• In Memorial

    Schrijfwedstrijd – Thriller, OP
    Story


    Hierbij geef ik je de toestemming om je schrijfwedstrijd te starten. Je hebt welgeteld vijf maanden om je wedstrijd af te ronden. Wanneer je erachter komt dat dit niet lukt, kun je een berichtje naar mij of een andere wedstrijdmoderator sturen met de vraag of je je wedstrijd mag laten verlengen. Als je drie weken achterelkaar niet reageert in je wedstrijd-topic, dan zullen wij wedstrijdmoderators je wedstrijd helaas moeten sluiten.

    Groetjes,
    Dysphoria
    Wedstrijdmoderator



    Welkom bij deze angstaanjagende schrijfwedstrijd! Heb je veel ervaring op het gebied van bloed, moord en doodslag, of begin je pas net? Dat maakt niet uit, iedereen is welkom!


    Deelnemers

    Ik zoek maximaal 15 enthousiaste deelnemers met stalen zenuwen. De inschrijvingen blijven open tot donderdag 25 mei 16.00 uur! Ongeveer rond dat tijdstip zal ook de eerste opdracht online komen te staan.

    Juryleden
    Ik zoek ook juryleden, namelijk maximaal 2. Hiervoor moet je wel voldoen aan een paar eisen: je beheerst de Nederlandse spelling en grammatica vrijwel foutloos, je kunt mensen goed van opbouwende kritiek voorzien, én je kunt je houden aan deadlines en afspraken. Meehelpen? Je zult van mij een tekstje krijgen dat je moet verbeteren.

    Opdrachten
    Er komen 5 opdrachten. Elke opdracht is een stand alone waarin je een door mij gegeven tekstje gaat uitwerken. Je schrijft in het Nederlands en over onbekende personen. Je mag zelf invullen hoe je de opdracht uitwerkt, zolang er een link is met het door mij gegeven tekstje. Je verhaal is 1500 tot 2500 woorden en je krijgt 20 dagen om te schrijven.
    Hieronder alvast de titels van de opdrachten:
    1. The Letter
    2. The Room
    3. The Housemaid’s Tale
    4. Project X
    5. The Untold Story

    Beoordelingen
    Je zult worden beoordeeld op de volgende punten. Je kunt in totaal 100 punten scoren. Natuurlijk is degene met het meeste aantal punten de winnaar. Er is dus een winnaar per ronde en een winnaar van de gehele wedstrijd.
    Spelling en grammatica, 25
    Originaliteit, 25
    Spanning, 25
    Geloofwaardigheid, 25

    Inleveren
    Inleveren doe je in het topic en op deze manier: Ik lever mijn verhaal in: linkje naar het verhaal.

    Prijzen
    Elke deelnemer die alle vijf de opdrachten op tijd inlevert, ontvangt een badge. Ook de winnaar van de wedstrijd ontvangt een badge.

    Dan nog even dit
    - Bij niet inleveren zonder joker lig je eruit
    - Je krijgt 2 jokers, zet die in voor de deadline
    - Elke opdracht kun je 3 dagen uitstel krijgen, vraag aan voor de deadline
    - In principe geen afvallers, degene met de meeste punten wint
    - Plagiaat wordt bestraft
    - Aanmelden doe je dikgedrukt
    - Je bent deelnemer of jurylid, niet allebei
    - Naamsveranderingen doorgeven



    Deelnemers
    Bakugou > Tacitus > Kirkman > Shouto
    Lorem
    Tamatoa > Pennywiise > Sarn
    Evaethas

    Juryleden
    Ik dus,
    en Amber738.




    Inzendingen

    Ronde 1 - The Letter
    Bakugou > Tacitus (uitstel): link
    HeiHei > TinyTina > Friday13th:
    Captain_Obvious > Wilberforce: JOKER
    Edgy:
    Mankind:

    Lorem: link
    Tamatoa > Pennywiise (uitstel): link
    Soco:
    Evaethas: JOKER
    Dumblydore > Bathsheba (uitstel): link

    Ronde 2 - The Room
    Bakugou > Tacitus > Kirkman > Shouto (uitstel): link
    Lorem (uitstel): JOKER
    Tamatoa > Pennywiise > Sarn (uitstel): JOKER
    Evaethas (uitstel): JOKER
    Dumblydore > Bathsheba (uitstel): JOKER

    Ronde 3 - The Housemaid's Tale
    Bakugou > Tacitus > Kirkman > Shouto > Rai > Boku (uitstel): JOKER
    Lorem (uitstel):
    Tamatoa > Pennywiise > Sarn (uitstel):
    Evaethas:


    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 19:56 ]


    oi, suzy

    Shouto schreef:
    Shiiiiiiit, ben het helemaal vergeten. Please forgive die 14 minuten over de deadline I'm sorry D:

    Ik lever mijn verhaal in:
    https://www.quizlet.nl/chapters/1419009/onder-het-bed/

    Je bent niet te laat! De deadline verloopt vanavond. (:


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Je bent niet te laat! De deadline verloopt vanavond. (:

    Ow meen je dat? Lekker slim van me -__- Moet echt eens iets minder scheel naar die deadlines kijken -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is dat je het zelf zegt :'D


    oi, suzy

    Denken jullie aan de deadline? (:


    oi, suzy

    Ik moet echt een joker inzetten... Ik had een idee, maar het schrijven lukt gewoon niet. Ik zit gewoon vast in die writersblock, en daar zal ik voorlopig ook wel even inzitten... Ik was daarom ook verbaasd dat die eerste opdracht zo snel ging... Nu weet je het alvast. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sorry dat ik hier zo laat mee kom, maar ik moet mijn tweede joker ook inzetten. Ik had een heel goed idee, maar ik zit op vakantie. Eerlijk heb ik dus echt geen tijd gehad voor deze opdracht. Ik wil zeker nog wel meedoen, het waren gewoon eerst examens, en nu zitten ik in een ander land en ben ik constant weg.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Jullie maken het me wel heel makkelijk! Wilberforce, ga je mij blij maken met een verhaal of heb ik deze ronde niets na te kijken? :')

    Amber738 schreef:
    Jullie maken het me wel heel makkelijk! Wilberforce, ga je mij blij maken met een verhaal of heb ik deze ronde niets na te kijken? :')

    Nou, ik had uit de spelregels begrepen dat je niet te laat mocht inleveren en je joker niet na de deadline mag inzetten, dus dan ben ik bang dat ik eruit lig :'D
    Ik lag echt helemaal overhoop met mijn tijd, want ik had eigenlijk dit voor donderdagavond/vrijdagochtend gepland, maar toen kwam er weer iets tussen. Ik wil best nog iets proberen te schrijven vandaag, maar ik weet niet hoeveel nuttig iets eruit komt, omdat ik best wel moe ben.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het zonde om nog iemand te laten afvallen. Dus vooruit, je mag nog meedoen. We doen het zo: je mag nog iets inleveren vandaag. Als je vandaag voor middernacht niets inlevert, is wel een joker van jou verbruikt.
    Maar dit is echt een uitzondering.
    De volgende die niets inlevert en géén joker inzet, ligt er echt uit. Ik hoop dat jullie de volgende keer meer tijd en inspiratie hebben ;3


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Ik vind het zonde om nog iemand te laten afvallen. Dus vooruit, je mag nog meedoen. We doen het zo: je mag nog iets inleveren vandaag. Als je vandaag voor middernacht niets inlevert, is wel een joker van jou verbruikt.
    Maar dit is echt een uitzondering.
    De volgende die niets inlevert en géén joker inzet, ligt er echt uit. Ik hoop dat jullie de volgende keer meer tijd en inspiratie hebben ;3

    Ik heb vandaag echt geen inspiratie en ik moet zeggen dat ik sowieso niet zoveel motivatie voor deze wedstrijd heb/krijg. Ik vind de opdrachten niet zo leuk. Dus ik denk dat ik me beter kan uitschrijven. Sorry, maar ik kreeg een ander beeld bij de wedstrijd dan de opdrachten nu zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 19:40 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Helaas. Volgende keer beter. (:


    oi, suzy

    Was ik jullie nu echt vergeten

    De beoordeling is er eindelijk haha. Beetje laat. klik!

    Nu is de 3e opdracht van start gegaan. klik hier! Veel succes allemaal!


    oi, suzy

    Hoe staat het met de inspiratie?


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Hoe staat het met de inspiratie?


    Het is bij mij zowat gestorven. :)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Jullie hebben nog iets minder dan 2 weken!


    oi, suzy