg heb je wat van me nodig' maar toch liet ik me tegen hem aanvallen, iets wat goed en slecht tegelijker tijd voelde.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    'De zee? Uhhh ja dat kan natuurlijk ook' zeg ik met een verbaasde opgetrokken wenkbrauw. Waarna ik haar weer bij de hand pakte en mee trok naar buiten toe.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Gaia Claudia Pulchra

    16 || Leegte || De hal || Aan het praten met Jennah, Puck, Roxy, Tibo en Cole

    Cole glimlacht breed en zegt: 'Gaia heeft gelijk, meid.' Daarna zet hij toch zijn serieuze gezicht op en kijkt hij mij ernstig aan. 'Maar dit vind ik sneu, je kan van mij wel iets aantrekken.'
    Ik zucht. 'Mij goed, als je je kleren aan schijnheilige trutten wilt opofferen. Maar goed, het hele punt voor mij is dat ze gewoon zonder iets te vragen onze kamer binnenloopt, mijn kleren steelt en er geen greintje spijt van heeft. En daarna gaat ze nog liegen ook', vervolg ik, waarna ik Jennah beschuldigend aankijk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 13:09 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    P a r v a            A      v      i      s            C u c k o o

    so don't make me hate you, i won't hesitate to spit you out like old chewing gum


          'De zee? Uhhh ja dat kan natuurlijk ook,' zei Cal terwijl er een wenkbrauw omhoog wipte. Hij greep mijn hand weer en trok me mee, naar buiten, ik liep wat sneller zodat ik niet meegesleurd werd en zei niks.

    P e t e r            P a n

    sometimes the ones we fear the most are the ones closest to us


          'Nou zeg heb je wat van me nodig?' vroeg Cadi, toch leunde ze iets tegen me aan, mooi.
          'Niet perse,'


    obsessive rage

    Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane
    Ghost • 16 years old • Talking to: Peter • In the Hall
    Myster creates wonder and wonder it's the basis of mens desire to understand.

    Ik zocht naar zijn ogen, maar kon deze niet heel gemakkelijk vinden doordat ik zo ongemakkelijk in zijn armen lag. 'Niet perse? Dat betekent dus liever wel, just spoil the tea.' zei ik vragend. Ik was eigenlijk wel benieuwd waarvoor hij mij nodig zou hebben.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Asher "Cal" Levi Cain
    Blood • Immortal/18 years old • Talking to: Avis • In the Hall
    I always carry a little bit crazy with me, you never know when you need it.

    Ik strekte me eerst even uit en zette vervolgens een paar stappen naar voren zodat mijn vleugels Avis niet zouden raken. Voordat ik het ook maar doorhad waren ze al door mijn t-shirt heen gescheurd en lagen ze open gevouwen achter me, ze hadden overduidelijk gesmeekt om wat bewegingsruimte en klapperden nu dan ook al vrolijk in het rond.
    'Dus ben je klaar?'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 15:14 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."